Zal me eerst even voorstellen wie ik ben wat ik doe etc
Naam: Kevin
Leeftijd: 21 geboren in 83 Duh!!
Woon in: Dordrecht (Zuid-Holland) Dah!
Beroep: Industrieel spuiter (meubels/interieurs)
Heb mn rijbewijs rijd in een Opel Astra sport
En woon nog thuis
En een heb lieve vriendin
En heb geen vrienden! Nooit echt vrienden gehad ook eigenlijk waarom dunno...was niet zon vriendjes maker iniedergeval nooit echte vrienden gehad.
Ben goed opgevoed.
Ouders werken beide hard en hebben dat altijd gedaan allebei hun school niet afgemaakt.
Hebben veel voor anderen over als diegene dat verdiend.
Verdien je het dan krijg je het is er bij mij ingegoten en toch heb ik nu niet (alles) wat ik wil.
Omdat het me fokking niet lukt om te doen wat ik echt wil omdat ik niet (zeker) weet WAT ik wil.
Zal nu het verhaal ff duidelijk maken het zal wel lang worden maarja I NEED HELP!!!
Goede jeugd gehad wel éen jaar gepest op de lagere school in groep zeven, ziek er van geweest (ja stress doet een hoop met een mens) heb me letterlijk en figuurlijk leeggekotst.
Hard van me af geschopt (ook letterlijk en figuurlijk)
Kon goed leren al moest ik er wel mn best voor doen en haalde goede cijfers.
Kwam niet zoveel buiten en had niet echt hobbies of sporten ik keek wel graag voetbal en deed het zelf ook graag kon/kan er alleen geen zak van.
Had niet veel vrienden wel éen (.naam.).. vanaf groep drie mee omgegaan tot groep zeven en ik door hem plus wat meelopers gepest werd.. heeft een jaar geduurd en was over.
Werden weer redelijke maatjes maar hield niet over. Heb hem hele tijd terug nogwel eens gezien erg veranderd aardige gozer verder niks.
Heb ook nogwel andere vrienden gehad maar ook niet echt boeiend en belangrijk.
Toen kwam de middelbare school.
Je kent het wel groep acht kiezen welke school blablabla!
En ging verhuizen.
School gekozen werd de Land en tuinbouw (LAS) in Dordrecht dunno why was Vmbo/Mavo
Ik kon Mavo aan alleen deed wat lager omdat ik lui was/ben.
Ging daar wel redelijk allemaal klasgenoot woonde in dezelfde straat mee fietsen werden maatjes (gingen samen vaak vissen) middelbare school ging wel goed was een luie leerling en deed de eerste twee periodes altijd mijn best en de laatste geen FUCK! Zodat mn eind resultaat net voldoende was (ze noemden me en nu nog het zesje)
![]()
Toen moest ik weer kiezen verder leren of werken!
Wilde eerst verder leren de (HAS) school ernaast en wilde iets met tuinen gaan doen,
Maar dat leek me ook niks altijd in die bagger van een ander ploeteren.
Ik hielp vaak mn vader en de buurman verder op met timmerklusjes
laminaat leggen, traphuizen betimmeren, etc je kent het wel
Klasgenoot uit de zelfde straat ging Leren/werken via Deltametaal
Werd/is lasser/bankwerker, dat leek me niks!
Hij had folders en alles ik die doorgelezen ik zag staan (.naam.) shipyard zoekt leerling timmerlui/interieur bouwers.
Ik dacht dat is iets voor mij! Lekker met mn handen werken en lekker timmeren!
Ik gebeld hmmm we hebben er net 2 aangenomen en dat is de limiet.
KUT! Dacht ik ze hadden wel mn nummer genoteerd in geval dat er 1 ofzo zou afzeggen.
Dat gebeurde niet... wel belden ze of ik intresse had in een baan als spuiter..
Wist niet wat het was maar wilde wel kijken zo gezegd zogedaan en ik vond het wel wat
En ik werk er nu bijna 6 jaar met daarvan de eerste 2 jaar een leer werk contract en nu ruim 3,5 jaar in dienst maar ben dat nu dus zat! Mijn hele leven zelfs maar daar zo verder meer over.
Ben in de tussentijd mijn Hele lieve vriendin tegengekomen via (ja) internet ze woont ook in Dordrecht en heeft van huis uit de nodige problemen gehad en nogsteeds gaat nu wat beter (ouders eindelijk gescheiden)
Toen ik haar leerde kennen was het niks met haar deed niets aan school was er nooit maar haalde het net door mijn gepush en gepreek (ben zelfs een keer uit mn werk meteen naar dr toegegaan om dr verrot te schelden)
Ging goed tussen ons maar er is al een tijdje een struggle over wat we met elkaar aanmoeten.
We hebben nu 4 jaar, 1e jaar was top 2e minder 3e wel ok 4e weer minder.
Ze is vreselijk lief maar ook koppig,eigenwijs en snel boos.
De laatste tijd gaat het dus erg slecht ik slaap daar veel en ja dat is het eigenlijk we slapen.
En doen de dingen die een bejaard echtpaar doen
Zei gaat nu goed naar school en heeft dr Mbo 4 secretarieel binnen en werkt nu tijdelijk om het gat tussen school en de nieuwe opleiding te vullen in september.
Ik werk elke dag van 7:45 tot 16:30
Al bijna zes jaar (heb je net ookal gelezen)
En ga op maandag en dinsdag avond naar school om nivo 3 erbij te halen waar ik nu een jaar te lang over doe en zoals ik nu doorga nogwel 10 jaar want ik kan me er niet toe zetten om het af te maken en er elke maandag en dinsdag te zijn..
Mijn werk betaald dit en ik moet dit afmaken anders moet ik het hele bedrag (1500,- ongv)
Terug betalen.. wat logisch is.
Alleen ik heb GEEN FOKKING zin meer in m’n werk en dus ook niet in die opleiding!
Ik wil wat doen met mn leven!
Iniedergeval een andere baan iets waar ik me in kan vinden iets met muziek en mensen
Ben gek van hip-hop en ookwel andere muziek die lekker klinkt.
Maar wat kan ik er mee? Wat moet ik met mn leven?!!
Fantaseer vaak over dingen, wat als ik dit wat als ik dat.
Soms loop ik in een winkel en dan denk ik WTF!?! dit wil ik! (in een muziek winkel b.v)
Ik game me helemaal suf Pc,Pstwo, Cube en Xbox heb ze allemaal heb ruim 60 legaal gekochte games.
Ik fantaseer over van alles wat ik wil
Ik haat die je moet kiezen maatschapij!!
Ik heb verkeerd gekozen... en 6 jaar opgefucked.. maar dat vertellen ze je niet als ze zeggen dat je moet kiezen...
Nou ben ik niet meteen zielig want ik heb het goed en breng 1300,- in de maand binnen waarvan ik maar 50,- aan mn ouders (moet) geven om de kast te vullen met snoep enzo (meer hoeft niet ze hebben liever dat ik spaar)
Maar ik ben het gewoon zat ik wil iets doen.. maar als je zoveel geld gewend bent en een baan hebt en het verder goed hebt durf je niet zomaar ineens iets anders te doen....
Ik zit dus met een probleem..wat moet ik doen?!!
Stoppen met mn huidige werk en een andere baan zoeken die mischien wat minder verdient maar wel is wat ik zoek.
Hobbie zoeken wat ik al geprobeerd heb maar niks opleverde?
Ik stop ff het is al laat
Weten jullie iets? Of heb je hetzelfde probleem? Help me!.
En vraag maar raak want ik ben fokking wanhopig..
[ Bericht 1% gewijzigd door Sickert op 18-04-2005 03:12:45 ]