abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26816444
Had m'n vraag al in een ander topic gesteld maar daar geen antwoord gekregen.
Dus hier maar opnieuw proberen.

Het volgende: Het lukt me alleen maar om klaar te komen, als ik mezelf vinger.
Mijn partner lukt het niet. Ook niet op een andere manier.
Omdat een vorige relatie o.a. hierdoor is stukgelopen, vind ik het best wel frustrerend.
En door gesprekken met andere vrouwen, kreeg ik het idee dat ik de enige ben die hier last
van heeft. :'(

Mijn huidige vriend adviseerde me om mijn vraag hier eens te stellen, zodat ik zou merken dat
ik het tegendeel zou horen.
Mogelijk dat mijn vriendinnen er niet vooruit durven te komen?

Dus zou ik graag van andere vrouwen willen weten: Zijn er meerdere vrouwen die alleen maar klaar kunnen komen als ze hetzelf doen?
  zondag 8 mei 2005 @ 01:48:03 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26816489
Ik zou zijn hand maar eens pakken en hem voordoen hoe jij het doet.

Suc6
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 mei 2005 @ 01:48:33 #3
120340 Roulette
Gambling is Fun!
pi_26816496
Uhm.. het is niet van de zenuwen ofzo, voel je je wel op je gemak als hij bij je is? lukt het bij gewoon neuken wel?
NEVER GAMBLE WITH MONEY THAT YOU NEED FOR OTHER THINGS!
pi_26817132
Kun je jezelf wel ontspannen? Weet hij wel waar hij mee bezig is? Enz.

Als je jezelf klaar kan krijgen, moet een man dat ook voor elkaar kunnen krijgen. Maar als je teveel bezig bent met klaar te willen komen wordt het niet eenvoudiger. Zorg eerst ervoor dat hij doet wat jij lekker vind. Geniet daarvan en vanzelf zul je dan wel een keer komen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 8 mei 2005 @ 02:35:01 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26817163
wat een beetje eng begint te worden in viva-nederland is dat meisjes en vrouwen meer aan het orgasme gaan denken dan aan het genot van aanraking. daar begin ik behoorlijk van te balen eerlijk gezegd omdat het sex degradeert tot een soort van "wat zij kan, kan ik ook, maar dan sneller en beter".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26817218
Bof, ik krijg mijn parter ook bijna niet van grond, maar een beetje handwerk van haar, en het is zo gepiept. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal clitoriale stimulatie nodig.
Het help ook niet dat mijn partner door ziekte zware pijnstillers slikt om enigzins normaal door het leven te kunnen gaan. Die verdoven niet alleen de pijn.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_26817259
wat boeit het nou hoe je klaarkomt, als je maar klaarkomt..

ken een meisje die was nog nooit van dr leven klaargekomen, das pas klote
enjoy life!
pi_26817616
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Mijn vriendin lukt het vaak ook maar op 1 bepaalde manier en daar hebben we mee leren sexen, het past nu prima in ons sex leven.
Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).

Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_26817885
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Life is a bitch
  zondag 8 mei 2005 @ 07:51:55 #10
118667 370HSSV-0773H
nederland wordt wakker
pi_26818157
sorry meid dan heb je niet de goeie sex partner.

probeer eens een echte vent die wel van wante weet.

Quit Pro Quo
pi_26818380
quote:
Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_26818405
Ik als man kreeg het bij mijn ex ook niet voor elkaar, bij mijn huidige vriendin wel. Geen idee waar het aan ligt
  zondag 8 mei 2005 @ 09:18:08 #13
95108 -chImp-
de eeuwige verveling
pi_26818413
One does not simply teleport into a vagina the size of a giant hallway.
pi_26818814
Probeer eens de misionarishouding maar neem de lul van je vriend in je hand een speel er zo eens mee aan je poes. Zo kom je mischien klaar van de aanraking van zijn lul maar op de plaatsen waar jij het wil.
pi_26819534
quote:
Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is.
Gelul. (en je mag zelf kiezen wat ik daarmee bedoel)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26819638
quote:
Op zondag 8 mei 2005 07:51 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
sorry meid dan heb je niet de goeie sex partner.

probeer eens een echte vent die wel van wante weet.

Kijk, de grote kneus met de domme opmerking is ook van de partij.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:33:16 #17
73888 DIA
die ja .....
pi_26819893
quote:
[b]Op zondag 8 mei 2005 01:45

Mijn huidige vriend adviseerde me om mijn vraag hier eens te stellen,
intelligente vriend
pi_26819930
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:33 schreef DIA het volgende:

[..]

intelligente vriend
Hij's gewoon niet origineel
pi_26820850
Om te zeggen dat ik nu niet de juiste sex-partner zou hebben, vind ik niet eerlijk omdat je nog niets van me (en/of mijn partner) weet.
Als hij me juist op dit forum wijst om m'n vraag te stellen, vind ik dat juist van klasse getuigen.
Hij wil me op die manier gerust stellen om me van m'n onzekerheid af te helpen.

Grote van de penis doet er voor mij niet toe. Het gaat erom hoe je verder met elkaar omgaat.
Doordat wij nogal wat qua leeftijd verschillen, ben ik zijn eerste (sex-)partner en ben ik al meer 'ervaren'. . Maar daardoor heb ik ook al meer vernederingen doorgemaakt. En is hij de eerste die me geruststeld en me aanvaard zoals ik ben. Alleen ik mezelf nog niet.
Ik denk idd dat ik mezelf teveel focus op het klaarkomen en dat als eindprestatie zie. Ik weet niet anders, dan dat dat het belangrijkste is. Bij mijn vriend is dat niet zo. Ook van gewoon lekker knuffelen en kroelen kan hij ontzettend genieten.
pi_26820944
En wat is dan het probleem?
Ik bedoel het gaat er toch om dat het lekker is; of daar nou klaarkomen bijzit of niet.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:23:24 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26821003
als je relatie stuk gaat omdat je als vrouw enkel klaarkomt als je jezelf bijvingert tijdens het neuken, waar is je relatie dan uberhaupt op gebaseerd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_26821039
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:18 schreef Hondagirl het volgende:
Om te zeggen dat ik nu niet de juiste sex-partner zou hebben, vind ik niet eerlijk omdat je nog niets van me (en/of mijn partner) weet.
Als hij me juist op dit forum wijst om m'n vraag te stellen, vind ik dat juist van klasse getuigen.
Hij wil me op die manier gerust stellen om me van m'n onzekerheid af te helpen.

Grote van de penis doet er voor mij niet toe. Het gaat erom hoe je verder met elkaar omgaat.
Doordat wij nogal wat qua leeftijd verschillen, ben ik zijn eerste (sex-)partner en ben ik al meer 'ervaren'. . Maar daardoor heb ik ook al meer vernederingen doorgemaakt. En is hij de eerste die me geruststeld en me aanvaard zoals ik ben. Alleen ik mezelf nog niet.
Ik denk idd dat ik mezelf teveel focus op het klaarkomen en dat als eindprestatie zie. Ik weet niet anders, dan dat dat het belangrijkste is. Bij mijn vriend is dat niet zo. Ook van gewoon lekker knuffelen en kroelen kan hij ontzettend genieten.
Probeer eens de misionarishouding maar neem de lul van je vriend in je hand een speel er zo eens mee aan je poes. Zo kom je mischien klaar van de aanraking van zijn lul maar op de plaatsen waar jij het wil. Dit is een eerste stap om dan over te gaan naar neuken.

pi_26821405
De meeste vrouwen komen niet door neuken alleen, bij een goede befbeurt geef ik haar veel meer kans, maar dan nog zijn er gewoon vrouwen die NIET komen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 8 mei 2005 @ 12:41:16 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26821448
quote:
Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Mijn vriendin lukt het vaak ook maar op 1 bepaalde manier en daar hebben we mee leren sexen, het past nu prima in ons sex leven.
Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).

Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Jammer dat je/jullie sex zo prestatiegericht benaderen. Dat hoeft toch helemaal niet?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:13:21 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26822173
Wat je op zich ook kan doen is een tijdje ook jezelf niet bevredigen, omdat je lichaam ook went aan een bepaalde aanraking.
Ik heb dat ook gehad nadat ik een tijdje erg fanatiek met de pocket rocket bezig was. Toen was het vrijwel onmogelijk om nog opgewonden te raken door aanraking van vingers. Ik ben daar toen mee gestopt en toen kwam dat vanzelf terug...

Dus dat zou je ook nog kunnen proberen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')