quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Gelul. (en je mag zelf kiezen wat ik daarmee bedoel)quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is.
Kijk, de grote kneus met de domme opmerking is ook van de partij.quote:Op zondag 8 mei 2005 07:51 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
sorry meid dan heb je niet de goeie sex partner.
probeer eens een echte vent die wel van wante weet.
Probeer eens de misionarishouding maar neem de lul van je vriend in je hand een speel er zo eens mee aan je poes. Zo kom je mischien klaar van de aanraking van zijn lul maar op de plaatsen waar jij het wil. Dit is een eerste stap om dan over te gaan naar neuken.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:18 schreef Hondagirl het volgende:
Om te zeggen dat ik nu niet de juiste sex-partner zou hebben, vind ik niet eerlijk omdat je nog niets van me (en/of mijn partner) weet.
Als hij me juist op dit forum wijst om m'n vraag te stellen, vind ik dat juist van klasse getuigen.
Hij wil me op die manier gerust stellen om me van m'n onzekerheid af te helpen.
Grote van de penis doet er voor mij niet toe. Het gaat erom hoe je verder met elkaar omgaat.
Doordat wij nogal wat qua leeftijd verschillen, ben ik zijn eerste (sex-)partner en ben ik al meer 'ervaren'.. Maar daardoor heb ik ook al meer vernederingen doorgemaakt. En is hij de eerste die me geruststeld en me aanvaard zoals ik ben. Alleen ik mezelf nog niet.
Ik denk idd dat ik mezelf teveel focus op het klaarkomen en dat als eindprestatie zie. Ik weet niet anders, dan dat dat het belangrijkste is. Bij mijn vriend is dat niet zo. Ook van gewoon lekker knuffelen en kroelen kan hij ontzettend genieten.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Jammer dat je/jullie sex zo prestatiegericht benaderen. Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Mijn vriendin lukt het vaak ook maar op 1 bepaalde manier en daar hebben we mee leren sexen, het past nu prima in ons sex leven.
Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).
Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |