Op welk niveau?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
Whehehe
Maar gaat iemand vandaag nog leuke dingen doen? Ik heb veel afspraken deze week
LOL.. Nouja, wanhopig wordt ik er niet van. Alleen de opleiding die ik wil gaan doen heb ik wel wat vraagtekens bij. Een van de opdrachten daarbij is ook het maken van je levensloop. Ik vraag me af wie zoiets gaat lezen, wil die persoon uberhauopt wel mijn levensloop wil weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
Steek hier een kaars op voor: Werk zat, leven op deze manier zat! wat nu?![]()
Omdat evolutoniar gezien de grotere klavertje 4 sneller opgegeten werd? Omdat evolutionair gezien het vor de klavertje drie de lichtopbrengst in concurrentie makkelijker is? omdat in de natuur ales voorkomt in veelvouden van 3 en 5? omdat klavertjes misschien gewoon DOM zijn?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Op welk niveau?
- Zingen in de regen?
- Zevenblad halen uit de tuin?
- Op zoek naar het klavertje vier?
- Topic openen over het klavertje vier?
(Waarom zijn er zo weinig, terwijl het efficiënter is dan klavertje drie, qua oppervlakte)
uiteraardquote:
- Kwellen van medeFok-kers, met scherpe opmerkingen?
ja, waar blijft ze?quote:-Wachten op het verslag van Lupa!
Het helpt, spreekt de ervaring.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, echt gedetailleerd is nog steeds het probleem..
Zijn er genoeg, spreekt de ervaringquote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Een meer sociale baan (Read it over, erg eng voor een nerd).
Dat is nogal wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Zelfontplooing. Ik wil dagelijks nuttige dingen leren.
Dan zijn de verdiensten vaak minder.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Maakt mij niet zo heel erg veel uit, maar in ieder geval geen grote commerciele omgeving.
Zorg dat de lasten omlaag gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus probleem #1.. Het liefst zou ik nu een stapje terug doen en om te beginnen gewoon eens een heel andere baan proberen en op een laag niveau instappen.. Ik heb daarvoor echter teveel lasten..
Omscholen of bijscholen?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Dat probleem houdt er verband mee, maar daar ga ik binnenkort een eerste stap mee maken.
De kat op het eiland Man is zijn staart kwijt geraakt omdat alle katten met staart lekkerder waren?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
[..]
Omdat evolutoniar gezien de grotere klavertje 4 sneller opgegeten werd? Omdat evolutionair gezien het vor de klavertje drie de lichtopbrengst in concurrentie makkelijker is? omdat in de natuur ales voorkomt in veelvouden van 3 en 5? omdat klavertjes misschien gewoon DOM zijn?
Dan alleen nog binnenkomen zonder de juiste kwalificaties.quote:
Eerder die laatste denk ik. Vooral mensenkennis vind ik echter interessant.quote:Dat is nogal wat.
Nuttig, als in: met handen leren werken?,
Nuttig, als in: dienstbaar kunnen zijn?
Ik hoef dan ook geen tonnen te verdienen. Ik vind het belangrijker dat ik een leuke omgeving zit.quote:Dan zijn de verdiensten vaak minder.
Lasten zijn intussen iets lager geworden. Met een beetje geluk kan in voor het einde van dit jaar de grootste berg lasten wegwerken.quote:Zorg dat de lasten omlaag gaan.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, maar anders lukken andere zaken ook niet)
Vooral omscholen, het is echt iets heel anders. Ik denk inderdaad dat je me minder zult zien, want zelfs full-time schijnt de opleiding nog redelijk zwaar te kunnen zijn. Gezien ik het ga doen met een baan erbij, ben ik er denk ik inderdaad flink wat minder straks..quote:Omscholen of bijscholen?
In beide gevallen zullen we je hier dan minder zien.![]()
Linkje werkt niet bij mij?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, leuk wfl leesvoer(Laatste pagina van de 4 is minder)
Klik
A: het meeste plantenleven word gebruikt als voedsel.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
De kat op het eiland Man is zijn staart kwijt geraakt omdat alle katten met staart lekkerder waren?
De drie- en vijfpotige aap komt veel voor in Artis
Het antwoord is nog niet gevonden?
Ook daar zijn mogelijkheden.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Dan alleen nog binnenkomen zonder de juiste kwalificaties.
Nerds kunnen goed studeren. Daarom heten ze nerds.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Vooral omscholen, het is echt iets heel anders. Ik denk inderdaad dat je me minder zult zien, want zelfs full-time schijnt de opleiding nog redelijk zwaar te kunnen zijn. Gezien ik het ga doen met een baan erbij, ben ik er denk ik inderdaad flink wat minder straks..
Ik ben van plan om het nodige te proberen, en denk ook wel dat het mij lukt om ergens binnen te komen. Als ik de kans krijg kan ik aantonen voldoende kwaliteiten te hebben voor wat dan ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ook daar zijn mogelijkheden.
Als je weet waar je wilt werken en je leert het bedrijf kennen door contact te zoeken met mensen die er werken.
Het netwerken m.a.w.
Misschien zijn er binnen het bedrijf mogelijkheden om met baan een opleiding te volgen.
Bij een aantal beroepen is dat het geval, ivm tekort op de arbeidsmarkt.
Dat weet ik. Ik heb het studieprogramma bekeken, en er zijn veel verplichte werkdagen en ook een hele hoop vrijwillige werkdagen. Ook is de stage veel langer dan bij andere opleidingen gebruikelijk is. Ik vind het echter wel prettig om praktische ervaring op te doen. Het enige waar ik dus wel tegenop zie is de levensloopbeschrijving die bij de opleiding hoort, omdat dat nou eenmaal iets is wat ik het liefst zou willen vergeten, maargoed.. Hoort er bij.quote:Nerds kunnen goed studeren. Daarom heten ze nerds.![]()
Maar als je sociale psychologie of iets in die richting gaat doen (ik gok met <sociaal> <mensenkennis>) zijn er veel tijdrovende werkgroepen.
De zwaarte zit hem dan meer in de tijd dan in de lesstof.
Op het gebied van biologie is mijn kennis alleen maar groeiendquote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
A: het meeste plantenleven word gebruikt als voedsel.
B: in het plantenleven komt heel erg vaak 3 en 5 voor.. kijk maar eens naar bloemen..
Levensloopbeschrijvingen zijn toch altijd vertrouwelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Dat weet ik. Ik heb het studieprogramma bekeken, en er zijn veel verplichte werkdagen en ook een hele hoop vrijwillige werkdagen. Ook is de stage veel langer dan bij andere opleidingen gebruikelijk is. Ik vind het echter wel prettig om praktische ervaring op te doen. Het enige waar ik dus wel tegenop zie is de levensloopbeschrijving die bij de opleiding hoort, omdat dat nou eenmaal iets is wat ik het liefst zou willen vergeten, maargoed.. Hoort er bij.
Dat is allicht een goed idee.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:34 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Levensloopbeschrijvingen zijn toch altijd vertrouwelijk.
En anders kun je dat / moet je dat op het document zetten.
Tis een pdf file over zogenaamde quantum entanglement en telepathie. Aanvechtbaar artikel maar op zich een grappig idee.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Linkje werkt niet bij mij?Nu ben ik nieuwsgierig..
Morning!
Mooi onderwerpquote:Op maandag 9 mei 2005 10:27 schreef Yosomite het volgende:
Wat voor voordeel heeft een 3 of 5 bladerige bloem boven een 4 bladerige?
Triootjes en quintetten??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi onderwerpIk dacht dat de natuur altijd van symmetrie hield. Ik ga straks, voor de grap, een topic in R&P openen denk ik
Nel mezzo del cammin di nostra vitaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
Tsja, er op een bepaald punt achterkomen dat het pad dat je bewandelt niet helemaal het pad is waarop je je thuis voelt is geen zeldzaamheid. Ik denk dat je interesses en je verlangens volgen op dat moment het beste is, simpelweg omdat je je anders sowieso ontevreden blijft voelen. Misschien zouden meer mensen daar wat flexibeler in moeten worden.
Oh, ik ga er ook absoluut voor, en hoop ook altijd zo flexibel te blijven.. Zijn alleen wat dingen die me tegenhouden, en een paar factoren die het misschien nog iets lastiger voor me maken.. Maar dat is ook op te vatten als een uitdaging.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
Tsja, er op een bepaald punt achterkomen dat het pad dat je bewandelt niet helemaal het pad is waarop je je thuis voelt is geen zeldzaamheid. Ik denk dat je interesses en je verlangens volgen op dat moment het beste is, simpelweg omdat je je anders sowieso ontevreden blijft voelen. Misschien zouden meer mensen daar wat flexibeler in moeten worden.
Ah Dante. Puik!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef Doffy het volgende:
Nel mezzo del cammin di nostra vita
mi ritrovai per una selva oscura
ché la via diritta era smarrita.
Gelezen en het idee begrepen; edoch......quote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis een pdf file over zogenaamde quantum entanglement en telepathie. Aanvechtbaar artikel maar op zich een grappig idee.
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef livEliveD het volgende:
Weet een van jullie een goede naam voor een kloon?
Voor me topic in R&Pquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Het valt veel mensen pas heel laat op, rohteaMquote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef Maethor het volgende:
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?
Hoezo "weer" trouwensquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Alliceyquote:Op maandag 9 mei 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Alicey is natuurlijk een prachtige naam voor een kloon, maar die is al in gebruik.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Allicey
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleemquote:
Aha, je verveelt je dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Het is toch wel een beetje diepzinnig hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Genoeg te doen maar toch verveel ik me jaquote:
Geen idee, maar ik denk aardig wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef Yosomite het volgende:
Weet jij toevallig hoeveel klonen er op Fok rondzwerven (plus of min 10.000)?
Gekkie.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Genoeg te doen maar toch verveel ik me ja
Humor is goed als verwerkingsprocesquote:
Het is inderdaad of de duvel er mee speelt.. Het is de hele week stil, en nu heb je een topic, gaat-ie nog hard ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zettenquote:
Goed planquote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Of je je net als Kelly hebt laten omcatten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zetten
Ik snap je opmerking in dat "Bed..." topic niet, sowwy
Je moet alles een keer in je leven proberenquote:
Ja, en ik vind dus dat je vals speelt.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven proberen
Edit: Je had de OP wel gelezen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |