Oh, ik ga er ook absoluut voor, en hoop ook altijd zo flexibel te blijven.. Zijn alleen wat dingen die me tegenhouden, en een paar factoren die het misschien nog iets lastiger voor me maken.. Maar dat is ook op te vatten als een uitdaging.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
Tsja, er op een bepaald punt achterkomen dat het pad dat je bewandelt niet helemaal het pad is waarop je je thuis voelt is geen zeldzaamheid. Ik denk dat je interesses en je verlangens volgen op dat moment het beste is, simpelweg omdat je je anders sowieso ontevreden blijft voelen. Misschien zouden meer mensen daar wat flexibeler in moeten worden.
Ah Dante. Puik!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef Doffy het volgende:
Nel mezzo del cammin di nostra vita
mi ritrovai per una selva oscura
ché la via diritta era smarrita.
Gelezen en het idee begrepen; edoch......quote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis een pdf file over zogenaamde quantum entanglement en telepathie. Aanvechtbaar artikel maar op zich een grappig idee.
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef livEliveD het volgende:
Weet een van jullie een goede naam voor een kloon?
Voor me topic in R&Pquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Het valt veel mensen pas heel laat op, rohteaMquote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef Maethor het volgende:
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?
Hoezo "weer" trouwensquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Alliceyquote:Op maandag 9 mei 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Alicey is natuurlijk een prachtige naam voor een kloon, maar die is al in gebruik.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Allicey
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleemquote:
Aha, je verveelt je dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Het is toch wel een beetje diepzinnig hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Genoeg te doen maar toch verveel ik me jaquote:
Geen idee, maar ik denk aardig wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef Yosomite het volgende:
Weet jij toevallig hoeveel klonen er op Fok rondzwerven (plus of min 10.000)?
Gekkie.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Genoeg te doen maar toch verveel ik me ja
Humor is goed als verwerkingsprocesquote:
Het is inderdaad of de duvel er mee speelt.. Het is de hele week stil, en nu heb je een topic, gaat-ie nog hard ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zettenquote:
Goed planquote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Of je je net als Kelly hebt laten omcatten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zetten
Ik snap je opmerking in dat "Bed..." topic niet, sowwy
Je moet alles een keer in je leven proberenquote:
Ja, en ik vind dus dat je vals speelt.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven proberen
Edit: Je had de OP wel gelezen?![]()
True truequote:
Ik dacht ook niet dat jij een serieus verhaal van jezelf in R&P zou neerzetten.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true
Voor de goede orde: Het verhaal in R&P is compleet fictief
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
Het valt veel mensen pas heel laat op, rohteaM
Waar is lupa als je haar nodig hebt trouwens? : Alleen zelf vingeren om klaar te komen. Ben ik de enige?![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.![]()
Ik miste je de hele dag al inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.Maar ik zal mijn licht eens laten schijnen over deze kwestie.
Klopt. Nu heb ik dat soort dingen ook niet snel nodigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht ook niet dat jij een serieus verhaal van jezelf in R&P zou neerzetten.
Omdat ik soms ook nog andere dingen moet doen. Zoals die berg schoolwerk die ik nog heb liggen en die over vier weken klaar moet zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |