OMG wat een relatie zal die hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou dat vertelde ooit een collega dus serieus aan me. Het is dus wel echt gebeurd
Het is tijd voor het feedback topicquote:
Oh das de eerste stap richting het feedback subforum. Kijk maar in feedback van R&Pquote:
Ja precies.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef Doffy het volgende:
En je kont, want die moest je toch strakker trainen?
99% is niet waar. Zover ik me nu herinner is alles behalve het propjes incident (wat een collega dus echt tegen me heeft verteldquote:
Ja hoor. Ik had precies hetzelfde als jullie gereageerd. Dat milagro gokt (+ wil rellen) en tevens een tvp plaatst betekent niet dat ze het zeker wist hoor. Ik zou er zelf ook in zijn gestonken en laten we eerlijk wezen: Je hebt bizarre relaties dus wie weet bestaat deze verzonnen relatie ook echt.quote:
Ik ben soms wel lief hoor in R&P. En ach, als het tuig in R&P zit klieren ze hier tenminste niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Moonah het volgende:
Maar wij zijn wel lief he, in R&P?
Toch?
Ondanks het slechte inlevingsvermogen.
Dát had een belletje moeten laten rinkelen.
(ikke dus...)
Het zou best kunnen, sommige mensen snappen niet dat ze beter alleen kunnen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik had precies hetzelfde als jullie gereageerd. Dat milagro gokt (+ wil rellen) en tevens een tvp plaatst betekent niet dat ze het zeker wist hoor. Ik zou er zelf ook in zijn gestonken en laten we eerlijk wezen: Je hebt bizarre relaties dus wie weet bestaat deze verzonnen relatie ook echt.
*Neus ophaalt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben soms wel lief hoor in R&P. En ach, als het tuig in R&P zit klieren ze hier tenminste niet.
Mja tis nogal kut fokken met IE en firefox tegelijk. Verkeerde reply in de verkeerde browser. Oepsquote:
Het tuig is veel te opstandig om naar mij te luisteren!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
*Neus ophaalt.
Puh.
Hou je tuig gewoon bij je.
Je valt me zwaar tegen, livquote:Op maandag 9 mei 2005 19:00 schreef livEliveD het volgende:
Mja tis nogal kut fokken met IE en firefox tegelijk. Verkeerde reply in de verkeerde browser. Oeps
Hij is compleet van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef miss_sly het volgende:
liv, je topic is goed![]()
Je brengt het vol overtuiging
Ik vond het best leuk. Het lag er af en toe wel erg dik bovenop. Maar dat hadden een paar ook wel in de gaten denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hij is compleet van de aardbodem verdwenenCensuur! Hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |