watne vatjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:19 schreef Dos37 het volgende:
Meld
vandaag rustig aan doen morgen voetballen![]()
lip hoalnquote:
Ze was toch op de rand van de tafel gevallen?quote:
quote:Gaat goed met haar, ze zet zo af en toe stapjes los!
Heb er net al een paar gepakt en vanavond nog een feest. Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede TT, maar ik sla er eentje over...
* Da_Sandman vandaag niet drinken gaat en zich mentaal gaat voorbereiden op de nacompetitie wedstrijd van morgen
Mijn 'huisgenote' kookt ook: lasagna.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huisgenoot is aan het koken, spaghetti bolognaise
Heb jij niet inmiddels al alle dvd's?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef pascalheister het volgende:
Avond
weer terug van de stad en geslaagd voor de schoenen, en kon het niet laten en heb nog wat dvd's gekocht
ik heb er ook genoegquote:
weet je wel eens hoeveel er zijn?quote:
smaken verschillenquote:
Slechte films zijn meestal wel humorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet je wel eens hoeveel er zijn?
krijg deze week nog een film binnen, die ik met een soort van prijsvraag op het dvd.nl forum heb gewonnen. Bestempeld als slechtste ooit
Super de Boer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef pascalheister het volgende:
Avond
weer terug van de stad en geslaagd voor de schoenen, en kon het niet laten en heb nog wat dvd's gekocht
Bij Super de Boer zijn ze ook gesealedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
frs, gelukkig wel allemaal in seal want ze zijn niet te vertrouwen
Die scheerde laag langs mijn balkon zeg!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef Eilanden het volgende:
Rondje op kosten van die torenvalk dan maar![]()
Ja dat had ik toen ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
frs, gelukkig wel allemaal in seal want ze zijn niet te vertrouwen
Die van de tomato dinges?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet je wel eens hoeveel er zijn?
krijg deze week nog een film binnen, die ik met een soort van prijsvraag op het dvd.nl forum heb gewonnen. Bestempeld als slechtste ooit
Ben op het moment redelijk verslaafd aan Hearts of Iron 2, een soort uber-Risk, maar net was ik weer even FootballManager 2005 aan het doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:14 schreef Eilanden het volgende:
En wat 'game' je dan Boez?
is dat wat? FootballManager 2005?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben op het moment redelijk verslaafd aan Hearts of Iron 2, een soort uber-Risk, maar net was ik weer even FootballManager 2005 aan het doen
Nooit aan beginnen als je van voetbal houdt.quote:
En hij was erg lekker.quote:
Stoer hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:
Zo goedenavond.
Het is braderie in het dorp hier, een groot gekkenhuis. We hebben heel de middag in het oranjecafe gestaan, en een feyenoordshirt van de muur getrokken.
Bier is lekker.
Je moet ervan houdenquote:
Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezigquote:
Geweldig spel inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezig
ik speel nog steeds CM 01 - 02quote:
En hoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goed zo golfer. Nu aan het uitbuiken?
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!quote:
Is dit Serie C ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Leuke screen van mijn FM-potje.
ja die heb ik ook nog gespeeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.quote:
Leuk, promotiekansen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.
* methodmich is Ravenna.
Ik heb CM 2 96/97 nog gespeeldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Dat was CM2. Of heb ik het jaartal verkeerd. Zal zo de handleiding is zoeken, die moet hier nog ergens rondslingerenquote:
CM2, 2 leagues, Nederlandstalige versie, profiel van Kluivert, Van der Elst en Juventus achterop?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was CM2. Of heb ik het jaartal verkeerd. Zal zo de handleiding is zoeken, die moet hier nog ergens rondslingeren
Die kon/kan je dan ook gratis downloaden op de website van SIgamesquote:
Een echte bosjewiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een keer met CM 03/04 met Dynamo Kiev in het eerst jaar de Uefacup gewonnen. Kreeg meteen een standbeeld bij het stadion![]()
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Die heb ik niet. Wel de eerste FIFA.
Het orgineel op cd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die kon/kan je dan ook gratis downloaden op de website van SIgames
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heb ik ook, daar heb ik ooit een doelpunt meegemaakt waar ik nog steeds aan denk tijdens een voetbalspel
Vanuit achteruit een omhaal en weer en weer en weer en weer en zo de kruising in(dus 5 mannetjes maakten een omhaal naar elkaar en 1tje knalde em het doel in)
Hmmz nope ik denk dat jij dan idd de versie ervoor had. Die van mij was 2 talig (Frans/NL) en had 4 leagues. En had Rijkaard in het scherm en deze achtergrond kwam er in voor:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
CM2, 2 leagues, Nederlandstalige versie, profiel van Kluivert, Van der Elst en Juventus achterop?
Neej, maar CM2 heb ik ook niet orgineel op cd meer, ben niet zo euh netjes met cd'squote:
Super Soccer op de SNES, dat was gaafquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]![]()
Dat is meer wat voor World Cup op de NES. Best een stigmatiserend spel was dat. Als je tegen Kameroen moest, zag je een plaatje van een negerhut en daarna dansende negers.
Wat is daar stigmatiserend aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]![]()
Dat is meer wat voor World Cup op de NES. Best een stigmatiserend spel was dat. Als je tegen Kameroen moest, zag je een plaatje van een negerhut en daarna dansende negers.
Het grote AJAX topic #154: Wie blijven er en wie komen er?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nu hebben we zonder je biertje gedaan op Rembrandt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef Noca het volgende:
AZ was trouwens beter MM, wat een kutvolk die portugezen
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens zei mijn vriendin nog dat Portugezen niet serieus genomen worden.
Die zijn ook niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]De volgende die verkeerd keek. Overigens zei mijn vriendin nog dat Portugezen niet serieus genomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |