* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!quote:
Is dit Serie C ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Leuke screen van mijn FM-potje.
ja die heb ik ook nog gespeeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.quote:
Leuk, promotiekansen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.
* methodmich is Ravenna.
Ik heb CM 2 96/97 nog gespeeldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Dat was CM2. Of heb ik het jaartal verkeerd. Zal zo de handleiding is zoeken, die moet hier nog ergens rondslingerenquote:
CM2, 2 leagues, Nederlandstalige versie, profiel van Kluivert, Van der Elst en Juventus achterop?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was CM2. Of heb ik het jaartal verkeerd. Zal zo de handleiding is zoeken, die moet hier nog ergens rondslingeren
Die kon/kan je dan ook gratis downloaden op de website van SIgamesquote:
Een echte bosjewiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een keer met CM 03/04 met Dynamo Kiev in het eerst jaar de Uefacup gewonnen. Kreeg meteen een standbeeld bij het stadion![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |