Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezigquote:
Geweldig spel inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezig
ik speel nog steeds CM 01 - 02quote:
En hoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goed zo golfer. Nu aan het uitbuiken?
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!quote:
Is dit Serie C ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Leuke screen van mijn FM-potje.
ja die heb ik ook nog gespeeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.quote:
Leuk, promotiekansen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Serie C2/B. Laagste profniveau in Italië.
* methodmich is Ravenna.
Ik heb CM 2 96/97 nog gespeeldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich heeft tot dit seizoen CM 97/98 gespeeld met eigen bijgewerkte database!
Tong moet een nieuwe opgave geven in het elftaltopic.
Dat was CM2. Of heb ik het jaartal verkeerd. Zal zo de handleiding is zoeken, die moet hier nog ergens rondslingerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |