Die van de tomato dinges?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet je wel eens hoeveel er zijn?
krijg deze week nog een film binnen, die ik met een soort van prijsvraag op het dvd.nl forum heb gewonnen. Bestempeld als slechtste ooit
Ben op het moment redelijk verslaafd aan Hearts of Iron 2, een soort uber-Risk, maar net was ik weer even FootballManager 2005 aan het doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:14 schreef Eilanden het volgende:
En wat 'game' je dan Boez?
is dat wat? FootballManager 2005?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben op het moment redelijk verslaafd aan Hearts of Iron 2, een soort uber-Risk, maar net was ik weer even FootballManager 2005 aan het doen
Nooit aan beginnen als je van voetbal houdt.quote:
En hij was erg lekker.quote:
Stoer hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:
Zo goedenavond.
Het is braderie in het dorp hier, een groot gekkenhuis. We hebben heel de middag in het oranjecafe gestaan, en een feyenoordshirt van de muur getrokken.
Bier is lekker.
Je moet ervan houdenquote:
Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezigquote:
Geweldig spel inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is wel lachen hoor, maar HOI2 is op dit moment echt mijn ding, is zo uitgebreid, moet je enorm leren spelen en daar ben ik behoorlijk mee bezig
ik speel nog steeds CM 01 - 02quote:
En hoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goed zo golfer. Nu aan het uitbuiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |