abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26729244
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Stellen jullie per speler van alles in? Hoe stel je dan bijvoorbeeld die spits in zodat je middenvelders beter zijn enzovoort? .
pi_26729281
Ik sluit die van mijn wel ff, ik opende er ook een.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26729307
Zo nu met Fc Koln gaat het best goed. 6 wedstrijd op rij niet verloren. Nu thuis tegen Hannover, zou ook 3 punten moeten zijn.

Wel raar trouwens dat ik bij een club als FC Koln meteen in het linker rijtje moet eindigen.
pi_26729569
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
pi_26729610
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Steven184 het volgende:
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
Ik ben al gepromoveerd. (Kampioen geworden)
pi_26729790
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
pi_26729819
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
quote:
Heb de verleiding van het grote geld niet kunnen weerstaan en heb de overstap van QPR (dat als degradatiekandidaat op een nette 8e plek stond in de Premier Division) naar Wolverhampton Wanderers (nummer 19 in de Premier Division) Niets menselijks is deze trainer vreemd en als ze je persoonlijk komen vragen is dat natuurlijk egostrelend.

Gelijk gebruik gemaakt van de gelimiteerde transfersom die Margiotta had bij QPR en hem voor ¤800.000,- meegenomen Verder Jan Polak en Mido gehaald. Een begin voor lijfsbehoud is er en er wordt in ieder geval een stuk attractiever gevoetbald. Nu nog een mooie spielmacher.
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_26729853
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
Ik ben bang van niet, zo'n grootte selectie heb ik nou ook weer niet. En ik zit ook in de groepsfase van de UEFA Cup. Ik sta nu 8ste na 8 wedstrijden.
pi_26729878

En scum verliest alweer van een degradatie kandidaat ...

1. LIVERPOOL 13 wedstrijden 37 punten
2. scum 16 wedstrijden 33 punten
3. chelski 14 wedstrijd 31 punten

Genieten
pi_26729958
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Hoeveel geld?
pi_26730009
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Probeer Roncatto eens?
pi_26730416
Dalmat, Mintal, David Thompson, Gambino, Cabanas, Yakin, Ricardo Sousa, Jeremy Mathieu, Dufer, Moutinho.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:12:01 #13
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26730448
Heb FM ook maar weer eens uit de kast getrokken. Begonnen met Spurs.. in het eerste seizoen 7e geworden op 1 punt achterstand van een Europees ticktet, door in de laatste wedstrijd gelijk te spelen tegen Norwich Maar gelukkig had ik de beker nog, in de finale Arsenal met 2-0 verslagen Dus alsnog Europa in.

Ik heb op het moment een aardige selectie (vind ik zelf dan ). Paul Robinson, Cafu, Joe Cole, Kily Gonzalez en Jermain Defoe zijn bij mij de grote namen. Alleen wil laatstgenoemde een nieuw contract.. eisen: 600 000 euro per maand
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26730477
Dat ik Sousa ben vergeten te noemen, dat is mijn backup voor Totti.

Lisztes is ook wel een aardige
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:13:21 #15
36326 Freezor
Cold as stone
pi_26730493
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd

Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Something for your mind, your body and your soul.
pi_26730573
Ricardo Sousa net transfervrij aangetrokken voor komend seizoen

[ Bericht 6% gewijzigd door Peregrijn op 04-05-2005 16:26:56 ]
pi_26730649
En ook de Asian/EURO cup gewonnen

Go Liverpool
pi_26732223
Hmm ik heb nu een ultimatum gekregen.
pi_26732546
tvp
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_26733232
Het loodzware Premier League seizoen met Rushden komt eraan. Ik heb de voorbereiding erop zitten. Het ging redelijk. Tegen Chesterfield, ze spelen Championship, werd het 0-0. Tegen Osasuna speelde ik gelijk, 2-2 en ik won in Wolfsburg met 2-4 van Wolfsburg.

Ik ben erg blij dat ik nog wat topaankopen (voor Rushden begrippen) heb kunnen doen. rechtsback Rogerio komt van Sporting Lissabon over en centrale verdediger Per Kroldrup van Middlesbrough. Rohan Ricketts heb ik voor het middenveld erbij gehaald. Verder komen Alexander Frei en Massimo Macarone mijn voorhoede versterken. Hopelijk krijgt Matuzalem nog een werkvergunning.

In november komen Lars Iver Strand en Marcus Rosenberg.

Ondanks dat zien de bookies mij geen kampioen worden, logisch natuurlijk. Ze denken dat mijn team linea recta terug gaat naar The Championship. Ik sta 500 tegen 1 genoteerd.
That's all folks!
pi_26733254
Per Kroldrup is een goede .

Met werkvergunningen heb ik trouwens nooit problemen, zelfs onbekende spelers die nooit caps hebben gehaalt kunnen binnen komen. De 1e work permit gaat niet door dus dan ga ik in hoger beroep en dan lukt het altijd .
pi_26733922
Bij mij helaas niet altijd. Werkvergunning voor Dagano is bijvoorbeeld afgewezen.

Helaas gaat het bij Wolves niet echt denderend. Na een kleine opleving toch weer terug gezakt naar plaats 19. Krijg volgend seizoen wel een stuk of acht transfervrije spelers binnen, waaronder Mendoza, Escude, Grygera, Kuyt en Sousa. Doelstelling is dan ook weer snel promoveren.
pi_26733942
Bij mij lukt het meestal niet met die werkvergunningen.
That's all folks!
pi_26733950
Ik ben begonnen in de Serie C2 met Ravenna. Toch een stad van faam en een club met een stadion waar 12000 mensen in kunnen. Al met al zaten er in de eerste wedstrijd 493.

De doelstelling van de club is nu een respectabele positie in de eindstand behalen en de loonlasten verlagen. De fans gaven me het voordeel van de twijfel bij mijn aanstelling. Mijn budget was liefst 65k!!!

Daarom heb ik weinig spelers aan weten te trekken. Wel twee rechterspitsen, plus een huurspits van de Lazio-reserves en een prima linksbuiten, te weten Parma's Gaetano Grieco. Hij is op voorhand mijn vedette. Verder heb ik een zeer aardige linksback, die helaas is gehuurd, een goede spits en een goede centrale middenvelder.

Ik ga in de Vaduz-tactiek spelen. In de Serie C beker werd ik 4e in de poule van 6, met 6 punten uit 5 duels (3 gelijk, 1 winst, 1 verlies). Ik mag niet doorbekeren dus. Maar goed, doel is de competitie.

Verder waren de fans verbaasd dat ik een 39-jarige keeper contracteerde, maar goed, ik had een tweede man nodig. De andere twee keepers, buiten mijn vaste doelman, waren 18 en 17...

Mislukte transfers had ik helaas ook. Zo koos Arjan Human uiteindelijk om bij ASWH te blijven, omdat hij er pas net zat. En ik was met Anderlecht rond over het 17-jarige toptalent Jonathan Legaer, maar die wilde nog niet naar Italië in dit stadium van zijn loopbaan. Hedwiges Maduro wilde op huurbasis niet, Gaetano Fontana van Fiorentina was te duur.

Ben benieuwd wat ik kan in de competitie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26734103
Vaduz-tactiek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')