Ik ben begonnen in de Serie C2 met Ravenna. Toch een stad van faam en een club met een stadion waar 12000 mensen in kunnen. Al met al zaten er in de eerste wedstrijd 493.
![]()
De doelstelling van de club is nu een respectabele positie in de eindstand behalen en de loonlasten verlagen. De fans gaven me het voordeel van de twijfel bij mijn aanstelling. Mijn budget was liefst 65k!!!
Daarom heb ik weinig spelers aan weten te trekken. Wel twee rechterspitsen, plus een huurspits van de Lazio-reserves en een prima linksbuiten, te weten Parma's Gaetano Grieco. Hij is op voorhand mijn vedette. Verder heb ik een zeer aardige linksback, die helaas is gehuurd, een goede spits en een goede centrale middenvelder.
Ik ga in de Vaduz-tactiek spelen. In de Serie C beker werd ik 4e in de poule van 6, met 6 punten uit 5 duels (3 gelijk, 1 winst, 1 verlies). Ik mag niet doorbekeren dus. Maar goed, doel is de competitie.
Verder waren de fans verbaasd dat ik een 39-jarige keeper contracteerde, maar goed, ik had een tweede man nodig. De andere twee keepers, buiten mijn vaste doelman, waren 18 en 17...
Mislukte transfers had ik helaas ook. Zo koos Arjan Human uiteindelijk om bij ASWH te blijven, omdat hij er pas net zat. En ik was met Anderlecht rond over het 17-jarige toptalent Jonathan Legaer, maar die wilde nog niet naar Italië in dit stadium van zijn loopbaan. Hedwiges Maduro wilde op huurbasis niet, Gaetano Fontana van Fiorentina was te duur.
Ben benieuwd wat ik kan in de competitie.