welke editquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:Betrapt.
[afbeelding]
Nog even voor je edit denk ik.![]()
Topictitel klopt wel qua haakjes.![]()
quote:En nu ben ik ook ff lunchen.![]()
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
is goed hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
okquote:En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
En nu vertoon je je niet meer buiten de MC hoor !!
Het duurt heel lang tot het 6 mei 2006 is.
en dan, de foto opvragenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Phatzak het volgende:
Laten we ons nog met z'n 5'en van voren flitsen![]()
![]()
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Phatzak het volgende:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
[..]
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
quote:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je openquote:Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
OPM: We kunnen daar even kijken of de straat erop staat..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je opener bestaat nog meer dan a'dam
Gamesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Fok! heeft een manier om aan goedkope game's te komeniets voor Hicham?
![]()
Misschien heb je nog iets in de kast liggen.![]()
Ben je zo blij dat Youssef terug is dat je hem even gaat vereren met een bezoekje?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:
Zo.... even 2 uurtjes werken en dan even op en neer naar Amsterdam.
have fun !
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:17 schreef Phatzak het volgende:
OPM: We kunnen daar even kijken of de straat erop staat..
Youssef denkt *hmm, zal je vast niet daarop vinden. Daar staat toch niet de hele stad op.*
Blijken er dus gewoon dorpjes te zijn ter grote van 4 blokjes op een informatiebord![]()
![]()
Vraag me af hoe de rest van dat soort mensen hun post krijgen langs die eenzame wegen in de middle of nowhere
![]()
Maar in Amsterdam passen niet alle straatnamen erop, dat bedoelt hijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]elk dorpje/stad heeft toch een informatiebord als je er in komt rijden
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef Makster het volgende:
Leren is zo verschrikkelijk gaar. Vooral als er goede ideen voor het ombouwen van een motor in je kop rond spoken
Heb zeer goede ideen opgedaan in ieder geval, alleen nu nog ff in praktijk brengen
Hij is juist thuis, dat lijkt het moeilijke .. thuis studeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
Is het niet moeilijk om al die ideeen te onthouden tot je weer thuis bent?
Amen to thatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is juist thuis, dat lijkt het moeilijke .. thuis studeren.![]()
Man ik werk gewoon johquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef bwt het volgende:
Ahhhhrrrgggggg , das veeeel erger.
Ik was al weer vergeten dat het vakantie tijd is
Ik wilde niet overal een antwoord op gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Makster het volgende:
Man ik werk gewoon joh
Heb alleen binnenkort een examen via mijn werkZat in nog maar op school, eeuwig vrije tijd en geen ruk uitvoeren. HAd toen alleen nooit geld. En nu opzich wat geld over maar alleen geen tijd
![]()
![]()
Neuh geen nima.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde niet overal een antwoord op gevenmaar nu ik erover na ga denken denk ik dat je helemaal niet full time werkt, maar gewoon een studentje bent die net doet alsof.
![]()
Wat voor studie is het eigenlijk? Nima B ???????
Ik ga de komende weken beginnen via de LOI.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker zeker, heb er alleen geen tijd voorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Met zo'n diploma moet je wel 2 motoren, een auto, huis en eh vriendin kunnen handelen.
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Gaat zondag door dan ongeacht het weer?
Het is wel de bedoeling dat wij gaan, maar als het alleen maar kei hard giet dan weet ik het nog niet. Een beetje regen vind ik niet zo erg, maar ik ga niet voor de lol een paar uur in stromende regen doorbrengen.De voorspellingen zijn tenminste niet al te best. Hopelijk valt het nog wel mee.
Ik kom als Youssef komtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.Dus gewoon even die ochtend online komen menschen.
(hoe laat vertrekken jullie
)
Material poser dude.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Makster het volgende:
Zeker zeker, heb er alleen geen tijd voor![]()
![]()
Gelukkig wel EINDELIJK mijn andere breedbeeld tv binnen. Gratis bij een ander abbonement, Breedbeeld van 70 cm + Xbox for free.
Xbox en simkaart binnen 2 weken binnen, de tv heb ik 5 keer moeten nabellen en bijna 1,5 maand moeten wachten. Maar nu dus wel 2 breedbeeld tv's van 70 cm (een goede voor de huiskamer) en de nieuwe (samsung voor de game room, inclusief PC, Xbox, PS2, surround en 2 Fatboy zitzakken) Beste een relaxde kamer eigenlijk als ik erover nadenk
![]()
![]()
Volgens mij doet iedereen dat voor een meetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.Dus gewoon even die ochtend online komen menschen.
(hoe laat vertrekken jullie
)
Monitorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Eerst ff een andere monitor scoren, die gebruik ik veel vaker.De oude is al 6 maanden stuk.
![]()
Hoe laat dan????quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen dat voor een meet
ff de laatste stand van zaken checken![]()
Ja, doe eens niet zo bescheiden Mercyquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoe laat dan????Topics op MF zijn niet echt duidelijk, als jij nou de leiding neemt ofzo
Even meldt wanneer de boschenaren vertrekken en dit doorgeven aan de Eindhovenaren vaneeuhh: we verwachten jullie dan en dan, take it or leave it
is al in MF topic verteld dat het verzamelen om 10 uur is, en wegrijden om half 11quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
MonitorZwart wit zeker, TFT is pas hip
![]()
[..]
Hoe laat dan????Topics op MF zijn niet echt duidelijk, als jij nou de leiding neemt ofzo
Even meldt wanneer de boschenaren vertrekken en dit doorgeven aan de Eindhovenaren vaneeuhh: we verwachten jullie dan en dan, take it or leave it
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kom als Youssef komt
Mag Youssef de rest bij elkaar houden
Als het heel slecht weer wordt dan ben ik bang dat leer helemaal niet lekker is. Veel te koud en je wordt dan helemaal doorweekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Phatzak het volgende:
Ok rond 10.45 - 11 uur bij Lars dan denk ik. Als Lars en bijrijder gaan natuurlijk![]()
Lars heeft volgens mij wel full leather kleding (waarom dan toch een spijkerbroek mee
![]()
), en bijrijder had volgens mij textiel aan
Ach we zien wel, anders deuken we die peugeot een beetje bij
117 euro voor een 17' CRT is zat, TFT kost 217 euroquote:
Al die argumenten voerde ik vroeg ook aan, nu zou ik niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
117 euro voor een 17' CRT is zat, TFT kost 217 euroen is jatvriendelijk.
En in de grafische wereld zweren ze bij CRT monitoren.![]()
Kan ook nog aanvoeren dat ik s'avonds alle lichten in huis uitdoe en in het donker Unreal ga spelen, dus een snelle schermopbouw moeten hebben voor al die bloedspetters, maar dat doe ik niet meer.
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie met textiel zouden komen met dit soort voorspellingenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het heel slecht weer wordt dan ben ik bang dat leer helemaal niet lekker is. Veel te koud en je wordt dan helemaal doorweekt.![]()
Mijn collega zei iets over hagel en onweer voor zondag...ik hoop maar dat dat niet zo is.
ik heb nu al 4 jaar een TFT was toen 900 euro via pc privequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Al die argumenten voerde ik vroeg ook aan, nu zou ik niet zonder kunnenMerk niets met gamen (doe ik ook amper meer maar ok
) Je bent gewoon bang voor veranderingen
![]()
![]()
Lekker he, op jezelf wonen................................217 is trouwens best goedkoop, die van mij was de goedkoopste en ongeveer 200 duurder.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij komt zeker als Mercy komt?
Lekker makkelijk he
TFT kan alleen zijn eigen resolutie goed weergeven, moet bij afwijkende resolutie's gaan interpoleren, en dan krijg je lelijke onscherpte.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb er met gamen oid nooit ergens last van gehad, wel met films van mindere qualiteit dan is het gewoon storend.
Ik denk het wel, maar ik twijfel nog. Het gaat in Veenendaal of Apeldoorn of net waar toch ook om het posergehalte?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:52 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie met textiel zouden komen met dit soort voorspellingen
quote:
Nog groter ???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik twijfel nog. Het gaat in Veenendaal of Apeldoorn of net waar toch ook om het posergehalte?![]()
Mijn leren combi heeft duidelijk een veel hoger posergehalte dan textiel.In textiel lijkt mijn kont twee keer zo groot en dat bevalt me niks.
![]()
![]()
Mooi spul he.quote:
Koopjes zijn altijd goed.quote:zolang het niet over motoren gaat![]()
Maar hij is wel gekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi spul he.
Het werkt toch.
Zijn ook mensen die dat soort dingen tweedehands kopen ofzo.
Wat mij wel triggert bij de LG is de antraciet afwerking, heeft wel cachet.
[..]
Koopjes zijn altijd goed.![]()
CR was ook een pas op de plaats voor de KTM die ik eigenlijk wilde maar te duur vond.
Heb er nu al veel te veel geld inzitten uiteindelijk.![]()
Work Madness in progress.quote:
DVD brander is van Toshiba, dus valt best mee toch?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
je hebt wel wat goed te maken nu he!
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:31 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
weet niet eens hoe jullie motoren, laat staan konten eruit zien
![]()
Ik wil ook ergens in het midden rijden![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
Nee, d'r knie is haar naar de grond aan het werken
Hij start nog niet
Hoe snel verzuipt een motor en wat is hier een indicatie voor?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
En mogelijk is de motor verzopen, haal de bougie's er eens uit, of wacht een uurtje of 3.![]()
Stiekum denk ik verzopenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel verzuipt een motor en wat is hier een indicatie voor?
Ik probeerde gewoon even te starten zodat ik een before en after geluidsbestand kon maken voor m'n uitlaat. Eerst even snel zonder choke, hij leek volgens mij aan te zijn gegaan en meteen weer uitDaarna met choke wou die niet meer starten, gas beetje open ook niet. Tijdje op PRI gezet, nog niks ....
Wil je even een andere uitlaat erop zetten krijg je dit
Te lang ingedrukt houden is toch slecht voor de electronica ofzo? Ik had ergens gelezen max 5 seconden ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Stiekum denk ik verzopen
Ff blijven starten, je accu is niet zomaar leeg...
Zonder choke chef, met choke verzuip je hem nog meer. Ik weet er niks van dat je maar 5 seconden mag starten. Als je motor eenmaal loopt dan uiteraard niet de stratknop in blijven houden. Maar als de motor niet loopt moet je hem toch starten, en als dat 5 seconden of langer moet dan moet dat maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Te lang ingedrukt houden is toch slecht voor de electronica ofzo? Ik had ergens gelezen max 5 seconden ofzoEn moet ik dat dan met of zonder choke doen?
Ik heb er niet zo heel veel kijk op, maar naar mijn mening verzuipt een motor vrij snel. Ik heb het al een paar keer gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel verzuipt een motor en wat is hier een indicatie voor?
Ik probeerde gewoon even te starten zodat ik een before en after geluidsbestand kon maken voor m'n uitlaat. Eerst even snel zonder choke, hij leek volgens mij aan te zijn gegaan en meteen weer uitDaarna met choke wou die niet meer starten, gas beetje open ook niet. Tijdje op PRI gezet, nog niks ....
Wil je even een andere uitlaat erop zetten krijg je dit
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik heb ook begrepen dat je de motor al kunt verzuipen als je de startknop ingedrukt houdt en dan te snel of te lang het gashendel opentrekt.
NEe die andere demper kan er prima onder gezet worden. Kan ondertussen de benzine in je carbs verdampen en zal ik makkelijker startenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef hicham het volgende:
Ok dank, in tussentijd dan maar andere demper erop zetten of kan ik daar beter mee wachten nu?
![]()
[..]Misschien heb ik iets te snel aan het hendel getrokken
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef Youssef het volgende:
Het regent al de hele middag niet, en nu schijnt het zonnetje heel stiekempjes. Dus ik ga even een half uurtje het bochtje hier in de buurt rijden. Laatst ontdekt en ik denk dat ik daar maar ga oefenen op het plat gaan
Doei Hicham![]()
Ok, ik zal even kijken wat ik eraan ga doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:05 schreef Makster het volgende:
[..]
NEe die andere demper kan er prima onder gezet worden. Kan ondertussen de benzine in je carbs verdampen en zal ik makkelijker starten
Wrijf het er maar lekker inquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef Youssef het volgende:
Het regent al de hele middag niet, en nu schijnt het zonnetje heel stiekempjes. Dus ik ga even een half uurtje het bochtje hier in de buurt rijden. Laatst ontdekt en ik denk dat ik daar maar ga oefenen op het plat gaan
Doei Hicham![]()
Die van de Aldi of van de Lidl?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Youssef het volgende:
Mijn Shoei/Arai/Wannabe Timberland kawasaki arie molenaar supersport wheelie motorschoen is gescheurd.
Ga liever aan mijn eigen motor sleutelen dan een dodemansrit achter op jouw motorquote:Je kan achterop hicham![]()
Vanaf de lucht naar die pomp in 15 minuten?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Phatzak het volgende:
Ok rond 10.45 - 11 uur bij Lars dan denk ik. Als Lars en bijrijder gaan natuurlijk![]()
Lars heeft volgens mij wel full leather kleding (waarom dan toch een spijkerbroek mee
![]()
), en bijrijder had volgens mij textiel aan
Ach we zien wel, anders deuken we die peugeot een beetje bij
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb inderdaad full leather maar ben een beetje lui, de broek moet nog een beetje vorm krijgen en zit op sommige punten een beetje krapvandaar de spijkerbroek.
Bijrijdster heeft alleen een textieljas. (broek in de goede maat moest besteld worden, duurde allemaal lang etc. en is nu dus niet meer te krijgen.) Dus ook spijkerbroek.
![]()
Sorry ging even niet goed met quoten enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Youssef het volgende:
Neeheeej, om die tijd zijn we bij jou. Hicham & ik dus. Zodat we naar de Shell gaan hoppen en wachten op Martie en co.WTF hoor ik, een harde uitlaat buiten
![]()
Ik weet het, moet eigenlijk kisten onder die spijkerbroek dragen ipv normale schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet het, moet eigenlijk kisten onder die spijkerbroek dragen ipv normale schoenen.
Ik weet nog dat hij die Viper nieuw bestelde in Engeland. Kwaliteitje hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Kickeuh geluid, lekker diep joh
Heb niet echt veel gespeeld, ben niet zo tevreden met bevestiging. Ding is helemaal verroest en gerot en zit er nu niet goed op (zo een bevestigingsklem bij het stuk waar je de demper uit kan trekken, of juist erin kan douwen, ligt eraan met welk proces je bezig bent)
Dus morgen even opnieuw doen, maar het geluidje heb ik iig gehoord![]()
![]()
Het is allemaal wel erg vroeg, vraag me af of ik me niet verslaap.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry ging even niet goed met quoten enzo.![]()
Dat kwartier waar Martie het over heeft gaat ie nooit redden.
Jullie zijn welkom vanaf een uur of 9 dus kijk maar even hoe je eea wil gaan doen. Koffie hoef ik niet klaar te zetten dus dat scheelt ook weer.
Motoren mag je op de stoep zetten voor de deur maar als jullie het prettig vinden kunnen ze ook in de achtertuin. (groot zat maar laat het even weten dan zet ik tafel, stoelen etc. even opzij. Kan je hem er ook weer makkelijk uitdraaien)
Als het regent gaat Bi niet mee overigens, ik wel.(mooi excuus om onder moederdag uit te komen.
)
Hij rekent dus op 3 kwartierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is al in MF topic verteld dat het verzamelen om 10 uur is, en wegrijden om half 11
dus grof geschat en rekening houdend met treuzelaars zijn we ongeveer om 11:15 bij de pomp waar jullie staan![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
Work Madness in progress.![]()
Straks snel naar huis, oude uitlaat erop flikkeren, nieuwe uitlaat vastbinden in rugzak, trappen dat ding, en voorzichtig maar snel naar Rozenburg........ lasser is tot 18:00 aanwezig.
Mijn ouders wonen om de hoek, even bietsen om mij naar huis te laten brengen.![]()
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het blok vond ik toch wat te verwaarloosd eruit zien, na al die jaren achter het plastic en door weer en wind verweerd, ook de bedrading was niet helemaal perfect.
Dus ik hield mij in.
Er zitten maar24 uur in een dag hoor, en hij heeft ook nog een sleutelCRquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijje hebt er toch een lopend blok bij
Deze zit om de hoek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij zelf OK, maar zijn bijrijder.
![]()
Nooit zwaaien naar die gast
Hij stond daar diep onder het stof, dus kreeg niet echt een goede indruk, heeft hem grijs antraciet gespoten, maar dat blok zag er echt niet uit, ook wat schuifschade dacht ik zo te zien in de schemering. Hij zal hem misschien ook wel voor 750 wegdoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijje hebt er toch een lopend blok bij
of is dat dat blok
ik dacht dat het over die naked ging
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:08 schreef Youssef het volgende:
Koop jij nou gauw een mooie motor die lange afstanden kan verdragen![]()
Damn... je had een beemer.
quote:Op vrijdag 06 mei 2005 17:13 schreef Dutchboy het volgende:
Je kunt een gokje wagen maar Cannondale is overgenomen door een andere Amerikaanse motorfietsenfabrikant en die gaat ze volgens mij niet eens meer maken. Wel biedt die een "engine reliabilty kit" aan om het motorblok betrouwbaar te maken:
"Cannondale 432cc motors built between March 2001 and May 2003 were manufactured with seven defects which pose a reliability and/or safety hazard. After purchasing the remaining inventory of Cannondale Motorsports, ATK began the work of re-engineering motor components to create solutions to overcome these defects. Attempts were made to inform owners about the potential destructive nature of the defects. Service bulletins were issued instructing that if the ATK Reliability Upgrade is applied to the motor before a failure, the cost of repair is significantly less than the cost to overhaul a motor destroyed by the "grenade effect" of the failure."
Qua looks geen discussie (Cannondale wint) maar ik denk dat je veiliger met je geld bezig bent als je voor edit: iets anders gaat.
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
Over 1 week heb ik een Suzuki. Onbegrensd uiteraard.
Het is ook altijd wat met die jongensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.![]()
[..]
Wah voor eentie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
Over 1 week heb ik een Suzuki. Onbegrensd uiteraard.
Ik lurk wel mee maar vind het net iets teveel moeite om te reagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.![]()
[..]
Uiteraard.![]()
![]()
Mag alles zijn als het maar geen SM isquote:
Mooie fiets Pepquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Dag opa Hiesjam, u is nog geen weekje 18 jaar oud he.
![]()
VX-800, kennen jullie die nog wat ik ooit van plan was.![]()
Kom net een aardige tegen.![]()
Jonh Player Special.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best geinige goodies.![]()
Die is wel lachen, zeker als je na gaat dat het een suzuki isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, is dit een Suzuki?
[afbeelding]
Bochten verboden.![]()
Alleen heeeeeleeee lange doordraaiersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, is dit een Suzuki?
[afbeelding]
Bochten verboden.![]()
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijnquote:
Wacht maar verstand komt met de jaren Markquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijn![]()
Op ebay kijken. Vooral in Duitsland is er veel after market spul te vinden. Paar blitse braking schijve heb je zo te pakken. En vooral zelf erop zettenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:30 schreef Youssef het volgende:
Ik ben van plan een nieuwe rechtervoorremschijf te kopen à 250+ euro. Heeft iemand misschien een tip om andere schijven te nemen oid? Iets wat misschien goedkoper kan en ook goed isIk hecht eigenlijk meer waarde aan de originele schijven en dit is volgens mij de goedkoopste oplossing.
Alhoewel ik mijn motor ook wel wil pimpen met andere schijven, maareeeuuhhh... ik denk dat het verstandiger is weer een back up op te bouwen om in moeilijke tijden op terug te vallen
Duurste zijn eigenlijk de dealerkosten
Verstand komt met de jaren Markquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijn![]()
Ik mag het hopen, ik mag het hopen.....quote:
Er is nog hoop zie ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik mag het hopen.....![]()
Maar ben ik dan voor minder dan 250 klaar?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Op ebay kijken. Vooral in Duitsland is er veel after market spul te vinden. Paar blitse braking schijve heb je zo te pakken. En vooral zelf erop zettenScheelt je bergen poen en is niet heel moeilijk....
Naja, niet heel voor hoor maar heb nog heel ff te gaan voordat ik echt oud ben (30 ofzoquote:
Vraagprijs 1450 euro.quote:
Enkelvoud Mark, enkelvoud.. moet eerst een plan maken, dan kunnen ze maandag snijden ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef Makster het volgende:
Hoest me de rubberen matjes?
Dat weet ik ook niet. Als je wave discs wilt ben je wel wat meer kwijt gok ik maar dan heb je ook wat. Orginele schijven zijn ook wel te vinden op marktplaats of ebay ofzo en dan ben je zeker minder kwijt. Nieuwe blokken steken is wel het beste maar hoeft volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar ben ik dan voor minder dan 250 klaar?En de remblokken moeten dan ook nieuw + eventueel schoonmaakwerk?
Ik heb hier nog wel een WPH, even doorlezen dan.
Ook goed, heb ook geen haast. Moet eerst alle onderdelen verzamelen en dan pas gaat de KLX uit elkaar. Zo ie zo ook pas na de 25stequote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enkelvoud Mark, enkelvoud.. moet eerst een plan maken, dan kunnen ze maandag snijden ofzo.
Heb ze niet meer aangeraakt of gezien na woensdagavond.![]()
Mijn motor zal wel tot midden / eind volgende week weg zijn.![]()
Suz erbij nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn motor zal wel tot midden / eind volgende week weg zijn.![]()
Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Curiosa motoren op Marktplaats.
GSX600F is sowiezo altijd lelijkmaar zo.
![]()
[afbeelding]
En wat te denken van een "speciale" GSX-R1100 in streetfighter uitvoering.![]()
Vraagprijs 4.500 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziek gewoon.![]()
Wah voor Gixxer?quote:
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:53 schreef RB het volgende:
Suz erbij nemen![]()
Jaartje sturen en aan de CR sleutelen
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjes![]()
Trein nemen en op de vx terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overmaar voor langere afstanden tokkelen is die VX wel een uitkomst.
![]()
Jammer dat Den Helder niet naast de deur is, maar ga erover denken.![]()
![]()
![]()
Verstand komt de jaren zegtie danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:59 schreef RB het volgende:
[..]
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijk![]()
Ga ik toch voor de gixxer,dan maar overspuiten![]()
heb niet gezegd dat ik verstandig wasquote:
Ik zeg...quote:
Dat blijkt inderdaadquote:
Maar ben het welquote:
Telefonica?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg...
Goeie shit![]()
Telefonica toevallig?![]()
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geilquote:
Zoietsquote:
Jah maar dan geen hondaquote:
Die komt zeker. Goed voor mijn ego.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geil
Als je hem hebt kom dan maar snel met een fototje!!![]()
Dat zeg ikquote:
Risico dat het niets is mij te groot om met de trein te gaan.quote:
quote:
Ja kan ookquote:
quote:
Hoe ouder hoe gekker zegt men ook.quote:
Verdachte avatarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Dag jij met je verdachte avatar. ..
Goed onthouden..........Winnie de Pooh.
quote:
quote:
quote:
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?
Zie je nou wel !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef RB het volgende:
[..]
Wat heet lang, denk dat het een uur of 3 was toen mijn hoofd het kussen vond
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie je nou wel !
Hoe ouder , hoe gekker
Latersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
De mijne heeft behoefte aan slaap.
Te veel in de auto gezeten vandaag, maar blij dat ik even weer geweest ben.
![]()
juist welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Idd best wel poepweer, maar ik denk dat ik er tegen kan. Lekker waterdichte kleding en mijn motor gebruik ik toch voor woon-werkOeh, gewaagde uitspraak, daar is een sport niet voor
![]()
met een oude natte handdoek veeg je al die lijken er zo afquote:Mijn pak kan ook wel een wasbeurt gebruiken, hoe doe jij dat eigenlijk OPM?Vliegjes van afgelopen zondag zitten er nog op, vandaag doet de regen het werk.
Morgen megamietjuuhhh
![]()
![]()
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Waarom ben jij zo vroeg op OPM?
Ik zou eigenlijk nog pitten maar mijn brommer had kuren tijden m'n krantenwijkBen dus uiteindelijk een flink uur later thuis gekomen mbv brommerwisselen met Youssef
Thuis kwam ik erachter dat er precies hetzelfde was gebeurd als de vorige keer dat ie het niet deed: draadje los. Voortaan bij een losse kabel meteen maar alle andere kabeltjes checken want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden
extra aandacht na een ritje in de regenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:41 schreef Youssef het volgende:
Ik heb behalve de ketting helemaal nix gedaan aan de motor sinds ik hem kocht.
Met Phatzak was het leuker hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoon![]()
![]()
8 uur opstaan uitslapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben altijd vroeg op8.00 uur opstaan is voor mij uitslapen
maar vandaag gelukkig niet zonder reden; auto krijgt een grote beurt en over pimpen gesproken...ik ga tegelijkertijd (voorzover dat kan) mijn amp & cap inbouwen
(gastank gaat een kast omheen en daarop en naast amp & cap, en uiteraard alles bekleden)
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:49 schreef hicham het volgende:
Enne, heb je al blingbling ringen om je vingers en kettingen om je nek hangen
Goedzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Even kort wakker worden
en dan snel boodschappie's doen voor dat de rijen bij de kassa's weer 20 meter lang zijn zoals gebruikelijk hier.
Wilde eigenlijk gelijk de nieuwe computermonitor halen, want vanmiddag zijn die brommerraces, dus heb een krap schema.Als het nog doorgaat met die regen.
Ik werd wakker en moest aan die KLX denken, dat is wel een bepaald teken he.
Zo rond de middag maar even die gozer bellen om een afspraak te maken.![]()
Dat het waarschijnlijk nog een full cross uitvoering is kon mij ook niet negatief boeien.
Ik keek net in de hal waar'ie eventueel komt te staan, en dat voelde goed.![]()
Douchen!
Kortste wake mind up call ooit.![]()
![]()
Dus even kort lurken met een bakkie en boterkoek.quote:Eerst een karretje waar geen muntje in ging, toen een karretje die mijn muntje inslikte maar niet ontkoppelde van de andere wagentjes.Dus moest assistentie vragen van de super, beide rijen stonden geblokkerd.
![]()
Dat duurde allemaal wel evenaffijn, uiteindelijk een derde karretje gepakt rijdt het wiel links vooraan niet.
![]()
De persoon van de super werd er een beetje radeloos van, of ik soms een talent voor die dingen had.
De hele super het wagentje een beetje opgetild, maar hoe voller de kar werd hoe minder ik hem nog vooruit kon duwen.Naar huis is het ook nog 150 meter.
![]()
Ik kreeg ondertussen wel een droge mond, en had wel zin in een bakkie koffie met een koekie.![]()
Thuis uithijgend bedacht ik mij dat het toch wel handig is om eerst de typenummers van de computerspullen te noteren, Kingston geheugen is in de aanbieding, een bepaalde Philips monitor is net even mooier voor 29 euro meer (oogt flatscreenerig en is bovendien zwart'achtig) en een echte Pioneer DVD speler "black" kost ook maar 18 eurie's meer.
Moet ie niet gewoon gericht worden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:52 schreef Youssef het volgende:
Alleen de rechtervoorremschijf, daar zit een kleine tik in
Ik weet niet of het erger wordt, maar met testrijden merkte ik er nix vanMjah, achteraf zie ik nu eigenlijk ook wel dat ik niet echt testreed, was totaal nieuw voor me. Zelfs nu doe ik het beter
Oh ja, de verkoper draagt sowieso 150 bij aan de nieuwe schijf en wilde die eventueel ook erop zetten, alleen heb ik daar momenteel geen tijd voor...
Opzich wel tof voor Youssef om alleen aan de rechterkant een wave disk te gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet ie niet gewoon gericht worden?Is het een tik of een bepaald aanlooppunt?
Kan er morgenochtend
wel even naar kijken als je wil.
Oh enne als je een nieuwe wil neem dan die wavedisks voor het posergehalte.(wel beide kanten doen dan
)
De beste aankopen doe ik hier om de hoek op 150 meter afstand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Boodschappen doen heb je een Fiero voor vriend
Dan is het inderdaad makkelijker om met je karretje vol over straat te sjouwenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De beste aankopen doe ik hier om de hoek op 150 meter afstand.![]()
Toen ik nog mijn oude werk had ging ik altijd elders omdat de Aldi maar tot 18:00 open is doordeweeks.
En ik was meestal niet voor 19:00 thuis in de buitendienst.
Dat is het enige voordeel dat ik nu bijna 2 uur eerder thuis ben iedere dag x 5 dagen x 4 weken = SM tijd.![]()
quote:Vind t wel iets hebben , dat aanstampen. Goed , de eerste paar keren heb ik die KTM echt lopen vervloeken , kreeg het niet echt voor elkaar
Je leert je motor steeds beter kennen dus na een tijdje start ie steeds sneller !
heb mn ktm 600 lc4 nu een weekje of 3 en t begint aardig te wennen.
Zet m tegen een muur , en dan trap ik m aan met rechts .
Geen probleem
Idd , accu en startmotor is alleen maar overtollig gewicht
Vandaag nog ff buiten wezen spelen
quote:
Ik heb een Fireblade remklauw, las op M-F iemand (mosseltje in het SM topic) die een CBR-1000 klauw gekocht heeft die machtig werkt, gewoon voor weinig bij de motorsloperij.quote:Ben nu naarstig opzoek naar een braking remklauw die bij mijn schijf past. Heb op Ebay al een 4 zuiger gevonden, alleen de veiling duurd nog 4 dagen voor de een en 1,5 dan voor de ander. Weet alleen niet of die kaknakker hem ook naar nederland wil sturen. MAar voor de juiste prijs vast wel
8 uur per dag, naast je werkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Mijn studiepakket is ook binnen.
Ik moet ongeveer 8 uur per dag erin steken bij een normaal studietempo.
Dan mag ik in 11 maanden examenen doen ofzo.
Heb geen uurtje over zo doordeweeks, dus moet er echt voor gaat zitten en in dat studeertempo komen.
Dinsdag ga ik beginnen .. denk ik.
[..]
Ik heb een Fireblade remklauw, las op M-F iemand (mosseltje in het SM topic) die een CBR-1000 klauw gekocht heeft die machtig werkt, gewoon voor weinig bij de motorsloperij.![]()
Niemand anders dan ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:57 schreef Makster het volgende:
8 uur per dag, naast je werkHoe willen ze dat je dat doet dan
Hahaha ja dat is inderdaad ook nog een optiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
En anders betaal ik gewoon een maand niet, dan zullen ze het vast ook wel even bevriezen als geheel.![]()
Inderdaad heel makkelijk allemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je hebben zo'n KLX voorganger.
Bij de brommerraces is de peetvader van de CR500 ook, via hem weet ik dat die activiteiten er zijn, ziet er qua weer niet zo geweldig uit trouwens en ik weet nog niet of ik 14:00 in Arkel wel ga halen.Geen zin om mij te haasten vandaag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Heb voor de liefhebbers ff een filmpje geschoten van mijn motor, is wel leuk geworden zo
Flimpie
... zei ze meer dan een uur geleden en nog niemand die heeft gereageerdquote:
purschuim dicht goed af hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Baggerweer !!!!
Baggeruitlaat !!!![]()
Hij lekt een klein beetje aan de onderkantHeb zitten draaien en hameren, klem om de pijp retestrak vastgedraaid en nog steeds komt er een beetje lucht doorheen. Is er geen vloeibare pakking wat ik erin kan spuiten ofzo?
Dat idee had ik ook alquote:
Neem je mij in de maling ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:34 schreef stinkie het volgende:
nou ik zou er toch geenpurschuim voor gebruiken hoor
misschien moet het even zetten ofzo? of een pakking oid ertussen.
Ja, weet ik veelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Makster het volgende:
Ben ik weer ff voor 1 minuut
Purschuim voor je uitlaat![]()
Die lim die spoort niet hoor
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Het enige wat ik weet is dat je purschuim kunt spuiten en dat het dan hard wordt.
Leek me in eerste instantie wel handig
Kan een modje even bovenstaande posts verwijderen inclusief deze,
mijn eer is aangetast
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Kan een modje even bovenstaande posts verwijderen inclusief deze,
mijn eer is aangetast
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?
*weer weg huppelt!
Gewoon bij de aansluitingenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Cement wordt na een tijdje ook hard, probeer dat anders is
Waar is de uitlaat lek? Bij de aansluitingen of ergens door een geschaaft stuk ofzo?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?
*weer weg huppelt!
Nee, last van een brakke rug.quote:
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
....ben ik maar even een knuffel gaan halen bij mijn moeder.
Morgen gewoon weer een knuffel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
[..]
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijden
quote:
Damn, moet nog een cadeautje halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
[..]
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijden
Brommertjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef Makster het volgende:
Inderdaad heel makkelijk allemaal![]()
Wat is er in Arkel te doen dan?
niet dat ik er heen kan want MOET leren, ik doe het alleen niet echt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:57 schreef Makster het volgende:
Moest je naar Alternate?
Kom eigenlijk niet graag daar, herinnert mij aan een ex'je.quote:Als je nou die straat rechtdoor gaat ipv naar rechts voor Alternate dan kom je dus bij de HOLEC met 2 meester bochten
Alternate zit aan het begin langs de weg zeg maar, aan het eind van het industrieterrien is de HOLECWeet je dat ook gelijk weer
Vanuit richting Rotterdam zo:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kom eigenlijk niet graag daar, herinnert mij aan een ex'je.Hartpijntjes.
![]()
Ben nu ook 3 keer langs haar huis gereden.![]()
Maar rechtdoor is vanaf de snelweg gezien![]()
Ik kwam nu helemaal binnendoor via Ridderkerk zelf he.
Begrijp geen reet van wat je hier nu wil zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Youssef het volgende:
Kom je me srtaks afhalen hicham
Eindelijk bandenpompElke ochtend band oppompen begint te vervelen en het wordt ook tijd de zx6r op te pompen.
Leuk die natuurlijke omgeving van jou Pep, en ik groette je niet maar sloot de /Pep tags af.
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:10 schreef bwt het volgende:
Die aankondiging waren ze vorig jaar al mee begonnen.
O ja, shit, ik krijg altijd hun reclame e-mail. vandaar dat ik het weet.
Vroeger zat Alternate daar ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:16 schreef Makster het volgende:
Hans van wijk inderdaad, tegen over de FEDEX
Als je nou bij hans van wiijk weg rijdt richting Alternat, ga je dus bij het kruispunt (Hans van Wijk zit dan links achter je) naar rechts. Dan bi jde volgende stoplichten links en dan met de weg mee rechtdoor en hoppa daar is het
Ik waarom leer ik niet
Hij moet steeds die bandjes van zijn brommer bijpompen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef Makster het volgende:
Begrijp geen reet van wat je hier nu wil zeggen![]()
quote:
Als je ergens al voor de twintigste keer in 6 jaar heen gaat, dus een regelmatige bezoeker bent dan ga je niet eerst het adres checken of ze mogelijk verhuist zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef Makster het volgende:
Tja je had natuurlijk ff kunnen kijken op de sita van AlternateMaar geloof mij, als je voortaan ergens heen rijdt kijk je vanaf nu automatisch eerst even waar ze zitten
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:27 schreef RB het volgende:
Pep misschien iets voor jou
Hoog koppel veel vermogen
En geen zijstandaard nodig
[afbeelding]
http://www.kurbrunnen.de/(...)Technische_daten.jpg
![]()
![]()
nope, en ik weet eerlijk gezegd nog niet zeker of ik het wel ga gebruiken daarvoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
Dus het celrubber is nog niet toegepast.
Dat klinkt eh fantastisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb trouwens een fantastischiets lopen waar ik nu nog heel weinig over kan vertellen, maar als het allemaal loopt zoals ik het zou willen kan ik vaarwel tegen volvo zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
(vertel er later meer over)
dat kan het ook zijnquote:
jij hebt een goed geheugenquote:Heb wel een idee, je hebt wel eens eerder iets gepost over een projectje.
moet je wel deze kant op komenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:52 schreef Makster het volgende:
Laat mij maar mee doen dan, heb het totaal gehad met die kut uitzendbrancheWat een crap moet ik allemaal weten zeg hee, erge is dat ik het nooit van mijn leven zal hoeven gebruiken. En als ik het al moet gebruiken zoek ik het godverdommuh wel op, stinkzooi !
Prima joh, ben er binnen 40 minuten. En als ik een SS koop kan ik binnen 20 minuten thuis zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet je wel deze kant op komen![]()
Of de nieuwe nekspierentrainer, de 2 cylinder KTM 950 cc.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:58 schreef Makster het volgende:
Prima joh, ben er binnen 40 minuten. En als ik een SS koop kan ik binnen 20 minuten thuis zijn![]()
Pure pornoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of de nieuwe nekspierentrainer, de 2 cylinder KTM 950 cc.![]()
Ben benieuwd wat voor crap ik voorgeschoteld krijg voor die cursus handelsverkoper.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:52 schreef Makster het volgende:
Laat mij maar mee doen dan, heb het totaal gehad met die kut uitzendbrancheWat een crap moet ik allemaal weten zeg hee, erge is dat ik het nooit van mijn leven zal hoeven gebruiken. En als ik het al moet gebruiken zoek ik het godverdommuh wel op, stinkzooi !
Maar dat is waarschijnlijk functionele crap, dit gaat zo diep in op de materie dat ik er totaal incontinent van wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor crap ik voorgeschoteld krijg voor die cursus handelsverkoper.![]()
Ik hoop het, en ik ben meestal zo eigenwijs dat ik zelf theorieen voor dingen verzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk functionele crap, dit gaat zo diep in op de materie dat ik er totaal incontinent van wordt
Owja, ik kan Nederlands, Engels, beetje Frans, redelijk wat Duits en beetje Spaans maar weeds ofzo iets is niet aan mij besteed. Wordt dus ook geen ruk wijzer van je link hierboven
Gaat wel goed komen denk ik zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop het, en ik ben meestal zo eigenwijs dat ik zelf theorieen voor dingen verzin.
Dus de examinatoren kunnen hun borst nat maken.![]()
![]()
Hopelijk gaat het een beetje voorspoedig, dan kan ik door met Nima.![]()
Dit is een voorbereidingscursus een niveau lager.![]()
Les mar!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:15 schreef Makster het volgende:
Ben ff eten maken zodat de vrouw gelijk uit het werk aan kan schuiven, vind ze leuk als ik dat doet![]()
![]()
En ik heb honger als een beer, dus dat komt ook mooi uitquote:
pom·peus (bn.)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
Er stond een Suzuki GSX-R600 Srad, vond het irl best wel een pompeuze motor.![]()
Toch niet iets wat ik momenteel zoek, slank en licht moet het zijn.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:52 schreef Makster het volgende:
Hij wordt wel verstandigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:58 schreef Makster het volgende:
[..]
En als ik een SS koop kan ik binnen 20 minuten thuis zijn![]()
Aha, nu snap ik hem inderdaad. Had ik moeten weten / zien, mijn foutquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef hicham het volgende:
Peppelientje, youssef postte onder werktijd dus hij was in Patrick281 mode aan het posten, snap dat dan. Die tag moest uiteraard wel afgesloten worden aan het einde van de post
quote:Wat een grafzooi zegIk naar Haarlem toe voor een PIMP(
) vizier + pinlock, weg naar winkel was echt retemakkelijk. Is er een weg die ik moet nemen afgesloten
Wat een kutstad is Haarlem zeg
allemaal eenrichtingswegen en snapte er niks meer van. Na een uur zoeken (hebben we zitten synchroon zoeken pepijn, jij in Ridderkerk en ik in Haarlem
![]()
) eindelijk de winkel gevonden. Het was 16:30 en de winkel sloot om 17:00, op tijd dus
![]()
Staat er een briefje op de deur: wegens omstandigheden gesloten
AARRRRRGHHHH![]()
!$@#%#% # heb ik daarvoor rondjes zitten rijden
En ik wou nog wel langs de Gamma om dat bandenpompje voor Youssef te kopen (ook geschikt voor motorbanden
) en dat zou ik dus never nooit niet halen voor 17:00. Dus dat heb ik ook niet meer kunnen doen. Daarom heb ik mijn frustraties even afgereageeerd op alle Haarlemmers door alleen nog maar in z'n 1 door de straten te rijden met m'n nieuwe
Viper
![]()
![]()
Sjitzooi, had ik netzogoed ergens dijkies kunnen pakken in die tijd
Oh, hallo trouwens
Hebben ze daar ook nog tanktassen van 10 euroquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook nog even naar een broek gekeken, maar die viel niet in de opruiming en was niet helemaal naar mijn zin. Wel mooie carbon vorkpootbeschermers gezien - van die hoedjes, maar moet eigenlijk die hele lange hebben van 30 centimeter speciaal voor de cross.
Het is ook wat lekkerder tegen de zon en om anoniem te rellen op je motorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar zo een pimp is leuk en aardig maar kut om te onderhouden. Ik altijd vrolijk dat ding schoonmaken met glassex, blijkt dus dat dat niet goed is door de weekmiddelen die er inzitten. Er werd me aangerade om hem met dreft te doen. Zo gezegd zo gedaan, tot mijn ma 2 weken geleden besloot om ALDI afwasmiddel te kopen, ik smeer die crap erop en GELIJK strepen. Heb nu dus 2 kale plekken op mijn pimper zitten, goddamned
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Youssef het volgende:
pom·peus (bn.)
1 overdreven, hoogdravend => overdadig![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef hicham het volgende:
Peppelientje, youssef postte onder werktijd dus hij was in Patrick281 mode aan het posten, snap dat dan. Die tag moest uiteraard wel afgesloten worden aan het einde van de post
Haarlem ben ik ook ooit eens verdwaald.quote:Wat een grafzooi zegIk naar Haarlem toe voor een PIMP(
) vizier + pinlock, weg naar winkel was echt retemakkelijk. Is er een weg die ik moet nemen afgesloten
Wat een kutstad is Haarlem zeg
allemaal eenrichtingswegen en snapte er niks meer van. Na een uur zoeken (hebben we zitten synchroon zoeken pepijn, jij in Ridderkerk en ik in Haarlem
![]()
) eindelijk de winkel gevonden. Het was 16:30 en de winkel sloot om 17:00, op tijd dus
![]()
quote:Staat er een briefje op de deur: wegens omstandigheden gesloten
quote:Daarom heb ik mijn frustraties even afgereageeerd op alle Haarlemmers door alleen nog maar in z'n 1 door de straten te rijden met m'n nieuweViper
![]()
![]()
Ghe ghe hier hebben ze nog wel rugbeschermers bij de Lidl zag ik gisteravond toen ik nog even snel wat lekkers ging scoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
Hebben ze daar ook nog tanktassen van 10 euro
Wil eigenlijk ook wel een tanktas maar was niet echt aan het opletten tijdens de LIDL aanbiedingen
Lees: te lui om even te kijken wat er in de aanbieding was
quote:
quote:als je een serieus bod heb gedaan mag je hem van mij wel voor die prijs hebben
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]reactie van de John Player special VX800.
![]()
[..]
Ja, maar ik wil het kunnen aanraken voordat ik het betaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe hier hebben ze nog wel rugbeschermers bij de Lidl zag ik gisteravond toen ik nog even snel wat lekkers ging scoren.![]()
Die motorzaak heeft geen tanktassen voor 10 euro neewel schijfremsloten voor dat geld.
Louis.de heeft tanktassen voor ongeveer 15 pleuro's.![]()
Nog eisen stellen ook voor dat geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het kunnen aanraken voordat ik het betaal
Fout gedacht, ik dacht gelijk: op slot zal het wel goed zitten.quote:Ik zie jullie al denken 'en daar zet hij z'n motor mee op slot![]()
'
Klötequote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fout gedacht, ik dacht gelijk: op slot zal het wel goed zitten.![]()
Ben spoor bijsterquote:
Hou ouwe hoe gekker hehquote:
Zaterdagwerk @ computerwinkel. Eigenlijk alles wat binnenkomt, of naar buiten gestuurd worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Hou ouwe hoe gekker heh![]()
Eten is klaar, kwestie van wachten op de vrouw
Wa voor werk doe je eigenlijk Youssef?
Jij moet niet zoveel drinken.quote:
Schrijf jij nou maar gewoon 1200 ipv 12oo. Het lijkt wel kleiner, maar het blijven 1200 euro'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel drinken.![]()
[afbeelding]
Rond de 12oo euro, met cardanaandrijving.
Supertrapp uitlaatje maakt het ook wat leuker met een 2 cylinder..
Maar eerst die KLX checken.
NUL, nee d0et het n0g.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Schrijf jij nou maar gewoon 1200 ipv 12oo. Het lijkt wel kleiner, maar het blijven 1200 euro's
Of is je nul gewoon kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |