quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb inderdaad full leather maar ben een beetje lui, de broek moet nog een beetje vorm krijgen en zit op sommige punten een beetje krapvandaar de spijkerbroek.
Bijrijdster heeft alleen een textieljas. (broek in de goede maat moest besteld worden, duurde allemaal lang etc. en is nu dus niet meer te krijgen.) Dus ook spijkerbroek.
![]()
Sorry ging even niet goed met quoten enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Youssef het volgende:
Neeheeej, om die tijd zijn we bij jou. Hicham & ik dus. Zodat we naar de Shell gaan hoppen en wachten op Martie en co.WTF hoor ik, een harde uitlaat buiten
![]()
Ik weet het, moet eigenlijk kisten onder die spijkerbroek dragen ipv normale schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet het, moet eigenlijk kisten onder die spijkerbroek dragen ipv normale schoenen.
Ik weet nog dat hij die Viper nieuw bestelde in Engeland. Kwaliteitje hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Kickeuh geluid, lekker diep joh
Heb niet echt veel gespeeld, ben niet zo tevreden met bevestiging. Ding is helemaal verroest en gerot en zit er nu niet goed op (zo een bevestigingsklem bij het stuk waar je de demper uit kan trekken, of juist erin kan douwen, ligt eraan met welk proces je bezig bent)
Dus morgen even opnieuw doen, maar het geluidje heb ik iig gehoord![]()
![]()
Het is allemaal wel erg vroeg, vraag me af of ik me niet verslaap.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry ging even niet goed met quoten enzo.![]()
Dat kwartier waar Martie het over heeft gaat ie nooit redden.
Jullie zijn welkom vanaf een uur of 9 dus kijk maar even hoe je eea wil gaan doen. Koffie hoef ik niet klaar te zetten dus dat scheelt ook weer.
Motoren mag je op de stoep zetten voor de deur maar als jullie het prettig vinden kunnen ze ook in de achtertuin. (groot zat maar laat het even weten dan zet ik tafel, stoelen etc. even opzij. Kan je hem er ook weer makkelijk uitdraaien)
Als het regent gaat Bi niet mee overigens, ik wel.(mooi excuus om onder moederdag uit te komen.
)
Hij rekent dus op 3 kwartierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is al in MF topic verteld dat het verzamelen om 10 uur is, en wegrijden om half 11
dus grof geschat en rekening houdend met treuzelaars zijn we ongeveer om 11:15 bij de pomp waar jullie staan![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
Work Madness in progress.![]()
Straks snel naar huis, oude uitlaat erop flikkeren, nieuwe uitlaat vastbinden in rugzak, trappen dat ding, en voorzichtig maar snel naar Rozenburg........ lasser is tot 18:00 aanwezig.
Mijn ouders wonen om de hoek, even bietsen om mij naar huis te laten brengen.![]()
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het blok vond ik toch wat te verwaarloosd eruit zien, na al die jaren achter het plastic en door weer en wind verweerd, ook de bedrading was niet helemaal perfect.
Dus ik hield mij in.
Er zitten maar24 uur in een dag hoor, en hij heeft ook nog een sleutelCRquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijje hebt er toch een lopend blok bij
Deze zit om de hoek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij zelf OK, maar zijn bijrijder.
![]()
Nooit zwaaien naar die gast
Hij stond daar diep onder het stof, dus kreeg niet echt een goede indruk, heeft hem grijs antraciet gespoten, maar dat blok zag er echt niet uit, ook wat schuifschade dacht ik zo te zien in de schemering. Hij zal hem misschien ook wel voor 750 wegdoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor 1.000 euro kun je daar geen buil aan vallen lijkt mijje hebt er toch een lopend blok bij
of is dat dat blok
ik dacht dat het over die naked ging
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:08 schreef Youssef het volgende:
Koop jij nou gauw een mooie motor die lange afstanden kan verdragen![]()
Damn... je had een beemer.
quote:Op vrijdag 06 mei 2005 17:13 schreef Dutchboy het volgende:
Je kunt een gokje wagen maar Cannondale is overgenomen door een andere Amerikaanse motorfietsenfabrikant en die gaat ze volgens mij niet eens meer maken. Wel biedt die een "engine reliabilty kit" aan om het motorblok betrouwbaar te maken:
"Cannondale 432cc motors built between March 2001 and May 2003 were manufactured with seven defects which pose a reliability and/or safety hazard. After purchasing the remaining inventory of Cannondale Motorsports, ATK began the work of re-engineering motor components to create solutions to overcome these defects. Attempts were made to inform owners about the potential destructive nature of the defects. Service bulletins were issued instructing that if the ATK Reliability Upgrade is applied to the motor before a failure, the cost of repair is significantly less than the cost to overhaul a motor destroyed by the "grenade effect" of the failure."
Qua looks geen discussie (Cannondale wint) maar ik denk dat je veiliger met je geld bezig bent als je voor edit: iets anders gaat.
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
Over 1 week heb ik een Suzuki. Onbegrensd uiteraard.
Het is ook altijd wat met die jongensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.![]()
[..]
Wah voor eentie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
Over 1 week heb ik een Suzuki. Onbegrensd uiteraard.
Ik lurk wel mee maar vind het net iets teveel moeite om te reagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schuld van de moslims. Die doen niet mee vanavond.![]()
[..]
Uiteraard.![]()
![]()
Mag alles zijn als het maar geen SM isquote:
Mooie fiets Pepquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Dag opa Hiesjam, u is nog geen weekje 18 jaar oud he.
![]()
VX-800, kennen jullie die nog wat ik ooit van plan was.![]()
Kom net een aardige tegen.![]()
Jonh Player Special.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best geinige goodies.![]()
Die is wel lachen, zeker als je na gaat dat het een suzuki isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, is dit een Suzuki?
[afbeelding]
Bochten verboden.![]()
Alleen heeeeeleeee lange doordraaiersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, is dit een Suzuki?
[afbeelding]
Bochten verboden.![]()
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijnquote:
Wacht maar verstand komt met de jaren Markquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijn![]()
Op ebay kijken. Vooral in Duitsland is er veel after market spul te vinden. Paar blitse braking schijve heb je zo te pakken. En vooral zelf erop zettenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:30 schreef Youssef het volgende:
Ik ben van plan een nieuwe rechtervoorremschijf te kopen à 250+ euro. Heeft iemand misschien een tip om andere schijven te nemen oid? Iets wat misschien goedkoper kan en ook goed isIk hecht eigenlijk meer waarde aan de originele schijven en dit is volgens mij de goedkoopste oplossing.
Alhoewel ik mijn motor ook wel wil pimpen met andere schijven, maareeeuuhhh... ik denk dat het verstandiger is weer een back up op te bouwen om in moeilijke tijden op terug te vallen
Duurste zijn eigenlijk de dealerkosten
Verstand komt met de jaren Markquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Bent u raar ofzo? Het moet juist een SM zijn![]()
Ik mag het hopen, ik mag het hopen.....quote:
Er is nog hoop zie ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik mag het hopen.....![]()
Maar ben ik dan voor minder dan 250 klaar?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Op ebay kijken. Vooral in Duitsland is er veel after market spul te vinden. Paar blitse braking schijve heb je zo te pakken. En vooral zelf erop zettenScheelt je bergen poen en is niet heel moeilijk....
Naja, niet heel voor hoor maar heb nog heel ff te gaan voordat ik echt oud ben (30 ofzoquote:
Vraagprijs 1450 euro.quote:
Enkelvoud Mark, enkelvoud.. moet eerst een plan maken, dan kunnen ze maandag snijden ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef Makster het volgende:
Hoest me de rubberen matjes?
Dat weet ik ook niet. Als je wave discs wilt ben je wel wat meer kwijt gok ik maar dan heb je ook wat. Orginele schijven zijn ook wel te vinden op marktplaats of ebay ofzo en dan ben je zeker minder kwijt. Nieuwe blokken steken is wel het beste maar hoeft volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar ben ik dan voor minder dan 250 klaar?En de remblokken moeten dan ook nieuw + eventueel schoonmaakwerk?
Ik heb hier nog wel een WPH, even doorlezen dan.
Ook goed, heb ook geen haast. Moet eerst alle onderdelen verzamelen en dan pas gaat de KLX uit elkaar. Zo ie zo ook pas na de 25stequote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enkelvoud Mark, enkelvoud.. moet eerst een plan maken, dan kunnen ze maandag snijden ofzo.
Heb ze niet meer aangeraakt of gezien na woensdagavond.![]()
Mijn motor zal wel tot midden / eind volgende week weg zijn.![]()
Suz erbij nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn motor zal wel tot midden / eind volgende week weg zijn.![]()
Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Curiosa motoren op Marktplaats.
GSX600F is sowiezo altijd lelijkmaar zo.
![]()
[afbeelding]
En wat te denken van een "speciale" GSX-R1100 in streetfighter uitvoering.![]()
Vraagprijs 4.500 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziek gewoon.![]()
Wah voor Gixxer?quote:
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:53 schreef RB het volgende:
Suz erbij nemen![]()
Jaartje sturen en aan de CR sleutelen
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjes![]()
Trein nemen en op de vx terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overmaar voor langere afstanden tokkelen is die VX wel een uitkomst.
![]()
Jammer dat Den Helder niet naast de deur is, maar ga erover denken.![]()
![]()
![]()
Verstand komt de jaren zegtie danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:59 schreef RB het volgende:
[..]
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijk![]()
Ga ik toch voor de gixxer,dan maar overspuiten![]()
heb niet gezegd dat ik verstandig wasquote:
Ik zeg...quote:
Dat blijkt inderdaadquote:
Maar ben het welquote:
Telefonica?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg...
Goeie shit![]()
Telefonica toevallig?![]()
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geilquote:
Zoietsquote:
Jah maar dan geen hondaquote:
Die komt zeker. Goed voor mijn ego.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geil
Als je hem hebt kom dan maar snel met een fototje!!![]()
Dat zeg ikquote:
Risico dat het niets is mij te groot om met de trein te gaan.quote:
quote:
Ja kan ookquote:
quote:
Hoe ouder hoe gekker zegt men ook.quote:
Verdachte avatarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Dag jij met je verdachte avatar. ..
Goed onthouden..........Winnie de Pooh.
quote:
quote:
quote:
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?
Zie je nou wel !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef RB het volgende:
[..]
Wat heet lang, denk dat het een uur of 3 was toen mijn hoofd het kussen vond
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie je nou wel !
Hoe ouder , hoe gekker
Latersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
De mijne heeft behoefte aan slaap.
Te veel in de auto gezeten vandaag, maar blij dat ik even weer geweest ben.
![]()
juist welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Idd best wel poepweer, maar ik denk dat ik er tegen kan. Lekker waterdichte kleding en mijn motor gebruik ik toch voor woon-werkOeh, gewaagde uitspraak, daar is een sport niet voor
![]()
met een oude natte handdoek veeg je al die lijken er zo afquote:Mijn pak kan ook wel een wasbeurt gebruiken, hoe doe jij dat eigenlijk OPM?Vliegjes van afgelopen zondag zitten er nog op, vandaag doet de regen het werk.
Morgen megamietjuuhhh
![]()
![]()
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Waarom ben jij zo vroeg op OPM?
Ik zou eigenlijk nog pitten maar mijn brommer had kuren tijden m'n krantenwijkBen dus uiteindelijk een flink uur later thuis gekomen mbv brommerwisselen met Youssef
Thuis kwam ik erachter dat er precies hetzelfde was gebeurd als de vorige keer dat ie het niet deed: draadje los. Voortaan bij een losse kabel meteen maar alle andere kabeltjes checken want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden
extra aandacht na een ritje in de regenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:41 schreef Youssef het volgende:
Ik heb behalve de ketting helemaal nix gedaan aan de motor sinds ik hem kocht.
Met Phatzak was het leuker hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoon![]()
![]()
8 uur opstaan uitslapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben altijd vroeg op8.00 uur opstaan is voor mij uitslapen
maar vandaag gelukkig niet zonder reden; auto krijgt een grote beurt en over pimpen gesproken...ik ga tegelijkertijd (voorzover dat kan) mijn amp & cap inbouwen
(gastank gaat een kast omheen en daarop en naast amp & cap, en uiteraard alles bekleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |