BsB is een troll.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zou hij wat slikken voordat hij gaat posten?
Zit je nou nog steeds te zeuren...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het feit dat jij er zo mee door kunt gaan zegt weer genoeg over fok en de moderatie.
Je bent een werkelijke hufter en min mannetje.
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeuren...
Vertel eens, waar doet het pijn?![]()
Alsof ik jou ga vertellen waar ik lig als ik dood benquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalismequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi mooi, want grafschennis zou ik het allerminst willen noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
hee Mutantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
Ha, daar is DoG weer. Heb je een leuke bevrijdingsdag gehad?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.
It's closedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hee Mutant
doe jij eens gastslotje plaatsen op dat engelstalige topic
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tha God for tha, jaysis wha a load o bollocks
WOOOOOOOOOOAAAAAHquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en dat terwijl ik vanavond nog plannen had
niet echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
Ik zag daarnet een user die dat in z'n sig had staan, toevallig een kloon van je?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
nee, dit zijn onze nieuwste aankopen naast de JSFquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zijn toch geen vroeg-veertiende eeuwse schepen?
Hmmmmmmmmmmm, ik heb pijn in me klote en daar komt ons aller Maerycke om de hoek kijken, als of je er op zat te wachtenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat er maar één Kim Holland was.. wie zijn die andere twee dan?
Ik heb dan nog wel iets op m'n verlanglijstje staan:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nee, dit zijn onze nieuwste aankopen naast de JSF
Jij hebt ook altijd wat!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm, ik heb pijn in me klote en daar komt ons aller Maerycke om de hoek kijken, als of je er op zat te wachten
Kim Holland is trouwers bagger.
Je hebt wel Audrey Hollander, een leuke redhead, maar ook met implantaten helaas
Ik moet echt de nagels van polleke knippen, gingen dwars door me broek heenquote:
Gefeliciteerd nog. Zit je nog steeds in de donkere wouden van Midden-Europa?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overal waar je moeder is.
Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert.
Bedankt. Ik vlieg vanavond weer naar huis, en arriveer om 3 uur. Wat was het revisionisme waar je het over had?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog. Zit je nog steeds in de donkere wouden van Midden-Europa?
voor de goede orde trouwens: waar men daar spreekt over Schelde is waar de Oosterschelde nu grofweg ligt, vroeger was dat de hoofdverbinding naar Antwerpen, de Westerschelde was toen nog niet echt een zeearm, kwam pas later in de 15e en 16e eeuwquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb dan nog wel iets op m'n verlanglijstje staan:
[afbeelding]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar baserend op de ingezonden brieven, geloof ik dat het hier de Russische ambassadeur in Nederland betreft, die vertelde hoe de Baltische parlementen besloten een unie te vormen met Rusland en dat het Molotov-Von Ribbentrop-pact vergelijkbaar was met "München".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vlieg vanavond weer naar huis, en arriveer om 3 uur. Wat was het revisionisme waar je het over had?
Je loopt achter. Met Fokblock zou je niet eens te weten zijn gekomen wat er stond. Achterlijke cultuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoi, ik ontken dat hier een post JdW staat.
Niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, ontkennen is vele malen leuker.
Er is maar 1 kloon van DrW die geen ban heeft en jij mag uitzoeken wie dat is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een user die dat in z'n sig had staan, toevallig een kloon van je?![]()
Maar ze zijn allemaal maagd, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er is maar 1 kloon van DrW die geen ban heeft en jij mag uitzoeken wie dat is.
De Mossad heeft mij een paspoort gegeven waarin staat dat ik 23 jaar oud ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is overigens je nieuwe vermeende leeftijd?
http://www.occupationwatc(...)from_gook_to_ra.htmlquote:The G.I.'s at Abu Ghraib lived in cells while most of the detainees were housed in large overcrowded tents set up in outdoor compounds that were vulnerable to mortars fired by insurgents. The Army acknowledges that at least 32 Abu Ghraib detainees were killed by mortar fire.
Ik deel deze visie na deze post van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef Harry_Sack het volgende:
ik ga maar eens wat leuke mensen opzoeken
schopje TRUTH ?quote:180 tt-EEN 180 vr 06 mei 17:40:12
wetenschap
HOORZITTINGEN IN KANSAS OVER EVOLUTIE
De Amerikaanse staat Kansas is met
hoorzittingen begonnen over de vraag
of enkel de evolutieleer in de
staatsscholen moet onderwezen worden of
ook het "intelligent ontwerp".
Dat is een onwetenschappelijke theorie
die stelt dat levende wezens zo inge-
wikkeld zijn dat ze niet door toeval
kunnen ontstaan zijn maar dat er een
"intelligent ontwerp" achter zit, dat
ze geschapen zijn door god dus.
Vooral fundamentistische christenen
willen dat die theorie ook onderwezen
wordt. De wetenschappelijke wereld
boycot de hoorzittingen omdat ze het
"intelligent ontwerp" te veel prestige
zouden bezorgen.
2 keer geneukt hebben telt ook niet, Johanneke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal maagd, toch?
en Portugal ook al, zal wel weer een duur fruit- en groentenjaar wordenquote:143 tt-EEN 143 vr 06 mei 17:29:10
economie
DROOGTE TEISTERT SPAANSE LANDBOUW
Grote delen van Spanje hebben te kampen
met uitzondrlijke droogte en dat
veroorzaakt zware verliezen in de
landbouwsector. De Spaanse landbouw-
organisaties schatten de verliezen op
zo'n 700 miljoen à 1,15 miljard euro.
De Spaanse regering zegt dat ze om
bijkomende steun zal vragen aan de
Europese Commissie. Ook de
verzekeringssector zal worden
aangesproken.
De winter in Spanje was de droogste in
60 jaar.
De droogte was het ergst in Centraal-
Spanje, Andalusië, Valencia en Aragon.
barbaar!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overal waar je moeder is.
Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert.
Nieuwe campagne?quote:
'Moord op Fortuyn geen éénmansactie'quote:Een groep die zich 'de Vrienden van Pim Fortuyn' noemt, meent dat de moord op de politicus en afhandeling daarvan aan alle kanten stinkt. Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel dat de Hilversumse (KLPD) agent, die onlangs zijn gezin en uiteindelijk ook zichzelf doodschoot, meer wist maar uiteindelijk is bezweken onder de opgelegde zwijgplicht. Volgens de vriendengroep heeft de agent precies geweten ''hoe het in elkaar zat''.
quote:Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel
Ik kijk geen NOVA nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Maar we zijn het wel eensch over grote pauperstedenquote:
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar we zijn het wel eensch over grote paupersteden.
strafadvocate Inez Weskiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Vol = vol in de grote steden, veel te chaotisch daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kont, tieten, kut.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaan
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
niet huilen, het is je eigen schuld
ik wil wel een biertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?
![]()
![]()
quote:
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga slapen. Tyfuszooi, morgen is het mooi,!
met je nagels alle verf van de muur schrappenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?![]()
Jij bent mijn grote vriend.quote:
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als jij weg gaat, ga ik ook weg.
Behang, behanger, behing.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
Walging, Walger, Walgelijk. De Drieëenheid.
ik moet nog 875 posts +-quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!![]()
![]()
![]()
Ik nog 574, je moet haast maken!quote:
Nee jij moet meer tijd steken in je reacties!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik nog 574, je moet haast maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |