Doe ff normaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:33 schreef BB-King het volgende:
KANKERZOOI STERF KANKER SPORTING
Helaas welquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef Ludacriss het volgende:
Dit kan toch niet man?
Dramatiek hoort bij het voetbal. Kan ik als PSV'er over mee praten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef Cheiron het volgende:
De gore tyfus..
Zo oneerlijk. Ik had het AZ echt gegund, na zoveel strijd en zoveel inzet
Wissels enzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef SuzukiSwift het volgende:
Waar sloegen in godsnaam die 2 minuten extra tijd op???
Toch jammer dat ik niet gewelddadig ben. Anders had ik nu met m'n hondjes naar het stadion gegaan om een paar willekeurige Portugezen kapot te bijten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef elcastel het volgende:
Stuk.
The same here, gerechtigheid bestaat dus niet meer in het voetbal....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef jp84 het volgende:
GODVERDOMMMMMMEEEEEEEE
kan wel janke
en dat terwijl ik super ajax fan ben
maar het was een mooie strijd...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef knep het volgende:
Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar Maar maar
Ja, maar PSC gunde ik het nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dramatiek hoort bij het voetbal. Kan ik als PSV'er over mee praten.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef sampoo het volgende:
Wat een sukkels. Ik snap verder eigenlijk niet waarom uitdoelpunten ook in de verlenging moeten gelden.
Ten Napel moet NU geslacht wordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Wat vreselijk traumatisch is dit .
En Ter Napel met zijn: "Tuinen we er toch weer in" uit 1974 mag zijn bek verder nu ook houden.
ik heb ook een schuldgevoel... waarom weet ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
is allemaal mijn schuld, ik heb altijd pech, en ik was voor az, en gister voor psv
sorry
Bizar he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoppa, wereldavond in een keer omgeslagen naar een kutavond.
God is een Belg waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
Echt waar God mag NL clubs niet..........
Mooi hè voetbal!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoppa, wereldavond in een keer omgeslagen naar een kutavond.
HALVE FINALE TRAUMAquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Now it's official: We hebben een nieuw trauma: Blessuretijd-trauma
Kan jij niet doodvallen ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit deed mij meer pijn dan de moord op ex-troll dan wel zeug Theo van G.
Vaag idd. Bij verlengingen zit vaak juist nauwelijks extra tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er in vredesnaam die twee minuten extra tijd kwam aan het eind van de tweede verlenging? Er heeft niemand op de grond gelegen en er was slechts 1 wissel geweest. Waarom dan die twee minuten extra tijd??? Zonder die extra tijd had AZ in de finale gestaan.
Hallo!! dat is niet vergelijkbaar zeg!! Doe ff normaal!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat kon ik al bij de 3-1quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan wel janken
Ik hoop dat hun vliegtuig crasht...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef okee6 het volgende:
Ongelofelijk wat AZ heeft gepresteerd, het trof echter een tegenstander die er ook in geloofde. Die het resultaat bemint en nu het (te vele) loon krijgt. Absolute klasse AZ
Koekje erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik scheld niet vaak...
Maar KANKERDEKANKER WAT IS DIT VOOR EEN GODVERGETEN HOERENTYFUSTERINGZOOI!
OPFLIKKEREN met die KANKERuitgoals. Ze zijn ingevoerd voor het verbeteren van het voetbal, maar als er TWEE DAGEN achter elkaar zo goed gevoetbald wordt, en dat de clubs die de hele wedstrijd het spel maken ALSNOG UITGESCHAKELD zijn, dan zou je toch denken dat er iets niet klopt aan die regels...
KANKERDEKANKER![]()
kut-moslimquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanaf nu heb ik een bloedhekel aan elk mediterraans volk
Ik denk dat de uefa iets meer tijd uittrekt voor de andere wedstrijd. Het is zuur, maar legaal. Leg je er bij neer en ach ja... tis gewoon kutquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef BB-King het volgende:
Ik ga een brief schrijven naar de UEFA.
De tijd was al voorbij... AZ heeft gewoon gewonnen.
Komt nog bij: eerste helft 2 minuten extra. Liedson scoort bij 2.16 gespeeld bovenop de 45. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er in vredesnaam die twee minuten extra tijd kwam aan het eind van de tweede verlenging? Er heeft niemand op de grond gelegen en er was slechts 1 wissel geweest. Waarom dan die twee minuten extra tijd??? Zonder die extra tijd had AZ in de finale gestaan.
Je zou het wel gaan denken inmiddels jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef Leatherface het volgende:
Er heerst een vloek op Nederlandse voetbalploegen.
jezus? Als er een god bestaat stamp ik hem ooit helemaal te tering!!!!!quote:
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongoolquote:
2x gelijke stand (over 2 wedstrijden) 2x vliegt de club die het beste voetbal speelt en t het meeste verdiend er uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon een klote regel
precies wat ik bedoel dus...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet je, ik ben dit soort dingen zo gewend, dat ik me normaal voel wanneer het mis gaat, kan niet boos of verdrietig worden, het is bijna vanzelfsprekend geworden dat het zo afloopt altijd
does normaal, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Rev- het volgende:
KERNBOM OP PORTUGAL EN ITALIE ASAP PLZ:(
![]()
:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ongeveer even kut als psv gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef just me het volgende:
hoe ongelooflijk kut moeten de spelers zich niet voelen![]()
Dan was ik lalala gaan zingen met mijn tele toeterquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
Als dit bij Ajax was had ik alles gesloopt
Hahaha... doe de sirtaki man.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongool
Verder vind ik het erg zonde voor AZ, maar ja. Kan gebeuren..
Niet miepen, in deze context is het niet tegen personen gericht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
en modjes, zou er ook wat gezegd kunnen worden over het overdreven gebruik van het woord kanker als scheldwoord?
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongool
Verder vind ik het erg zonde voor AZ, maar ja. Kan gebeuren..
hahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
Dat het voetbal Nederland uit een dalletje kon helpen en dat iemand dat even tegenhoudt. Dat ik hier zo verschrikkelijk ziek van ben... weet ik vel wat er egbeurd mensen godver... ik ga weer tegen de muur aan slaan...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef pekel het volgende:
Wat is dit? Wat gebeurt er ons nu man?
Perez.quote:Tot slot stond Landzaat ook te slapen bij die corner. Als je bij de eerste paal staat mag het NOOIT gebeuren dat de bal tussen je benen in het doel rolt. AZ heeft het zelf uit handen gegeven.
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waarquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Hallo!! dat is niet vergelijkbaar zeg!! Doe ff normaal!
Maar wat is dit KUT!! KUT!! KUT!!
hetzelfde hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef jp84 het volgende:
GODVERDOMMMMMMEEEEEEEE
kan wel janke
en dat terwijl ik super ajax fan ben
Voetbal is meer dan een spel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Maar je hebt wel een beetje gelijk..
Ik ook zegt mijn vaderquote:
Ongetwijfeld ...quote:
jij hoort gisteren niet blij te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, gisteren wel.
Maar ik begrijp niet wat Grieken of Spanjaarden hier aan kunnen doen..
Waar lig je wel wakker van ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
Ga's doodquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waar
tegen de tijd dat ik dat gepost heb zijn we weer 'n topic verder !quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
en modjes, zou er ook wat gezegd kunnen worden over het overdreven gebruik van het woord kanker als scheldwoord?
We kunnen beter volgend jaar maar niet naar het WK gaan, als ik nu al denk aan de trauma's die we daar weer kunnen oplopen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef Leatherface het volgende:
Ongelofelijk zeg.
Er heerst een vloek op Nederlandse voetbalploegen.
een vuurpijl naar de keeper, dat heeft niets met voetbal te maken. Hoe zuur het ook is, dit is gewoon het spel. Als het andersom was hadden we alleen maar lof gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef MartijnW het volgende:
Mailbom naar de UEFA
heeft geen donder meer met voetbal te maken op deze manier
Bij mij zou de moord op Imam Abdullah aankomen als de winst van AZ.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waar
Ik heb niet geteld hoeveel malen dat woord hier voorbij kwam, maar die paar smeekbedes tijdens het duel hadden zo ook niet al te veel zin. AZ heeft weinig geluk gehad vandaag, te vaak over en langs de goal. Het mocht niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Crosspost:
En de volgende user die tijdens een halve finale-wedstrijd al voorbarig een verkeerd finale-topic opent en daarmee het onheil over de Nederlandse clubs afroept krijgt een perm-ban.
GVD, al de 2e avond achter elkaar de Goden verzoeken.
En nu hoop ik UIT DE GROND VAN MIJN HART! Dat volgend jaar PSV, AZ, Ajax en Feyenoord allemaal een plaats hebben in de halve finales van de CL en EC!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat het voetbal Nederland uit een dalletje kon helpen en dat iemand dat even tegenhoudt. Dat ik hier zo verschrikkelijk ziek van ben... weet ik vel wat er egbeurd mensen godver... ik ga weer tegen de muur aan slaan...
dat is vanaf nu ook mijn mottoquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef BB-King het volgende:
Er is maar 1 ding wat dit nog goed kan maken...
Nederland wereldkampioen.
Als dit niet gebeurd... ik zweer het bij GOD almachtig zal ik nooit meer voetbal kijken.
Kijk, een doodverwensing.quote:
precies ja.. en gisteren was't ook nog eens gelijk.. ja dan moet er een winenn, amar godver als je dan nu toch die 3-1 maakt en dan dit... ik word hier echt gek...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef speknek het volgende:
Pfff, ik kijk nooit meer voetbal.
Bij PSV kon ik het nog accepteren, want ja, Milan, die zijn gewoon efficient... Maar nu.. Wat erg..
Ajax niet maar met de rest ben ik het eensquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:46 schreef n1rvana het volgende:
[..]
En nu hoop ik UIT DE GROND VAN MIJN HART! Dat volgend jaar PSV, AZ, Ajax en Feyenoord allemaal een plaats hebben in de halve finales van de CL en EC!!!!!
Ik hoof voorlopig ook even geen voetbal meer te zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef speknek het volgende:
Pfff, ik kijk nooit meer voetbal.
Bij PSV kon ik het nog accepteren, want ja, Milan, die zijn gewoon efficient... Maar nu.. Wat erg..
ach man.. zout op zeg... sjonge jonge... wie is er hier nu triest?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk, een doodverwensing.
Ga nu maar 14-jarige kinderen slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |