hahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
Dat het voetbal Nederland uit een dalletje kon helpen en dat iemand dat even tegenhoudt. Dat ik hier zo verschrikkelijk ziek van ben... weet ik vel wat er egbeurd mensen godver... ik ga weer tegen de muur aan slaan...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef pekel het volgende:
Wat is dit? Wat gebeurt er ons nu man?
Perez.quote:Tot slot stond Landzaat ook te slapen bij die corner. Als je bij de eerste paal staat mag het NOOIT gebeuren dat de bal tussen je benen in het doel rolt. AZ heeft het zelf uit handen gegeven.
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waarquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Hallo!! dat is niet vergelijkbaar zeg!! Doe ff normaal!
Maar wat is dit KUT!! KUT!! KUT!!
hetzelfde hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef jp84 het volgende:
GODVERDOMMMMMMEEEEEEEE
kan wel janke
en dat terwijl ik super ajax fan ben
Voetbal is meer dan een spel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Maar je hebt wel een beetje gelijk..
Ik ook zegt mijn vaderquote:
Ongetwijfeld ...quote:
jij hoort gisteren niet blij te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, gisteren wel.
Maar ik begrijp niet wat Grieken of Spanjaarden hier aan kunnen doen..
Waar lig je wel wakker van ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
Ga's doodquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
KOMT-IE DAN HE!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waar
tegen de tijd dat ik dat gepost heb zijn we weer 'n topic verder !quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
en modjes, zou er ook wat gezegd kunnen worden over het overdreven gebruik van het woord kanker als scheldwoord?
We kunnen beter volgend jaar maar niet naar het WK gaan, als ik nu al denk aan de trauma's die we daar weer kunnen oplopen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef Leatherface het volgende:
Ongelofelijk zeg.
Er heerst een vloek op Nederlandse voetbalploegen.
een vuurpijl naar de keeper, dat heeft niets met voetbal te maken. Hoe zuur het ook is, dit is gewoon het spel. Als het andersom was hadden we alleen maar lof gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef MartijnW het volgende:
Mailbom naar de UEFA
heeft geen donder meer met voetbal te maken op deze manier
Bij mij zou de moord op Imam Abdullah aankomen als de winst van AZ.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij mij komt dit en de wedstrijd van PSV gisteren veel harder aan, echt waar
Ik heb niet geteld hoeveel malen dat woord hier voorbij kwam, maar die paar smeekbedes tijdens het duel hadden zo ook niet al te veel zin. AZ heeft weinig geluk gehad vandaag, te vaak over en langs de goal. Het mocht niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Crosspost:
En de volgende user die tijdens een halve finale-wedstrijd al voorbarig een verkeerd finale-topic opent en daarmee het onheil over de Nederlandse clubs afroept krijgt een perm-ban.
GVD, al de 2e avond achter elkaar de Goden verzoeken.
En nu hoop ik UIT DE GROND VAN MIJN HART! Dat volgend jaar PSV, AZ, Ajax en Feyenoord allemaal een plaats hebben in de halve finales van de CL en EC!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat het voetbal Nederland uit een dalletje kon helpen en dat iemand dat even tegenhoudt. Dat ik hier zo verschrikkelijk ziek van ben... weet ik vel wat er egbeurd mensen godver... ik ga weer tegen de muur aan slaan...
dat is vanaf nu ook mijn mottoquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef BB-King het volgende:
Er is maar 1 ding wat dit nog goed kan maken...
Nederland wereldkampioen.
Als dit niet gebeurd... ik zweer het bij GOD almachtig zal ik nooit meer voetbal kijken.
Kijk, een doodverwensing.quote:
precies ja.. en gisteren was't ook nog eens gelijk.. ja dan moet er een winenn, amar godver als je dan nu toch die 3-1 maakt en dan dit... ik word hier echt gek...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef speknek het volgende:
Pfff, ik kijk nooit meer voetbal.
Bij PSV kon ik het nog accepteren, want ja, Milan, die zijn gewoon efficient... Maar nu.. Wat erg..
Ajax niet maar met de rest ben ik het eensquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:46 schreef n1rvana het volgende:
[..]
En nu hoop ik UIT DE GROND VAN MIJN HART! Dat volgend jaar PSV, AZ, Ajax en Feyenoord allemaal een plaats hebben in de halve finales van de CL en EC!!!!!
Ik hoof voorlopig ook even geen voetbal meer te zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef speknek het volgende:
Pfff, ik kijk nooit meer voetbal.
Bij PSV kon ik het nog accepteren, want ja, Milan, die zijn gewoon efficient... Maar nu.. Wat erg..
ach man.. zout op zeg... sjonge jonge... wie is er hier nu triest?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk, een doodverwensing.
Ga nu maar 14-jarige kinderen slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |