Ik denk dat de uefa iets meer tijd uittrekt voor de andere wedstrijd. Het is zuur, maar legaal. Leg je er bij neer en ach ja... tis gewoon kutquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef BB-King het volgende:
Ik ga een brief schrijven naar de UEFA.
De tijd was al voorbij... AZ heeft gewoon gewonnen.
Komt nog bij: eerste helft 2 minuten extra. Liedson scoort bij 2.16 gespeeld bovenop de 45. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er in vredesnaam die twee minuten extra tijd kwam aan het eind van de tweede verlenging? Er heeft niemand op de grond gelegen en er was slechts 1 wissel geweest. Waarom dan die twee minuten extra tijd??? Zonder die extra tijd had AZ in de finale gestaan.
Je zou het wel gaan denken inmiddels jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef Leatherface het volgende:
Er heerst een vloek op Nederlandse voetbalploegen.
jezus? Als er een god bestaat stamp ik hem ooit helemaal te tering!!!!!quote:
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongoolquote:
2x gelijke stand (over 2 wedstrijden) 2x vliegt de club die het beste voetbal speelt en t het meeste verdiend er uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon een klote regel
precies wat ik bedoel dus...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet je, ik ben dit soort dingen zo gewend, dat ik me normaal voel wanneer het mis gaat, kan niet boos of verdrietig worden, het is bijna vanzelfsprekend geworden dat het zo afloopt altijd
does normaal, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Rev- het volgende:
KERNBOM OP PORTUGAL EN ITALIE ASAP PLZ:(
![]()
:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ongeveer even kut als psv gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef just me het volgende:
hoe ongelooflijk kut moeten de spelers zich niet voelen![]()
Dan was ik lalala gaan zingen met mijn tele toeterquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
Als dit bij Ajax was had ik alles gesloopt
Hahaha... doe de sirtaki man.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongool
Verder vind ik het erg zonde voor AZ, maar ja. Kan gebeuren..
Niet miepen, in deze context is het niet tegen personen gericht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
en modjes, zou er ook wat gezegd kunnen worden over het overdreven gebruik van het woord kanker als scheldwoord?
Sommige mensen reageren echt debiel inderdaad. Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, achterlijke mongool
Verder vind ik het erg zonde voor AZ, maar ja. Kan gebeuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |