Bizar he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoppa, wereldavond in een keer omgeslagen naar een kutavond.
God is een Belg waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
Echt waar God mag NL clubs niet..........
Mooi hè voetbal!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoppa, wereldavond in een keer omgeslagen naar een kutavond.
HALVE FINALE TRAUMAquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Now it's official: We hebben een nieuw trauma: Blessuretijd-trauma
Kan jij niet doodvallen ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit deed mij meer pijn dan de moord op ex-troll dan wel zeug Theo van G.
Vaag idd. Bij verlengingen zit vaak juist nauwelijks extra tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er in vredesnaam die twee minuten extra tijd kwam aan het eind van de tweede verlenging? Er heeft niemand op de grond gelegen en er was slechts 1 wissel geweest. Waarom dan die twee minuten extra tijd??? Zonder die extra tijd had AZ in de finale gestaan.
Hallo!! dat is niet vergelijkbaar zeg!! Doe ff normaal!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat kon ik al bij de 3-1quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan wel janken
Ik hoop dat hun vliegtuig crasht...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef okee6 het volgende:
Ongelofelijk wat AZ heeft gepresteerd, het trof echter een tegenstander die er ook in geloofde. Die het resultaat bemint en nu het (te vele) loon krijgt. Absolute klasse AZ
Koekje erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik scheld niet vaak...
Maar KANKERDEKANKER WAT IS DIT VOOR EEN GODVERGETEN HOERENTYFUSTERINGZOOI!
OPFLIKKEREN met die KANKERuitgoals. Ze zijn ingevoerd voor het verbeteren van het voetbal, maar als er TWEE DAGEN achter elkaar zo goed gevoetbald wordt, en dat de clubs die de hele wedstrijd het spel maken ALSNOG UITGESCHAKELD zijn, dan zou je toch denken dat er iets niet klopt aan die regels...
KANKERDEKANKER![]()
kut-moslimquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanaf nu heb ik een bloedhekel aan elk mediterraans volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |