Game-onquote:We gaan naar Rock-am-Ring 2005 en nemen mee:
BELANGRIJK
> Festivalticket
> Treintickets
> Paspoort of ID-bewijs
> Portemonnee
> Pinpas
> Euro's
KAMPEREN
> Rugzak (evt. regenhoes)
> Tent (en haringen)
> Slaapzak
> Matje of luchtbed
> Pompje
> WC-papier
> Plastic vuilniszakken
> Kussen
> Klapstoeltjes
> Tafeltje
> Hamer
> Koelbox/tas
> Zaklamp
ELEKTRONICA
> Digitale camera
> Batterijen
> Mobiele telefoon
> Oplader mobiel
KLEDING
> Lange & korte broeken
> T-shirts
> Trui / Sweaters
> Regenjas / Poncho
> Schoenen
> Handdoeken
> Sokken
> Boxershorts
> Jas
> Pet
> Slaapkleding
OVERIGE
> Zonnebrand
> Zonnebril
> Deodorant
> Oordoppen / Filters
> Lenzen(vloeistof)
> Tandenborstel
> Tandpasta
> Gel / Schuim
> Kam / Borstel
> Keycord
> Medicijnen
> Paracetamol
> Drank
> Eten
> Woordenboek Duits/Nederlands (en v.v.)
> Speelkaarten
> Pen & papier
> Leesvoer
TIPS:
> Doe spullen die kunnen lekken zoals zonnebrand, gel e.d. in plastic zakjes.
> Kleding oprollen spaart ruimte in je rugzak.
> Waardevolle spullen onderin je rugzak.
Nee dusquote:F: Gibt es Strom und Wasseranschlüsse auf den Campingplätzen?
A: Auf den Campingplätzen gibt es keine Strom oder Wasseranschlüsse für die einzelnen Fahrzeuge. Es befindet sich auf den jeweiligen Campingplätzen eine installierte Sanitärenanlage.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Itch het volgende:
Nog een tip voor de paklijst: diarreeremmers ...
En wie neemt er in godsnaam de oplader van zijn mobiele telefoon mee![]()
Limp Bizkit heeft een deel van de Europese tour afgezegd/uitgesteld, en er bestaat een kans dat LB ook RaR/RiP cancelt. Er is inmiddels al contact geweest met organisator MLK en die zegt dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat ze niet komen, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze komen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:41 schreef SCS het volgende:
Edit: Mijn Duits is niet zo goed, maar wat ik er uit opmaak is dat het nog onzeker is of Limp komt (zoals we eigenlijk al verwachten). Velvet Revolverzou een nieuwe head kunnen worden of ze gaan proberen om Black Sabbath alsnog binnen te halen.
Vraagje: Als een head speelt op Center zijn er dan ook optredens op de twee andere podia?
Nee, er is geen stroom op de camping. Wil wel graag bereikbaar blijven gedurende het hele weekend, je weet maar nooit. Daarnaast, op Pinkpop kon ik destijds m'n mobiel ergens opladen bij een stand op de camping (kostte je dan wel 2 euris, maar dan kon je ook weer bellen)quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Itch het volgende:
En wie neemt er in godsnaam de oplader van zijn mobiele telefoon meeHeb je stroom daar op de camping ofzo.
Donderdagochtend. Heb woensdag nog één werkoverleg op school helaas :Squote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef SCS het volgende:
@ Klingon: Jullie gaan op woensdag al heen of niet?
Als we gewoon met z'n allen op B2 of B3 gaan zitten en voor elkaar wat plaatsen reserveren dan zou dat natuurlijk wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef SCS het volgende:
Het zijn voornamelijk werk en school die em nekken merk ik al. Wij gaan (zoals je wellicht gelezen had) pas op donderagavond weg. Gaan we dan wel ff op zoek naar Nederlanders.
Hmm das wel jammer. Maar jij bent er wat dat betreft ook vroeg bij, dus dan is er ook zeker nog plaats op D4/5. Tegen de tijd dat wij er zijn zullen die wel vol zitten denk ik, want zo groot zien die campings er niet uit op de plattegrondquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:21 schreef The_Hives het volgende:
jullie mogen van mij op camping B2 en B3, maar ik ga op camping D5/D4. Daar heb je alles vlak bij de hand, en persoonlijk vind ik die ingang beter dan de hoofdingang. Ingang B is veel dichter bij center stage en de andere podia volgens mij.
Ik ben verkocht aan D5
Hmm, dan denk ik dat het voor de mensen die later in de middag of 's avonds aankomen moeilijk wordt om daar nog een plek te vinden. Daarnaast worden wij met de shuttle bus afgezet bij de hoofdingang, dus dan is het wel praktisch om daar in de buurt wat te zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:
D5 is idd vrij klein. D4 is wat groter. Toen wij vorige keer rond 17.00 uur aankwamen waren beide campings vrij vol (zover we konden zien) maar met een beetje passen en meten paste we toch nog ergens. Verschil is dat wij veel ruimte nodig handden. Een paar tentjes hadden we zo kwijt gekund.
Nu stonden we half over het centrale pad, maarja in duitsland doen ze daar niet moeilijk over![]()
ik heb je ff bij msn toegevoegdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm, dan denk ik dat het voor de mensen die later in de middag of 's avonds aankomen moeilijk wordt om daar nog een plek te vinden. Daarnaast worden wij met de shuttle bus afgezet bij de hoofdingang, dus dan is het wel praktisch om daar in de buurt wat te zoekenMaar we kijken wel tegen die tijd. Wij proberen voor B2/3 te gaan, en wil evt. wel proberen wat ruimte te reserveren voor iets later arriverende Nederlanders
Zoeken jullie op woensdag maar een mooie camping (A7, B2 of B3, maakt mij niet echt veel uit) en dan laat je mij woensdagavond per sms even weten waar jullie zitten en of er nog voldoende ruimte is om er bij te komen kamperen. Dan post ik dat voordat we vertrekken op donderdagochtend wel hier voor de rest van de mensenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef diedlaughing het volgende:
Wij wouwen voor A7 gaan, maar B2 of B3 is ook goed.
Wij vertrekken woensdagochtend al.
Als het goed is gaan we met 3 tentjes.
We proberen gewoon om ze wat ruimer neer te zetten![]()
Ik wil best woensdagavond/dondedagochtend eens sms naar iemand sturen met een update over de camping waar we staan en hoe druk het is.Dan zou die het nog op het forum kunnen posten.
Grolschquote:Op maandag 9 mei 2005 08:18 schreef diedlaughing het volgende:
Ben er alleen nog niet over uit welk merk bier er mee gaat.
jammer dat je geen glas mag meenemen, anders waren er een paar kratjes beugel meegegaanquote:
Je mag dus geen drinken meenenem het festivalterrein op. Op de camping mag het wel, mits het in plastic of blik zit. Dit is wat ik er van kan makenquote:F: Welche Arten von Verpackungen der Getränke sind erlaubt?
A: Auf dem Festivalgelände ( Event Bereich ) sind jegliche Arten von Glasverpackungen für Lebensmittel, Glasflaschen inkl. Plastikflaschen bzw. Behälter, Dosen und Fässer untersagt. Das Mitbringen von Getränken und Speisen in oben aufgeführten Behältnissen ist auf den Park bzw. Campingplätzen erlaubt! Im Festivalgelände ist das Mitführen von Getränken untersagt, mit Ausnahme von 1 Tetrapack mit einem Fassungsvermögen von 1 Liter pro Person.
bij lowlands had je een limiet aan traytjes bier en plastic flessen per persoonquote:Op maandag 9 mei 2005 10:30 schreef SCS het volgende:
[..]
Je mag dus geen drinken meenenem het festivalterrein op. Op de camping mag het wel, mits het in plastic of blik zit. Dit is wat ik er van kan maken.
Heb wat verhalen gehoord over Rock am Ring, maar de beveiliging schijnt totaal niet moeilijk te doen over het aantal drank wat je meeneemt op de camping. Zolang het maar niet in glas is. Wij nemen alleen bier mee voor de donderdag, want daarna is het toch niet meer koud te houden. We hebben een voorraad van 25-30 blikjes in een koeltas, dat moet wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
bij lowlands had je een limiet aan traytjes bier en plastic flessen per persoon
zie het bij rock am ring zo gauw niet staan
ik bij de xenox een rugzak gekocht met zo'n drinkzak erin
ideaal voor op het festival terrein
Geen zin om het helemaal te vertalen, maar komt er volgens mij in het kort op neer dat je normaal gesproken (voor personen tussen 16-18 jaar) het terrein voor 24.00 uur verlaten moet hebben. Tenzij je dus een volwassene bij je hebt, met een verklaring van je ouders/verzorgers dat die volwassene de zorg voor jou opneemt gedurende het festival.quote:Das Jugendschutzgesetz hat auf dem gesamten Gelände Gültigkeit, d. h. von 16 bis 18 Jahren muss man um 24.00 Uhr das Gelände verlassen, außer man ist in Begleitung einer volljährigen Begleitperson und hat eine Einverständniserklärung der Eltern, die die Erziehungsberechtigung für die Dauer der Veranstaltung auf die Begleitperson überträgt. Erziehungsberechtigter im Sinne des Gesetzes ist:
jede Person, der allein oder gemeinsam mit einer anderen Person nach den Vorschriften des Bürgerlichen Gesetzbuches die Personensorge zusteht (Vater, Mutter, Vormund),
jede sonstige Person über 18 Jahren, soweit sie aufgrund einer Vereinbarung mit dem Personen- Sorgeberechtigten Aufgaben der Personensorge wahrnimmt. Soweit es nach diesem Gesetz auf die Begleitung durch einen Erziehungsberechtigten ankommt, haben diese Personen ihre Berechtigung auf Verlangen schriftlich darzulegen.
Das heißt: wenn Ihr eine Begleitperson (Schwester, Bruder, Freund, Freundin) dabei habt, diese Person über 18 Jahre alt ist und Euer Personen-Sorgeberechtigter mit einer schriftlichen Vereinbarung darlegt, dass diese Begleitperson die Funktion als Erziehungsberechtigter für Euch übernimmt, könnt Ihr die Veranstaltung bis zur darauf zugesagten Uhrzeit besuchen. Die Begleitperson muss sich dann ausweisen können.
die nemen wij ook meequote:Op maandag 9 mei 2005 08:18 schreef diedlaughing het volgende:
Ik neem altijd zo'n krukje je mee die je voor 7 euro ofzo bij de Xenos kan halen.
Ook gaat mijn klapstoel met bier houder mee![]()
Paar extra cheap ass grondzeiltjes zijn ook niet verkeerd.
Ik heb er al helemaal zin in.
Ben er alleen nog niet over uit welk merk bier er mee gaat.
Ik ben ook 25quote:Op maandag 9 mei 2005 11:56 schreef SCS het volgende:
Chimaira laat ook niets meer van zich weten. Ze stonden toen op de site van hun recordlabel, maar daar zijn ze de dag erna af gehaald. Verwacht je dat die nog komen?
Hoe zit het met leeftijden trouwens (niet dat ik daar problemen mee heb, maar ben gewoon nieuwsgierig). Ik zag dat diedlaughing de oudste is met 25. Ik ben 18 en de jongste uit onze groep is (als ik het goed heb) 17.
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef SCS het volgende:
Ik ga er idd ook vanuit dat je als 18-jarige "voogd" bent over de 17 jarigen. Maar ze zullen daar vast niet zo streng controleren en het lijkt mij ook vrij onmogelijk eigenlijk om iedereen te controleren.
Edit: Dan zijn we nu dus met 18 mensen (excl. "groep The_Hives" aangezien zij waarschijnlijk op een andere camping staan).
En ik had gehoord dat je voor de douches 2.50 euro moest betalen. Hoe zit het?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef mouzzer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen op de campings sanitair/ supermarkt etc? Vergelijkbaar met Lowlands of meer Roskilde (soms erg ranzig). En is er nog beetje plek als je vrijdag eind van de ochtend aankomt?
De signeersessies op werchter/pinkpo en lowlands zijn altijd wel te doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef SCS het volgende:
@ The_Hives: Je mag wel bij ons op de camping hoor als D5 vol is.
Ik zag trouwens op dat kaartje dat ze ook een signeerhokje hebben. Is het een beetje te doen om daar tussen te komen of is het daar echt ongelofelijk druk?
Meestal staat er een bord met tijden en bands.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:59 schreef SCS het volgende:
Over die douches kan ik niet vinden, dus ben ik ook wel benieuwd naar.
Bij de karwei kun je trouwens van 9 t/m 22 mei een vouwstoel (met armleuning en glas/blikjeshouder) kopen voor ¤ 5,99 en een partytent van 6 bij 3 voor ¤ 49,95. Miss een idee om de partytent daar te kopen (evt. geld bij elkaar leggen met zijn allen: 50/18 = ¤ 2,78 pp).
@diedlaughing: Bedankt voor de info. Weet je ook of er nog een lijst voor het festival bekend wordt gemaakt wie wanneer daar zit te signeren of is het gewoon zo dat ze het na hun optreden doen?
Dat weet ik niet, ik noemde ze als voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef SCS het volgende:
@ diedlaughing: Hoe weet je dat ik handtekeningen van Within Temptation wou regelen??
De mystery-act behoort tot de populairste rockbands in Duitsland. Het zou dus een typische Duitse band kunnen zijn zoals Rammstein, maar ook een andere populaire band zoals SoaD of Sabbath...Nogal breed begrip dus. Ik zet in op Sabbath, tenminste ik hoop hetquote:Am Ring und im Park werden den Festivalfans ausreichend Alternativen und ein Überraschungsheadliner geboten, dessen Identität erst zu einem späteren Zeitpunkt bekannt gegeben wird. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:27 schreef mouzzer het volgende:
Rammstein wordt het waarschijnlijk niet.
sanitair vrij goed. Je kan op de camping naar toilet maar ook redelijk goed op festivalterrein. Dicht bij ingang B.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef mouzzer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen op de campings sanitair/ supermarkt etc? Vergelijkbaar met Lowlands of meer Roskilde (soms erg ranzig). En is er nog beetje plek als je vrijdag eind van de ochtend aankomt?
Die Toten Hosen waren vorig jaar wel lachen hoor. We deden lekker gek mee met die Duitsers. We zaten er helemaal inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik hoop niet op Die Toten Hosen of Bohe onklz of hoe ze ook heten mogen. Ik hooooooop op Rammstein!!!!! Dat zou helemaal geweldig zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef lucien86 het volgende:
hallo! leuke site hierzo! maargoed ik ga dus ook naar rock am ring! vanuit utrecht met de auto! vorig jaar ook geweest helemaal tegek! weinig nederlands ontmoet.. komt er dit jaar verandering in??? mij mailen mag altijd
Voordat we vertrekken mail ik je wel ff m'n mobiele nummer (ook aan diedlaughing trouwens). Heb die van evil-me namelijk ook al. Als wij er zijn donderdagmiddag zijn (ong. 14.00 uur) dan sms ik jullie allemaal wel ff waar we zitten, en probeer ik met afzetlint wat ruimte te reserveren. Kan namelijk ook nog zo zijn dat camping B2/B3 allang volzit als we er aankomen, je weet maar nooit. Hoelaat denken jullie allemaal ong. aan te komen donderdagavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:07 schreef SCS het volgende:
We komen met een groep Fokkers bij elkaar op de camping, zoals je miss. hier al wel gelezen had. We zijn tot nu toe met 18 mensen (10 dames en 8 jongens als ik het goed heb). Des te meer zielen des te meer vreugd natuurlijk.
Gelukt dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef lucien86 het volgende:
test
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:12 schreef Lucjah het volgende:
zooo kben er eens eindelijk ook op...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:23 schreef Lucjah het volgende:
t lukte me niet... moest ander mailadres maken...
al weet ik niet of daar ook een ontbijt tent wasquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef The_Hives het volgende:
Een tent van 25-30 kiloWat voor tent is dat dan?
jaa kheb alles gelezen... kga zelf met nog 3 andere (2 jongens en 1 meisje)... kweet niet of k ga ligge bij nog mense uit m'n klas die erheen gaan, eens vrage welke camping zij gaan ligge... en anders wil ik gewoon een camping waar nederlanders zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
ik neem aan dat luc alles al heeft gelezen, ik weet niet of ie nog deel uit wil maken van een groep.
onze tent is voor 6 personen, maar volgens mij is die lang niet zo zwaarquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapen![]()
zet maar een hele camping afquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Klingon het volgende:
Everyone's invitedBinnenkort maar eens afzetlint halen haha
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef -Frankie- het volgende:
Kweet niet of het hier al ergens vermeld was....maar limp bizket komen niet....hebben afgezegd
RaR is in Nurburg en RIP is in Nurnberg'. Zo goed als alle bands die op RaR spelen, spelen ook op RIP (enkele uitzonderingen daar gelaten). De twee plaatsen liggen zo'n 350 a 400 km. uit elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef kelso1 het volgende:
wat is trouwens het verschil tussen rock am ring en rock im park? :S
Tja, als je het leuk vindt om te lopenquote:My friend and I will be in Germany during the Rock am Ring and are
planning to go. How far away is Rock am Ring from Rock im Park? Are
they within walking distance or will there be any sort of bus going
between the two locations?
Hahahahaha LOLquote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Klingon het volgende:
Haha apart dat niet iedereen dat weet. Kreeg vandaag een mailtje:
[..]
Tja, als je het leuk vindt om te lopen
dan ga je maar naar zandvoortquote:Op zondag 15 mei 2005 19:31 schreef evil-me het volgende:
eej maar ik wil daar ook wel duitser ontmoeten he dus niet een vestingstad maken daar![]()
RAR is nog nooit uitverkochtquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef kelso1 het volgende:
dit festival heeft echt zo'n fucking coole line up! ik wil heeeel graag heen, gaan er nog mensen vanuit Groningen??:) (of is het al uitverkocht:S) las er vandaag pas over![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Klingon het volgende:
Haha ketchup en macaroni meenemen? Wij gaan het hele weekend alle eettenten die daar op het terrein staan maar eens uitproberen
quote:Cool cool, I'll look out for those orange flags. We should have a big Scottish flag up, hopefully. If not just look for a couple drunken scots wrestling around the campsite
Ja, die is er.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Lucjah het volgende:
kheb alleen een oranje petje volgens mij... is er eigenlijk op het terrein van RaR een geldautomaat??
quote:Geldautomaten
Einen Geldautomaten findet Ihr an der Sparkasse an der Bundesstraße 258 in der Nähe des Haupteingangs. Zu den ausgehängten Öffnungszeiten der Filiale könnt ihr auch am Bankschalter mit einer EC-Karte Geld abheben. Ein weiterer Geldautomat befindet sich neben dem Eingang zur „Erlebniswelt am Nürburgring“, ebenfalls in der Nähe des Haupteingangs.
maar je gaat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef pfaf het volgende:
Sonic Youth en Adam Green zijn alleen al bijna de moeite waard...
als hoofdactquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef lucien86 het volgende:
maar tog worden het de guano apes.. ze mogen dan wel uit elkaar zijn! maar ze hebben in iedergeval tijd! en zolang zijn ze nog niet gestopt..
Hoeft dus in principe geen Duitse act te zijn, maar eerlijk gezegd ging ik daar al niet meer vanuit. Mijn gevoel gaat toch steeds meer naar U2. De organisatie gaat de naam waarschijnlijk op 25 mei bekendmaken, en laat het dan toevallig precies op de dag na 20 jaar geleden zijn dat U2 op RaR stondquote:leider geben wir zum jetzigen Zeitpunkt keinerlei Auskunft über die Identität des Überraschungsheadliners, da es sich um eine Überraschung handelt. Die Identität wir kurz vor Beginn des Festivals bekannt gegeben, also Ende Mai. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland. Dies heißt nicht, dass es sich zwangsläufig um einen deutschsprachigen Act handelt, dies bedeutet nur, dass dieser Act in Deutschland sehr populär ist.
MFG
Marek Lieberberg Konzertagentur GmbH & Co. KG
k Ben jarig, kan daar natuurlijk een mooi feestje vieren, maar ik vier het toch liever thuis....quote:
Tja, ik weet het inmiddels echt niet meer. Heb Metallica liever dan U2 overigens, m'n hele muur hier is voorzien van het Metallica-logoquote:Ik ben lid van hun fanclub, en in de welkomstbrief van James Hetfield dit jaar zegt hij dat ze misschien een kleine tour gaan doen deze zomer. Lijkt me toch wel een zeer populaire rockband (in Duitsland)...
quote:19.05.2005
Rock am Ring / Rock im Park
Um alle Spekulationen ein für alle mal zu beenden, wir spielen NICHT
auf den Festivals Rock am Ring und Rock im Park!!!
Die Onkelz
Bier min 1 tree ppquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef evil-me het volgende:
Wat gaat er bij jullie als eten/drinken mee?
we nemen een bedrijfskoelbox mee van 1,5m bij 1m bij 1m. Die zetten we een dag van te voren in een vriescel (open uiteraard) het bier en vlees zetten we zo koud mogelijk in een koelkast. Als we aankomen zijn de biertjes eem klein beetje bevroren, maar daardoor hebben we wel tot en met de laatste nacht koud bier. Het vlees gaat de eerste avond op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef SCS het volgende:
@The_Hives: Hoe wil je dat vlees goed houden?
Verkopen ze btw daar in die supermarkt ook vlees? Als dat zo is, dan is het daar vast peperduur.
niet op de eerste avondquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef Klingon het volgende:
Heb het niet zo met het meenemen van rauw vlees. Dat haal ik liever in gebraden, gebakken of gefrituurde vorm bij één van de vele eettenten
Das beinhaltet also u.a.:quote:===================================
FKPScorpio-Chef Folkert Koopmans liest ja hier mit und hat mich gerade angerufen
und gebeten ich soll folgendes klarstellen:
Es wird keine Band von Hurricane/Southside bei Rock am Ring spielen!
Weder Rammstein, noch die Ärzte, noch sonstwer.
Die Ärzte spielen auf H/S ihre einzigen Deutschlandgigs 2005/2006
und Rammstein sind und bleiben auch exclusiv!
===================================
3. U2 haben Zusatzterminen der Vertigo-Tour eine Absage erteiltquote:19.05.2005
Rock am Ring / Rock im Park
Um alle Spekulationen ein für alle mal zu beenden, wir spielen NICHT
auf den Festivals Rock am Ring und Rock im Park!!!
Die Onkelz
4. Folgende Bands/Künstler können (wohl) ausgeschlossen werden, weil sie bereits Konzerte zum Zeitpunkt von RaR oder RiP spielen:quote:No more U2 shows, says management
Management of Irish rockers U2 have said they will not be playing a fourth gig at Cork Park this summer.
Hopes were high the band would play a further date in Dublin but the band's European Tour co-ordinator John Giddings said today it would not be happening.
8. Statement von MLK bezüglich Queen, KISS und Black Sabbath vom 05.04.2005quote:Sehr geehrter Herr xyz,
leider geben wir zum jetzigen Zeitpunkt keinerlei Auskunft über die Identität des Überraschungsheadliners, da es sich um eine Überraschung handelt (Anm.: Toller Satz eigentlich). Die Identität wir kurz vor Beginn des Festivals bekannt gegeben, also Ende Mai. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland. Dies heißt nicht, dass es sich zwangsläufig um einen deutschsprachigen Act handelt, dies bedeutet nur, dass dieser Act in Deutschland sehr populär ist.
MFG
Marek Lieberberg Konzertagentur GmbH & Co. KG
-------------------------------------------------------------------------------------------quote:...Die Ewig-Gestrigen wollen einfach nicht zur Kenntnis nehmen, dass sich die Zusammensetzung des Rock am Ring-Publikums entscheidend geändert hat. Für die Gruppe der 18 - 25jährigen spielen Interpreten wie Black Sabbath, Queen oder gar Kiss keine übergeordnete Rolle, während beispielsweise Green Day derzeit einen überragenden Stellenwert hat.
...
Die hebben wij ook hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:42 schreef SCS het volgende:
Ik heb trouwens vandaag van die opklapbare stoeltjes gekocht met zo'n glashouder. Kan ik daar iig zitten
.
Ik vandaag bij een doe-het-zelf zaak (beginletter Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:58 schreef Klingon het volgende:
[..]
Die hebben wij ook hahaWeet nie meer waar een vriend van mij die dingen heeft gehaald
Nou, ik durf er veel bier om te wedden dat dat NIET de mystery-headliner wordt! Zou het niet erg vinden, maar is totaal geen 'mega-act' als afsluiter op zondag.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Il_Monco het volgende:
ik zeg dat het Anthrax wordt met Belladonna of misschien een kleinere band ala Social Distortion
Vanaf de Nederlandse grens is het ongeveer 2,5 uur rijden. Denk dat je met files en zoeken naar parkeerplaats wel wat extra tijd mag rekenenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef mad_dog123 het volgende:
Geen idee hoe het lang rijden is trouwens
als dat echt zo is gaan er erg veel mensen jaloers zijn op onze kaartjes...ik zou het persoonlijk wel supervet vinden als ze U2 zouden regelen, maar ik vraag me af in hoeverre je op korte termijn U2 kan regelen, en helemaal of ze bij RAR wel geld genoeg hebben...want ik denk dat U2 andere prijsklasse is dan Limp Bizkit....quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef CactusJack het volgende:
Gaan met 25 personen dit jaar.
Ik denk trouwens dat het U2 is, als surprise act.
ik kom vrijwel zeker 's avonds even langs op B2/3quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Klingon het volgende:
Is prima:)
Ik hoor dan van diedlaughing waar ze staan rond woensdagavond en of daar nog plek is voor de rest. Dat post ik wel hier op FOK! diezelfde woensdagavond. Ik vertrek donderdagochtend en zal tegen de middag als we er zijn SCS en evil-me weer even per sms op de hoogte brengen. Die komen dan in de avond aan.
Eerste weersvoorspelling van donderdag 2 juni staat trouwens hier. Maak me nog niet veel zorgen, want in 10 dagen kan nog van alles veranderen
Ik zelf heb me er nog niet zo inverdiept...maar wat is B2/3? Plek op de camping?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kom vrijwel zeker 's avonds even langs op B2/3
Ja is één van de campings daar. Zie: http://media.rock-am-ring.com/pdf/Erlauterung-zum-Plan.pdfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:52 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik zelf heb me er nog niet zo inverdiept...maar wat is B2/3? Plek op de camping?
Jullie zouden toch eerst met z'n 5-en gaan?? Wij zouden eerst ook met z'n 8-en gaan. Daar zijn er nog 6 van over, maar die gaan ook cker weten allemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:09 schreef diedlaughing het volgende:
Nou eerst zouden we met zun 4en gaan, toen met zun 3en.
Kaartjes gekocht en nu kan die 3e ook al niet mee.![]()
ja eerst 5en, maar ik ga mensen niet achter hun broek aan lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef SCS het volgende:
[..]
Jullie zouden toch eerst met z'n 5-en gaan?? Wij zouden eerst ook met z'n 8-en gaan. Daar zijn er nog 6 van over, maar die gaan ook cker weten allemaal.
@ mad_dog123: Op deze site kun je een kaart vinden van de camping.
Edit: Damn, Klingon was me net voor.
Owke dan! Maar je kan nu toch nog niet weten waar je moet parkeren / camperen... dat krijg je daar toch te horen? Wordt voor mij namelijk de eerste keer dat ik er heen ga, en heb werkelijk nog geen beeld van hoe het allemaal gaat werken. Zelfde met die shuttlebusjes, moet je voor gaan dokken ofzo...naja we zien het daar allemaal welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja is één van de campings daar. Zie: http://media.rock-am-ring.com/pdf/Erlauterung-zum-Plan.pdf
En waar gaat iedereen hier zitten? misschien wel lachen om met veel bij elkaar te gaan zitten lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef Klingon het volgende:
Shuttlebus vanaf Koblenz naar Nürburgring kost 8 EUR voor retour. Daarnaast heb je verschillende lijndiensten op de Nürburgring zelf, voor als je bv. een heel stuk moet lopen om bij je camping te komen. Natuurlijk kan je zelf kiezen waar je wilt kamperen, zolang de camping niet vol zit
dan had je toch een ander ticket moeten kopen? Ik heb gewoon zon ticket van 105euro dacht ik, dat is zonder shuttle bus kaartje en zonder die speciale camping plaatsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef CactusJack het volgende:
Wij weten nog niet waar we gaan zitten of op de centrale camping of op de nordschleiffe.
mail je nummer ook maar ff naar mij. Als we dan die kant op gaan sms ik wel even waar jullie precies zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:02 schreef Klingon het volgende:
We willen voor B2 of B3 gaan, maar zal hier op woensdagavond posten waar diedlaughing zit...dus het kan nog veranderen. Wij gaan in ieder geval in oranje en hebben genoeg grolsch rotzooi mee, altijd makkelijk te herkennen.
dan moete zij ook de 3e moete kunne spele op Rock im Park want daar komt dus ook die headliner en dat is daar op de vrijdag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef -Frankie- het volgende:
Kunnen het niet The Scorpions zijn? 3 en 4 juni spelen ze al in Freiburg en Krefeld, maar misschien 5 juni?
Genoeg denk ik. Mij is verteld dat het nog nooit is uitverkocht. Je kunt zelfs nog kaarten daar aan de kassa kopen (voor ¤ 125,00). Je hoeft dus niet ongerust te zijn dat er niets meer is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef ruud_fr het volgende:
weet iemand hoeveel kaarten er nog zijn voor RaR?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef mad_dog123 het volgende:
Als het over exactly een week het weer is dat het nu is, dan ben ik zo blij he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Klingon het volgende:
20 graden en om de paar minuten een lekker fris briesje...met een biertje in m'n hand en luisteren naar Maiden, laat maar komen
ik heb er vorig jaar genoeg gezien. Of het mag weet ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:20 schreef Il_Monco het volgende:
Mag je eigenlijk een digicam meenemen naar het festivalterrein?
er wordt ook gefouilleerd, maar wss zal het geen probleem zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Klingon het volgende:
Professionele camera's niet, digicams volgens mij wel. Die dingen zijn tegenwoordig zo klein, die zie je niet eens meer in je broekzak zitten, dus dat moet wel lukken
Jep, wisten we alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:10 schreef DuranK het volgende:
Over die headlinder
Ik vond dit, weet niet of het al gepost is
POSSIBLE 3RD HEADLINER
The following rumours for the mystery-act are speculative:
* Queen & Paul Rodgers
* AC/DC (reunion tour?)
* Metallica (mini tour this summer?)
* Pink Floyd (reunion gig 02.07 London)
vond ik op http://rockamring.cjb.net/
Dat zou een herkansing voor mij zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef mad_dog123 het volgende:
als het Metallica wordt zou de line-up voor mij echt supervet zijn![]()
ze reageren er alleen niet opquote:![]()
Ben benieuwd, kan me niet voorstellen dat het Wir Sind Helden blijft. Dan is zondag nou niet bepaald een sterke dag om af te sluiten.quote:Wir Sind Helden haben den Headliner-Slot bei Rock Im Park übernommen. Weiterhin Überraschungsheadliner bei Rock Am Ring
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat zou een herkansing voor mij zijn. Ik heb ze gezien in gelredome, had tribunekaarten, maar dat is geen fuck aan.
[..]
[..]
ze reageren er alleen niet op
dat dacht ik ook. (gelukkig ken ik loa niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:24 schreef Klingon het volgende:
Fuck, Green Day en Life Of Agony beginnen tegelijk op vrijdagVoor de rest valt alles wel prima eigenlijk
De festivals liggen circa 400 km. bij elkaar vandaan. Line up is wel bijna hetzelfde, zoals je gezien hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef crossover het volgende:
wat is het verschil tussen rock am ring en rock in park?
de sites zijn bijna hetzelfde..
wij nemen een grote bedrijfskoelbox mee waar al het vlees brood frisdrank en 5 trees bier in kan. Die koelbox leggen we de dag van te voren in een vriescel. Het bier en fris in koelkasten op de koudste stand. Dat gooien we donderdag morgen bij elkaar, paar elementjes erbij en we hebben tot maandag koud drinkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik zat ff met practisch vraagje, ik neem dus een koelbox mee om dingen te koelen, maar die koelelementen zijn vrij snel uitgewerkt...weet iemand of je die dingen daar kan huren oid, of heeft iemand andere goede ideeen om bier koud te houden?
ontvangenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Klingon het volgende:
EDIT: The_Hives, ik zal je deze week ff m'n nummer mailen
print jij hem uit Hans? Ook de routeplanner overigens. Ik heb geen printerquote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef Klingon het volgende:
Heb voor de site wat dingen in elkaar geknutseld: Timetable en FAQ in printversie. Voor de handigheid
Ey das handig! thx!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef Klingon het volgende:
Heb voor de site wat dingen in elkaar geknutseld: Timetable en FAQ in printversie. Voor de handigheid
Ben benieuwd wat die laatste plek op de zondag nou wordt. Aan de ene kant hoor je dat dat vuurwerk zal zijn ofzo (maar waarom staat dat dan op de timetable), aan de andere kant gaan er weer geruchten dat er nog een naam bijkomt. Overigens beetje lullig voor de mensen die naar Rock im Park gaan, want daar is alles compleet (maar RiP bestaat dan ook nog geen 20 jaar volgens mij).
Ben ook alles bij elkaar aan het pakken. Tot en met woensdag nog een paar korte lesdagen en daarna weg hierquote:Op maandag 30 mei 2005 08:21 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al druk bezig met inpakken.
Heb er al zin in.![]()
ik pak woensdagavond(nacht) pas inquote:Op maandag 30 mei 2005 08:21 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al druk bezig met inpakken.
Heb er al zin in.![]()
ik loop nog steeds te koken van die naaiactiequote:Op maandag 30 mei 2005 20:54 schreef The_Hives het volgende:
en hoor net dat 1 van mn vrienden niet mee gaat. Met een kut-excuus
tja, vaag verhaal met dat een overschrijving van geld niet gelukt was en niet van ons wilde lenen. Dit terwijl 1 van ons een half jaar lang nog 300 euro van hem kreeg maar daar deed hij lacherig over. Het is niet dat hij geen geld heeft, want heeft hij wel. Dus dit is een smoes.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef Klingon het volgende:
Waarom ging ie opeens niet mee dan? Beetje lullig 2 dagen van tevoren!
ja idd, heel erg vreemd. Heb het gevoel dat er meer achter zit. Dat hij ineen geen vrij meer mag ofzo (is loonwerker) of weet ik veel wat.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Klingon het volgende:
Maja, hij heeft dus wel een kaartje over...en jullie hadden met alles op een extra persoon gerekend, niet echt handig. Als je geen zin hebt om te gaan dan moet je ook gewoon het lef hebben dat te zeggen....btje lullig voor de rest van de groep idd..
ik ookquote:Ben er wel steeds meer naar toe aan het leven. Morgen nog één drukke dag op school van 9 tot 5, daarna lekker relaxen en woensdagavond vast proosten op de dagen erna![]()
B2/B3 en D5quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef JustJunior het volgende:
Wij zijn met zn vieren, 2 koepeltentjes. Vorig jaar in de berm geslapen, dus elke camping is welkom. Waar zijn veel fokkers te vinden? We komen donderdagavond aan met een van de latere bussen.
ikm aak hem evengoed, want ik ga tukken. Als je die wel hebt, kan ikhem er morgen nog bijzetten (als het goed is.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef The_Hives het volgende:
Klingon, ik ben een nieuwe OP aan het maken, maar heb jij een plaatje van de bands met de tijden erbij? Dat van je site is gewoon frontpage en krijg ik hier dus niet overzichtelijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |