Dat weet ik niet, ik noemde ze als voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef SCS het volgende:
@ diedlaughing: Hoe weet je dat ik handtekeningen van Within Temptation wou regelen??
De mystery-act behoort tot de populairste rockbands in Duitsland. Het zou dus een typische Duitse band kunnen zijn zoals Rammstein, maar ook een andere populaire band zoals SoaD of Sabbath...Nogal breed begrip dus. Ik zet in op Sabbath, tenminste ik hoop hetquote:Am Ring und im Park werden den Festivalfans ausreichend Alternativen und ein Überraschungsheadliner geboten, dessen Identität erst zu einem späteren Zeitpunkt bekannt gegeben wird. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:27 schreef mouzzer het volgende:
Rammstein wordt het waarschijnlijk niet.
sanitair vrij goed. Je kan op de camping naar toilet maar ook redelijk goed op festivalterrein. Dicht bij ingang B.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef mouzzer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen op de campings sanitair/ supermarkt etc? Vergelijkbaar met Lowlands of meer Roskilde (soms erg ranzig). En is er nog beetje plek als je vrijdag eind van de ochtend aankomt?
Die Toten Hosen waren vorig jaar wel lachen hoor. We deden lekker gek mee met die Duitsers. We zaten er helemaal inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik hoop niet op Die Toten Hosen of Bohe onklz of hoe ze ook heten mogen. Ik hooooooop op Rammstein!!!!! Dat zou helemaal geweldig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |