Dat zou een herkansing voor mij zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef mad_dog123 het volgende:
als het Metallica wordt zou de line-up voor mij echt supervet zijn![]()
ze reageren er alleen niet opquote:![]()
Ben benieuwd, kan me niet voorstellen dat het Wir Sind Helden blijft. Dan is zondag nou niet bepaald een sterke dag om af te sluiten.quote:Wir Sind Helden haben den Headliner-Slot bei Rock Im Park übernommen. Weiterhin Überraschungsheadliner bei Rock Am Ring
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat zou een herkansing voor mij zijn. Ik heb ze gezien in gelredome, had tribunekaarten, maar dat is geen fuck aan.
[..]
[..]
ze reageren er alleen niet op
dat dacht ik ook. (gelukkig ken ik loa niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:24 schreef Klingon het volgende:
Fuck, Green Day en Life Of Agony beginnen tegelijk op vrijdagVoor de rest valt alles wel prima eigenlijk
De festivals liggen circa 400 km. bij elkaar vandaan. Line up is wel bijna hetzelfde, zoals je gezien hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef crossover het volgende:
wat is het verschil tussen rock am ring en rock in park?
de sites zijn bijna hetzelfde..
wij nemen een grote bedrijfskoelbox mee waar al het vlees brood frisdrank en 5 trees bier in kan. Die koelbox leggen we de dag van te voren in een vriescel. Het bier en fris in koelkasten op de koudste stand. Dat gooien we donderdag morgen bij elkaar, paar elementjes erbij en we hebben tot maandag koud drinkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik zat ff met practisch vraagje, ik neem dus een koelbox mee om dingen te koelen, maar die koelelementen zijn vrij snel uitgewerkt...weet iemand of je die dingen daar kan huren oid, of heeft iemand andere goede ideeen om bier koud te houden?
ontvangenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Klingon het volgende:
EDIT: The_Hives, ik zal je deze week ff m'n nummer mailen
print jij hem uit Hans? Ook de routeplanner overigens. Ik heb geen printerquote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef Klingon het volgende:
Heb voor de site wat dingen in elkaar geknutseld: Timetable en FAQ in printversie. Voor de handigheid
Ey das handig! thx!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef Klingon het volgende:
Heb voor de site wat dingen in elkaar geknutseld: Timetable en FAQ in printversie. Voor de handigheid
Ben benieuwd wat die laatste plek op de zondag nou wordt. Aan de ene kant hoor je dat dat vuurwerk zal zijn ofzo (maar waarom staat dat dan op de timetable), aan de andere kant gaan er weer geruchten dat er nog een naam bijkomt. Overigens beetje lullig voor de mensen die naar Rock im Park gaan, want daar is alles compleet (maar RiP bestaat dan ook nog geen 20 jaar volgens mij).
Ben ook alles bij elkaar aan het pakken. Tot en met woensdag nog een paar korte lesdagen en daarna weg hierquote:Op maandag 30 mei 2005 08:21 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al druk bezig met inpakken.
Heb er al zin in.![]()
ik pak woensdagavond(nacht) pas inquote:Op maandag 30 mei 2005 08:21 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al druk bezig met inpakken.
Heb er al zin in.![]()
ik loop nog steeds te koken van die naaiactiequote:Op maandag 30 mei 2005 20:54 schreef The_Hives het volgende:
en hoor net dat 1 van mn vrienden niet mee gaat. Met een kut-excuus
tja, vaag verhaal met dat een overschrijving van geld niet gelukt was en niet van ons wilde lenen. Dit terwijl 1 van ons een half jaar lang nog 300 euro van hem kreeg maar daar deed hij lacherig over. Het is niet dat hij geen geld heeft, want heeft hij wel. Dus dit is een smoes.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef Klingon het volgende:
Waarom ging ie opeens niet mee dan? Beetje lullig 2 dagen van tevoren!
ja idd, heel erg vreemd. Heb het gevoel dat er meer achter zit. Dat hij ineen geen vrij meer mag ofzo (is loonwerker) of weet ik veel wat.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Klingon het volgende:
Maja, hij heeft dus wel een kaartje over...en jullie hadden met alles op een extra persoon gerekend, niet echt handig. Als je geen zin hebt om te gaan dan moet je ook gewoon het lef hebben dat te zeggen....btje lullig voor de rest van de groep idd..
ik ookquote:Ben er wel steeds meer naar toe aan het leven. Morgen nog één drukke dag op school van 9 tot 5, daarna lekker relaxen en woensdagavond vast proosten op de dagen erna![]()
B2/B3 en D5quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef JustJunior het volgende:
Wij zijn met zn vieren, 2 koepeltentjes. Vorig jaar in de berm geslapen, dus elke camping is welkom. Waar zijn veel fokkers te vinden? We komen donderdagavond aan met een van de latere bussen.
ikm aak hem evengoed, want ik ga tukken. Als je die wel hebt, kan ikhem er morgen nog bijzetten (als het goed is.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef The_Hives het volgende:
Klingon, ik ben een nieuwe OP aan het maken, maar heb jij een plaatje van de bands met de tijden erbij? Dat van je site is gewoon frontpage en krijg ik hier dus niet overzichtelijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |