mail je nummer ook maar ff naar mij. Als we dan die kant op gaan sms ik wel even waar jullie precies zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:02 schreef Klingon het volgende:
We willen voor B2 of B3 gaan, maar zal hier op woensdagavond posten waar diedlaughing zit...dus het kan nog veranderen. Wij gaan in ieder geval in oranje en hebben genoeg grolsch rotzooi mee, altijd makkelijk te herkennen.
dan moete zij ook de 3e moete kunne spele op Rock im Park want daar komt dus ook die headliner en dat is daar op de vrijdag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef -Frankie- het volgende:
Kunnen het niet The Scorpions zijn? 3 en 4 juni spelen ze al in Freiburg en Krefeld, maar misschien 5 juni?
Genoeg denk ik. Mij is verteld dat het nog nooit is uitverkocht. Je kunt zelfs nog kaarten daar aan de kassa kopen (voor ¤ 125,00). Je hoeft dus niet ongerust te zijn dat er niets meer is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef ruud_fr het volgende:
weet iemand hoeveel kaarten er nog zijn voor RaR?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef mad_dog123 het volgende:
Als het over exactly een week het weer is dat het nu is, dan ben ik zo blij he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Klingon het volgende:
20 graden en om de paar minuten een lekker fris briesje...met een biertje in m'n hand en luisteren naar Maiden, laat maar komen
ik heb er vorig jaar genoeg gezien. Of het mag weet ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:20 schreef Il_Monco het volgende:
Mag je eigenlijk een digicam meenemen naar het festivalterrein?
er wordt ook gefouilleerd, maar wss zal het geen probleem zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Klingon het volgende:
Professionele camera's niet, digicams volgens mij wel. Die dingen zijn tegenwoordig zo klein, die zie je niet eens meer in je broekzak zitten, dus dat moet wel lukken
Jep, wisten we alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:10 schreef DuranK het volgende:
Over die headlinder
Ik vond dit, weet niet of het al gepost is
POSSIBLE 3RD HEADLINER
The following rumours for the mystery-act are speculative:
* Queen & Paul Rodgers
* AC/DC (reunion tour?)
* Metallica (mini tour this summer?)
* Pink Floyd (reunion gig 02.07 London)
vond ik op http://rockamring.cjb.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |