quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef lucien86 het volgende:
hallo! leuke site hierzo! maargoed ik ga dus ook naar rock am ring! vanuit utrecht met de auto! vorig jaar ook geweest helemaal tegek! weinig nederlands ontmoet.. komt er dit jaar verandering in??? mij mailen mag altijd
Voordat we vertrekken mail ik je wel ff m'n mobiele nummer (ook aan diedlaughing trouwens). Heb die van evil-me namelijk ook al. Als wij er zijn donderdagmiddag zijn (ong. 14.00 uur) dan sms ik jullie allemaal wel ff waar we zitten, en probeer ik met afzetlint wat ruimte te reserveren. Kan namelijk ook nog zo zijn dat camping B2/B3 allang volzit als we er aankomen, je weet maar nooit. Hoelaat denken jullie allemaal ong. aan te komen donderdagavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:07 schreef SCS het volgende:
We komen met een groep Fokkers bij elkaar op de camping, zoals je miss. hier al wel gelezen had. We zijn tot nu toe met 18 mensen (10 dames en 8 jongens als ik het goed heb). Des te meer zielen des te meer vreugd natuurlijk.
Gelukt dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef lucien86 het volgende:
test
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:12 schreef Lucjah het volgende:
zooo kben er eens eindelijk ook op...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:23 schreef Lucjah het volgende:
t lukte me niet... moest ander mailadres maken...
al weet ik niet of daar ook een ontbijt tent wasquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef The_Hives het volgende:
Een tent van 25-30 kiloWat voor tent is dat dan?
jaa kheb alles gelezen... kga zelf met nog 3 andere (2 jongens en 1 meisje)... kweet niet of k ga ligge bij nog mense uit m'n klas die erheen gaan, eens vrage welke camping zij gaan ligge... en anders wil ik gewoon een camping waar nederlanders zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
ik neem aan dat luc alles al heeft gelezen, ik weet niet of ie nog deel uit wil maken van een groep.
onze tent is voor 6 personen, maar volgens mij is die lang niet zo zwaarquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapen![]()
zet maar een hele camping afquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Klingon het volgende:
Everyone's invitedBinnenkort maar eens afzetlint halen haha
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef -Frankie- het volgende:
Kweet niet of het hier al ergens vermeld was....maar limp bizket komen niet....hebben afgezegd
RaR is in Nurburg en RIP is in Nurnberg'. Zo goed als alle bands die op RaR spelen, spelen ook op RIP (enkele uitzonderingen daar gelaten). De twee plaatsen liggen zo'n 350 a 400 km. uit elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef kelso1 het volgende:
wat is trouwens het verschil tussen rock am ring en rock im park? :S
Tja, als je het leuk vindt om te lopenquote:My friend and I will be in Germany during the Rock am Ring and are
planning to go. How far away is Rock am Ring from Rock im Park? Are
they within walking distance or will there be any sort of bus going
between the two locations?
Hahahahaha LOLquote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Klingon het volgende:
Haha apart dat niet iedereen dat weet. Kreeg vandaag een mailtje:
[..]
Tja, als je het leuk vindt om te lopen
dan ga je maar naar zandvoortquote:Op zondag 15 mei 2005 19:31 schreef evil-me het volgende:
eej maar ik wil daar ook wel duitser ontmoeten he dus niet een vestingstad maken daar![]()
RAR is nog nooit uitverkochtquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef kelso1 het volgende:
dit festival heeft echt zo'n fucking coole line up! ik wil heeeel graag heen, gaan er nog mensen vanuit Groningen??:) (of is het al uitverkocht:S) las er vandaag pas over![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Klingon het volgende:
Haha ketchup en macaroni meenemen? Wij gaan het hele weekend alle eettenten die daar op het terrein staan maar eens uitproberen
quote:Cool cool, I'll look out for those orange flags. We should have a big Scottish flag up, hopefully. If not just look for a couple drunken scots wrestling around the campsite
Ja, die is er.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Lucjah het volgende:
kheb alleen een oranje petje volgens mij... is er eigenlijk op het terrein van RaR een geldautomaat??
quote:Geldautomaten
Einen Geldautomaten findet Ihr an der Sparkasse an der Bundesstraße 258 in der Nähe des Haupteingangs. Zu den ausgehängten Öffnungszeiten der Filiale könnt ihr auch am Bankschalter mit einer EC-Karte Geld abheben. Ein weiterer Geldautomat befindet sich neben dem Eingang zur „Erlebniswelt am Nürburgring“, ebenfalls in der Nähe des Haupteingangs.
maar je gaat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef pfaf het volgende:
Sonic Youth en Adam Green zijn alleen al bijna de moeite waard...
als hoofdactquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef lucien86 het volgende:
maar tog worden het de guano apes.. ze mogen dan wel uit elkaar zijn! maar ze hebben in iedergeval tijd! en zolang zijn ze nog niet gestopt..
Hoeft dus in principe geen Duitse act te zijn, maar eerlijk gezegd ging ik daar al niet meer vanuit. Mijn gevoel gaat toch steeds meer naar U2. De organisatie gaat de naam waarschijnlijk op 25 mei bekendmaken, en laat het dan toevallig precies op de dag na 20 jaar geleden zijn dat U2 op RaR stondquote:leider geben wir zum jetzigen Zeitpunkt keinerlei Auskunft über die Identität des Überraschungsheadliners, da es sich um eine Überraschung handelt. Die Identität wir kurz vor Beginn des Festivals bekannt gegeben, also Ende Mai. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland. Dies heißt nicht, dass es sich zwangsläufig um einen deutschsprachigen Act handelt, dies bedeutet nur, dass dieser Act in Deutschland sehr populär ist.
MFG
Marek Lieberberg Konzertagentur GmbH & Co. KG
k Ben jarig, kan daar natuurlijk een mooi feestje vieren, maar ik vier het toch liever thuis....quote:
Tja, ik weet het inmiddels echt niet meer. Heb Metallica liever dan U2 overigens, m'n hele muur hier is voorzien van het Metallica-logoquote:Ik ben lid van hun fanclub, en in de welkomstbrief van James Hetfield dit jaar zegt hij dat ze misschien een kleine tour gaan doen deze zomer. Lijkt me toch wel een zeer populaire rockband (in Duitsland)...
quote:19.05.2005
Rock am Ring / Rock im Park
Um alle Spekulationen ein für alle mal zu beenden, wir spielen NICHT
auf den Festivals Rock am Ring und Rock im Park!!!
Die Onkelz
Bier min 1 tree ppquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef evil-me het volgende:
Wat gaat er bij jullie als eten/drinken mee?
we nemen een bedrijfskoelbox mee van 1,5m bij 1m bij 1m. Die zetten we een dag van te voren in een vriescel (open uiteraard) het bier en vlees zetten we zo koud mogelijk in een koelkast. Als we aankomen zijn de biertjes eem klein beetje bevroren, maar daardoor hebben we wel tot en met de laatste nacht koud bier. Het vlees gaat de eerste avond op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef SCS het volgende:
@The_Hives: Hoe wil je dat vlees goed houden?
Verkopen ze btw daar in die supermarkt ook vlees? Als dat zo is, dan is het daar vast peperduur.
niet op de eerste avondquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef Klingon het volgende:
Heb het niet zo met het meenemen van rauw vlees. Dat haal ik liever in gebraden, gebakken of gefrituurde vorm bij één van de vele eettenten
Das beinhaltet also u.a.:quote:===================================
FKPScorpio-Chef Folkert Koopmans liest ja hier mit und hat mich gerade angerufen
und gebeten ich soll folgendes klarstellen:
Es wird keine Band von Hurricane/Southside bei Rock am Ring spielen!
Weder Rammstein, noch die Ärzte, noch sonstwer.
Die Ärzte spielen auf H/S ihre einzigen Deutschlandgigs 2005/2006
und Rammstein sind und bleiben auch exclusiv!
===================================
3. U2 haben Zusatzterminen der Vertigo-Tour eine Absage erteiltquote:19.05.2005
Rock am Ring / Rock im Park
Um alle Spekulationen ein für alle mal zu beenden, wir spielen NICHT
auf den Festivals Rock am Ring und Rock im Park!!!
Die Onkelz
4. Folgende Bands/Künstler können (wohl) ausgeschlossen werden, weil sie bereits Konzerte zum Zeitpunkt von RaR oder RiP spielen:quote:No more U2 shows, says management
Management of Irish rockers U2 have said they will not be playing a fourth gig at Cork Park this summer.
Hopes were high the band would play a further date in Dublin but the band's European Tour co-ordinator John Giddings said today it would not be happening.
8. Statement von MLK bezüglich Queen, KISS und Black Sabbath vom 05.04.2005quote:Sehr geehrter Herr xyz,
leider geben wir zum jetzigen Zeitpunkt keinerlei Auskunft über die Identität des Überraschungsheadliners, da es sich um eine Überraschung handelt (Anm.: Toller Satz eigentlich). Die Identität wir kurz vor Beginn des Festivals bekannt gegeben, also Ende Mai. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland. Dies heißt nicht, dass es sich zwangsläufig um einen deutschsprachigen Act handelt, dies bedeutet nur, dass dieser Act in Deutschland sehr populär ist.
MFG
Marek Lieberberg Konzertagentur GmbH & Co. KG
-------------------------------------------------------------------------------------------quote:...Die Ewig-Gestrigen wollen einfach nicht zur Kenntnis nehmen, dass sich die Zusammensetzung des Rock am Ring-Publikums entscheidend geändert hat. Für die Gruppe der 18 - 25jährigen spielen Interpreten wie Black Sabbath, Queen oder gar Kiss keine übergeordnete Rolle, während beispielsweise Green Day derzeit einen überragenden Stellenwert hat.
...
Die hebben wij ook hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:42 schreef SCS het volgende:
Ik heb trouwens vandaag van die opklapbare stoeltjes gekocht met zo'n glashouder. Kan ik daar iig zitten
.
Ik vandaag bij een doe-het-zelf zaak (beginletter Pquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:58 schreef Klingon het volgende:
[..]
Die hebben wij ook hahaWeet nie meer waar een vriend van mij die dingen heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |