Hmm, dan denk ik dat het voor de mensen die later in de middag of 's avonds aankomen moeilijk wordt om daar nog een plek te vinden. Daarnaast worden wij met de shuttle bus afgezet bij de hoofdingang, dus dan is het wel praktisch om daar in de buurt wat te zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:
D5 is idd vrij klein. D4 is wat groter. Toen wij vorige keer rond 17.00 uur aankwamen waren beide campings vrij vol (zover we konden zien) maar met een beetje passen en meten paste we toch nog ergens. Verschil is dat wij veel ruimte nodig handden. Een paar tentjes hadden we zo kwijt gekund.
Nu stonden we half over het centrale pad, maarja in duitsland doen ze daar niet moeilijk over![]()
ik heb je ff bij msn toegevoegdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm, dan denk ik dat het voor de mensen die later in de middag of 's avonds aankomen moeilijk wordt om daar nog een plek te vinden. Daarnaast worden wij met de shuttle bus afgezet bij de hoofdingang, dus dan is het wel praktisch om daar in de buurt wat te zoekenMaar we kijken wel tegen die tijd. Wij proberen voor B2/3 te gaan, en wil evt. wel proberen wat ruimte te reserveren voor iets later arriverende Nederlanders
Zoeken jullie op woensdag maar een mooie camping (A7, B2 of B3, maakt mij niet echt veel uit) en dan laat je mij woensdagavond per sms even weten waar jullie zitten en of er nog voldoende ruimte is om er bij te komen kamperen. Dan post ik dat voordat we vertrekken op donderdagochtend wel hier voor de rest van de mensenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef diedlaughing het volgende:
Wij wouwen voor A7 gaan, maar B2 of B3 is ook goed.
Wij vertrekken woensdagochtend al.
Als het goed is gaan we met 3 tentjes.
We proberen gewoon om ze wat ruimer neer te zetten![]()
Ik wil best woensdagavond/dondedagochtend eens sms naar iemand sturen met een update over de camping waar we staan en hoe druk het is.Dan zou die het nog op het forum kunnen posten.
Grolschquote:Op maandag 9 mei 2005 08:18 schreef diedlaughing het volgende:
Ben er alleen nog niet over uit welk merk bier er mee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |