Ja maarja Onur Air hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:23 schreef Gerard-Joling het volgende:
506 euro 11 dagen marmaris 23 juli tm 2 augustus in een appartement
Oepsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
deze was er al wel: Wat geef jij uit op vakantie?
Yep maar hier gaat het om vlucht+hotel.. zit nog thuisquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef MissHobje het volgende:
Vraag me da af met bepaalde prijzen.. daar komt vast nog eten etc. bij.. dus toch nog hogere bedragen neem ik dan ?????
Wat goedkoop joh! Moet je de prijzen in het hoogseizoen es bekijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Little_Meanie het volgende:
Wat goedkoop allemaal, ik ging in Januari naar Dominicaanse Republiek, 10 dagen, 2 personen, 2800 EUR
Aantrekkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
12 daagse rondreis Stockholm - Riga - Tallinn - Helsinki
Vluchten (enkele reis incl tax etc)
Amsterdam- Stockholm 63 euro
Stockholm - Riga 30 euro
Helsinki - Amsterdam 102 euro
Bus of trein
Arlanda - Stockholm 12 euro
Stockholm - Skavsta 15 euro
Riga - Tallinn 15 euro
Hotels (allen single room)
3 nachten Stockholm 130 euro
3 nachten Riga 75 euro
3 nachten Tallinn 90 euro
2 nachten Helsinki 58 euro
Totaal 580 euro
In ieder geval veel goedkoper dan de14 daagse rondreis door Pennsylvania en de oostkust van de VS, die mij 2 jaar terug ruim 1300 euro kostte.
deze was er al wel: Wat geef jij uit op vakantie?
respectievelijk bij:quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aantrekkelijk.
Bij welke vliegmaatschappijen heb je geboekt?
Zeg, waar boek jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
4 maanden Thais eiland voor 1300 Euro
ticket 700 Euro
appartementje 150 Euro per maand = 600 Euro
Slechts 10,83 Euro per dag dus
Thailand kan goedkoper:quote:
Ik koop gewoon een los vliegticket en regel accomodatie ter plekke.quote:
Dat klinkt nog duur, zou ik haast zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
charter vlucht Amsterdam - Istanbul... 12 dagen (11 nachten) Yasmak Sultan (4 sterren) voor 2 personen inclusief ontbijt dit alles bij elkaar voor ¤. 1262,-
quote:yooo Porto, damn volgens mij vliegen wij met die Onur Air![]()
En jij was er een van die niet meer Budgetair mee wouquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
charter vlucht Amsterdam - Istanbul... 12 dagen (11 nachten) Yasmak Sultan (4 sterren) voor 2 personen inclusief ontbijt dit alles bij elkaar voor ¤. 1262,-
yooo Porto, damn volgens mij vliegen wij met die Onur Air![]()
Hangt er wel vanaf hoeveel je drinkt...flesje Heineken kost gewoon Euro 1,20 - 1,60 in Thailand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn ticket naar Thailand kost 600 euro
en dan nog iets van 800 euro voor 6 weken, moet genoeg zijn.
2 Personen is op zich nog te doen, ik betaal in me eentje 570quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat klinkt nog duur, zou ik haast zeggen.
ik heb het net 2 dagen gelee geboekt... goedkoper was er echt niet... een vriend en vriendin van mij gaan ook maar dan voor 7 dagen in het zelfde hotel, die waren ¤. 1500 kwijt...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat klinkt nog duur, zou ik haast zeggen.
[..].
Heineken???quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoeveel je drinkt...flesje Heineken kost gewoon Euro 1,20 - 1,60 in Thailand.
Strand en zuipen vakantie zit er dus niet echt in.
en dan zit je nog in een hotel zonder airco...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef Porto het volgende:
[..]
2 Personen is op zich nog te doen, ik betaal in me eentje 570![]()
Het zal toch niet!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
en dan zit je nog in een hotel zonder airco...![]()
Airco vind ik onzinnig..gewoon aanpassen aan je omgeving..(wel handig voor sexen trouwens anders wordt het zo'n benauwde en zweterige bendequote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
en dan zit je nog in een hotel zonder airco...![]()
worstcase scenario is een ventilator kopen in een van die goedkope bazaarsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Airco vind ik onzinnig..gewoon aanpassen aan je omgeving..(wel handig voor sexen trouwens anders wordt het zo'n benauwde en zweterige bende)
ja heineken gaan drinken in thailand is ook niet echt slim natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoeveel je drinkt...flesje Heineken kost gewoon Euro 1,20 - 1,60 in Thailand.
ruilen...?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:25 schreef Porto het volgende:
[..]
Het zal toch niet!!![]()
het stond er inderdaad niet bij!
gvd wel een verwarming!
![]()
Mijn ticket kost zelfs nog minder, maar goed ik moet ook 4x per jaar richting azie... helaas kan ik dit keer in mei maar 10 dagen, maar ben al 4 weken geweest... en in september en november weer 2 tot 3 weken..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ben er voor m'n lol hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heineken gaan drinken in thailand is ook niet echt slim natuurlijk.
Nee dank je, dure grap dubbel betalen voor allesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:32 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
ruilen...?jij houd toch wel van een beetje uitdaging...
![]()
als je dat alleen maar kan met heel veel bier dan heb ik medelijden met je.quote:
ik hoop dat het 40+ graden gaat worden daar...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Nee dank je, dure grap dubbel betalen voor alles![]()
Bizarquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:32 schreef Roellio het volgende:
Lowlands combi-kaartje: 115 euro
Voedsel en bier: 300 euro
t-shirtjes e.d. : 100 euro
515 euro
dat lijkt me ook wel lachen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:49 schreef Impry het volgende:
Deze zomer een week in de Belgische Ardennen met 10 vrienden. Vrijstaand huis met oven, magnetron, vaatwasser, ligbad, terras, tuin van 2000 m², BBQ, ingebouwd zwembad van ø 5m en een tafeltennistafel
¤ 95,- p.p. voor een week (excl. benzinekosten)
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
damn... jullie maken me toch wel een beetje bang...quote:
Ach, waarom.. als ze weer ruzie krijgen ivm westerse veiligheidseisen ga je gewoon per bus naar oost europa en vandaar verder met het vliegtuig. Niet bang zijn, het al dan niet doorgaan van je vakantie komt no way in gevaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:59 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
damn... jullie maken me toch wel een beetje bang...![]()
thx...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, waarom.. als ze weer ruzie krijgen ivm westerse veiligheidseisen ga je gewoon per bus naar oost europa en vandaar verder met het vliegtuig. Niet bang zijn, het al dan niet doorgaan van je vakantie komt no way in gevaar
Waar boek je zoiets goedkoops?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb er ook zwaar veel zin in!Maar we gaan pas in Augustus...
Dankjewel Impryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Impry het volgende:
http://www.vakantiehuizen(...)izen/mal-4950-13.htm
Dat is waar wij het geboekt hebben
Nog geen foto's van het zwembad, want dat zijn ze nog aan het bouwen
Best wel relaxt! volgende BBQ daar maar houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Impry het volgende:
http://www.vakantiehuizen(...)izen/mal-4950-13.htm
Dat is waar wij het geboekt hebben
Nog geen foto's van het zwembad, want dat zijn ze nog aan het bouwen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef Porto het volgende:
[..]
Best wel relaxt! volgende BBQ maar daar houden![]()
ja lijkt me echt lachen... en vooral voor die prijs...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef Porto het volgende:
[..]
Best wel relaxt! volgende BBQ daar maar houden![]()
Een smak geld, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef k_man het volgende:
Het totaal op de factuur van Djoser was zo'n 1.700 euro.
Dat is 16 dagen Jemen, inclusief vlucht, verblijf, vervoer ter plekke, verzekering en eenpersoonstoeslag.
Ja, twee keer. Naar Japan en naar de Baltische landen. Goed bevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een smak geld, maar dan heb je ook wat.
Ben je al es eerder met Djoser geweest?
Valt nog mee voor Yemen, prachtbestemming met de oudste flats ter wereld!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef k_man het volgende:
Het totaal op de factuur van Djoser was zo'n 1.700 euro.
Dat is 16 dagen Jemen, inclusief vlucht, verblijf, vervoer ter plekke, verzekering en eenpersoonstoeslag.
Ik twijfel nog of ik met zo'n reis mee ga. Het heeft natuurlijk veel voordelen en ook z'n nadelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, twee keer. Naar Japan en naar de Baltische landen. Goed bevallen.
Met nieuwjaar op timessquare!! ben erg jalours!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal ook maar eens even iets posten hiero.
Bestemming: New York
Heenreis: 23/12/2005
Terugreis: 01/01/2006
Vliegticket: 418,60 euro
StayOkay / HI Card: 15,00 euro
Hostel 9 nachten: 196,11 euro
Metrokaart: 24,00 dollar
New York Pass: 139,00 dollar
Airtrain 2x: 10,00 dollar
Totaal: 763,64 euro omgerekend in euro's ongeveer. Hier komt eten en drinken nog bij.
Nou ja zeg niet eens voor je vriendin betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
En dit is alleen nog maar mijn gedeelte, mijn vriendin betaald ook nog haar eigen overnachtingen en entryfees...
Ze wilde zelf ook wat betalen, dus na lang aandringen had ik dat maar voorgesteld, ik betaal verder zo'n beetje alles voor d'r, dus d'r portemonnee zal ze vrij weinig hoeven te trekken...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Carlito78 het volgende:
Nou ja zeg niet eens voor je vriendin betalen
150 euro boekingskostenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Mijn begroting op dit moment voor Parijs-Italië-Corfu(Griekenland)-Italië-Parijs, we zijn zo'n 4 weken onderweg, bijna heel Juli)
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
En dit is alleen nog maar mijn gedeelte, mijn vriendin betaald ook nog haar eigen overnachtingen en entryfees...
Het was een berg sparen maar ik weet zeker dat het geweldig wordtWe doen o.a. Venetië, Florence, Rome en Sorrento aan in Italië..
Ik vind 't best prijzig eigenlijk. Wat maakt die reis zo bijzonder? Exclusieve hotels (al is dat ook weer niet het duurste)? Overigens niet negatief bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Mijn begroting op dit moment voor Parijs-Italië-Corfu(Griekenland)-Italië-Parijs, we zijn zo'n 4 weken onderweg, bijna heel Juli)
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
Het was een berg sparen maar ik weet zeker dat het geweldig wordtWe doen o.a. Venetië, Florence, Rome en Sorrento aan in Italië..
cool, tijdje geleden ook zoiets gedaan met wat vrienden, maar dan met de auto (6 personen; 3 auto;squote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
Sjah zo kan iedereen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef kroegtijger het volgende:
zo'n 5000 kilometer gereden... in totaal een 1600 euro armer.... viel dus allezins mee (nu reden we wel gratis ivm lease-auto's)
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
Vooruitbetalingen aan de hotels (bij de meeste 10% vooruitbetalen bij boeking)quote:
Mijn reisgenotequote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat maakt die reis zo bijzonder?
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
Rondje Scandinavie 9dagen , Kopenhagen, Goteborg en Oslo. inc programma, reis, verblijf (in cheapass hostels) all inclusive eten.
170 euro totaal dankzij subisidies:D
Hmm, wel ongeveer 100-150 euro uitgegeven aan uitgaan
Ja inderdaad jij hebt echt te klagenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
Rondje Scandinavie 9dagen , Kopenhagen, Goteborg en Oslo. inc programma, reis, verblijf (in cheapass hostels) all inclusive eten.
Kun je voor mij ook wel subsidie regelen? Ik zoek nog iets/iemand dat/die mijn champagneflessen voor oudejaarsnacht op Times Square wil financieren...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
tsja, effe kleine rekensom er tegenaan mikken...volle tank was ongeveer 35 a 40 euri (diesel) en deed een 700 km erop, dus dat komt neer op ongeveer 270 euri per auto aan brandstof... valt dus ook wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Porto het volgende:
[..]
Sjah zo kan iedereen het welwat had je anders betaald voor 5000km? (benzine/diesel?)
![]()
Blijft een hoop geld, laat staan als het benzine isquote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
tsja, effe kleine rekensom er tegenaan mikken...volle tank was ongeveer 35 a 40 euri (diesel) en deed een 700 km erop, dus dat komt neer op ongeveer 270 euri per auto aan brandstof... valt dus ook wel mee
ja, 10000 euro is ook een hoop geld, maar voor een gloednieuwe ferrari is t een koopje.......quote:Op zondag 8 mei 2005 21:30 schreef Carlito78 het volgende:
[..]
Blijft een hoop geld, laat staan als het benzine is
En eten/drinken e.d krijg je dan gratis?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Wij gaan 14 dagen naar Istrië met de tent, dus ongeveer 25 euro per nacht.
Daarbij nog benzine voor erheen....
Zal ongeveer 500 euro zijn.
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En eten/drinken e.d krijg je dan gratis?
Kijk en daarom is het zonde om alles van te voren te regelen! namelijk 10 overnachtingen in Bangkok hoeven geen 30 euro per nacht te kosten (je hebt al kingsize bed/tv/minibar ect voor 10 euro) scheelt weer 2/3 en die 2 retour vluchten naar Chiangmai ook zonde: Orientthai of Airasia vliegen je voor rond de 10/20 euro one way dus max schade: 80 euro..quote:Op maandag 9 mei 2005 17:31 schreef DrXLTrouble het volgende:
Voor 2 personen:
2 retourvluchten naar Bangkok (via Kuala Lumpur) 629 euro pp
10 overnachtingen in Bangkok 30 euro pkpn
2 retourvluchten naar Chiang Mai 120 euro pp
5 overnachtingen in Chiang Mai 30 euro pkpn
5 overnachtingen in Kuala Lumpur 70 euro pkpn
Totaal iets van 2300 euro
Dat is zo! gaf het meer een beetje aan dat het ook zo kon.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
Het is maar waar je voor kiest Porto. Ik ben ook wel zo'n controlfreak dat ik niet graag naar de andere kant van de wereld vlieg zonder een hotelreservering. Ook al kost dat dan wat meer.
Je kunt ook kiezen om voor de eerste 2/3 nachten een hotel te reserveren, en daarna zelf op zoek te gaan. Heb je in ieder geval zekerheid voor als je aankomt.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
Het is maar waar je voor kiest Porto. Ik ben ook wel zo'n controlfreak dat ik niet graag naar de andere kant van de wereld vlieg zonder een hotelreservering. Ook al kost dat dan wat meer.
Dan kan, maar dan nog... Ik heb liever zekerheid. Ik ben zo iemand die zelfs wel eens telefonisch checkt of die reservering via internet écht doorgekomen is. Zoals ik al zei: controlfreak tot en met.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Douwe het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen om voor de eerste 2/3 nachten een hotel te reserveren, en daarna zelf op zoek te gaan. Heb je in ieder geval zekerheid voor als je aankomt.
Bedoel je niet zoveel mogelijk voor zo min mogelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 09:53 schreef Porto het volgende:
Ik ben meer van de zo min mogelijk voor zo veel mogelijk
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan kan, maar dan nog... Ik heb liever zekerheid. Ik ben zo iemand die zelfs wel eens telefonisch checkt of die reservering via internet écht doorgekomen is. Zoals ik al zei: controlfreak tot en met.
In Kuala Lumpur en Chiang Mai was het 5 sterren en in Bangkok 3 sterren.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:19 schreef Porto het volgende:
[..]
Kijk en daarom is het zonde om alles van te voren te regelen! namelijk 10 overnachtingen in Bangkok hoeven geen 30 euro per nacht te kosten (je hebt al kingsize bed/tv/minibar ect voor 10 euro) scheelt weer 2/3 en die 2 retour vluchten naar Chiangmai ook zonde: Orientthai of Airasia vliegen je voor rond de 10/20 euro one way dus max schade: 80 euro..
Kuala lumpur heb ik ook zwaar relaxt (in the place to be) geslapen kan me hotel naam niet zo 123 meer herinneren maar was iets van 20 euro per nacht.. maargoed het kan zijn dat je van luxe houd en alles 4 ster hebt (dat weet ik natuurlijk niet) probeer alleen maar aan te geven dat het goedkoper kon zonder gelijk een backpacker te zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
In Kuala Lumpur en Chiang Mai was het 5 sterren en in Bangkok 3 sterren.
Verder vliegen we alleen met lijnvluchten. Geen charters voor ons.
Leg eens uitquote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Taaltechnisch is de huidige TT ook juist(maar vast niet zo bedoeld
).
OKquote:
Klinkt goed! Ik vind het niet zo duur hoor want je gaat natuurlijk wel 4[!] weken. 8 jaar terug ben ik eens 2 maanden (waarvan 3 weken in hotels) op vakantie geweest en dat koste al 14000 gulden.. (kapitaal vermogen voor die tijd)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar wilde toch even reageren op wat je zegt over 99 euro voor 7 dagen. Daar kan je natuurlijk niet veel van verwachten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef Porto het volgende:
Ben benieuwd hoeveel jullie betalen voor een vakantie (alleen vliegticket en hotel verblijf dan)
Post hier je bestemming, aantal nachten en wat je ervoor moest betalen in totaal.
Heb net mijn vakantie geboekt en voel me zoals altijd weer genaait met de prijs onlangs dat ik het niet veel goedkoper kon vindenvandaar deze topic!
Mocht er al zo'n topic bestaan dan mag ie op slot kon zelf niets vinden.
12 nachten Istanbul begin augustus
Vlucht 240 euro (incl. tax en andere kosten)
Hotel 336 euro (3 ster oude stad)
576 is de schade..
Het vervelende is (waarom ik dus het gevoel heb dat ik teveel betaal) is dat Turkije normaal gesproken bij een pak melk zit (bwvs) incl. hotel (vooral strand vakanties izmirs/alanyas enz) dan zie je advertenties van 99 euro 7 dagen izmir incl hotel. dan vraag je je toch af of 576 niet wat aan de hoge kant ligt onlangs verschil hoofdstad/strand bestemming..normaal zou ik nooit 12 dagen in 1 stad blijven maar ik heb weinig keus dit keer ga bij vrienden op bezoek/feest. (lang verhaal)![]()
Ik zag op internet een advertentie staan voor 29 euro naar Milaan. Leek mij wel goedkoop, dus heb me dr in verdiept en uiteindelijk kwam ik incl. alle belastingen en retour vlucht op zo'n 150 euro uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar wilde toch even reageren op wat je zegt over 99 euro voor 7 dagen. Daar kan je natuurlijk niet veel van verwachten heOverigens komt daar nog een hoop bij aan luchthavenbelasting etc, zodat je toch wat meer kwijt bent hoor
Het hotelletje wat erbij zit zal ook wel shit zijn zonder iets erbij...dus dat is niet te vergelijken.
Ik ben 3 keer naar Turkije geweest : 1e keer 15 dagen Bodrum WOW ***** hotel maxi all inclusive : 2500 euro p/p
2e keer 15 dagen Kusadasi Merit sunset ***+ ultra all inclusive : 1100 euro p/p
3e keer 13 dagen Bodrum Hotel voyage charm**** all inclusive : 850 euro p/p
De eerste keer was gewoon super, maar de 3e keer was opzich beter als de 2e hoewel dat goedkoper was. De kamer was mooier enzo...kleine dingetjes. Maar goed, dit is dus een gewone all inclusive vakantie, goed hotel, goed eten en een uitstekende all inclusive formule. En dat is dus 850 euro ongeveer. Zo gedkoop zijn vakantie's naar turkije dus ook weer niet en voor 99 euro zou ik zowiezo niet naar turkije gaan(overigens was de laatste keer wel op de terugreis met fly air...vandaar ook wat goedkoper)
Het is dus echt niet zo goedkoop als je allemaal zou denken. Wij gaan zowiezo iig nooit naar minder dan 3+ sterren hotel daar, want dat is ronduit slecht meestal. Dat merk je ook in de prijzen
Maar goed, dit jaar waarschijnlijk geen vakantie...we gaan hopelijk samenwonen deze vakantie, dus turkije schiet er dit jaar even bij in helaas![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:35 schreef Sport_Life het volgende:
3 weken Italie/Frankrijk zal zo tegen de 1000 euro zijn incl. vliegreis naar Milaan en zo'n 300 km treinen door de Alpen!.
Singha is niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Singha en Chang is troep.
Ook chang is prima te drinenquote:
Smaakt best, nie zeikenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Singha en Chang is troep.
Ik was om en nabij hetzelfde kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik vind het niet zo duur hoor want je gaat natuurlijk wel 4[!] weken. 8 jaar terug ben ik eens 2 maanden (waarvan 3 weken in hotels) op vakantie geweest en dat koste al 14000 gulden.. (kapitaal vermogen voor die tijd)![]()
Ik niet, maar t lijkt me erg gaaf!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef MrAbagnale het volgende:
850 euro voor een week golfsurfen langs de kust van portugal (surfsafari van Atlantic Riders) wie gaat ook?
www.opvakantie.nl en dan op surfen klikkenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik niet, maar t lijkt me erg gaaf!.
Ff meer info zoeken!.
Mag ik vragen waar je dit hebt geboekt, voor zover ik heb kunnen vinden was Lufthansa geloof ik het goedkoopste naar Toronto, Canada. Alvast bedankt!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef BushRanger het volgende:
550 euro voor een retourtje Montreal, Canada (inclusief alles). Heb alleen maar de heenreis nodig, aangezien ik lang weg wil blijven en onder uit Zuid-Amerika wil terug vliegen. Enkeltje is veel duurder.
Het is ook een Lufthansa ticket, 20 september heen en 1 december terug. Geboekt via TunaFish uit Breda, erg behulpzaam en zeeeer snel. Je kan op www.tnfsh.nl effe een formuliertje invullen en dan zoeken ze de goedkoopste vlucht (geheel vrijblijvend) voor je op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dit hebt geboekt, voor zover ik heb kunnen vinden was Lufthansa geloof ik het goedkoopste naar Toronto, Canada. Alvast bedankt!![]()
Vragen mag altijd zei mijn moeder vroegerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef BushRanger het volgende:
Mag ik dan vragen wat je plannen zijn?![]()
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef Berryback het volgende:
4 weken Boston, USA 928 euro KLM (vlieg ticket) 2 juli t/m 30 juli
Geen hotel logeer bij vrienden.
Misschien heeft ie Flying Dutchman Cardquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!
Zeilen is leuk! Wat voor boot ga je in?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef Flyingdutchman het volgende:
Zeilen in Friesland ongeveer ¤250 per persoon (met z'n 4'en) incl boot en eten.
ik ben al terug en heb net mn afrekeningen bij elkaar opgeteld!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ga je zo veel doen daar dan dat je 600 euro nodig hebt?
Je hebt alles op je credit-card laten zetten ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik ben al terug en heb net mn afrekeningen bij elkaar opgeteld!
ik ben vam west naar oost java gereisd en aardig wat tripjes gemaakt , verder naar en door bali en lombok. en zit ook nog een vliegticket bij van lombok naar jakarta.
nee alles gewoon pinnen bij de lokale pinautomaat en cash betalen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt alles op je credit-card laten zetten ofzo
op bali kan je wel meer dan1 miljoen pinnen, maar als je echt gratis wilt pinnen in het buitenland (en dus niet 28 euro per jaar wilt betalen) dan kan je het best even bij de rabobank een rekening openenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee alles gewoon pinnen bij de lokale pinautomaat en cash betalen..
bij de postbank kun je trouwens gratis pinnen over heel de wereld, als je de uitgebreide pas inclusief creditcard hebt. Dit kost 28 euro per jaar (ipv 9 euro) dit haal je er makkelijk uit als je een paar keer per jaar buiten europa reist. (zonder dit pakket kost elke pintransactie buiten europa ¤1.82) In Indonesie kun je NERGENS meer dan 1.000.000 RP pinnen (84 euro) en sommige automaten zelfs maar 500.000 als max. dus je moet altijd een aantal keer pinnen. (buiten dat ik er niet van hou met al te veel cash op zak te lopen)
Clever 23 (dus 23feet). Zeer fijn bootje, gaststelletje met 2 pitten. Stromend water, stroom, koelkast en slaapplaats voor 4 man (ook genoeg ruimte voor de wat langere mensen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeilen is leuk! Wat voor boot ga je in?
nee rabo bank rekent geen extra kosten, en de koers was ook gewoon de laatste keer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
meer dan 1 miljoen wil je doorgaans natuurlijk ook niet in je zak hebben, maar ik heb het wel een paar keer geprobeerd (omdat ik een vliegticket moest betalen, of een duurder hotel waar ik wat langer zat) maar het ging gewoon niet. dus de rabobank rekent geen kosten bij pinnen buiten europa? Ook geen stiekume kosten mbv de wisselkoers?
ik ben in maart 12 dagen (11 nachten) naar Istanbul geweest. Met Onur Airquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
kleden, goudquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is dit inclusief alle kosten? (souvernirs, eten, drinken, lokaal vervoer, uitgaan etc.. etc..!!)
Hoogseizoen/Laagseizoenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben in maart 12 dagen (11 nachten) naar Istanbul geweest. Met Onur Airook in het hotel Yasmak Sultan.
ik betaalde in totaal (hotel + vlucht) 400 euro
Is dit een nijlcruise?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef Paladin82 het volgende:
15 dagen egypte 7 t/m 21 april
waarvan 8 dagen rondreis (luxor ->aswan->edfu->luxor->cairo->hurghada) onder verblijf van vol pensioen en alle toegangs kaartjes inbegrepen.
daarna 7 dagen 5* sterren all in hotel hurghada.
prijs 2600 euro voor 2 personen dus 1300 euro pp. Koste wat maar heb een ultime vakantie gehad.
Heb geen zin in overstap vluchten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!
Waarheen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef merdeka het volgende:
1000 euro ticket
verblijf 900
Eten schat ik zo´n 700, en uitgaan etc. 500
Ik ga 14 daagjes naar een zonnig oord met een vriendin. Die is hetzelfde kwijt
En de laatste 5 dagen komt mijn lief ook!
Heberzinin
je vergeet je eten, drinken, souvenirs en andere kosten. (zoals gidsen/toegangskaartjes)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:26 schreef Spuit het volgende:
700 euro ticket naar jakarta
30 dagen ongeveer 4 euro per nacht hotel = 120 euro
binnenlandse vluchten daar 30 + 100 + 40 = 170
busreizen voor de rest: 20 euro
totaal 1010 euro
zo dat is best extreem! huwlijksreis??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef merdeka het volgende:
1000 euro ticket
verblijf 900
Eten schat ik zo´n 700, en uitgaan etc. 500
Ik ga 14 daagjes naar een zonnig oord met een vriendin. Die is hetzelfde kwijt
En de laatste 5 dagen komt mijn lief ook!
Heberzinin
Ja helemaal aan het begin van dit topic stond er zoiets als "alleen de kosten voor het reizen en verblijf..." dus vandaar heb ik de rest niet genoemd.. Maar daar heb ik nog wel een potje voor hoor hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je vergeet je eten, drinken, souvenirs en andere kosten. (zoals gidsen/toegangskaartjes)kan ook heel goedkoop natuurlijk, maar toch is mijn ervaring dat je altijd meer uitgeeft dan je verwacht uieindelijk.
nee hoor, gewoon lekker luxe en comfortabel. En ik heb in de calculatie mijn gat in mijn hand inbegrepenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo dat is best extreem! huwlijksreis??
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef HekkeySE het volgende:
16 dagen Brazillie van 03-02-2006 - 19-02-2006 inclusief 8 dagen rondreis, eten, excursies etc.
¤ 2300 totaal voor 2 personen
Als ik je ondertitel lees, kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NY vier overnachtingen tussen 2000 en 3000 euro inclusief alles.
Nee, een redelijk goedkoop hotel maar:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het Waldorf Astoria is duur inderdaad.
Daar komt nog wel 1000 euro bijquote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef HekkeySE het volgende:
16 dagen Brazillie van 03-02-2006 - 19-02-2006 inclusief 8 dagen rondreis, eten, excursies etc.
Ik ook, wij zijn op de lange termijn ook aan NY aan het denken (een week ofzo), maar met deze bedragen haak ik af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ah op die manier.Om de een of andere reden vind ik het dan nog duur klinken....
Waar heb je dit geboekt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
7 dagen Egypte (luxor-Aswan) , tickets 198 euro,alle andere kosten ter plaatse incl transport en eten/drinken 230 euro, totaal 428 euro.
Eten, drinken, stappen, excursies etc, doe je niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
Nog te boeken, waarschijnlijk voor oktober dit jaar:
Nieuw-zeeland, 27-dagen: ticket + autohuur + stopover Hong Kong ong. 1200 euro p.p.
upgrade 4-wheel-drive 600 euro = 300 p.p.
Hotels? Geen idee, gok op zo'n 60 euro per nacht met z'n 2-en. 60*21 dagen = 1260. Is dus 630 p.p.
Totaal per persoon: ongeveer 2130.
60 euro per nacht voor een hotel? Zijn dat hotels waar je echt alle luxe wil of gaat het alleen maar om een slaapplek?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
Nog te boeken, waarschijnlijk voor oktober dit jaar:
Nieuw-zeeland, 27-dagen: ticket + autohuur + stopover Hong Kong ong. 1200 euro p.p.
upgrade 4-wheel-drive 600 euro = 300 p.p.
Hotels? Geen idee, gok op zo'n 60 euro per nacht met z'n 2-en. 60*21 dagen = 1260. Is dus 630 p.p.
Totaal per persoon: ongeveer 2130.
Voor 60 euro heb je gewoon een middenklasse hotel hoor in de meeste steden.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
60 euro per nacht voor een hotel? Zijn dat hotels waar je echt alle luxe wil of gaat het alleen maar om een slaapplek?
Ik vlieg voor 655E vanuit Brussel direct naar Torontoquote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Professional het volgende:
750 euro voor het ticket naar Canada in het hoogseizoen.
Vliegen van Amsterdam naar Londen, en daarna door naar Toronto. Ga van 22 juli tot 14 augustus familie bezoeken, dus voor de rest ben ik wel goedkoop uit
Overnachten is hier relatief goedkoop.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor 60 euro heb je gewoon een middenklasse hotel hoor in de meeste steden.
Ik vermoed niet in een hotel van een grote ketenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Overnachten is hier relatief goedkoop.![]()
Dat is de vraag niet. Als iemand 5000 euro wil uitgeven aan een weekendje Brussel, dan moet hij of zij dat zelf weten. Inderdaad, alles kan ongetwijfeld goedkoper, maar alles kan net zo goed veel duurder.quote:
Dat probeer ik hier te zeggen: [FB] TRV Feedback #8quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:23 schreef snoekieboe het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Dutchtrain eens.
Zonder gedetaileerde informatie over iemands vakantie is het onmogelijk te oordelen of het nu relatief duur of goedkoop is.
Wij hadden ook voor minder op vakantie kunnen gaan door bijvoorbeeld te vliegen met Koek Koek airlines en overnachten in een herberg ofzo, maar dat is niet wat wij willen.
Het lijkt tegenwoordig bijna stoer om de te kunnen zeggen dat je voor een paar honderd euro goedkoper naar dezelfde bestemming bent geweest als een ander.
Wat velen daarbij niet vermelden is aan welke standaard hun verblijf voldeed.
Heb die kosten maar even niet meegenomen, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb wat dat me gaat kosten. Vind ik eigenlijk ook minder boeiend, grootste kostenpost is het vliegen en de autohuur. Eten moet je thuis ook (al is dat natuurlijk goedkoper) en exursies... tja... ik wil graag een dagtocht naar Doubtfullsound maken, kost geloof ik iets van 200 euro p.p. (dacht ik ergens gelezen te hebben). Verder excursies moet ik nog uitzoeken. Ook niet meegenomen: benzine, dat zal ook nog wel 'ns aardig kunnen oplopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eten, drinken, stappen, excursies etc, doe je niet?
Benzine kost ongeveer 80 eurocent per liter. Valt best mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb die kosten maar even niet meegenomen, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb wat dat me gaat kosten. Vind ik eigenlijk ook minder boeiend, grootste kostenpost is het vliegen en de autohuur. Eten moet je thuis ook (al is dat natuurlijk goedkoper) en exursies... tja... ik wil graag een dagtocht naar Doubtfullsound maken, kost geloof ik iets van 200 euro p.p. (dacht ik ergens gelezen te hebben). Verder excursies moet ik nog uitzoeken. Ook niet meegenomen: benzine, dat zal ook nog wel 'ns aardig kunnen oplopen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef HekkeySE het volgende:
Standaard reisje hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
Waar gaat de reis naar toe?
Wat zo weinig!?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
900-1000 euro.
Vorig jaar was via-via geregeld. (was verre familie van een vriend) en dit jaar via Tsjecho Reizen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:
Via welke organisatie huur je die villa's?
Jij denkt van 70 tot 570 euro het met zijn 2-en voor 4 weken in Thailand en ook "uitgaven in Nederland met betrekking tot de reis" te kunnen fixen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:05 schreef Blik het volgende:
Ik en mijn vriendin gaan 4 weken naar Thailand, hebben 1430 euro uitgegeven aan tickets. We moeten nog uitzoeken of we nog spuiten moeten hebben (zijn allebei naar Indonesie geweest aantal jaar geleden).
Wij gaan uit van dat we met z'n 2-en tussen de 1500 en 2000 euro nog kwijt zijn (incl. uitgaven in Nederland met betrekking tot de reis)
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorig jaar was via-via geregeld. (was verre familie van een vriend) en dit jaar via Tsjecho Reizen.
Daar kan je best een week - 10 dagen het voor doen hoor.quote:
Daar kan ik net van drinken misschien als ik met vrienden gaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar met 11 vrienden in een villa (incl. zwembad e.d.) in de Belgische Ardennen. Eén week, inclusief eten/drinken, net geen ¤ 200,- kwijt.
Dit jaar twee weken Tsjechië, ook een villa. Binnen/buitenzwembad/fitness/bowling van naastgelegen hotel gratis te gebruiken. Kosten totaal rond de ¤ 350,- denk ik zo.
Dus ben niet zo van de dure vakantiesMaar het is altijd wel erg gezellig
Dus ik heb er nu al zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |