Je weet toch dat ik alleen in TRV kom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kijk eens rond in andere subfora, dan zie je wat ik bedoel![]()
Postopkrikken is in TRV net als in de rest van het forum niet toegestaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:59 schreef MaxPower het volgende:
Het is natuurlijk maar net wat de doelstelling van dit subforum is, maar reeksen en opsomtopics zijn naar mijn mening vooral postopkrikkers en van weinig toegevoegde waarde in dit subforum.
Alle topics in TRV zijn nuttig. Alleen in KLB en ONZ mag je niet nuttige topics openen. Het is wel altijd de bedoeling om in topics enige discussie te hebben, vragen te kunnen stellen en informatie uit te wisselen.quote:En het argument dat deze topics wegvallen tussen de centrale topics... tsja.... Ik denk dat het andersom is. De centrale nuttige topics vallen weg tussen alle onzin.
Dat is je goed rechtquote:edit: ook in mijn vaste forum VBL ben ik tegen reeksen en opsomtopics, dat dat ff duidelijk is.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:26 schreef Jaguarized het volgende:
Je weet toch dat ik alleen in TRV kom?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
TVP's en storende niet serieuze opmerkingen worden over het algemeen direct weggehaald.
Ik vind dit een niet serieuze opmerkingquote:
Hej die hebben we ook nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef flipsen het volgende:
Ik geef UIO de kans...
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef k_man het volgende:
Hé, trek je vooral niks aan van wat de users vinden. Wat weten die er tenslotte nou van?
Als je hier niets te melden hebt, kun je inderdaad beter wegblijven. Want anders....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef static het volgende:
Pas maar op, anders volgen er maatregelen.
Mijn weken hebben 7 dagenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:14 schreef k_man het volgende:
Is de week al om?
Dat klopt. Deze worden binnenkort samengevoegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef APK het volgende:
Ik zie eigenlijk inmiddels weinig verschil tussen:
Thailand #9 - Land Of Smiles.... en 3weken door Thailand
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klopt. Deze worden binnenkort samengevoegd.
Daarbij komt dan de specifieke vraag die vele reacties opgeleverd heeft in het centrale topic te staan, waarin alle informatie verzameld wordt. Hét grote voordeel van centrale topics
Als je de moeite had genomen om je eens te verdiepen in het postgedrag en het aantal views in beide topics en in soortgelijke topics had je kunnen zien dat je ongelijk hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij had dat topic beter meteen gesloten kunnen worden en had je de TS kunnen verwijzen naar het reeds bestaande topic.![]()
Dat heb ik natuurlijk gedaan. Als een topic een vraag bevat waar ook al een groot en centraal topic over is, dan vind ik het een dubbel topic.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen om je eens te verdiepen in het postgedrag en het aantal views in beide topics en in soortgelijke topics had je kunnen zien dat je ongelijk hebt.
Het is hier een forum
User A zegt: Ik ga naar Brussel voor 5000 euroquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:16 schreef Jaguarized het volgende:
Is dit nu eigenlijk gewoon een opsomtopic waar je alleen bedragen mag noemen en er niet op mag reageren?Als ik een bepaald bedrag voor een bepaalde bestemming waar ik zelf ben geweest, veel vind, dan is het mijns inziens niet verboden om te zeggen dat ik het duur vind. Zet anders even in de OP dat het niet de bedoeling is dat je zegt dat iets duur vind en dat dit topic louter bedoelt is om een bedrag te noemen + eventueel een kleine toelichting.
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:20 schreef Jaguarized het volgende:
Dat heb ik natuurlijk gedaan. Als een topic een vraag bevat waar ook al een groot en centraal topic over is, dan vind ik het een dubbel topic.
Natuurlijk is het hier een forum, daar discussieer je, daarom geef ik mijn mening ook.
Dat is wat ik bedoeldequote:Op woensdag 15 maart 2006 09:23 schreef snoekieboe het volgende:
Het lijkt tegenwoordig bijna stoer om de te kunnen zeggen dat je voor een paar honderd euro goedkoper naar dezelfde bestemming bent geweest als een ander.
Wat velen daarbij niet vermelden is aan welke standaard hun verblijf voldeed.
Klopt, dus je kan vragen om die uitleg, in plaats van impliciet te zeggen dat hij/zij een ***** is omdat het veel goedkoper kan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Jaguarized het volgende:
Als de poster wat meer informatie geeft als bv: "dat is inclusief hotel, vervoer, excursies, marathon-ticket, eten en drinken, verjaardagscadeau, binnenlandse vlucht en vergunningen", dan zal een algemene "veel te duur" reactie minder snel gepost worden door iemand.
Waarom moet je daar naar vragen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt, dus je kan vragen om die uitleg, in plaats van impliciet te zeggen dat hij/zij een ***** is omdat het veel goedkoper kan.
Geenmaar
dus
Zie hierbovenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef snoekieboe het volgende:
Maar ipv meteen de roepen dat iets veel te duur is had je dus ook kunnen vragen wat iemand voor dat geld allemaal gaat doen daar. ( zoals Dutchtrain al aangaf).
En het wel of niet slecht gaan met de economie heeft niets te maken met MIJN financiele toestand, ik hoef ( gelukkig ) niet te bezuinigen op vakanties etc.
He gelukkig, ik hoopte al dat ik vannacht een beetje goed zou kunnen slapen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef snoekieboe het volgende:
Ok dan is dat misverstand ook weer uit de wereld![]()
2 ruggen voor 1 persoon zou ook wel bizar duur zijn![]()
We hadden eigenlijk jou in gedachten Flipsen. Vandaar dat we iedere keer over onze harten strijken als je weer loopt te chatten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef flipsen het volgende:
Wanneer word jij de nieuwe mod Jag?
Brabander zekerquote:
Die wilde ik net laten mergen met die andere Nepal topics van dezelfde TS en het centrale Nepal topic.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:18 schreef k_man het volgende:
Reisfoto's Nepal (rafting, trekking en mountainbiking !)
Spam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |