Dat is de vraag niet. Als iemand 5000 euro wil uitgeven aan een weekendje Brussel, dan moet hij of zij dat zelf weten. Inderdaad, alles kan ongetwijfeld goedkoper, maar alles kan net zo goed veel duurder.quote:
Dat probeer ik hier te zeggen: [FB] TRV Feedback #8quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:23 schreef snoekieboe het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Dutchtrain eens.
Zonder gedetaileerde informatie over iemands vakantie is het onmogelijk te oordelen of het nu relatief duur of goedkoop is.
Wij hadden ook voor minder op vakantie kunnen gaan door bijvoorbeeld te vliegen met Koek Koek airlines en overnachten in een herberg ofzo, maar dat is niet wat wij willen.
Het lijkt tegenwoordig bijna stoer om de te kunnen zeggen dat je voor een paar honderd euro goedkoper naar dezelfde bestemming bent geweest als een ander.
Wat velen daarbij niet vermelden is aan welke standaard hun verblijf voldeed.
Heb die kosten maar even niet meegenomen, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb wat dat me gaat kosten. Vind ik eigenlijk ook minder boeiend, grootste kostenpost is het vliegen en de autohuur. Eten moet je thuis ook (al is dat natuurlijk goedkoper) en exursies... tja... ik wil graag een dagtocht naar Doubtfullsound maken, kost geloof ik iets van 200 euro p.p. (dacht ik ergens gelezen te hebben). Verder excursies moet ik nog uitzoeken. Ook niet meegenomen: benzine, dat zal ook nog wel 'ns aardig kunnen oplopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eten, drinken, stappen, excursies etc, doe je niet?
Benzine kost ongeveer 80 eurocent per liter. Valt best mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb die kosten maar even niet meegenomen, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb wat dat me gaat kosten. Vind ik eigenlijk ook minder boeiend, grootste kostenpost is het vliegen en de autohuur. Eten moet je thuis ook (al is dat natuurlijk goedkoper) en exursies... tja... ik wil graag een dagtocht naar Doubtfullsound maken, kost geloof ik iets van 200 euro p.p. (dacht ik ergens gelezen te hebben). Verder excursies moet ik nog uitzoeken. Ook niet meegenomen: benzine, dat zal ook nog wel 'ns aardig kunnen oplopen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef HekkeySE het volgende:
16 dagen Brazillie van 03-02-2006 - 19-02-2006 inclusief 8 dagen rondreis, eten, excursies etc.
¤ 2300 totaal voor 2 personen
Standaard reisje hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
Waar gaat de reis naar toe?
Wat zo weinig!?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
900-1000 euro.
Vorig jaar was via-via geregeld. (was verre familie van een vriend) en dit jaar via Tsjecho Reizen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:
Via welke organisatie huur je die villa's?
Jij denkt van 70 tot 570 euro het met zijn 2-en voor 4 weken in Thailand en ook "uitgaven in Nederland met betrekking tot de reis" te kunnen fixen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:05 schreef Blik het volgende:
Ik en mijn vriendin gaan 4 weken naar Thailand, hebben 1430 euro uitgegeven aan tickets. We moeten nog uitzoeken of we nog spuiten moeten hebben (zijn allebei naar Indonesie geweest aantal jaar geleden).
Wij gaan uit van dat we met z'n 2-en tussen de 1500 en 2000 euro nog kwijt zijn (incl. uitgaven in Nederland met betrekking tot de reis)
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorig jaar was via-via geregeld. (was verre familie van een vriend) en dit jaar via Tsjecho Reizen.
Daar kan je best een week - 10 dagen het voor doen hoor.quote:
Daar kan ik net van drinken misschien als ik met vrienden gaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar met 11 vrienden in een villa (incl. zwembad e.d.) in de Belgische Ardennen. Eén week, inclusief eten/drinken, net geen ¤ 200,- kwijt.
Dit jaar twee weken Tsjechië, ook een villa. Binnen/buitenzwembad/fitness/bowling van naastgelegen hotel gratis te gebruiken. Kosten totaal rond de ¤ 350,- denk ik zo.
Dus ben niet zo van de dure vakantiesMaar het is altijd wel erg gezellig
Dus ik heb er nu al zin in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |