10 dagen New York,incl hotel op basis van logies,New York pas (2x) en een helicoptervlucht voor 2 personen.
¤2200 ofzo.
Beetje duur,maar helaas niet goed gezocht.Nu hebben we ons geabonneerd op een nieuwsbrief van een reisorganisatie,en die is stukken goedkoper met reizen naar de states.
Al met al zullen we denk ik totaal dalijk zo rond de ¤3500 kwijt zijn (f winkelen bij macy's oa
![]()
)
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef Paladin82 het volgende:15 dagen egypte 7 t/m 21 april
waarvan 8 dagen rondreis (luxor ->aswan->edfu->luxor->cairo->hurghada) onder verblijf van vol pensioen en alle toegangs kaartjes inbegrepen.
daarna 7 dagen 5* sterren all in hotel hurghada.
prijs 2600 euro voor 2 personen dus 1300 euro pp. Koste wat maar heb een ultime vakantie gehad.
Is dit een nijlcruise?
Zo ja,dan heb je echt een super vakantie!!Wij hebben dit vorig jaar september gedaan,en het was zo mooi daar.Heel veel gezien,gefotografeerd,noem maar op.En ook de boot zelf was top.
Wij hebben alleen de cruise gedaan,en geen strand,want mijn menin is is dat wanneer je naar Egypte gaat,je niet voor het strand moet gaan,maar voor de oudheden.
Wij hadden achteraf spijt dat we niet naar Cairo zijn gegaan,had graag naar het Egyptisch museum willen gaan.
Wat je wel kan/moet doen,is in luxor naar het museum gaan.Staan echt hele mooie beelden,strijdwagens van Toetanchamon,en nog veel meer.Bij binnenkomst alleen al staat een pronkstuk,een koeienhoofd met bladgoud.Zooi mooi!!
brakke kwaliteit foto's met oude digitale cam (ik wou dat ik toen mijn eos 300d had)
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Corona1972 op 22-05-2005 01:23:39 ]