Vragen mag altijd zei mijn moeder vroegerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef BushRanger het volgende:
Mag ik dan vragen wat je plannen zijn?![]()
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef Berryback het volgende:
4 weken Boston, USA 928 euro KLM (vlieg ticket) 2 juli t/m 30 juli
Geen hotel logeer bij vrienden.
Misschien heeft ie Flying Dutchman Cardquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!
Zeilen is leuk! Wat voor boot ga je in?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef Flyingdutchman het volgende:
Zeilen in Friesland ongeveer ¤250 per persoon (met z'n 4'en) incl boot en eten.
ik ben al terug en heb net mn afrekeningen bij elkaar opgeteld!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ga je zo veel doen daar dan dat je 600 euro nodig hebt?
Je hebt alles op je credit-card laten zetten ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik ben al terug en heb net mn afrekeningen bij elkaar opgeteld!
ik ben vam west naar oost java gereisd en aardig wat tripjes gemaakt , verder naar en door bali en lombok. en zit ook nog een vliegticket bij van lombok naar jakarta.
nee alles gewoon pinnen bij de lokale pinautomaat en cash betalen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt alles op je credit-card laten zetten ofzo
op bali kan je wel meer dan1 miljoen pinnen, maar als je echt gratis wilt pinnen in het buitenland (en dus niet 28 euro per jaar wilt betalen) dan kan je het best even bij de rabobank een rekening openenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee alles gewoon pinnen bij de lokale pinautomaat en cash betalen..
bij de postbank kun je trouwens gratis pinnen over heel de wereld, als je de uitgebreide pas inclusief creditcard hebt. Dit kost 28 euro per jaar (ipv 9 euro) dit haal je er makkelijk uit als je een paar keer per jaar buiten europa reist. (zonder dit pakket kost elke pintransactie buiten europa ¤1.82) In Indonesie kun je NERGENS meer dan 1.000.000 RP pinnen (84 euro) en sommige automaten zelfs maar 500.000 als max. dus je moet altijd een aantal keer pinnen. (buiten dat ik er niet van hou met al te veel cash op zak te lopen)
Clever 23 (dus 23feet). Zeer fijn bootje, gaststelletje met 2 pitten. Stromend water, stroom, koelkast en slaapplaats voor 4 man (ook genoeg ruimte voor de wat langere mensen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeilen is leuk! Wat voor boot ga je in?
nee rabo bank rekent geen extra kosten, en de koers was ook gewoon de laatste keer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
meer dan 1 miljoen wil je doorgaans natuurlijk ook niet in je zak hebben, maar ik heb het wel een paar keer geprobeerd (omdat ik een vliegticket moest betalen, of een duurder hotel waar ik wat langer zat) maar het ging gewoon niet. dus de rabobank rekent geen kosten bij pinnen buiten europa? Ook geen stiekume kosten mbv de wisselkoers?
ik ben in maart 12 dagen (11 nachten) naar Istanbul geweest. Met Onur Airquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
charter vlucht Amsterdam - Istanbul... 12 dagen (11 nachten) Yasmak Sultan (4 sterren) voor 2 personen inclusief ontbijt dit alles bij elkaar voor ¤. 1262,-
yooo Porto, damn volgens mij vliegen wij met die Onur Air![]()
kleden, goudquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is dit inclusief alle kosten? (souvernirs, eten, drinken, lokaal vervoer, uitgaan etc.. etc..!!)
Hoogseizoen/Laagseizoenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben in maart 12 dagen (11 nachten) naar Istanbul geweest. Met Onur Airook in het hotel Yasmak Sultan.
ik betaalde in totaal (hotel + vlucht) 400 euro
Is dit een nijlcruise?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef Paladin82 het volgende:
15 dagen egypte 7 t/m 21 april
waarvan 8 dagen rondreis (luxor ->aswan->edfu->luxor->cairo->hurghada) onder verblijf van vol pensioen en alle toegangs kaartjes inbegrepen.
daarna 7 dagen 5* sterren all in hotel hurghada.
prijs 2600 euro voor 2 personen dus 1300 euro pp. Koste wat maar heb een ultime vakantie gehad.
Heb geen zin in overstap vluchten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n duur KLM ticket dan? Virgin Atlantic, Iclandair en American Airlines hebben veel goedkopere tickets!
Waarheen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef merdeka het volgende:
1000 euro ticket
verblijf 900
Eten schat ik zo´n 700, en uitgaan etc. 500
Ik ga 14 daagjes naar een zonnig oord met een vriendin. Die is hetzelfde kwijt
En de laatste 5 dagen komt mijn lief ook!
Heberzinin
je vergeet je eten, drinken, souvenirs en andere kosten. (zoals gidsen/toegangskaartjes)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:26 schreef Spuit het volgende:
700 euro ticket naar jakarta
30 dagen ongeveer 4 euro per nacht hotel = 120 euro
binnenlandse vluchten daar 30 + 100 + 40 = 170
busreizen voor de rest: 20 euro
totaal 1010 euro
zo dat is best extreem! huwlijksreis??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:55 schreef merdeka het volgende:
1000 euro ticket
verblijf 900
Eten schat ik zo´n 700, en uitgaan etc. 500
Ik ga 14 daagjes naar een zonnig oord met een vriendin. Die is hetzelfde kwijt
En de laatste 5 dagen komt mijn lief ook!
Heberzinin
Ja helemaal aan het begin van dit topic stond er zoiets als "alleen de kosten voor het reizen en verblijf..." dus vandaar heb ik de rest niet genoemd.. Maar daar heb ik nog wel een potje voor hoor hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je vergeet je eten, drinken, souvenirs en andere kosten. (zoals gidsen/toegangskaartjes)kan ook heel goedkoop natuurlijk, maar toch is mijn ervaring dat je altijd meer uitgeeft dan je verwacht uieindelijk.
nee hoor, gewoon lekker luxe en comfortabel. En ik heb in de calculatie mijn gat in mijn hand inbegrepenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo dat is best extreem! huwlijksreis??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |