Nee dank je, dure grap dubbel betalen voor allesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:32 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
ruilen...?jij houd toch wel van een beetje uitdaging...
![]()
als je dat alleen maar kan met heel veel bier dan heb ik medelijden met je.quote:
ik hoop dat het 40+ graden gaat worden daar...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Nee dank je, dure grap dubbel betalen voor alles![]()
Bizarquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:32 schreef Roellio het volgende:
Lowlands combi-kaartje: 115 euro
Voedsel en bier: 300 euro
t-shirtjes e.d. : 100 euro
515 euro
dat lijkt me ook wel lachen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:49 schreef Impry het volgende:
Deze zomer een week in de Belgische Ardennen met 10 vrienden. Vrijstaand huis met oven, magnetron, vaatwasser, ligbad, terras, tuin van 2000 m², BBQ, ingebouwd zwembad van ø 5m en een tafeltennistafel
¤ 95,- p.p. voor een week (excl. benzinekosten)
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
yooo Porto, damn volgens mij vliegen wij met die Onur Air![]()
damn... jullie maken me toch wel een beetje bang...quote:
Ach, waarom.. als ze weer ruzie krijgen ivm westerse veiligheidseisen ga je gewoon per bus naar oost europa en vandaar verder met het vliegtuig. Niet bang zijn, het al dan niet doorgaan van je vakantie komt no way in gevaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:59 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
damn... jullie maken me toch wel een beetje bang...![]()
thx...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, waarom.. als ze weer ruzie krijgen ivm westerse veiligheidseisen ga je gewoon per bus naar oost europa en vandaar verder met het vliegtuig. Niet bang zijn, het al dan niet doorgaan van je vakantie komt no way in gevaar
Waar boek je zoiets goedkoops?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb er ook zwaar veel zin in!Maar we gaan pas in Augustus...
Dankjewel Impryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Impry het volgende:
http://www.vakantiehuizen(...)izen/mal-4950-13.htm
Dat is waar wij het geboekt hebben
Nog geen foto's van het zwembad, want dat zijn ze nog aan het bouwen
Best wel relaxt! volgende BBQ daar maar houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Impry het volgende:
http://www.vakantiehuizen(...)izen/mal-4950-13.htm
Dat is waar wij het geboekt hebben
Nog geen foto's van het zwembad, want dat zijn ze nog aan het bouwen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef Porto het volgende:
[..]
Best wel relaxt! volgende BBQ maar daar houden![]()
ja lijkt me echt lachen... en vooral voor die prijs...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef Porto het volgende:
[..]
Best wel relaxt! volgende BBQ daar maar houden![]()
Een smak geld, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef k_man het volgende:
Het totaal op de factuur van Djoser was zo'n 1.700 euro.
Dat is 16 dagen Jemen, inclusief vlucht, verblijf, vervoer ter plekke, verzekering en eenpersoonstoeslag.
Ja, twee keer. Naar Japan en naar de Baltische landen. Goed bevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een smak geld, maar dan heb je ook wat.
Ben je al es eerder met Djoser geweest?
Valt nog mee voor Yemen, prachtbestemming met de oudste flats ter wereld!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef k_man het volgende:
Het totaal op de factuur van Djoser was zo'n 1.700 euro.
Dat is 16 dagen Jemen, inclusief vlucht, verblijf, vervoer ter plekke, verzekering en eenpersoonstoeslag.
Ik twijfel nog of ik met zo'n reis mee ga. Het heeft natuurlijk veel voordelen en ook z'n nadelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, twee keer. Naar Japan en naar de Baltische landen. Goed bevallen.
Met nieuwjaar op timessquare!! ben erg jalours!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal ook maar eens even iets posten hiero.
Bestemming: New York
Heenreis: 23/12/2005
Terugreis: 01/01/2006
Vliegticket: 418,60 euro
StayOkay / HI Card: 15,00 euro
Hostel 9 nachten: 196,11 euro
Metrokaart: 24,00 dollar
New York Pass: 139,00 dollar
Airtrain 2x: 10,00 dollar
Totaal: 763,64 euro omgerekend in euro's ongeveer. Hier komt eten en drinken nog bij.
Nou ja zeg niet eens voor je vriendin betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
En dit is alleen nog maar mijn gedeelte, mijn vriendin betaald ook nog haar eigen overnachtingen en entryfees...
Ze wilde zelf ook wat betalen, dus na lang aandringen had ik dat maar voorgesteld, ik betaal verder zo'n beetje alles voor d'r, dus d'r portemonnee zal ze vrij weinig hoeven te trekken...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Carlito78 het volgende:
Nou ja zeg niet eens voor je vriendin betalen
150 euro boekingskostenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Mijn begroting op dit moment voor Parijs-Italië-Corfu(Griekenland)-Italië-Parijs, we zijn zo'n 4 weken onderweg, bijna heel Juli)
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
En dit is alleen nog maar mijn gedeelte, mijn vriendin betaald ook nog haar eigen overnachtingen en entryfees...
Het was een berg sparen maar ik weet zeker dat het geweldig wordtWe doen o.a. Venetië, Florence, Rome en Sorrento aan in Italië..
Ik vind 't best prijzig eigenlijk. Wat maakt die reis zo bijzonder? Exclusieve hotels (al is dat ook weer niet het duurste)? Overigens niet negatief bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Mijn begroting op dit moment voor Parijs-Italië-Corfu(Griekenland)-Italië-Parijs, we zijn zo'n 4 weken onderweg, bijna heel Juli)
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
Het was een berg sparen maar ik weet zeker dat het geweldig wordtWe doen o.a. Venetië, Florence, Rome en Sorrento aan in Italië..
cool, tijdje geleden ook zoiets gedaan met wat vrienden, maar dan met de auto (6 personen; 3 auto;squote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Miguel het volgende:
Budget-Simple:
Accommodations 650E
Meals/Snacks 700E
Entry-fees e.d. 150E
Spending money 200E
Traintickets 400E
Backpack 50E
Bookingcosts 150E
--------------- +
2300E
Sjah zo kan iedereen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef kroegtijger het volgende:
zo'n 5000 kilometer gereden... in totaal een 1600 euro armer.... viel dus allezins mee (nu reden we wel gratis ivm lease-auto's)
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef BaBy-G het volgende:
charter vlucht Amsterdam - Istanbul... 12 dagen (11 nachten) Yasmak Sultan (4 sterren) voor 2 personen inclusief ontbijt dit alles bij elkaar voor ¤. 1262,-
yooo Porto, damn volgens mij vliegen wij met die Onur Air![]()
Vooruitbetalingen aan de hotels (bij de meeste 10% vooruitbetalen bij boeking)quote:
Mijn reisgenotequote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat maakt die reis zo bijzonder?
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
Rondje Scandinavie 9dagen , Kopenhagen, Goteborg en Oslo. inc programma, reis, verblijf (in cheapass hostels) all inclusive eten.
170 euro totaal dankzij subisidies:D
Hmm, wel ongeveer 100-150 euro uitgegeven aan uitgaan
Ja inderdaad jij hebt echt te klagenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
Rondje Scandinavie 9dagen , Kopenhagen, Goteborg en Oslo. inc programma, reis, verblijf (in cheapass hostels) all inclusive eten.
Kun je voor mij ook wel subsidie regelen? Ik zoek nog iets/iemand dat/die mijn champagneflessen voor oudejaarsnacht op Times Square wil financieren...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef ETA het volgende:
tsja, effe kleine rekensom er tegenaan mikken...volle tank was ongeveer 35 a 40 euri (diesel) en deed een 700 km erop, dus dat komt neer op ongeveer 270 euri per auto aan brandstof... valt dus ook wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Porto het volgende:
[..]
Sjah zo kan iedereen het welwat had je anders betaald voor 5000km? (benzine/diesel?)
![]()
Blijft een hoop geld, laat staan als het benzine isquote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
tsja, effe kleine rekensom er tegenaan mikken...volle tank was ongeveer 35 a 40 euri (diesel) en deed een 700 km erop, dus dat komt neer op ongeveer 270 euri per auto aan brandstof... valt dus ook wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |