Als je het in de winkel al matig vond, dan maakt dat dus niets uit of je het via internet koopt, lijkt me logisch dan. Dan moet je het gewoon niet doen.... ik vind het erg duur daar. Anders kijk je eens op Bonaparte.nl ; redelijk betaalbaar en kwalitatief ook goed.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:26 schreef MadGuy het volgende:
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
Bij mij zijn alle kledingstukken heel mooi gebleven in de was.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?
Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
Nee klopt, ik vond dat ook 'nogal' prijzig!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
Da's minder goed nieuws, laat je nog ff weten hoe het afloopt want daar ben ik wel benieuwd naar. Ik wacht nog eventjes met beslissen of ik iets bestelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...
Heb ik ook, een spijkerbroek, als ie gewassen is zit ie top, maar zodra ik even erin gelopen heb is ie echt enorm uitgewijd..zit 'm de hele tijd omhoog te trekken. Heb 'm ook bijna nooit aan, alleen naar het werk..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef Fatality het volgende:
Esprit is wel ok, leuk casual etc.etc.. maar ik heb er een broek van die me niet bevalt, als je hem 2 dagen hebt gedragen is ie minstens 2 maten wijder geworden.. dat wil je niet![]()
ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...kon toch geen kwaad..het kost me niks als ik het achteraf niet mooi vind, want ik kan het gewoon weer gratis terugsturendus ik mooi maandagochtend bestellen met in het achtehoofd dat ik het voor Hemelvaart wel binnen had, omdat als ik iets uit Nederland bestel, het vaak binnen twee dagen wel binnen is..maar nee, ik heb nog steeds niets binnen. Ik heb overigens ook nog steeds geen mailtje gehad waarin staat dat de order verwerkt is..dat zou je normaalgesproken ook moeten krijgen... dus ik denk dat ik het pas volgende week een keertje zal krijgen
![]()
Wat ik nu op de site zie is dat een shirt dat ik besteld heb bijna uitverkocht is, dus ik hoop dat ze er al eentje voor mij hebben vastgelegd..anders krijg je dat ook nog eens voorgeschoteld![]()
ja ik heb dat mailtje gekregen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:39 schreef deedeetee het volgende:
@Fratz
En heb jij wel dat mailtje gekregen ?
Ik heb na 20 minuten wel een bevestigingsmailtje gekregen. Dat is wat je bedoelt. Dat was wat ze bedoelden met de 15 minuten na de bestelling. Bij mij waren ze dus 5 minuten te laatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:31 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?
Heb jij dat 2e mailtje dan ook al gekregen??quote:Hoe lang duurt de levering?
In de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. Let erop dat in het bijzonder in periodes van verhoogde uitverkoop de levering van de bestelling ook iets langer kan duren.
Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en ons magazijn heeft verlaten.
De levering vindt plaats met TPG Post met 2 pogingen tot aflevering. Daarna kunt u binnen de bewaartermijn, die maximaal drie weken duurt, uw pakje bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen
Ik heb ook een leuke tas gezien ( patrizia bag ) maar die heb ik ook al in de winkel bewonderd en is van suede en in licht groen erg gauw viesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:52 schreef Snok het volgende:
Ik heb er een tas besteld vorige week.. en die was binnen 3 dagen binnen geloof ik!
nee, ook als je gewoon de rekening thuis wilt hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
De gratis retourzending, is dat alleen als je met creditcard betaald??
Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Mukie het volgende:
Esprit.de is prima iig, daar heb ik toen een horloge gehaald 30 euro onder de winkelwaarde
Lekker snel, duidelijk en krijgt wat je vraagt.
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:08 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!![]()
Oepsquote:Op maandag 9 mei 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.
Weet ik niet..volgens mij verschilt het ook heel erg. Maar je moet er denk ik wel rekening mee houden dat het misschien niet gaat lukken..kan het altijd meevallenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oepsdat is slecht nieuws ik heb gisteren óók wat besteld en dat wil ik komende zondag aan, dus dat kan ik wel vergeten ?
![]()
![]()
Ik had vorige week maandag wat besteld. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad dat de order verwerkt is, dus niet een orderbevestiging (die heb ik wel gehad), maar het 2e mailtje dat de order verwerkt is. Heb jij dat tweede mailtje wel gehad dan??quote:Op maandag 9 mei 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.
Nee ik heb dat tweede mailtje ook nog niet gehad..zal mij ook benieuwen hoe lang het nog gaat duren.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ik had vorige week maandag wat besteld. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad dat de order verwerkt is, dus niet een orderbevestiging (die heb ik wel gehad), maar het 2e mailtje dat de order verwerkt is. Heb jij dat tweede mailtje wel gehad dan??
Ik vraag me echt af hoelang het nog gaat duren![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat wordt dus in volgorde van bestelling :Tujuh clauwhee Fratz deedeetee
Ik ben benieuwd wie van ons het eerste wat krijgt !![]()
straks krijgen we helemaal niks is de boel bij die onlineshop in de soep gelopen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef deedeetee het volgende:
sjips toen ik je naam zag staan dacht dat jij wat te melden had
Ben net ff in de winkel in Sittard wezen kijken : géén gele t-shirtjes meeren dat vest hebben ze daar sowieso nooit gehad, als het in de winkel lag had ik het daar immers allang gehaald.
Nee nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Nog niemand met een tweede mailtje?
Whehe nee dat had ik gisteren ook, de spijkerbroek die ik heb besteld was gister ineens ook van de site. Maar nu staat ie er weer op! En het is nu wel zo dat de maat die ik had besteld (en de maat die mijn tante heeft besteld > we hebben dezelfde broek besteldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef HV het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet![]()
En zag net op de site dat 2 van de 3 dingen die ik besteld had nu niet meer leverbaar zijn![]()
Melt.....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef deedeetee het volgende:
Dan wordt 't :Tujuh clauwhee Fratz HV deedeetee
Nog meer liefhebbers ?![]()
Je staat op 't lijstje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Melt.....
Bestelling is overigens afgelopen vrijdag geplaatst en na 1 mailtje niks meer gehoord.
Dan kunnen we altijd nog quoten en dan de nieuwe mensen erbij zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je staat op 't lijstje.![]()
Ik heb je er nog tussen kunnen schuiven maar ik denk dat het na vanavond niet meer lukt want je kunt maar 24 uur je post wijzigen.![]()
Ja, daar heb ik ook voor gekozen omdat ik het eerst wil zien , als het tegen valt en ik heb al betaald moet ik maar afwachten hoe lang het duurt voor ik mijn centjes terug krijgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef Tujuh het volgende:
een kleine update:
Ik heb ze vanmorgen weer eens gemaild en ze zeiden dat ze de rekeninggegevens van mensen die kiezen voor levering op rekening (dus ze kiezen om achteraf te betalen) gaan controleren. Dit kan uiteindelijk enkele dagen duren.![]()
Ik neem aan dat jullie ook allemaal voor deze optie hebben gekozen, dus vandaar dat het allemaal langer duurt![]()
Precies! dat is ook de reden dat ik wat besteld hebt. Het is toch wel fijn om alles eerst te zien en te passen voordat je betaalt. Achteraf maar goed ook dat we dat gedaan hebben, want ik weet haast wel zeker dat het ook lang zou gaat duren voordat je je centjes terug zou krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook voor gekozen omdat ik het eerst wil zien , als het tegen valt en ik heb al betaald moet ik maar afwachten hoe lang het duurt voor ik mijn centjes terug krijg![]()
ik heb net even geprobeerd, krijg alleen een wit scherm. uiteraard ook nog geen mail ontvangen. wordt dit een jarenplan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef deedeetee het volgende:
Heeft iemand al met succes kunnen * inloggen * in de onlineshop ? Toen ik dat probeerde werd ik lid van de nieuwsbrief gemaakt![]()
Misschien?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whehe nee dat had ik gisteren ook, de spijkerbroek die ik heb besteld was gister ineens ook van de site. Maar nu staat ie er weer op! En het is nu wel zo dat de maat die ik had besteld (en de maat die mijn tante heeft besteld > we hebben dezelfde broek besteld) nu 'niet meer leverbaar' zijn. Dus misschien is dat alleen zo als ze aan het bijwerken zijn?
Als je alles er netjes op laat zetten krijg je echt heel snel een cadeaubon van 7.50 ofzo, da's wel fijn. Maar ik was het inderdaad ook één keer vergeten, moest ik dat bonnetje helemaal gaan faxen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef Fratz het volgende:
over die clubcard hè, ik wilde ook even checken wat er op stond. ik heb dat ding al ongeveer een jaar. nou er staat dus welgeteld 1 artikel op! ik had nog wat bonnetjes en toen heb ik de aanwijzigen op de site precies opgevolgd. krijg ik een mail terug dat ik de bonnetjes maar moet scannen en dan naar hun toe moet sturen. fijn is dat. dat is me echt veel te veel werk.
ik laat alles er in de winkel altijd opzetten, maar er staat dus, op 1 artikel na, helemaal niks op mijn kaart! het is niet zo dat ik mijn kaart niet bij me had en dus later alles erop wou zetten. er is dus echt iets fout gegaan. (of de caissiéres hier in groningen weten niet hoe het werkt met zo'n kaart..)quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef miki het volgende:
[..]
Als je alles er netjes op laat zetten krijg je echt heel snel een cadeaubon van 7.50 ofzo, da's wel fijn. Maar ik was het inderdaad ook één keer vergeten, moest ik dat bonnetje helemaal gaan faxen...
Wel vaag, krijg ik laatst mail van hun: "Bij 600 punten (ofzoiets) krijg je een cadeaubon, jij hebt nu 750 punten!" De cadeaubon heb ik nog steeds niet gekregen, wel al drie keer een mail met dezelfde boodschap..![]()
Ik wil je anders best op het lijstje met * wachtenden * zetten hoor,quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, ik weet genoeg zullen we maar zeggen...
Goede ervaringen met de online-shop ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Koningin het volgende:
Heeft ook iemand goede ervaringen?
Het eerste wat ik morgen ga doen als ik wakker ben is m'n mail checken, spannend johquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:49 schreef deedeetee het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag misschien krijgen we dan wel een mailtje![]()
dwz iemand die bovenaan m'n lijstje staat want ik ben nog lang niet aan de beurt
Ik ben de Esprit-spjkerbroekenexpertquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb op de site gekeken, naar de broeken. Als ik normaal een spijkerbroek koop heb ik maat 31/32 - deze maat bestaat niet bij Esprit zo te zien.
Het lijkt me toch dat maat 31 taille ook zou moeten voorkomen. Bij Esprit begint het bij 32/33.
Whahaha! Dat meen je! Deedeetee! Waar ben je! Er is hoop! Wie is er tweede op het lijstje?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb tot mijn grote genoegen het beruchte tweede mailtje gekregen!![]()
De bestelling is verwerkt en wordt door de TPG bezorgd. Eindelijk!!
Oke, ik dacht dat het de inch maten waren, 33 is dus wel inch lengte? Ik weet eigenlijk niet wat voor maat ik normaal heb van broeken, behalve dan de 31/32.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben de Esprit-spjkerbroekenexpert![]()
Ik heb normaal maat 36, en dat is ook gewoon maat 36/33 (in mijn geval 33 als lengte) van de spijkerbroeken bij Esprit. Die 32 en 34 zijn voor ieniemini mensjes
Dus heb je bijvoorbeeld maat 36 of 38, dan kun je ook ook gewoon 36/?? of 38/?? bestellen. En het klopt, want mijn tante heeft doorgaans maat 42 en 42/33 zit dr perfect
Ze hebben dus 'gewone' maten ipv 'spijkerbroek'maten.
laat je het weten wanneer jij je mailtje krijgt!! daarna ben ik aan de beurt!! (volgens het lijstje dan!)quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whahaha! Dat meen je! Deedeetee! Waar ben je! Er is hoop! Wie is er tweede op het lijstje?![]()
Ja inderdaad, wel inch lengte. Logisch allemaal hèquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het de inch maten waren, 33 is dus wel inch lengte? Ik weet eigenlijk niet wat voor maat ik normaal heb van broeken, behalve dan de 31/32.
Zekers te weten!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
laat je het weten wanneer jij je mailtje krijgt!! daarna ben ik aan de beurt!! (volgens het lijstje dan!)
![]()
damn ik zie erg veel overeenkomsten tussen ons. ik heet irl ook claudia, heb communicatie gestudeerd en woon ook in groningen..en dan ook nog dat esprit-online gedoe...quote:
eehhh jij toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whahaha! Dat meen je! Deedeetee! Waar ben je! Er is hoop! Wie is er tweede op het lijstje?![]()
ik heb 31/30 in inch maat en *gewoon* maat 38quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het de inch maten waren, 33 is dus wel inch lengte? Ik weet eigenlijk niet wat voor maat ik normaal heb van broeken, behalve dan de 31/32.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Fratz het volgende:
[..]
damn ik zie erg veel overeenkomsten tussen ons. ik heet irl ook claudia, heb communicatie gestudeerd en woon ook in groningen..en dan ook nog dat esprit-online gedoe...
Volgens mij valt het allemaal wel mee dus! Duurt alleen langer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef clauwheee het volgende:
Tweede mailtje binnen én spijkerbroek onderweg
![]()
![]()
Ja ik denk dat het een combinatie van factoren is dit keer; net online, veel orders hoorde ik en natuurlijk nog die controle van de rekeninggegevens (dat hoeft een volgende keer waarschijnlijk ook niet?)quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allemaal wel mee dus! Duurt alleen langer.
Ah zo gaat ie goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:09 schreef Fratz het volgende:
Hoe is het mogelijk!!! Ik heb mijn tweede mailtje binnen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou zal je zien dat ik de broek die ik heb besteld niet mooi vind of dattie niet lekker zit. al dat gewacht voor niks..
Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:34 schreef Koningin het volgende:
OK, ik heb 2 dingen besteld....nu accepteert hij mijn e-mail adres niet.
Heb er al verschillende geprobeerd....
Edit: hij heeft er al eentje gepakt.
Ja, normaal krijg ik ook gewoon de nieuwsbrief op mijn hotmail adres....quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.
edit:
Gewoon in de winkel kopen gaat iig een stuk vlugger want het ziet er naar uit dat je bij de onlineshop bijn 2 weken kunt wachten op je bestelling.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef MadGuy het volgende:
Ik twijfel nog, deedeetee. Ik heb wel wat leuke dingen gezien, maar ik moet ook nog even een keer de stad in dus misschien vind ik het daar ook wel...
Ik heb wel al het 1e mailtje gekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
update lijstje :Tujuh------------ 2 e mailtje clauwheee----- 2 e mailtje Fratz------------- 2 e mailtje Da.Rock HV deedeetee Koningin
En MadGuy , want to join the club ?![]()
2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
update lijstje :Tujuh------------ 2 e mailtje clauwheee----- 2 e mailtje Fratz------------- 2 e mailtje Da.Rock HV deedeetee Koningin
En MadGuy , want to join the club ?![]()
Kijk, dat schiet op!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.![]()
![]()
Idd dat vind ik ook wel een beetje gek overkomen. Esprit logistik Auftrag ... RECHNUNG.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
Van mij mag de hele mail in 't duits alssie maar gauw binnen komtquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
Laatste keer dat ik keek was ik nog een hijquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Da.Rock had op vrijdag besteld en nu ze het 2 e mailtje heeft is HV aan de beurt die bestelde op zaterdag. En dan ikke, ik heb zondag besteld. Ik zit met smart te wachten![]()
Misschien morgen al mail en dan krijg ik 't pakje begin volgende week. Te laat voor het weekend dat is dan wél weer jammer....![]()
Morgen kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Fratz het volgende:
als het goed is heeft de postbode vandaag een pakje voor me![]()
![]()
![]()
en als ik pech hebt komt het maandag pas..![]()
![]()
![]()
Mijn postbode is al langs geweest!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:19 schreef Fratz het volgende:
ow, ja pinksteren, helemaal vergeten! maar meestal bezorgen ze geen pakjes om zaterdag. dan wordt het zelfs dinsdag....
maar ik geef de moed niet op! ik zal de brievenbus scherp in de gaten houden!
ik ren nu naar beneden!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn postbode is al langs geweest!!Ik heb m'n broek binnen
En hij zit
ik las dit en de voordeurbel ging! het pakje is binnen! ik ga het nu snel openmaken!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Whehehe...maar vriendjelief zegt nu dat het met een apart busje was (van TPG waarschijnlijk), niet via de reguliere post(bode) zeg maar
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef Fratz het volgende:
hij past niet![]()
wat jammer.. al dat gewacht voor niks. nou dan zal ik wel testen of zo'n retourzending zo gemakkelijk is.
Gefeliciteerd! Dan heb je je pakje sneller binnen dan ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn postbode is al langs geweest!!Ik heb m'n broek binnen
En hij zit
Had jij 't nog niet danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan heb je je pakje sneller binnen dan ik![]()
Nope ik heb het nog steeds niet. Heb ook nergens gezegd dat ik het al had hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had jij 't nog niet danen ik heb je als als* ontvangen * op m'n lijstje gezet , dat moet ik dus weer veranderen ?
![]()
lijstje weer aangepast![]()
Weet ik, was gewoon mijn fout !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Nope ik heb het nog steeds niet. Heb ook nergens gezegd dat ik het al had hoor
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
Mijn bestelling is binnen![]()
Het heeft precies een week geduurd.
[afbeelding]
* Da.Rock Patst![]()
leuk shirt!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
[afbeelding]
* Da.Rock Patst![]()
Gaat het over het hemd of shirt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
[afbeelding]
* Da.Rock Patst![]()
Het gaat om het hemd. Shirt eronder is wel leuk maar heeft geen mooie kleur imo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Gaat het over het hemd of shirt?
WEl leuk
Dan kan ik waarschijnlijk volgende week patsen!
ff troostenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Fratz het volgende:
[..]
leuk shirt!!!
ik ga nu mijn pakje terugbrengen..![]()
bedankt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ff troostenerg jammer voor je hoor, volgende keer beter.
eeehhh, neee... vrijdag de 13e... gelukkig ben ik niet bijgelovig! en er staat inderdaad niet op van wie het is. heb wel een track&trace nummer!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef deedeetee het volgende:
ieuw staat er nu niet op van wie het pakje afkomt![]()
Het zit je niet mee vandaag, ik hoop dat je niet bijgelovig bent ?![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef Fratz het volgende:
[..]
bedankt!
ik ben er alleen net achter gekomen dat ik zo ontzettend stom ben geweest om het formulier dat bij de bestelling zat NIET in het pakje te stoppen...heel onnozel van me.... maar snel een mailtje sturen...
Neeeee!! Nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:03 schreef deedeetee het volgende:
En Tujuh is jouw pakje nu al aan gekomen ?![]()
Toffe broek.quote:
Heeeee !!!! goed nieuws Tujuhquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb mijn pakje nu ook binnen!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk!:D
En alles zit goed, dus nu maar even rustig beslissen wat ik ermee ga doen. Ik denk dat ik alles wel gewoon hou
woehoeeee![]()
Ze hebben nog veel meer leuke spullen, bestel ook maar wat dan kun je óók op mijn lijstjequote:
Whaha werk je stiekem bij de Espritquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer leuke spullen, bestel ook maar wat dan kun je óók op mijn lijstje![]()
Onder koningin is nog plaats genoeg
quote:
Hmmzz, da's zo'n slecht idee nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
Ze hebben nog veel meer leuke spullen, bestel ook maar wat dan kun je óók op mijn lijstje![]()
Onder koningin is nog plaats genoeg
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef Waywardian het volgende:
[..]
Hmmzz, da's zo'n slecht idee nog niet.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Tujuh ga jij nog showen wat je binnen hebt gekregen?
Dank voor jullie grote medeleven!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeeee !!!! goed nieuws Tujuh![]()
En is het net zo mooi als op de foto's op de site ?![]()
Ik zie geen plaatjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Tujuh het volgende:
[..]
[..]
Dank voor jullie grote medeleven!
Dit is wat ik besteld heb en ik denk dat ik alles wel ga kopen!![]()
[afbeelding]
Ook ziet het er precies hetzelfde uit als van op de site. Alleen bij het overhemd kun je de knoopjes wat beter zien. Die zijn iets donkderder van kleur, maar dat vind ik op zich niet zo erg
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik zal ff kijken of ik foto 's kan plaatsen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:50 schreef Da.Rock het volgende:
Vind de onderste veeeeeeeeeeeel mooier. Middelste ziet er zo "rommelig" uit.
jijzelf vond de bovenste toch ook mooier???quote:Op maandag 16 mei 2005 14:54 schreef deedeetee het volgende:
2 stemmen voor de bovenste en 2 stemmen voor de onderste.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef deedeetee het volgende:
da's mooi, maar ik heb nog steeds geen 2 e mailtje gehad![]()
Ik stem voor de onderstequote:
Ik ook nog steeds niet...duurt nu wel erg lang.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef deedeetee het volgende:
De onderste staat voor met 5 tegen 4 !!!![]()
nog steeds geen 2e mailtje
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bedoelt toch de 5 tegen 4 stemmen hé
Ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef deedeetee het volgende:
Leuk krijgen we morgen misschien allemaal een pakje![]()
Goed zo ! en vergeet niet om een plaatje te posten als 't pakje er isquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik ook.
Had afgelopen vrijdag weer iets besteld en vandaag heb ik de rechnung gekregen.![]()
Nou ja de dag is nog niet om, dus zal vast nog wel komen toch? Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat ze 't hier vandaag al zouden brengen(Frieslandquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef deedeetee het volgende:
Heb jij je pakje al ??? Ik zit nog te wachten![]()
Ik vind allebei de shirtjes leuk, maar de bovenste is 't leukste![]()
Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef deedeetee het volgende:
@ Koningin :
En paste het allemaal ?![]()
@ Da.Rock :
Heb jij óók je pakje al gekregen![]()
Dat ga ik wel doen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Desiderius het volgende:
Hoe doen jullie dat met die retouren, gewoon terugsturen en rekening met dat bedrag verminderen of betaal je eerst netjes?
Mooie kleurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen ja![]()
Ik betaal het t-shirt wel en het vest niet, lijkt mij logisch toch ? Als ik alles terug stuur betaal ik immers óók niks, dus waarom zou ik dan nu het vest dat terug gestuurd wordt wél betalen ?![]()
Dit is pas de eerste keer dat ik bestel dus dat weet ik ook niet. Ze krijgen gewoon hun centjes voor wat ik wel houd en als 't anders moet hoor ik 't wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef Desiderius het volgende:
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..
Ik óók, krijgen we dan ook een plaatje te zien ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef flat_erik het volgende:
Zojuist een bestelling geplaatst bij de shopBen benieuwd wanneer het aan komt
Zodra ik wat leuks vind dat nog in de goede maat te krijgen is ga ik 't uitproberenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef HV het volgende:
Als dit de eerste keer is dat je via de online shop besteld kan het wel ff duren met dat tweede mailtje ja...Maar als je daarna weer eens wat bestelt gaat 't veel sneller hoor.
Da's idd netjes ik ga er dan óók eentje krijgen want ik heb 't pakje maandag op de post gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens vandaag ook een mailtje gekregen dat ze mijn geretourneerde spullen hebben ontvangen, das toch ook netjes vind ik.
Komt vaker voor soms dezelfde dag en soms de volgende dag, kan allebei.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef kaputwiehund het volgende:
Sterker nog het pakje is vandaag al bij mijn ouders aangeboden. Ze waren alleen niet thuis. Morgen een nieuwe kans. Best gek, want het 2de mailtje is vanochtend pas verstuurd.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef flat_erik het volgende:
Esprit e-shop
HSBC Bank plc Amsterdam
Account: 073.74.19.016
SWIFT BIC: HSBCNL2A
Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Ik irriteer
Ik erger mij aan de vele duitstalige woorden op de websitequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/
Ot: Ik maak ook regelmatig gebruik van Espirt online shop.
Leuke kleding ( vooral EDC), handige site en puike service![]()
Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef deedeetee het volgende:
Netjes 't mailtje gekregen van esprit dat 't retour gestuurde pakje bij hun was aangekomen .![]()
Damn, hij was minstens twee maten te grootquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef kaputwiehund het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Straks eens kijken of hij past.
Maandag op de post gedaan, gratis want het adres is een * antwoordnr* dus ik vind 't redelijk vlug.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:28 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?
Ja dat soort dingen maak je bij esprit wel vaker mee. Zo pas ik in vesten maat S t/m L ik moet de veschillende modellen eerst passen. Het t-shirt dat ik bestelde heb ik al in een andere kleur dus dat paste. Het vest was te groot want dat hadden ze niet in de winkels hier in de buurt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Damn, hij was minstens twee maten te groot. Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
Sowieso vind ik de spijkerbroeken van Esprit een beetje irritant, ben ik de enige met dit probleem? Als ie net gewassen is zit ie perfect, maar na een uurtje is ie echt 2 maten uitgewijd, en kan ik hem niet meer fatsoenlijk aan. De meeste spijkerbroeken wijden in het dragen ietsje uit, maar deze is echt extreem. Hem hem gedegradeerd naar werkbroek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Damn, hij was minstens twee maten te groot. Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
Nou wél leuke kleurenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vandaag deze gekocht
Wel geinig shirt, niet bijzonder verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |