abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:09:45 #1
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26736883
Sinds kort biedt de site www.esprit.nl ook de mogelijkheid tot het online bestellen van kleren. Omdat ik het maar gedoe vindt om online te bestellen en eventueel heel de mikmak weer terug te sturen omdat het niet past, dacht ik eens in de winkels te kijken, of de kleding die op de site staat ook daar te vinden is.

Wat blijkt? Helemaal niets te vinden... :'(

Anyweg, ik vind sommige dingen wel zó leuk dat ik misschien toch eens online ga bestellen. Maar ik heb een aantal vragen? Heeft iemand al ervaring met de service van esprit.nl? Hoe zit het met de kwaliteit van de kleding? Ze vragen redelijke prijzen, dus ik verwacht dat er ook wel redelijke kwaliteit aan vast zit. En hoe zit het met de maten? Valt Esprit kleding groot of klein? Er is een mooi matentabelletje bijgegeven, maar ik ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot andere winkels...
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:18:39 #2
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26737162
Ik heb geen ervaring met esprit.nl, ik koop vaak kleding online bij www.bonaparte.nl en daar is het zo geregeld, dat als het je niet bevalt, je het terugstopt in dezelfde doos en afgeeft bij het postkantoor, of ze halen het op. Op de site van esprit staat toch vermeld hoe het allemaal werkt, gewoon een keer proberen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:20:55 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26737240
Ik zit even op die site te kijken.... maar ik vind het wel een beetje prijzig hoor. Maar dat is mijn mening, ziet er wel goed uit allemaal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:26:14 #4
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26737397
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:35:17 #5
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26737653
Goede link. Vind het altijd irri als ik iets zie in de Esprit winkels en het dan niet in mijn maat hebben. (al zie ik op de site, dat de shirts die ik zocht uitverkocht zijn )
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:51:49 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26738191
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:26 schreef MadGuy het volgende:
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
Als je het in de winkel al matig vond, dan maakt dat dus niets uit of je het via internet koopt, lijkt me logisch dan. Dan moet je het gewoon niet doen.... ik vind het erg duur daar. Anders kijk je eens op Bonaparte.nl ; redelijk betaalbaar en kwalitatief ook goed.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:03:03 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26738556
Ik ging ook ff kijken maar valt tegen, of de maat is uitverkocht of ze hebben 't niet in de kleur die ik zoek
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26746012
Ik bestel al heel lang via de Esprit shop, en dat bevalt heel erg goed. Ik vind de spullen over het algemeen van goede kwaliteit, en wat de maten betreft merk ik dat de gewone Esprit "normaal" valt. Het "EDC" spul valt over het algemeen klein.
Qua maat zou ik eens het een en ander passen in een winkel van Esprit, dan weet je ongeveer welke maat je aan kan houden. Succes!
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:37:35 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26751089
Heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis van me wel, zij is er zeer tevreden over. Je hebt het zeer snel in huis iig. En ja, de kwaliteit..zoals suprachick zegt, ga gewoon eens even kijken of proberen in een Esprit-winkel, dan weet je dat snel genoeg. Ikzelf ben erg tevreden over de kwaliteit van Esprit.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:56:01 #10
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26751519
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?

Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
pi_26753953
Volgens mij biedt de Nederlandse online-shop van Esprit de mogelijkheid om kosteloos kleding terug te sturen.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_26754560
Ik vind de kwaliteit van esprit minder.
Had een shirtje wat enorm is gekrompen (en nee niet op te hoge temp. gewassen) en een riem die na een paar weken gewoon door midden brak omdat het bij die gaatjes helemaal uitscheurde.
Maar was geen probleem kreeg gewoon geld terug, maar dat was bij de winkel heb met online shoppen geen ervaring.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:26:55 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26754980
ik heb zelf aardig wat kleren van esprit en het bevalt me goed. Ziet er over het algemeen leuk uit. Blijft goed in de was en is niet heel erg duur. Ik gebruik het veel als werkkleding. Ik draag zelf ook andere merken waar onder RL tommy, armani boss noem maar op. En ik vind esprit niet veel slechter. Het is alleen wel net effe een andere stof die gebruikt word en het zit net even wat anders. Maar over het algemeen vind ik het wel een leuk goedkoop merk

Maar goed er word hier ook al gezegt dat ze het duur vinden. Maar dan komt de vraag wat vind je duur voor kleding.....

voor een overhemd vind ik 80 euro niet duur. En 100 euro ook niet echt speciaal om eerlijk te zijn. Het is maar wat je er voor over heb.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:52:49 #14
105973 suprachick
eat my dust
pi_26784077
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?

Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
Bij mij zijn alle kledingstukken heel mooi gebleven in de was.
Maar, het is natuurlijk ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Nieuwe kledingstukken met felle kleuren, was ik bijvoorbeeld eerst in azijn, op de hand.
Dan blijven ze sowieso langer mooi (heb ik ooit van mijn moeder begrepen).
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:49:36 #15
78780 deedeetee
pi_26788886
Wassen in azijn zorgt dat de kleur mooi blijft.

Met name rib blijft langer mooi en zacht als je het altijd in azijn wast.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:52:06 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26788948
Hmm dat is nieuw dat ik dit hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:59:09 #17
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26789154
Voor mij ook eigenlijk...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:00:07 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26789180
zo leer je nog eens wat
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:05:21 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_26789322
Esprit heeft soms leuke kleding en is een stuk beter betaalbaar dan RL of Boss. Ik vergelijk de kwaliteit meestal 'n beetje met Silvercreek (open32 stuff) en Chasin' (Score). De Basic collection bevat goede basis kleding (overhemd, longsleeves, truien) en de EDC collection is vaak wel leuk voor trendy seizoensmode.

En de voorwaarden voor retournering via de online shop zijn perfect, sticker met antwoordnummer op de doos plakken en hopla zo weer afgeven op het postkantoor.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26789477
Esprit bevalt mij ook prima. Bij mij blijft het altijd goed in de was. Heb nu net afgelopen dinsdag een spijkerbroek besteld via de nieuwe nl shop. In de winkels was de broek overal uitverkocht en hier waren ze weer net binnen. Het is trouwens zo dat de voorraad echt iedere dag anders is, dus ik heb het gewoon iedere dag in de gaten gehouden en nu issie alst goed is onderweg
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:24:10 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_26789847
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26789901
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
Nee klopt, ik vond dat ook 'nogal' prijzig!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:15:48 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26791107
Ik vind het wel een goed merk, heb er een aantal kledingstukken van. Prijzen vallen we ook wel mee hoor, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ter vergelijking: bij bv. Mango liggen de prijzen ongeveer even hoog, maar die kleidng is stukken minder van kwaliteit. Dunnere stofjes, mindere pasvorm. Esprit is gewoon ok voor basis als broeken, rokjes, topjes. Vind ook dat ze het tuttige imago (ik vond dat ze dat hadden, iig.) goed afgeschud hebben.
pi_26791242
Ja dat ben ik wel met je eens Aventura, het is veel minder tuttig in vergelijking met een tijd geleden. Edc is ook een leuke lijn, vind ik zelf.
pi_26791349
Esprit is wel ok, leuk casual etc.etc.. maar ik heb er een broek van die me niet bevalt, als je hem 2 dagen hebt gedragen is ie minstens 2 maten wijder geworden.. dat wil je niet
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:13:03 #26
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26792400
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...kon toch geen kwaad..het kost me niks als ik het achteraf niet mooi vind, want ik kan het gewoon weer gratis terugsturen dus ik mooi maandagochtend bestellen met in het achtehoofd dat ik het voor Hemelvaart wel binnen had, omdat als ik iets uit Nederland bestel, het vaak binnen twee dagen wel binnen is..maar nee, ik heb nog steeds niets binnen. Ik heb overigens ook nog steeds geen mailtje gehad waarin staat dat de order verwerkt is..dat zou je normaalgesproken ook moeten krijgen... dus ik denk dat ik het pas volgende week een keertje zal krijgen
Wat ik nu op de site zie is dat een shirt dat ik besteld heb bijna uitverkocht is, dus ik hoop dat ze er al eentje voor mij hebben vastgelegd..anders krijg je dat ook nog eens voorgeschoteld
  zaterdag 7 mei 2005 @ 10:50:06 #27
78780 deedeetee
pi_26796698
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...
Da's minder goed nieuws, laat je nog ff weten hoe het afloopt want daar ben ik wel benieuwd naar. Ik wacht nog eventjes met beslissen of ik iets bestel
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:31:36 #28
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26802950
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef Fatality het volgende:
Esprit is wel ok, leuk casual etc.etc.. maar ik heb er een broek van die me niet bevalt, als je hem 2 dagen hebt gedragen is ie minstens 2 maten wijder geworden.. dat wil je niet
Heb ik ook, een spijkerbroek, als ie gewassen is zit ie top, maar zodra ik even erin gelopen heb is ie echt enorm uitgewijd..zit 'm de hele tijd omhoog te trekken. Heb 'm ook bijna nooit aan, alleen naar het werk..
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 21:31:39 #29
34726 Fratz
Max
pi_26810856
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...kon toch geen kwaad..het kost me niks als ik het achteraf niet mooi vind, want ik kan het gewoon weer gratis terugsturen dus ik mooi maandagochtend bestellen met in het achtehoofd dat ik het voor Hemelvaart wel binnen had, omdat als ik iets uit Nederland bestel, het vaak binnen twee dagen wel binnen is..maar nee, ik heb nog steeds niets binnen. Ik heb overigens ook nog steeds geen mailtje gehad waarin staat dat de order verwerkt is..dat zou je normaalgesproken ook moeten krijgen... dus ik denk dat ik het pas volgende week een keertje zal krijgen
Wat ik nu op de site zie is dat een shirt dat ik besteld heb bijna uitverkocht is, dus ik hoop dat ze er al eentje voor mij hebben vastgelegd..anders krijg je dat ook nog eens voorgeschoteld
ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:39:05 #30
78780 deedeetee
pi_26811041
@Fratz
En heb jij wel dat mailtje gekregen ?
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 21:58:08 #31
34726 Fratz
Max
pi_26811470
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:39 schreef deedeetee het volgende:
@Fratz
En heb jij wel dat mailtje gekregen ?
ja ik heb dat mailtje gekregen!

het was verstuurd door Esprit-Logistik, info@esprit-online-shop.com.
onderwerp: esprit order + nummer.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fratz op 07-05-2005 21:59:36 (toevoeging) ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:02:26 #32
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26811552
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:31 schreef Fratz het volgende:

[..]

ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?
Ik heb na 20 minuten wel een bevestigingsmailtje gekregen. Dat is wat je bedoelt. Dat was wat ze bedoelden met de 15 minuten na de bestelling. Bij mij waren ze dus 5 minuten te laat
Je zou daarna echter ook nog een mailtje krijgen waarin staat dat de order verwerkt en opgestuurd is. Dat mailtje heb ik dus niet gekregen.
Maargoed ik heb ze net gemaild en ze hebben me excuses aangeboden, omdat het allemaal wat traag ging vanwege de vele orders die ze te verwerken hadden. Ik denk dat ik mijn bestelling dus 'gewoon' maandag kan verwachten. Maar iig bedankt voor je tip

@deedeetee: ik hou je op de hoogte

Ik heb het nog even opgezocht voor je:
quote:
Hoe lang duurt de levering?

In de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. Let erop dat in het bijzonder in periodes van verhoogde uitverkoop de levering van de bestelling ook iets langer kan duren.

Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en ons magazijn heeft verlaten.

De levering vindt plaats met TPG Post met 2 pogingen tot aflevering. Daarna kunt u binnen de bewaartermijn, die maximaal drie weken duurt, uw pakje bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen
Heb jij dat 2e mailtje dan ook al gekregen??
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 22:08:18 #33
34726 Fratz
Max
pi_26811686
hopenlijk zijn het kinderziektes!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:11:24 #34
78780 deedeetee
pi_26811752
THNX ik wacht met belangstelling de komende ontwikkelingen af

pi_26811875
Toch op een of andere manier vind ik Esprit nooit zo boeiend. Dan heb ik het alleen over het Dames gedeelte. Mannen weet ik niet zo. Tasjes zijn af en toe wel leuk.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26812664
Ik heb er een tas besteld vorige week.. en die was binnen 3 dagen binnen geloof ik!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:45:57 #37
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26814001
Dat bedoelde ik dus met ervaringen!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:49:39 #38
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26814086
Heb vandaag ook even wat besteld .....ach ja zoals hier al word gezegd als het niet bevalt kan ik het altijd weer terugsturen
De bevestigingsmail ook al ontvangen, dus nu maar afwachten hoe lang het duurt
want de klop doet het niet.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:11:19 #39
78780 deedeetee
pi_26828325
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:52 schreef Snok het volgende:
Ik heb er een tas besteld vorige week.. en die was binnen 3 dagen binnen geloof ik!
Ik heb ook een leuke tas gezien ( patrizia bag ) maar die heb ik ook al in de winkel bewonderd en is van suede en in licht groen erg gauw vies
Hij is wel lekker ruim van binnen en heeft héél véél aparte vakjes

zucht maar ik ben een gooi en smijt mens met tassen, laat ze ook geregeld op de grond vallen.....

die tas was in de esprit winkel in Maastricht overgens afgeprijst en in de onlineshop niet

Wat denken jullie zou die tas ik als hem goed in de all protector spray zet of zoiets dergelijks echt zo gauw vies en smoezelig worden ?

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 08-05-2005 17:18:59 ]
pi_26834351
Valt wel mee denk ik deedeetee ..inspuiten is wel een goed idee..!
  zondag 8 mei 2005 @ 21:34:24 #41
78780 deedeetee
pi_26835851
Ga ik als ik tenminste de ervoor kan vinden in Maastricht ff kijken of ze die tas nog hebben.In de onlineshop hebben ze alleen nog roze en die is ook niet afgeprijst. Er staat overgens een vest op dat ik een week geleden in Maastricht kocht in de espritwinkel en daar heb ik 10 euro minder voor betaald. En een ander vest dat ik al een paar weken heb ( esprit Sittard ) staat ook online voor de volle prijs en ik betaalde minder want het was net afgeprijst.
Het is toch wel vreemd dat artikelen in de winkel al zijn afgeprijst - of meer zijn afgeprijst als in de onlineshop.

of zou je toch de lagere winkelprijs moeten betalen op de rekening bij de bestelling en is de onlineshop gewoon nog niet *bijgewerkt*
  zondag 8 mei 2005 @ 22:09:54 #42
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26837034
Ik denk dat het ook andersom geldt, deedeetee... Kleding dat in de winkel nog voor de volle prijs te krijgen is, is op de site afgeprijsd. Ik merk ook dat de collecties in de winkel vaak niet geheel overeen komen met die op site. Als ik kijk naar de collectie op de LIjnbaan in Rotterdam, lijkt deze minder divers en meer gewoontjes dan op de site...
  maandag 9 mei 2005 @ 11:55:55 #43
78780 deedeetee
pi_26848286
Ik heb in 2 verschillende esprit winkels gekeken én bij de bijenkorf én bij schunck in Heerlen en overal hebben ze wel weer wat anders
Op de site staat idd ook veel dat ik in geen enkele winkel gezien heb. Gelukkig vind ik rond kijken leuk
Zo heb ik op de site van wehkamp een schitterende *jacquard*blazer van esprit collection ontdekt die in geen enkele winkel te bekijken is, dat vind ik dan toch wel raar want de online shop heeft 'm óók al niet.
En juist voor die blazer heb ik zoveel zaken afgelopen want ik wil die graag in 't *echt* zien.....

het gekke is dat ik vroeger nooit iets kon vinden bij esprit ik was meer een oilily en riverwoodsfan
  maandag 9 mei 2005 @ 11:58:07 #44
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26848358
Esprit.de is prima iig, daar heb ik toen een horloge gehaald 30 euro onder de winkelwaarde
Lekker snel, duidelijk en krijgt wat je vraagt.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26851750
De gratis retourzending, is dat alleen als je met creditcard betaald??
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 16:51:03 #46
34726 Fratz
Max
pi_26856680
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
De gratis retourzending, is dat alleen als je met creditcard betaald??
nee, ook als je gewoon de rekening thuis wilt hebben.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:08:48 #47
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26857371
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Mukie het volgende:
Esprit.de is prima iig, daar heb ik toen een horloge gehaald 30 euro onder de winkelwaarde
Lekker snel, duidelijk en krijgt wat je vraagt.
Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!
pi_26858747
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:08 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:11:15 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_26859246
Ik heb ook een keer bij de Duitse versie besteld en dat was er binnen een weekje. Dat ging om een jurkje voor m'n nichtje.

Ik vind alleen de kinderkleding leuk. De rest is maar gewoontjes.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:06:54 #50
78780 deedeetee
pi_26860859
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.
Oeps dat is slecht nieuws ik heb gisteren óók wat besteld en dat wil ik komende zondag aan, dus dat kan ik wel vergeten ?

pi_26861092
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Oeps dat is slecht nieuws ik heb gisteren óók wat besteld en dat wil ik komende zondag aan, dus dat kan ik wel vergeten ?

Weet ik niet..volgens mij verschilt het ook heel erg. Maar je moet er denk ik wel rekening mee houden dat het misschien niet gaat lukken..kan het altijd meevallen
  maandag 9 mei 2005 @ 19:25:16 #52
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26861417
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik had vorige week maandag wat besteld. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad dat de order verwerkt is, dus niet een orderbevestiging (die heb ik wel gehad), maar het 2e mailtje dat de order verwerkt is. Heb jij dat tweede mailtje wel gehad dan??
Ik vraag me echt af hoelang het nog gaat duren
  maandag 9 mei 2005 @ 19:29:11 #53
78780 deedeetee
pi_26861547
Heb ik weer.......

Stad en land afgezocht kon alleen iets vinden dat me te duur was,( heb al te veel zomerkleren gekocht ) eindelijk iets gevonden dat de goede kleur, model en prijs heeft en dan krijg ik 't niet op tijd
pi_26861706
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Ik had vorige week maandag wat besteld. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad dat de order verwerkt is, dus niet een orderbevestiging (die heb ik wel gehad), maar het 2e mailtje dat de order verwerkt is. Heb jij dat tweede mailtje wel gehad dan??
Ik vraag me echt af hoelang het nog gaat duren
Nee ik heb dat tweede mailtje ook nog niet gehad..zal mij ook benieuwen hoe lang het nog gaat duren.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:35:21 #55
78780 deedeetee
pi_26861745
en ik heb dus óók geen tweede mailtje gezien, zitten we dus gezellig met z'n allen te wachten
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 19:38:22 #56
34726 Fratz
Max
pi_26861839
ik heb afgelopen donderdag besteld en ook nog geen tweede mailtje gehad. ik schaar me dus bij de "wacht-club".
pi_26861941
Join the club
  maandag 9 mei 2005 @ 19:45:03 #58
78780 deedeetee
pi_26862058
Dat wordt dus in volgorde van bestelling :
  • Tujuh
  • clauwhee
  • Fratz
  • deedeetee

Ik ben benieuwd wie van ons het eerste wat krijgt !

straks krijgen we helemaal niks is de boel bij die onlineshop in de soep gelopen
  • Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_26862113
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef deedeetee het volgende:
    Dat wordt dus in volgorde van bestelling :
  • Tujuh
  • clauwhee
  • Fratz
  • deedeetee

Ik ben benieuwd wie van ons het eerste wat krijgt !

straks krijgen we helemaal niks is de boel bij die onlineshop in de soep gelopen
  • Dat mag ik toch hopen van niet

We wachten af
      maandag 9 mei 2005 @ 19:50:49 #60
    78780 deedeetee
    pi_26862260
    Ik heb een pest aan wachten

Maar om er een gezegde tegen aan te gooien : Gedeelde smart is halve smart
      maandag 9 mei 2005 @ 20:02:24 #61
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_26862628
    Ik heb ook nog geen 2e mailtje ontvangen (heb zaterdag een bestelling geplaatst)...ook maar ff afwachten dus
    pi_26862880
    Ah, HV kan ook op het lijstje

Ik heb ook een hekel aan wachten deedeetee
      maandag 9 mei 2005 @ 20:16:15 #63
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26863055
    Tujuh wacht ook niet zo graag
    Terwijl Hét Lijstje alsmaar groter wordt...
    pi_26863511
    Ik zie nu net trouwens dat de broek die ik heb besteld er niet eens meer op staat..mag toch hopen dat die van mij gereserveerd was.. Hij was toen leverbaar.

Is er hier niet iemand die bij de esprit-online-shop werkt
      maandag 9 mei 2005 @ 20:30:10 #65
    78780 deedeetee
    pi_26863573
    Dan wordt 't :
  • Tujuh
  • clauwhee
  • Fratz
  • Da.Rock
  • HV
  • deedeetee

Nog meer liefhebbers ?

[ Bericht 5% gewijzigd door deedeetee op 10-05-2005 19:05:23 ]
      maandag 9 mei 2005 @ 20:35:37 #66
    78780 deedeetee
    pi_26863785
    Ik heb 't net ff gecheckt mijn vest is nog altijd leverbaar
      maandag 9 mei 2005 @ 22:02:20 #67
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_26866757
    Ik kom die site niet op, elke keer sluit me browser automatisch....
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
    pi_26881277
    Nog niemand met een tweede mailtje?
      dinsdag 10 mei 2005 @ 13:56:31 #69
    78780 deedeetee
    pi_26882012
    sjips toen ik je naam zag staan dacht dat jij wat te melden had

Ben net ff in de winkel in Sittard wezen kijken : géén gele t-shirtjes meer en dat vest hebben ze daar sowieso nooit gehad, als het in de winkel lag had ik het daar immers allang gehaald.
    pi_26882143
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef deedeetee het volgende:
    sjips toen ik je naam zag staan dacht dat jij wat te melden had

Ben net ff in de winkel in Sittard wezen kijken : géén gele t-shirtjes meer en dat vest hebben ze daar sowieso nooit gehad, als het in de winkel lag had ik het daar immers allang gehaald.
    Sorry

Ja balen hè, die spijkerbroek hebben ze wel gehad hier in de stad, maar was werkelijk overal binnen no-time uitverkocht, en ik was te laat
      dinsdag 10 mei 2005 @ 16:50:02 #71
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_26886952
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef clauwheee het volgende:
    Nog niemand met een tweede mailtje?
    Nee nog steeds niet
    En zag net op de site dat 2 van de 3 dingen die ik besteld had nu niet meer leverbaar zijn
    pi_26887031
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 16:50 schreef HV het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet
    En zag net op de site dat 2 van de 3 dingen die ik besteld had nu niet meer leverbaar zijn
    Whehe nee dat had ik gisteren ook, de spijkerbroek die ik heb besteld was gister ineens ook van de site. Maar nu staat ie er weer op! En het is nu wel zo dat de maat die ik had besteld (en de maat die mijn tante heeft besteld > we hebben dezelfde broek besteld ) nu 'niet meer leverbaar' zijn. Dus misschien is dat alleen zo als ze aan het bijwerken zijn?
      dinsdag 10 mei 2005 @ 18:15:16 #73
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26889112
    een kleine update:

Ik heb ze vanmorgen weer eens gemaild en ze zeiden dat ze de rekeninggegevens van mensen die kiezen voor levering op rekening (dus ze kiezen om achteraf te betalen) gaan controleren. Dit kan uiteindelijk enkele dagen duren.
    Ik neem aan dat jullie ook allemaal voor deze optie hebben gekozen, dus vandaar dat het allemaal langer duurt
    pi_26889166
    Ja ik heb die optie ook gekozen Dus we moeten nog meer geduld hebben? Ik hoop toch wel dat we eind deze week onze spullen hebben..
    pi_26889229
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef deedeetee het volgende:
    Dan wordt 't :
  • Tujuh
  • clauwhee
  • Fratz
  • HV
  • deedeetee

Nog meer liefhebbers ?
  • Melt.....
    Bestelling is overigens afgelopen vrijdag geplaatst en na 1 mailtje niks meer gehoord.
      dinsdag 10 mei 2005 @ 18:21:38 #76
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26889276
    Haha, ik heb nu ook werkelijk geen flauw idee meer wanneer we nu onze spullen krijgen
    Laten we maar rekening houden met 3 weken ofzo, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen ... of juist niet nu is immers weinig meer zeker
      dinsdag 10 mei 2005 @ 19:08:04 #77
    78780 deedeetee
    pi_26890554
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Melt.....
    Bestelling is overigens afgelopen vrijdag geplaatst en na 1 mailtje niks meer gehoord.
    Je staat op 't lijstje.

Ik heb je er nog tussen kunnen schuiven maar ik denk dat het na vanavond niet meer lukt want je kunt maar 24 uur je post wijzigen.
    pi_26890613
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je staat op 't lijstje.

Ik heb je er nog tussen kunnen schuiven maar ik denk dat het na vanavond niet meer lukt want je kunt maar 24 uur je post wijzigen.
    Dan kunnen we altijd nog quoten en dan de nieuwe mensen erbij zetten
      dinsdag 10 mei 2005 @ 19:12:32 #79
    78780 deedeetee
    pi_26890702
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef Tujuh het volgende:
    een kleine update:

Ik heb ze vanmorgen weer eens gemaild en ze zeiden dat ze de rekeninggegevens van mensen die kiezen voor levering op rekening (dus ze kiezen om achteraf te betalen) gaan controleren. Dit kan uiteindelijk enkele dagen duren.
    Ik neem aan dat jullie ook allemaal voor deze optie hebben gekozen, dus vandaar dat het allemaal langer duurt
    Ja, daar heb ik ook voor gekozen omdat ik het eerst wil zien , als het tegen valt en ik heb al betaald moet ik maar afwachten hoe lang het duurt voor ik mijn centjes terug krijg
      dinsdag 10 mei 2005 @ 19:44:17 #80
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26891765
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik ook voor gekozen omdat ik het eerst wil zien , als het tegen valt en ik heb al betaald moet ik maar afwachten hoe lang het duurt voor ik mijn centjes terug krijg
    Precies! dat is ook de reden dat ik wat besteld hebt. Het is toch wel fijn om alles eerst te zien en te passen voordat je betaalt. Achteraf maar goed ook dat we dat gedaan hebben, want ik weet haast wel zeker dat het ook lang zou gaat duren voordat je je centjes terug zou krijgen
    pi_26892580
    Ja, ook mijn gedachte hoor. Al ben ik van deze broek redelijk zeker omdat ik al een spijkerbroek heb van edc in die maat.
      dinsdag 10 mei 2005 @ 20:18:47 #82
    78780 deedeetee
    pi_26892921
    Ik heb al een paar vesten van esprit en in verschillende maten dus dat is óók maar afwachten.
      dinsdag 10 mei 2005 @ 21:17:41 #83
    78780 deedeetee
    pi_26894823
    Heeft iemand al met succes kunnen * inloggen * in de onlineshop ? Toen ik dat probeerde werd ik lid van de nieuwsbrief gemaakt
      † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 00:12:04 #84
    34726 Fratz
    Max
    pi_26900718
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef deedeetee het volgende:
    Heeft iemand al met succes kunnen * inloggen * in de onlineshop ? Toen ik dat probeerde werd ik lid van de nieuwsbrief gemaakt
    ik heb net even geprobeerd, krijg alleen een wit scherm. uiteraard ook nog geen mail ontvangen. wordt dit een jarenplan?
      woensdag 11 mei 2005 @ 09:12:02 #85
    78780 deedeetee
    pi_26904825
    Bij mij vroeg hij om m'n emailadres te checken dus ik zet er braaf m'n adres neer en toen kreeg ik dus dit :

" Geachte abonnee,

welkom en dank voor uw abonnement op onze e-mailnieuwsbrief. Met dit abonnement bent u altijd op de hoogte van de nieuwste Esprit-mode, ontvangt u de speciale aanbiedingen die alleen voor abonnees gelden, krijgt u seizoenspromoties en nog veel meer. "

is dat ff boffen

En ik wilde alleen maar inloggen met m'n nieuwe esprit clubcard om te kijken of die na 3 weken al geactiveerd was. Bij 't bestellen op zondag deed ie 't nog niet.
    pi_26905180
    Ik had vorige week een rokje met topje uitgezocht, maar nog niet gelijk besteld.
    Na in de stad gekeken te hebben, had ik beslist het toch via internet te bestellen.
    Dus ik ga maandag weer de site op, kan het hele rokje niet meer vinden.....

Hoe kan dat dan?
    Straks ga ik het natuurlijk weer proberen!
    pi_26905205
    Koningin:
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Whehe nee dat had ik gisteren ook, de spijkerbroek die ik heb besteld was gister ineens ook van de site. Maar nu staat ie er weer op! En het is nu wel zo dat de maat die ik had besteld (en de maat die mijn tante heeft besteld > we hebben dezelfde broek besteld ) nu 'niet meer leverbaar' zijn. Dus misschien is dat alleen zo als ze aan het bijwerken zijn?
    Misschien?
    pi_26905295
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef clauwheee het volgende:
    Koningin:
    [..]

Misschien?
    Toch wel vreemd he?
    Ik ga het straks nog eens zoeken en dan laat ik het wel weten.
      † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 10:02:18 #89
    34726 Fratz
    Max
    pi_26905584
    over die clubcard hè, ik wilde ook even checken wat er op stond. ik heb dat ding al ongeveer een jaar. nou er staat dus welgeteld 1 artikel op! ik had nog wat bonnetjes en toen heb ik de aanwijzigen op de site precies opgevolgd. krijg ik een mail terug dat ik de bonnetjes maar moet scannen en dan naar hun toe moet sturen. fijn is dat. dat is me echt veel te veel werk.
      woensdag 11 mei 2005 @ 10:30:53 #90
    78780 deedeetee
    pi_26906179
    wat een zooitje is 't daar zeg !

woensdag 11 mei 2005 @ 10:56:17 #91
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_26906944
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef Fratz het volgende:
    over die clubcard hè, ik wilde ook even checken wat er op stond. ik heb dat ding al ongeveer een jaar. nou er staat dus welgeteld 1 artikel op! ik had nog wat bonnetjes en toen heb ik de aanwijzigen op de site precies opgevolgd. krijg ik een mail terug dat ik de bonnetjes maar moet scannen en dan naar hun toe moet sturen. fijn is dat. dat is me echt veel te veel werk.
    Als je alles er netjes op laat zetten krijg je echt heel snel een cadeaubon van 7.50 ofzo, da's wel fijn. Maar ik was het inderdaad ook één keer vergeten, moest ik dat bonnetje helemaal gaan faxen...
    Wel vaag, krijg ik laatst mail van hun: "Bij 600 punten (ofzoiets) krijg je een cadeaubon, jij hebt nu 750 punten!" De cadeaubon heb ik nog steeds niet gekregen, wel al drie keer een mail met dezelfde boodschap..
      woensdag 11 mei 2005 @ 11:00:44 #92
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_26907104
    Nou ja, ik weet genoeg zullen we maar zeggen...
    pi_26907653
    Mijn jurkje is er niet meer op dit moment......
      † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 12:05:13 #94
    34726 Fratz
    Max
    pi_26909002
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef miki het volgende:

[..]

Als je alles er netjes op laat zetten krijg je echt heel snel een cadeaubon van 7.50 ofzo, da's wel fijn. Maar ik was het inderdaad ook één keer vergeten, moest ik dat bonnetje helemaal gaan faxen...
    Wel vaag, krijg ik laatst mail van hun: "Bij 600 punten (ofzoiets) krijg je een cadeaubon, jij hebt nu 750 punten!" De cadeaubon heb ik nog steeds niet gekregen, wel al drie keer een mail met dezelfde boodschap..
    ik laat alles er in de winkel altijd opzetten, maar er staat dus, op 1 artikel na, helemaal niks op mijn kaart! het is niet zo dat ik mijn kaart niet bij me had en dus later alles erop wou zetten. er is dus echt iets fout gegaan. (of de caissiéres hier in groningen weten niet hoe het werkt met zo'n kaart..)
      woensdag 11 mei 2005 @ 12:32:08 #95
    78780 deedeetee
    pi_26909755
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef MadGuy het volgende:
    Nou ja, ik weet genoeg zullen we maar zeggen...
    Ik wil je anders best op het lijstje met * wachtenden * zetten hoor, bestel maar gerust.....

pi_26911458
    Heeft ook iemand goede ervaringen?
      woensdag 11 mei 2005 @ 17:59:10 #97
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26920468
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Koningin het volgende:
    Heeft ook iemand goede ervaringen?
    Goede ervaringen met de online-shop ?
      woensdag 11 mei 2005 @ 21:11:39 #98
    78780 deedeetee
    pi_26926086
    helemaal niemand meld zich....
    pi_26926688
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef deedeetee het volgende:
    helemaal niemand meld zich....
    Nee...
      woensdag 11 mei 2005 @ 21:49:00 #100
    78780 deedeetee
    pi_26927204
    Morgen weer een nieuwe dag misschien krijgen we dan wel een mailtje

dwz iemand die bovenaan m'n lijstje staat want ik ben nog lang niet aan de beurt
    pi_26927584
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 21:49 schreef deedeetee het volgende:
    Morgen weer een nieuwe dag misschien krijgen we dan wel een mailtje

dwz iemand die bovenaan m'n lijstje staat want ik ben nog lang niet aan de beurt
    Het eerste wat ik morgen ga doen als ik wakker ben is m'n mail checken, spannend joh Je moet er iets voor over hebben
      Moderator woensdag 11 mei 2005 @ 22:04:10 #102
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_26927766
    Ik heb op de site gekeken, naar de broeken. Als ik normaal een spijkerbroek koop heb ik maat 31/32 - deze maat bestaat niet bij Esprit zo te zien.

Het lijkt me toch dat maat 31 taille ook zou moeten voorkomen. Bij Esprit begint het bij 32/33.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_26927912
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Karina het volgende:
    Ik heb op de site gekeken, naar de broeken. Als ik normaal een spijkerbroek koop heb ik maat 31/32 - deze maat bestaat niet bij Esprit zo te zien.

Het lijkt me toch dat maat 31 taille ook zou moeten voorkomen. Bij Esprit begint het bij 32/33.
    Ik ben de Esprit-spjkerbroekenexpert Ik heb normaal maat 36, en dat is ook gewoon maat 36/33 (in mijn geval 33 als lengte) van de spijkerbroeken bij Esprit. Die 32 en 34 zijn voor ieniemini mensjes Dus heb je bijvoorbeeld maat 36 of 38, dan kun je ook ook gewoon 36/?? of 38/?? bestellen. En het klopt, want mijn tante heeft doorgaans maat 42 en 42/33 zit dr perfect Ze hebben dus 'gewone' maten ipv 'spijkerbroek'maten.
      woensdag 11 mei 2005 @ 22:17:05 #104
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26928269
    Ik heb tot mijn grote genoegen het beruchte tweede mailtje gekregen!
    De bestelling is verwerkt en wordt door de TPG bezorgd. Eindelijk!!
    pi_26928982
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef Tujuh het volgende:
    Ik heb tot mijn grote genoegen het beruchte tweede mailtje gekregen!
    De bestelling is verwerkt en wordt door de TPG bezorgd. Eindelijk!!
    Whahaha! Dat meen je! Deedeetee! Waar ben je! Er is hoop! Wie is er tweede op het lijstje?
      Moderator woensdag 11 mei 2005 @ 22:54:22 #106
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_26929584
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik ben de Esprit-spjkerbroekenexpert Ik heb normaal maat 36, en dat is ook gewoon maat 36/33 (in mijn geval 33 als lengte) van de spijkerbroeken bij Esprit. Die 32 en 34 zijn voor ieniemini mensjes Dus heb je bijvoorbeeld maat 36 of 38, dan kun je ook ook gewoon 36/?? of 38/?? bestellen. En het klopt, want mijn tante heeft doorgaans maat 42 en 42/33 zit dr perfect Ze hebben dus 'gewone' maten ipv 'spijkerbroek'maten.
    Oke, ik dacht dat het de inch maten waren, 33 is dus wel inch lengte? Ik weet eigenlijk niet wat voor maat ik normaal heb van broeken, behalve dan de 31/32.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 22:57:46 #107
    34726 Fratz
    Max
    pi_26929720
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Whahaha! Dat meen je! Deedeetee! Waar ben je! Er is hoop! Wie is er tweede op het lijstje?
    laat je het weten wanneer jij je mailtje krijgt!! daarna ben ik aan de beurt!! (volgens het lijstje dan!)

pi_26929743
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Oke, ik dacht dat het de inch maten waren, 33 is dus wel inch lengte? Ik weet eigenlijk niet wat voor maat ik normaal heb van broeken, behalve dan de 31/32.
    Ja inderdaad, wel inch lengte. Logisch allemaal hè Ik heb in inchmaten meestal 29/32..
    pi_26929780
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:57 schreef Fratz het volgende:

[..]

laat je het weten wanneer jij je mailtje krijgt!! daarna ben ik aan de beurt!! (volgens het lijstje dan!)

Zekers te weten!!
      † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 23:27:20 #110
    34726 Fratz
    Max
    pi_26930769
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Zekers te weten!!
    damn ik zie erg veel overeenkomsten tussen ons. ik heet irl ook claudia, heb communicatie gestudeerd en woon ook in groningen..en dan ook nog dat esprit-online gedoe...
      donderdag 12 mei 2005 @ 08:24:29 #111
    78780 deedeetee
    pi_26935122
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:

[..]

eehhh jij toch ?
      donderdag 12 mei 2005 @ 08:28:14 #112
    78780 deedeetee
    pi_26935153
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

ik heb 31/30 in inch maat en *gewoon* maat 38
    pi_26935217
    Er is dus nog hoop

Ik ga gewoon eens wat bestellen, truitje ofzo en dan kijken hoe lang het duurt.
      donderdag 12 mei 2005 @ 08:36:53 #114
    78780 deedeetee
    pi_26935228
    goed zo ik kom straks wel ff kijken of je al wat besteld heb en dan maak ik een nieuwe lijst
    ik ben al laat voor mijn werk
    pi_26935378
    Tweede mailtje binnen én spijkerbroek onderweg

pi_26935390
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Fratz het volgende:

[..]

damn ik zie erg veel overeenkomsten tussen ons. ik heet irl ook claudia, heb communicatie gestudeerd en woon ook in groningen..en dan ook nog dat esprit-online gedoe...
    Dat meen je
    pi_26935484
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef clauwheee het volgende:
    Tweede mailtje binnen én spijkerbroek onderweg

Volgens mij valt het allemaal wel mee dus! Duurt alleen langer.
      † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 09:09:25 #118
    34726 Fratz
    Max
    pi_26935635
    Hoe is het mogelijk!!! Ik heb mijn tweede mailtje binnen!!!

nou zal je zien dat ik de broek die ik heb besteld niet mooi vind of dattie niet lekker zit. al dat gewacht voor niks..
    pi_26935650
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Koningin het volgende:

[..]

Volgens mij valt het allemaal wel mee dus! Duurt alleen langer.
    Ja ik denk dat het een combinatie van factoren is dit keer; net online, veel orders hoorde ik en natuurlijk nog die controle van de rekeninggegevens (dat hoeft een volgende keer waarschijnlijk ook niet?)
    pi_26935664
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 09:09 schreef Fratz het volgende:
    Hoe is het mogelijk!!! Ik heb mijn tweede mailtje binnen!!!

nou zal je zien dat ik de broek die ik heb besteld niet mooi vind of dattie niet lekker zit. al dat gewacht voor niks..
    Ah zo gaat ie goed
      † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 09:11:32 #121
    34726 Fratz
    Max
    pi_26935677
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 09:10 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ah zo gaat ie goed
    ja dacht ik!!
    pi_26936072
    OK, ik heb 2 dingen besteld....nu accepteert hij mijn e-mail adres niet.
    Heb er al verschillende geprobeerd....

Edit: hij heeft er al eentje gepakt.
    pi_26936124
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 09:34 schreef Koningin het volgende:
    OK, ik heb 2 dingen besteld....nu accepteert hij mijn e-mail adres niet.
    Heb er al verschillende geprobeerd....

Edit: hij heeft er al eentje gepakt.
    Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.

edit:
    pi_26936517
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 09:37 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.

edit:
    Ja, normaal krijg ik ook gewoon de nieuwsbrief op mijn hotmail adres....
      donderdag 12 mei 2005 @ 09:59:30 #125
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_26936572
    Ah, het gaat dus de goede kant op!
    pi_26938367
    De eerste mail heb ik binnen
      donderdag 12 mei 2005 @ 11:40:01 #127
    78780 deedeetee
    pi_26939477
    update lijstje :

• Tujuh------------ 2 e mailtje
  • clauwheee----- 2 e mailtje + pakje ontvangen
  • Fratz------------- 2 e mailtje + pakje ontvangen en weer retour
  • Da.Rock-------- 2 e mailtje + pakje ontvangen
  • HV
  • deedeetee
  • Koningin

En MadGuy , want to join the club ?

[ Bericht 1% gewijzigd door deedeetee op 13-05-2005 15:56:18 ]
      donderdag 12 mei 2005 @ 11:45:14 #128
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_26939652
    Ik twijfel nog, deedeetee. Ik heb wel wat leuke dingen gezien, maar ik moet ook nog even een keer de stad in dus misschien vind ik het daar ook wel...
      donderdag 12 mei 2005 @ 11:52:21 #129
    78780 deedeetee
    pi_26939867
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef MadGuy het volgende:
    Ik twijfel nog, deedeetee. Ik heb wel wat leuke dingen gezien, maar ik moet ook nog even een keer de stad in dus misschien vind ik het daar ook wel...
    Gewoon in de winkel kopen gaat iig een stuk vlugger want het ziet er naar uit dat je bij de onlineshop bijn 2 weken kunt wachten op je bestelling.
    In mijn geval ligt 't anders want ik heb al in diverse plaatsen gewinkeld en kon niet vinden wat ik zocht behalve als ik er méér voor wilde betalen dan ik er ( vanwege overcompleetheid ) voor over heb.
    pi_26942499
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
    update lijstje :

• clauwheee----- 2 e mailtje
  • Fratz------------- 2 e mailtje
  • Da.Rock
  • HV
  • deedeetee
  • Koningin

• Ik heb wel al het 1e mailtje gekregen.
      donderdag 12 mei 2005 @ 13:27:35 #131
    78780 deedeetee
    pi_26942731
    we hebben allemaal het 1 e mailtje gekregen, maar ze sturen het pas op na het 2 e mailtje.
    pi_26952897
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
    update lijstje :

• clauwheee----- 2 e mailtje
  • Fratz------------- 2 e mailtje
  • Da.Rock
  • HV
  • deedeetee
  • Koningin

• 2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.
    pi_26953086
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.
    Kijk, dat schiet op!
      donderdag 12 mei 2005 @ 19:16:51 #134
    78780 deedeetee
    pi_26953479
    lijst aangepast
      † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 19:26:20 #135
    34726 Fratz
    Max
    pi_26953792
    dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
      donderdag 12 mei 2005 @ 20:24:38 #136
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26955579
    Wat zie ik toch veel gejuich en een hoop blije gezichten de laatste tijd
    Eindelijk loopt het na een stroeve start uiteindelijk toch nog goed af voor iedereen!
    Ik heb het pakketje overigens nog niet binnen gekregen vandaag. Dat zal dan wel morgen worden. Oeeh spannuhnd!!
      donderdag 12 mei 2005 @ 20:29:01 #137
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26955694
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
    dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
    Idd dat vind ik ook wel een beetje gek overkomen. Esprit logistik Auftrag ... RECHNUNG. Ach wat maakt het ook eigenlijk uit.... als ik mijn spul maar binnenkrijg en als alles naar wens verloopt heb ik er geen problemen mee Een beetje vreemd blijft het echter wel...
      donderdag 12 mei 2005 @ 20:29:59 #138
    78780 deedeetee
    pi_26955722
    Da.Rock had op vrijdag besteld en nu ze het 2 e mailtje heeft is HV aan de beurt die bestelde op zaterdag. En dan ikke, ik heb zondag besteld. Ik zit met smart te wachten
    Misschien morgen al mail en dan krijg ik 't pakje begin volgende week. Te laat voor het weekend dat is dan wél weer jammer....
      donderdag 12 mei 2005 @ 20:31:45 #139
    78780 deedeetee
    pi_26955787
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
    Van mij mag de hele mail in 't duits alssie maar gauw binnen komt
      donderdag 12 mei 2005 @ 21:14:14 #140
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_26957179
    Ik heb nog geen 2e mailtje, maar aan de reacties te zien zal dat wel niet lang meer duren
    pi_26957880
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 20:29 schreef deedeetee het volgende:
    Da.Rock had op vrijdag besteld en nu ze het 2 e mailtje heeft is HV aan de beurt die bestelde op zaterdag. En dan ikke, ik heb zondag besteld. Ik zit met smart te wachten
    Misschien morgen al mail en dan krijg ik 't pakje begin volgende week. Te laat voor het weekend dat is dan wél weer jammer....
    Laatste keer dat ik keek was ik nog een hij
    Maar goed, het lijkt er op dat het pakketje uit Duitsland moet komen dus ik verwacht het maandag pas aangezien TPG in het weekend geen pakketjes bezorgt.
      donderdag 12 mei 2005 @ 21:58:08 #142
    78780 deedeetee
    pi_26958548
    oeps ! niet goed opgelet
    pi_26965872
    Dan zal ik waarschijnlijk mijn 2e mailtje volgende week woensdag ofzo pas krijgen...
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 10:41:25 #144
    34726 Fratz
    Max
    pi_26968903
    als het goed is heeft de postbode vandaag een pakje voor me

en als ik pech hebt komt het maandag pas..
    pi_26969096
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Fratz het volgende:
    als het goed is heeft de postbode vandaag een pakje voor me

en als ik pech hebt komt het maandag pas..
    Morgen kan ook nog.
    Maandag denk ik niet ivm Pinksteren.
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 11:19:32 #146
    34726 Fratz
    Max
    pi_26970242
    ow, ja pinksteren, helemaal vergeten! maar meestal bezorgen ze geen pakjes om zaterdag. dan wordt het zelfs dinsdag....

maar ik geef de moed niet op! ik zal de brievenbus scherp in de gaten houden!
    pi_26970928
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 11:19 schreef Fratz het volgende:
    ow, ja pinksteren, helemaal vergeten! maar meestal bezorgen ze geen pakjes om zaterdag. dan wordt het zelfs dinsdag....

maar ik geef de moed niet op! ik zal de brievenbus scherp in de gaten houden!
    Mijn postbode is al langs geweest!! Ik heb m'n broek binnen En hij zit
      vrijdag 13 mei 2005 @ 11:54:47 #148
    78780 deedeetee
    pi_26971528
    Prima dus !!!! Nou ik mijn mailtje nog
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 12:01:29 #149
    34726 Fratz
    Max
    pi_26971723
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:

[..]

ik ren nu naar beneden!!!
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 12:20:21 #150
    34726 Fratz
    Max
    pi_26972210
    helaas de post was er nog niet. dat had ik kunnen weten want die komt hier meestal pas om een uur of drie.
    pi_26972301
    Whehehe...maar vriendjelief zegt nu dat het met een apart busje was (van TPG waarschijnlijk), niet via de reguliere post(bode) zeg maar
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:36:37 #152
    78780 deedeetee
    pi_26972686
    Pakjes worden idd apart bezorgt door TPG, er is dus nog hoop voor Fratz !
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 12:40:51 #153
    34726 Fratz
    Max
    pi_26972795
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef clauwheee het volgende:
    Whehehe...maar vriendjelief zegt nu dat het met een apart busje was (van TPG waarschijnlijk), niet via de reguliere post(bode) zeg maar
    ik las dit en de voordeurbel ging! het pakje is binnen! ik ga het nu snel openmaken!
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:42:33 #154
    78780 deedeetee
    pi_26972861
    oeh oeh spannend

† In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 12:46:51 #155
    34726 Fratz
    Max
    pi_26972980
    hij past niet
    wat jammer.. al dat gewacht voor niks. nou dan zal ik wel testen of zo'n retourzending zo gemakkelijk is.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:52:48 #156
    78780 deedeetee
    pi_26973167
    hee wat jammer nou...

ik vind 't erg sneu voor je

Maar laat je ons wel weten hoe het retour sturen gaat ? En bestel je nu een andere maat of houdt je het voor gezien ?
    pi_26973226
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef Fratz het volgende:
    hij past niet
    wat jammer.. al dat gewacht voor niks. nou dan zal ik wel testen of zo'n retourzending zo gemakkelijk is.
    Wat had je ook alweer besteld?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:54 #158
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26973322
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dan heb je je pakje sneller binnen dan ik
    Oh en jij ook Fratz!
    Btw, jammer dat het niet past
      vrijdag 13 mei 2005 @ 13:00:40 #159
    78780 deedeetee
    pi_26973373
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dan heb je je pakje sneller binnen dan ik
    Had jij 't nog niet dan en ik heb je als als* ontvangen * op m'n lijstje gezet , dat moet ik dus weer veranderen ?

lijstje weer aangepast
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 13:06:45 #160
    34726 Fratz
    Max
    pi_26973533
    ik had een broek besteld. ik kijk wel weer even op de site of ik iets anders zie wat ik leuk vind. maar het gaat toch een stuk sneller om het in de winkel te kopen!
    pi_26973547
    clauwhee: foto's van die mooie broek

Fratz, nu kunnen we wel met jou de retourzending gaan evalueren.
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 13:13:21 #162
    34726 Fratz
    Max
    pi_26973722
    ik wou net op de website van Esprit even kijken voor iets nieuws, maar de site doet het hier niet momenteel. bij jullie wel?
    pi_26973734
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 13:07 schreef Koningin het volgende:
    clauwhee: foto's van die mooie broek
    Even van de site geplukt :
    pi_26973782
    Ja fratz hier net wel !
      vrijdag 13 mei 2005 @ 13:20:55 #165
    78780 deedeetee
    pi_26973934
    Ziet er goed uit die broek mooie kleur ook
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 13:30:33 #166
    34726 Fratz
    Max
    pi_26974239
    echt een heel mooi broekie!
    (maar de site doet het hier echt niet. explorer houdt er zelf mee op.)
      vrijdag 13 mei 2005 @ 13:37:39 #167
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26974508
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Had jij 't nog niet dan en ik heb je als als* ontvangen * op m'n lijstje gezet , dat moet ik dus weer veranderen ?

lijstje weer aangepast
    Nope ik heb het nog steeds niet. Heb ook nergens gezegd dat ik het al had hoor
    Ik hoop dat het vandaag nog komt. Het moét er gewoon morgen zijn anders word ik gek! Dan zou het dinsdag moeten aankomen en meer dan 2 weken wachten op een pakketje uit nota bene Nederland is wel heel erg vind ik
    pi_26975011
    Mooie broek Clauwheee

De site doet het hier gewoon.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 14:10:33 #169
    78780 deedeetee
    pi_26975715
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Nope ik heb het nog steeds niet. Heb ook nergens gezegd dat ik het al had hoor
    Weet ik, was gewoon mijn fout !

Ik hoop voor je dat ze het vandaag nog komen brengen.
    pi_26976559
    Leuke broek hè *Blij*
    pi_26976818
    Mijn bestelling is binnen
    Het heeft precies een week geduurd.

* Da.Rock Patst
    pi_26976854
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
    [afbeelding]

* Da.Rock Patst
    pi_26976982
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 14:43 schreef clauwheee het volgende:

[..]

nice pants btw
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 15:19:02 #174
    34726 Fratz
    Max
    pi_26978128
    quote:
    [afbeelding]

* Da.Rock Patst
    leuk shirt!!!
    ik ga nu mijn pakje terugbrengen..
    pi_26978406
    quote:
    [afbeelding]

* Da.Rock Patst
    Gaat het over het hemd of shirt?
    WEl leuk

Dan kan ik waarschijnlijk volgende week patsen!
    pi_26979937
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef Koningin het volgende:

[..]

Gaat het over het hemd of shirt?
    WEl leuk

Dan kan ik waarschijnlijk volgende week patsen!
    Het gaat om het hemd. Shirt eronder is wel leuk maar heeft geen mooie kleur imo.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 16:03:49 #177
    78780 deedeetee
    pi_26979987
    Nou Da.Rock het heeft jou wel mee gezeten ! Je hebt wel iets leuks uitgezocht.
    Ik vind de kleur van 't shirt ook wel mooi maar onder dat hemd zou ik zelf wel een andere kleur nemen.

En Tujuh is jouw pakje nu al aan gekomen ?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 16:08:06 #178
    78780 deedeetee
    pi_26980160
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Fratz het volgende:

[..]

leuk shirt!!!
    ik ga nu mijn pakje terugbrengen..
    ff troosten erg jammer voor je hoor, volgende keer beter.
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 16:22:35 #179
    34726 Fratz
    Max
    pi_26980747
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ff troosten erg jammer voor je hoor, volgende keer beter.
    bedankt!

ik ben er alleen net achter gekomen dat ik zo ontzettend stom ben geweest om het formulier dat bij de bestelling zat NIET in het pakje te stoppen... heel onnozel van me.... maar snel een mailtje sturen...
      vrijdag 13 mei 2005 @ 16:23:45 #180
    78780 deedeetee
    pi_26980797
    ieuw staat er nu niet op van wie het pakje afkomt

Het zit je niet mee vandaag, ik hoop dat je niet bijgelovig bent ?
      † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 16:59:01 #181
    34726 Fratz
    Max
    pi_26982111
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef deedeetee het volgende:
    ieuw staat er nu niet op van wie het pakje afkomt

Het zit je niet mee vandaag, ik hoop dat je niet bijgelovig bent ?
    eeehhh, neee... vrijdag de 13e... gelukkig ben ik niet bijgelovig! en er staat inderdaad niet op van wie het is. heb wel een track&trace nummer!
    pi_26982179
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef Fratz het volgende:

[..]

bedankt!

ik ben er alleen net achter gekomen dat ik zo ontzettend stom ben geweest om het formulier dat bij de bestelling zat NIET in het pakje te stoppen... heel onnozel van me.... maar snel een mailtje sturen...

Misschien ligt het pakje nog op het postkantoor.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 17:04:07 #183
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26982284
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 16:03 schreef deedeetee het volgende:

En Tujuh is jouw pakje nu al aan gekomen ?
    Neeeee!! Nog steeds niet en het is al 5 uur geweest (of levert TPG 's avonds ook nog?) damn dan nog maar een dagje wachten
      vrijdag 13 mei 2005 @ 17:08:05 #184
    78780 deedeetee
    pi_26982404
    TPG levert nog wel ff door, die rijden ná zessen óók nog met pakjes, maar ik begin me af te vragen of 't voor jou vandaag nog komt. Anders morgen hoop ik maar ! Wat irri dat 't bij jou zo lang duurt hé ?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 19:19:41 #185
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_26985861
    Ik heb mijn pakje nu ook binnen!!!
    Eindelijk! :D
    En alles zit goed, dus nu maar even rustig beslissen wat ik ermee ga doen. Ik denk dat ik alles wel gewoon hou

woehoeeee

[ Bericht 11% gewijzigd door Tujuh op 13-05-2005 19:27:19 ]
      vrijdag 13 mei 2005 @ 19:30:24 #186
    109826 Waywardian
    Dat zeg ik!
    pi_26986224
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
    Even van de site geplukt :
    Toffe broek.
    Pride is tasteless, colorless and sizeless. Yet it is the hardest thing to swallow.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 19:48:23 #187
    78780 deedeetee
    pi_26986764
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Tujuh het volgende:
    Ik heb mijn pakje nu ook binnen!!!
    Eindelijk! :D
    En alles zit goed, dus nu maar even rustig beslissen wat ik ermee ga doen. Ik denk dat ik alles wel gewoon hou

woehoeeee
    Heeeee !!!! goed nieuws Tujuh
    En is het net zo mooi als op de foto's op de site ?
    pi_26987190
    Ah mooi zo Tujuh! Dus toch nog na zessen?
    pi_26989771
    Tujuh ga jij nog showen wat je binnen hebt gekregen?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 21:38:19 #190
    78780 deedeetee
    pi_26989986
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef Waywardian het volgende:

[..]

Toffe broek.
    Ze hebben nog veel meer leuke spullen, bestel ook maar wat dan kun je óók op mijn lijstje
    Onder koningin is nog plaats genoeg
    pi_26990086
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze hebben nog veel meer leuke spullen, bestel ook maar wat dan kun je óók op mijn lijstje
    Whaha werk je stiekem bij de Esprit
      vrijdag 13 mei 2005 @ 21:44:27 #192
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_26990136
    Deedeetee slaat nu door met de lijstjesgeilheid. Dat doet Esprit nu met je!

Ik bestel voorlopig even niets. Niet omdat het zo langzaam ging, maar gewoon omdat ik nog even wil rondkijken.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 21:46:24 #193
    78780 deedeetee
    pi_26990182
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 21:42 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Whaha werk je stiekem bij de Esprit

LOL

nee jammer genoeg niet dan had ik wel voor gezorgt dat m'n nieuwe vest er voor zondag was. ( snik )

ik heb zelfs het 2 e mailtje nog niet gehad
      vrijdag 13 mei 2005 @ 21:48:19 #194
    109826 Waywardian
    Dat zeg ik!
    pi_26990230
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
    Hmmzz, da's zo'n slecht idee nog niet.
    Pride is tasteless, colorless and sizeless. Yet it is the hardest thing to swallow.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 21:51:10 #195
    78780 deedeetee
    pi_26990293
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef Waywardian het volgende:

[..]

Hmmzz, da's zo'n slecht idee nog niet.

Zien jullie nou wel ik heb al bijna een nieuwe klant gestrikt, zou ik nou provisie krijgen van esprit
      zaterdag 14 mei 2005 @ 13:02:43 #196
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27002082
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
    Tujuh ga jij nog showen wat je binnen hebt gekregen?
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 19:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Heeeee !!!! goed nieuws Tujuh
    En is het net zo mooi als op de foto's op de site ?
    Dank voor jullie grote medeleven!
    Dit is wat ik besteld heb en ik denk dat ik alles wel ga kopen!

Ook ziet het er precies hetzelfde uit als van op de site. Alleen bij het overhemd kun je de knoopjes wat beter zien. Die zijn iets donkderder van kleur, maar dat vind ik op zich niet zo erg

[ Bericht 2% gewijzigd door Tujuh op 14-05-2005 15:04:36 ]
    pi_27003051
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Tujuh het volgende:

[..]

[..]

Dank voor jullie grote medeleven!
    Dit is wat ik besteld heb en ik denk dat ik alles wel ga kopen!
    [afbeelding]
    Ook ziet het er precies hetzelfde uit als van op de site. Alleen bij het overhemd kun je de knoopjes wat beter zien. Die zijn iets donkderder van kleur, maar dat vind ik op zich niet zo erg
    Ik zie geen plaatje
      zaterdag 14 mei 2005 @ 15:04:55 #198
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27004491
    nu wel weer
      zaterdag 14 mei 2005 @ 18:09:25 #199
    78780 deedeetee
    pi_27007729
    Ik vind 't allemaal erg leuk, vooral het vest, heb je die leuke streep eronder óók erbij ?
      zaterdag 14 mei 2005 @ 18:33:54 #200
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27008310
    Nee ik heb alleen die 3 dingen besteld. Daar heb ik al genoeg geld aan uitgegeven als je begrijpt wat ik bedoel haha Hoewel ik ook wel een paar leuken met streep heb gezien ja! Misschien iets voor de volgende keer
    Maar dat gele shirtje past er ook wel bij en ook het witte neutrale overhemd staat er wel leuk onder hoor

Btw, wat hebben jullie dan allemaal besteld? Ik heb maar weinig plaatjes voorbij zien komen
      zaterdag 14 mei 2005 @ 18:49:09 #201
    78780 deedeetee
    pi_27008579
    Ik zal ff kijken of ik foto 's kan plaatsen

Zie ik net dat 't vest dat ik heb besteld afgeprijst is, dat is wel fijn maar ik had 't dus morgen nodig en dus ben ik maar weer naar de winkel gegaan en heb daar een ander vest gekocht in dezelfde kleur
    Als het pakje komt kan het vest retour één blauw vestje is genoeg , jammer maar helaas.......

[ Bericht 67% gewijzigd door deedeetee op 14-05-2005 18:56:05 ]
      zaterdag 14 mei 2005 @ 18:52:57 #202
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27008677
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef deedeetee het volgende:
    Ik zal ff kijken of ik foto 's kan plaatsen
      zaterdag 14 mei 2005 @ 19:04:05 #203
    78780 deedeetee
    pi_27008919
    sjips picserver problemen , maar er wordt aan gewerkt
      zaterdag 14 mei 2005 @ 19:33:17 #204
    78780 deedeetee
    pi_27009488
    Ga ik nog ff kijken is dat hele vest dat zonet nog was afgeprijst opeens van die site * verdwenen *

En het vest dat ik vandaag in de winkel kocht is in de onlineshop uitverkocht

Sorry, de picserver doet nog steeds moeilijk, ik zal het strakjes nog eens proberen
    pi_27022847
    Tujuh leuk

deedeetee? We willen plaatjes
      maandag 16 mei 2005 @ 10:43:24 #206
    78780 deedeetee
    pi_27047800

het vest en t-shirt dat ik besteld heb.

Het vest dat ik zaterdag gekocht heb.
    Ik heb 't overgens gisteren niet aan gehad en wacht nog ff af als het vest van de onlineshop erg veel mooier is kan het in de winkel nog gaan ruilen voor iets anders. En dan houdt ik dat van de onlineshop toch maar.
      maandag 16 mei 2005 @ 12:33:43 #207
    78780 deedeetee
    pi_27050272
    Als ik ze zo onder elkaar zie staan vind ik het bovenste vest ( online shop ) véél mooier. Ik heb dat in 't oranje zaterdag in de winkel gezien en het heeft zo'n soort verwassen uiterlijk, staat erg leuk Veel mooier als dat vestje dat ik nu gekocht heb vandaar dus dat ik dat niet eerder kocht maar dat veel leukere van de onlineshop bestelde.

Wat vinden jullie ????
      maandag 16 mei 2005 @ 12:48:53 #208
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27050629
    Leuk hoor deedeetee!
    Ik vind dat eerste vest ook leuker! Gewoon de vorm is mooier en er zitten geen touwtjes aan als ik het goed zie

En thnx clauwheee
    pi_27050670
    Vind de onderste veeeeeeeeeeeel mooier. Middelste ziet er zo "rommelig" uit.
      maandag 16 mei 2005 @ 12:51:06 #210
    78780 deedeetee
    pi_27050675
    Ik haal die touwtjes er altijd meteen uit

Maar ik vind 't ook mooier als ze er gewoon niet inzitten.
      maandag 16 mei 2005 @ 12:54:31 #211
    78780 deedeetee
    pi_27050762
    quote:
    Op maandag 16 mei 2005 12:50 schreef Da.Rock het volgende:
    Vind de onderste veeeeeeeeeeeel mooier. Middelste ziet er zo "rommelig" uit.

De bovenste heeft een mooier model maar lijkt me langer en ik ben maar klein.......

Ik denk ook dat kleuren er nogal verschillend uit zien.
    pi_27051631
    Ik vind de bovenste veul mooier
    pi_27052161
    IK vind de onderste mooier
      maandag 16 mei 2005 @ 14:54:28 #214
    78780 deedeetee
    pi_27053626
    2 stemmen voor de bovenste en 2 stemmen voor de onderste.
      maandag 16 mei 2005 @ 15:02:06 #215
    96705 mirrie1986
    all you need is love
    pi_27053806
    ik vind de onderste ook mooier
      maandag 16 mei 2005 @ 15:45:18 #216
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27054858
    quote:
    Op maandag 16 mei 2005 14:54 schreef deedeetee het volgende:
    2 stemmen voor de bovenste en 2 stemmen voor de onderste.
    jijzelf vond de bovenste toch ook mooier???
    dat zijn dus 3 stemmen voor de bovenste
      maandag 16 mei 2005 @ 15:46:43 #217
    78780 deedeetee
    pi_27054901
    ow ja
      maandag 16 mei 2005 @ 22:43:18 #218
    109826 Waywardian
    Dat zeg ik!
    pi_27068127
    Ik vind de bovenste ook leuker.
      maandag 16 mei 2005 @ 22:54:38 #219
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_27068559
    nog een stem voor de bovenste!
      dinsdag 17 mei 2005 @ 10:22:42 #220
    78780 deedeetee
    pi_27076282
    da's mooi, maar ik heb nog steeds geen 2 e mailtje gehad
    pi_27076573
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef deedeetee het volgende:
    da's mooi, maar ik heb nog steeds geen 2 e mailtje gehad
    Ik ook niet
      dinsdag 17 mei 2005 @ 10:42:19 #222
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_27076748
    quote:
    Op maandag 16 mei 2005 22:54 schreef Tujuh het volgende:
    nog een stem voor de bovenste!
    Ik stem voor de onderste De bovenste is ook mooi, maar lijkt me zo'n flubberding!
      dinsdag 17 mei 2005 @ 10:52:54 #223
    78780 deedeetee
    pi_27077017
    ff tellen :
    4 voor de bovenste en 4 voor de onderste
      dinsdag 17 mei 2005 @ 18:47:50 #224
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_27091924
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik ook niet
    Ik ook nog steeds niet...duurt nu wel erg lang.
    -------------------
    Enne ik vind de onderste mooier
      dinsdag 17 mei 2005 @ 19:04:14 #225
    78780 deedeetee
    pi_27092604
    De onderste staat voor met 5 tegen 4 !!!

nog steeds geen 2e mailtje
    pi_27092698
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef deedeetee het volgende:
    De onderste staat voor met 5 tegen 4 !!!

nog steeds geen 2e mailtje
      dinsdag 17 mei 2005 @ 19:30:38 #227
    78780 deedeetee
    pi_27093633
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Je bedoelt toch de 5 tegen 4 stemmen hé

en niet dat ik nog mailtje heb gehad ?
    pi_27098340
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je bedoelt toch de 5 tegen 4 stemmen hé

nou ja, wat denk je wel niet van me
      dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:48 #229
    78780 deedeetee
    pi_27098525
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

nou ja, wat denk je wel niet van me
    sowwy
      woensdag 18 mei 2005 @ 07:52:05 #230
    78780 deedeetee
    pi_27106523
    2 e mailtje ontvangen

pakje is onderweg !!!

HV heb jij 't ook al ??
    pi_27106839
    deedeetee, wanneer had jij besteld?

Ik heb vorige week donderdag besteld en net had ik nog geen 2e mailtje!
      woensdag 18 mei 2005 @ 09:24:57 #232
    78780 deedeetee
    pi_27107671
    Ik heb 't de zondag vóór jou besteld, maar Tujuh had maandag,Clauwheee dinsdag Fratz donderdag en Da.Rock had vrijdag besteld en die mailtjes en pakjes kwamen vrij vlot achter elkaar binnen. Dus ik denk dat jij nu ook wel gauw bericht zult krijgen
    Als ze weer bezig zijn met verzenden werken ze wel ff door. Het lijkt net of ze de bestellingen van een week opsparen en die dan achter elkaar door afwerken.
    pi_27115007
    Heb net een minuutje geleden gekeken en nu heb ik wel het 2e mailtje

De zending verlaat vandaag hun Logistic-Centrum
    Morgen wellicht een pakje.
    pi_27115115
    Ja dat idee krijg ik ook deedeetee!

Koningin
      woensdag 18 mei 2005 @ 13:54:11 #235
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_27115756
    eindelijk, de Esprit online shop,

Ik ga binnenkort maar eens een aardige bestelling doen. Goed om te lezen dat het bestellen wel aardig gaat.
    Zodra ik ga bestellen hou ik het hier wel op de hoogte.
    Save the cheerleader. Save the World.
    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
      woensdag 18 mei 2005 @ 16:41:30 #236
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_27120718
    Jep, 't tweede mailtje is hier EINDELIJK ook gearriveerd
      woensdag 18 mei 2005 @ 17:07:05 #237
    78780 deedeetee
    pi_27121503
    Leuk krijgen we morgen misschien allemaal een pakje
    pi_27123578
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef deedeetee het volgende:
    Leuk krijgen we morgen misschien allemaal een pakje
    Ik ook.
    Had afgelopen vrijdag weer iets besteld en vandaag heb ik de rechnung gekregen.
      woensdag 18 mei 2005 @ 18:41:02 #239
    78780 deedeetee
    pi_27124235
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Ik ook.
    Had afgelopen vrijdag weer iets besteld en vandaag heb ik de rechnung gekregen.
    Goed zo ! en vergeet niet om een plaatje te posten als 't pakje er is
      donderdag 19 mei 2005 @ 14:30:20 #240
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_27150692
    Pakje is gearriveerd....
    De spijkerbroek die ik had besteld stuur ik terug...past niet echt goed (En heb deze week toch al een andere besteld dus zo erg is dat niet )

En dit zijn de shirtjes(die hou ik dus wel):

Heb het tweede mailtje van de spijkerbroek die ik afgelopen zat. besteld heb nu ook al dus die krijg ik morgen als het mee zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door HV op 19-05-2005 15:06:18 ]
      donderdag 19 mei 2005 @ 15:06:38 #241
    78780 deedeetee
    pi_27152040
    Heb jij je pakje al ??? Ik zit nog te wachten

Ik vind allebei de shirtjes leuk, maar de bovenste is 't leukste
      donderdag 19 mei 2005 @ 15:17:57 #242
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_27152477
    quote:
    Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef deedeetee het volgende:
    Heb jij je pakje al ??? Ik zit nog te wachten

Ik vind allebei de shirtjes leuk, maar de bovenste is 't leukste
    Nou ja de dag is nog niet om, dus zal vast nog wel komen toch? Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat ze 't hier vandaag al zouden brengen(Friesland ).

En ik had 't bovenste shirtje ook als eerste uitgezocht, maar ik moest ook nog een shirtje voor naar m'n werk hebben(stage). En dat is dus de onderste geworden
      donderdag 19 mei 2005 @ 15:24:47 #243
    78780 deedeetee
    pi_27152696
    Pakjes worden hier door de post meestal in de namiddag pas rond gebracht
    Gewone post komt ook meestal pas na twaalfen
    pi_27153860
    Mijn man stuurde me net een mail, hij was thuis geweest:

Mijn pakje is er ook
    Straks gelijk even kijken.

Dit had ik besteld:

[ Bericht 18% gewijzigd door Koningin op 19-05-2005 16:02:06 ]
      donderdag 19 mei 2005 @ 17:43:58 #245
    78780 deedeetee
    pi_27157503
    Mijn pakje is er , het t-shirt is prima

Het vest minder Dat stuur ik dus terug
    Het is trouwens niet eens afgeprijst zoals het nú wel is in de online shop ! op de rekening staat gewoon de * oude * prijs

Trouwens leuke blouse Koningin en ook al zo'n leuk rood shirtje !
      donderdag 19 mei 2005 @ 22:02:58 #246
    78780 deedeetee
    pi_27166269
    @ Koningin :
    En paste het allemaal ?

@ Da.Rock :
    Heb jij óók je pakje al gekregen
    pi_27174757
    Het paste wel allemaal, maar het zat om de een of andere reden niet helemaal lekker.
    Blouse viel ook een beetje tegen, dus ik stuur alles weer terug.
    pi_27182717
    Hoe doen jullie dat met die retouren, gewoon terugsturen en rekening met dat bedrag verminderen of betaal je eerst netjes?
    Nu ook in vanillesmaak
    pi_27183382
    quote:
    Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef deedeetee het volgende:
    @ Koningin :
    En paste het allemaal ?

@ Da.Rock :
    Heb jij óók je pakje al gekregen
    Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.
      vrijdag 20 mei 2005 @ 13:54:46 #250
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_27183940
    Er zitten best leuke dingen bij. Ik ga morgen eens even passen in een Esprit winkel. Mochten ze daar de goede kleur of maat niet meer hebben kan ik nog even via de webwinkel bestellen (als ze het daar nog wel hebben uiteraard ) Handig.
    Zu hause ist alles besser
      vrijdag 20 mei 2005 @ 15:54:49 #251
    78780 deedeetee
    pi_27188617
    quote:
    Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Desiderius het volgende:
    Hoe doen jullie dat met die retouren, gewoon terugsturen en rekening met dat bedrag verminderen of betaal je eerst netjes?
    Dat ga ik wel doen ja

Ik betaal het t-shirt wel en het vest niet, lijkt mij logisch toch ? Als ik alles terug stuur betaal ik immers óók niks, dus waarom zou ik dan nu het vest dat terug gestuurd wordt wél betalen ?
      vrijdag 20 mei 2005 @ 15:55:46 #252
    78780 deedeetee
    pi_27188666
    quote:
    Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.
    Mooie kleur
    pi_27188744
    quote:
    Op vrijdag 20 mei 2005 15:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat ga ik wel doen ja

Ik betaal het t-shirt wel en het vest niet, lijkt mij logisch toch ? Als ik alles terug stuur betaal ik immers óók niks, dus waarom zou ik dan nu het vest dat terug gestuurd wordt wél betalen ?
    Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..

Gewoon het laatste neem ik aan.
    Nu ook in vanillesmaak
      vrijdag 20 mei 2005 @ 16:00:05 #254
    78780 deedeetee
    pi_27188836
    quote:
    Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef Desiderius het volgende:

Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..
    Dit is pas de eerste keer dat ik bestel dus dat weet ik ook niet. Ze krijgen gewoon hun centjes voor wat ik wel houd en als 't anders moet hoor ik 't wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door deedeetee op 20-05-2005 16:09:22 ]
    pi_27198066
    Zojuist een bestelling geplaatst bij de shop Ben benieuwd wanneer het aan komt
      vrijdag 20 mei 2005 @ 21:23:14 #256
    78780 deedeetee
    pi_27198777
    quote:
    Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef flat_erik het volgende:
    Zojuist een bestelling geplaatst bij de shop Ben benieuwd wanneer het aan komt
    Ik óók, krijgen we dan ook een plaatje te zien ?
    pi_27213607

zaterdag 21 mei 2005 @ 14:03:48 #258
    78780 deedeetee
    pi_27214739
    pi_27244985
      zondag 22 mei 2005 @ 15:32:55 #260
    78780 deedeetee
    pi_27245232
    quote:
    Op zondag 22 mei 2005 15:24 schreef flat_erik het volgende:
    Heb je 't pakje nou al

offe de 2 e mail ?
    pi_27245461
    Geen van biede... bestelling vrijdag geplaatst dus dat zal maandag wel komen.. Wat staat er precies in die tweede email?
      zondag 22 mei 2005 @ 15:44:18 #262
    78780 deedeetee
    pi_27245596
    Bij mij dit :

Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG bezorgd worden.

Opdracht nummer 5488518

Bestelling
    ========================================================================
    Pos 1. P21702-474-L           EUR   79,95  ->  Vorhanden
    Pos 2. S21620-724-M           EUR   15,95  ->  Vorhanden *

Het pakje kwam een dag later aan
    pi_27245717
    Aah ok .... we wachten het ff af Ik laat het bezorgen bij me op kantoor dus dat zal wel maandag op dinsdag zijn
      zondag 22 mei 2005 @ 15:50:52 #264
    78780 deedeetee
    pi_27245816
    Ik heb lang op het 2 e mailtje moeten wachten, maar dat was gewoon pech, want bij mensen die dagen ná mij besteld hadden kwam het 2 e mailtje bijna tegelijk met dat van mij binnen
    pi_27262240
    Ik zit aan dit klokje te denken van Esprit, is het wat?

maandag 23 mei 2005 @ 00:51:01 #266
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_27262539
    je ziet soms leuke combo,s op de site staan. Jammer dat wanneer je een trui pakt BV dat ze er dan bij zetten van neem dit ook voor er onder BV
      maandag 23 mei 2005 @ 08:17:14 #267
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_27264574
    Ik heb een linnen broek besteld Eens kijken hoe lang het duurt.
    pi_27264860
    Ik heb ook een horloge van Esprit, werkt prima hoor!!
      maandag 23 mei 2005 @ 22:05:15 #269
    78780 deedeetee
    pi_27290450
    Al iemand 't 2 e mailtje gehad ?

Ik wilde nog een vest bestellen maar alle leuke zijn alleen nog in xs te bestellen en ik heb een * emmetje * nodig

Morgen nog 'ns kijken misschien zit m'n maat er dan wel bij
    pi_27290820
    Heb me tweede mailtje vandaag helaas niet gekregen
      dinsdag 24 mei 2005 @ 20:37:31 #271
    78780 deedeetee
    pi_27320265
    misschien vandaag wél
    pi_27321212
    Ook vandaag niet
      dinsdag 24 mei 2005 @ 21:22:22 #273
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_27321394
    Als dit de eerste keer is dat je via de online shop besteld kan het wel ff duren met dat tweede mailtje ja...Maar als je daarna weer eens wat bestelt gaat 't veel sneller hoor .
      dinsdag 24 mei 2005 @ 22:07:49 #274
    78780 deedeetee
    pi_27322480
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef HV het volgende:
    Als dit de eerste keer is dat je via de online shop besteld kan het wel ff duren met dat tweede mailtje ja...Maar als je daarna weer eens wat bestelt gaat 't veel sneller hoor .
    Zodra ik wat leuks vind dat nog in de goede maat te krijgen is ga ik 't uitproberen
    pi_27332723
    Ik heb trouwens vandaag ook een mailtje gekregen dat ze mijn geretourneerde spullen hebben ontvangen, das toch ook netjes vind ik.
      woensdag 25 mei 2005 @ 11:36:33 #276
    78780 deedeetee
    pi_27333832
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef Koningin het volgende:
    Ik heb trouwens vandaag ook een mailtje gekregen dat ze mijn geretourneerde spullen hebben ontvangen, das toch ook netjes vind ik.
    Da's idd netjes ik ga er dan óók eentje krijgen want ik heb 't pakje maandag op de post gedaan.
    pi_27335095
    Tweede maitje binnen Nu hopen dat TPG hem donderdag gaat afleveren
      woensdag 25 mei 2005 @ 12:11:07 #278
    78780 deedeetee
    pi_27335137
      woensdag 25 mei 2005 @ 12:12:28 #279
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_27335187
    ik wacht nog op mijn tweede mailtje. Overigens pas zondag mijn bestelling geplaatst. Had stiekum gehoopt mijn linnen broek tijdens het aankomende mooie weer aan te kunnen trekken, maar dat zal wel niet meer lukken.

Edit: checkt nog even snel zijn mail en mailtje is nu wel binnen.
      woensdag 25 mei 2005 @ 12:24:34 #280
    78780 deedeetee
    pi_27335599
    Morgen krijgen er dus 2 users een pakje
      woensdag 25 mei 2005 @ 15:59:30 #281
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_27343317
    Sterker nog het pakje is vandaag al bij mijn ouders aangeboden. Ze waren alleen niet thuis. Morgen een nieuwe kans. Best gek, want het 2de mailtje is vanochtend pas verstuurd.
      woensdag 25 mei 2005 @ 16:28:00 #282
    78780 deedeetee
    pi_27344261
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef kaputwiehund het volgende:
    Sterker nog het pakje is vandaag al bij mijn ouders aangeboden. Ze waren alleen niet thuis. Morgen een nieuwe kans. Best gek, want het 2de mailtje is vanochtend pas verstuurd.
    Komt vaker voor soms dezelfde dag en soms de volgende dag, kan allebei.
    pi_27345751
    Ik irriteer met dood aan de slechte vertaling van die shop... Kom overal duits tegen
      woensdag 25 mei 2005 @ 19:05:24 #284
    78780 deedeetee
    pi_27348806
    Klinkt idd ontzettend dom en staat erg rommelig. Helemaal nederlands of helemaal duits zou veel logischer zijn.
    pi_27352123
    Misschien stomme vraag maar ik moet bij het betalen van die rekening een plaats van de bank invullen (Rabo-online) maar ik zie dat nergens staan op de factuur?
    pi_27352887
    Esprit e-shop
    HSBC Bank plc Amsterdam
    Account: 073.74.19.016
    SWIFT BIC: HSBCNL2A
    pi_27352954
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef flat_erik het volgende:
    Esprit e-shop
    HSBC Bank plc Amsterdam
    Account: 073.74.19.016
    SWIFT BIC: HSBCNL2A
    pi_27353018
      woensdag 25 mei 2005 @ 22:21:03 #289
    78780 deedeetee
    pi_27356157
    aangekomen ? en bevalt 't ?
    pi_27356636
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
    Ik irriteer
    Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/

Ot: Ik maak ook regelmatig gebruik van Espirt online shop.
    Leuke kleding ( vooral EDC), handige site en puike service
    pi_27356710
    Ja ik ga denk ik ook maar weer iets bestellen volgende week, heb geen tijd om de stad in te gaan dus zo kan het ook Als het zover is horen jullie het
    pi_27361283
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Woffel het volgende:

[..]

Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/

Ot: Ik maak ook regelmatig gebruik van Espirt online shop.
    Leuke kleding ( vooral EDC), handige site en puike service
    Ik erger mij aan de vele duitstalige woorden op de website
      donderdag 26 mei 2005 @ 11:16:26 #293
    78780 deedeetee
    pi_27368354
    Netjes 't mailtje gekregen van esprit dat 't retour gestuurde pakje bij hun was aangekomen .
    pi_27374860
    Mijn pakketje is binnen. Straks eens kijken of hij past.
    pi_27383714
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef deedeetee het volgende:
    Netjes 't mailtje gekregen van esprit dat 't retour gestuurde pakje bij hun was aangekomen .
    Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?
    Nu ook in vanillesmaak
    pi_27388205
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef kaputwiehund het volgende:
    Mijn pakketje is binnen. Straks eens kijken of hij past.
    Damn, hij was minstens twee maten te groot . Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
      donderdag 26 mei 2005 @ 22:01:27 #297
    78780 deedeetee
    pi_27388371
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 19:28 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?
    Maandag op de post gedaan, gratis want het adres is een * antwoordnr* dus ik vind 't redelijk vlug.
      donderdag 26 mei 2005 @ 22:06:03 #298
    78780 deedeetee
    pi_27388568
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Damn, hij was minstens twee maten te groot . Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
    Ja dat soort dingen maak je bij esprit wel vaker mee. Zo pas ik in vesten maat S t/m L ik moet de veschillende modellen eerst passen. Het t-shirt dat ik bestelde heb ik al in een andere kleur dus dat paste. Het vest was te groot want dat hadden ze niet in de winkels hier in de buurt.

Wel jammer voor je dat het niet paste.
    pi_27388785
    Vandaag deze gekocht

Wel geinig shirt, niet bijzonder verder
      vrijdag 27 mei 2005 @ 10:58:57 #300
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_27400574
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Sowieso vind ik de spijkerbroeken van Esprit een beetje irritant, ben ik de enige met dit probleem? Als ie net gewassen is zit ie perfect, maar na een uurtje is ie echt 2 maten uitgewijd, en kan ik hem niet meer fatsoenlijk aan. De meeste spijkerbroeken wijden in het dragen ietsje uit, maar deze is echt extreem. Hem hem gedegradeerd naar werkbroek.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 13:02:12 #301
    78780 deedeetee
    pi_27404504
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Vandaag deze gekocht

Wel geinig shirt, niet bijzonder verder
    Nou wél leuke kleuren
    in de nadere kleurcombi vind ik 't niet zo mooi

sjips nu ie ie vol..... wie opend er een nieuw topic ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')