Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:34 schreef Koningin het volgende:
OK, ik heb 2 dingen besteld....nu accepteert hij mijn e-mail adres niet.
Heb er al verschillende geprobeerd....
Edit: hij heeft er al eentje gepakt.
Ja, normaal krijg ik ook gewoon de nieuwsbrief op mijn hotmail adres....quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Huh vreemd..mijn hotmail adres werd gewoon geaccepteerd.
edit:
Gewoon in de winkel kopen gaat iig een stuk vlugger want het ziet er naar uit dat je bij de onlineshop bijn 2 weken kunt wachten op je bestelling.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef MadGuy het volgende:
Ik twijfel nog, deedeetee. Ik heb wel wat leuke dingen gezien, maar ik moet ook nog even een keer de stad in dus misschien vind ik het daar ook wel...
Ik heb wel al het 1e mailtje gekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
update lijstje :Tujuh------------ 2 e mailtje clauwheee----- 2 e mailtje Fratz------------- 2 e mailtje Da.Rock HV deedeetee Koningin
En MadGuy , want to join the club ?![]()
2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
update lijstje :Tujuh------------ 2 e mailtje clauwheee----- 2 e mailtje Fratz------------- 2 e mailtje Da.Rock HV deedeetee Koningin
En MadGuy , want to join the club ?![]()
Kijk, dat schiet op!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
2e Gedeeltelijk Duitse mail is bij mij ook eindelijk binnen. Tis onderhand zo spannend geworden dat ik niet meer kan wachten.![]()
![]()
Idd dat vind ik ook wel een beetje gek overkomen. Esprit logistik Auftrag ... RECHNUNG.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
Van mij mag de hele mail in 't duits alssie maar gauw binnen komtquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef Fratz het volgende:
dat duitse gepruttel in die mailtje komt trouwens niet al te professioneel op mij over. net of ze er geen geld meer voor over hebben om het even netjes in het nederlands te vertalen.
Laatste keer dat ik keek was ik nog een hijquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Da.Rock had op vrijdag besteld en nu ze het 2 e mailtje heeft is HV aan de beurt die bestelde op zaterdag. En dan ikke, ik heb zondag besteld. Ik zit met smart te wachten![]()
Misschien morgen al mail en dan krijg ik 't pakje begin volgende week. Te laat voor het weekend dat is dan wél weer jammer....![]()
Morgen kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Fratz het volgende:
als het goed is heeft de postbode vandaag een pakje voor me![]()
![]()
![]()
en als ik pech hebt komt het maandag pas..![]()
![]()
![]()
Mijn postbode is al langs geweest!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:19 schreef Fratz het volgende:
ow, ja pinksteren, helemaal vergeten! maar meestal bezorgen ze geen pakjes om zaterdag. dan wordt het zelfs dinsdag....
maar ik geef de moed niet op! ik zal de brievenbus scherp in de gaten houden!
ik ren nu naar beneden!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn postbode is al langs geweest!!Ik heb m'n broek binnen
En hij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |