Als je het in de winkel al matig vond, dan maakt dat dus niets uit of je het via internet koopt, lijkt me logisch dan. Dan moet je het gewoon niet doen.... ik vind het erg duur daar. Anders kijk je eens op Bonaparte.nl ; redelijk betaalbaar en kwalitatief ook goed.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:26 schreef MadGuy het volgende:
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
Bij mij zijn alle kledingstukken heel mooi gebleven in de was.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?
Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
Nee klopt, ik vond dat ook 'nogal' prijzig!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
Da's minder goed nieuws, laat je nog ff weten hoe het afloopt want daar ben ik wel benieuwd naar. Ik wacht nog eventjes met beslissen of ik iets bestelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...
Heb ik ook, een spijkerbroek, als ie gewassen is zit ie top, maar zodra ik even erin gelopen heb is ie echt enorm uitgewijd..zit 'm de hele tijd omhoog te trekken. Heb 'm ook bijna nooit aan, alleen naar het werk..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef Fatality het volgende:
Esprit is wel ok, leuk casual etc.etc.. maar ik heb er een broek van die me niet bevalt, als je hem 2 dagen hebt gedragen is ie minstens 2 maten wijder geworden.. dat wil je niet![]()
ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Tujuh het volgende:
Ik heb maandag iets besteld bij de online shop...kon toch geen kwaad..het kost me niks als ik het achteraf niet mooi vind, want ik kan het gewoon weer gratis terugsturendus ik mooi maandagochtend bestellen met in het achtehoofd dat ik het voor Hemelvaart wel binnen had, omdat als ik iets uit Nederland bestel, het vaak binnen twee dagen wel binnen is..maar nee, ik heb nog steeds niets binnen. Ik heb overigens ook nog steeds geen mailtje gehad waarin staat dat de order verwerkt is..dat zou je normaalgesproken ook moeten krijgen... dus ik denk dat ik het pas volgende week een keertje zal krijgen
![]()
Wat ik nu op de site zie is dat een shirt dat ik besteld heb bijna uitverkocht is, dus ik hoop dat ze er al eentje voor mij hebben vastgelegd..anders krijg je dat ook nog eens voorgeschoteld![]()
ja ik heb dat mailtje gekregen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:39 schreef deedeetee het volgende:
@Fratz
En heb jij wel dat mailtje gekregen ?
Ik heb na 20 minuten wel een bevestigingsmailtje gekregen. Dat is wat je bedoelt. Dat was wat ze bedoelden met de 15 minuten na de bestelling. Bij mij waren ze dus 5 minuten te laatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:31 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik heb ook net wat besteld, er stond wel bij, dat als ik binnen 15 minuten geen mailtje had gekregen dat de order verwerkt was, er iets mis zou kunnen zijn. ik heb het vage vermoeden dat dat bij jou gebeurd is. op de site staat een telefoonnummer waar je heen kunt bellen, mischien een tip?
Heb jij dat 2e mailtje dan ook al gekregen??quote:Hoe lang duurt de levering?
In de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. Let erop dat in het bijzonder in periodes van verhoogde uitverkoop de levering van de bestelling ook iets langer kan duren.
Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en ons magazijn heeft verlaten.
De levering vindt plaats met TPG Post met 2 pogingen tot aflevering. Daarna kunt u binnen de bewaartermijn, die maximaal drie weken duurt, uw pakje bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen
Ik heb ook een leuke tas gezien ( patrizia bag ) maar die heb ik ook al in de winkel bewonderd en is van suede en in licht groen erg gauw viesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:52 schreef Snok het volgende:
Ik heb er een tas besteld vorige week.. en die was binnen 3 dagen binnen geloof ik!
nee, ook als je gewoon de rekening thuis wilt hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
De gratis retourzending, is dat alleen als je met creditcard betaald??
Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Mukie het volgende:
Esprit.de is prima iig, daar heb ik toen een horloge gehaald 30 euro onder de winkelwaarde
Lekker snel, duidelijk en krijgt wat je vraagt.
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:08 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dan zijn die Duitsers duidelijk sneller dan de Nederlanders. Ik heb mijn spul nog steeds niet!![]()
Oepsquote:Op maandag 9 mei 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wanneer had je besteld? Ik heb vorige week dinsdag een broek besteld en ik heb hem ook nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze erg veel orders hebben waardoor het langer kan duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |