abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:09:45 #1
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26736883
Sinds kort biedt de site www.esprit.nl ook de mogelijkheid tot het online bestellen van kleren. Omdat ik het maar gedoe vindt om online te bestellen en eventueel heel de mikmak weer terug te sturen omdat het niet past, dacht ik eens in de winkels te kijken, of de kleding die op de site staat ook daar te vinden is.

Wat blijkt? Helemaal niets te vinden... :'(

Anyweg, ik vind sommige dingen wel zó leuk dat ik misschien toch eens online ga bestellen. Maar ik heb een aantal vragen? Heeft iemand al ervaring met de service van esprit.nl? Hoe zit het met de kwaliteit van de kleding? Ze vragen redelijke prijzen, dus ik verwacht dat er ook wel redelijke kwaliteit aan vast zit. En hoe zit het met de maten? Valt Esprit kleding groot of klein? Er is een mooi matentabelletje bijgegeven, maar ik ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot andere winkels...
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:18:39 #2
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26737162
Ik heb geen ervaring met esprit.nl, ik koop vaak kleding online bij www.bonaparte.nl en daar is het zo geregeld, dat als het je niet bevalt, je het terugstopt in dezelfde doos en afgeeft bij het postkantoor, of ze halen het op. Op de site van esprit staat toch vermeld hoe het allemaal werkt, gewoon een keer proberen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:20:55 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26737240
Ik zit even op die site te kijken.... maar ik vind het wel een beetje prijzig hoor. Maar dat is mijn mening, ziet er wel goed uit allemaal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:26:14 #4
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26737397
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:35:17 #5
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26737653
Goede link. Vind het altijd irri als ik iets zie in de Esprit winkels en het dan niet in mijn maat hebben. (al zie ik op de site, dat de shirts die ik zocht uitverkocht zijn )
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:51:49 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26738191
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:26 schreef MadGuy het volgende:
Vandaar dat ik me ook meer afvroeg hoe het met de kwaliteit zit. Het ziet er goed uit, maar in de winkel vond ik de cargo-broeken toch wel wat matig.
Als je het in de winkel al matig vond, dan maakt dat dus niets uit of je het via internet koopt, lijkt me logisch dan. Dan moet je het gewoon niet doen.... ik vind het erg duur daar. Anders kijk je eens op Bonaparte.nl ; redelijk betaalbaar en kwalitatief ook goed.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:03:03 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26738556
Ik ging ook ff kijken maar valt tegen, of de maat is uitverkocht of ze hebben 't niet in de kleur die ik zoek
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26746012
Ik bestel al heel lang via de Esprit shop, en dat bevalt heel erg goed. Ik vind de spullen over het algemeen van goede kwaliteit, en wat de maten betreft merk ik dat de gewone Esprit "normaal" valt. Het "EDC" spul valt over het algemeen klein.
Qua maat zou ik eens het een en ander passen in een winkel van Esprit, dan weet je ongeveer welke maat je aan kan houden. Succes!
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:37:35 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26751089
Heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis van me wel, zij is er zeer tevreden over. Je hebt het zeer snel in huis iig. En ja, de kwaliteit..zoals suprachick zegt, ga gewoon eens even kijken of proberen in een Esprit-winkel, dan weet je dat snel genoeg. Ikzelf ben erg tevreden over de kwaliteit van Esprit.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:56:01 #10
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26751519
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?

Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
pi_26753953
Volgens mij biedt de Nederlandse online-shop van Esprit de mogelijkheid om kosteloos kleding terug te sturen.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_26754560
Ik vind de kwaliteit van esprit minder.
Had een shirtje wat enorm is gekrompen (en nee niet op te hoge temp. gewassen) en een riem die na een paar weken gewoon door midden brak omdat het bij die gaatjes helemaal uitscheurde.
Maar was geen probleem kreeg gewoon geld terug, maar dat was bij de winkel heb met online shoppen geen ervaring.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:26:55 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26754980
ik heb zelf aardig wat kleren van esprit en het bevalt me goed. Ziet er over het algemeen leuk uit. Blijft goed in de was en is niet heel erg duur. Ik gebruik het veel als werkkleding. Ik draag zelf ook andere merken waar onder RL tommy, armani boss noem maar op. En ik vind esprit niet veel slechter. Het is alleen wel net effe een andere stof die gebruikt word en het zit net even wat anders. Maar over het algemeen vind ik het wel een leuk goedkoop merk

Maar goed er word hier ook al gezegt dat ze het duur vinden. Maar dan komt de vraag wat vind je duur voor kleding.....

voor een overhemd vind ik 80 euro niet duur. En 100 euro ook niet echt speciaal om eerlijk te zijn. Het is maar wat je er voor over heb.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:52:49 #14
105973 suprachick
eat my dust
pi_26784077
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
Dus in de was blijft het ook allemaal goed?

Dat was ik dus vergeten te vragen in de OP
Bij mij zijn alle kledingstukken heel mooi gebleven in de was.
Maar, het is natuurlijk ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Nieuwe kledingstukken met felle kleuren, was ik bijvoorbeeld eerst in azijn, op de hand.
Dan blijven ze sowieso langer mooi (heb ik ooit van mijn moeder begrepen).
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:49:36 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26788886
Wassen in azijn zorgt dat de kleur mooi blijft.

Met name rib blijft langer mooi en zacht als je het altijd in azijn wast.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:52:06 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26788948
Hmm dat is nieuw dat ik dit hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:59:09 #17
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26789154
Voor mij ook eigenlijk...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:00:07 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26789180
zo leer je nog eens wat
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:05:21 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_26789322
Esprit heeft soms leuke kleding en is een stuk beter betaalbaar dan RL of Boss. Ik vergelijk de kwaliteit meestal 'n beetje met Silvercreek (open32 stuff) en Chasin' (Score). De Basic collection bevat goede basis kleding (overhemd, longsleeves, truien) en de EDC collection is vaak wel leuk voor trendy seizoensmode.

En de voorwaarden voor retournering via de online shop zijn perfect, sticker met antwoordnummer op de doos plakken en hopla zo weer afgeven op het postkantoor.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26789477
Esprit bevalt mij ook prima. Bij mij blijft het altijd goed in de was. Heb nu net afgelopen dinsdag een spijkerbroek besteld via de nieuwe nl shop. In de winkels was de broek overal uitverkocht en hier waren ze weer net binnen. Het is trouwens zo dat de voorraad echt iedere dag anders is, dus ik heb het gewoon iedere dag in de gaten gehouden en nu issie alst goed is onderweg
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:24:10 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_26789847
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26789901
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat het linnengoed en de handdoeken in het onderdeel lifestyle niet echt goedkoop zijn
Nee klopt, ik vond dat ook 'nogal' prijzig!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:15:48 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26791107
Ik vind het wel een goed merk, heb er een aantal kledingstukken van. Prijzen vallen we ook wel mee hoor, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ter vergelijking: bij bv. Mango liggen de prijzen ongeveer even hoog, maar die kleidng is stukken minder van kwaliteit. Dunnere stofjes, mindere pasvorm. Esprit is gewoon ok voor basis als broeken, rokjes, topjes. Vind ook dat ze het tuttige imago (ik vond dat ze dat hadden, iig.) goed afgeschud hebben.
pi_26791242
Ja dat ben ik wel met je eens Aventura, het is veel minder tuttig in vergelijking met een tijd geleden. Edc is ook een leuke lijn, vind ik zelf.
pi_26791349
Esprit is wel ok, leuk casual etc.etc.. maar ik heb er een broek van die me niet bevalt, als je hem 2 dagen hebt gedragen is ie minstens 2 maten wijder geworden.. dat wil je niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')