Dat ga ik wel doen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Desiderius het volgende:
Hoe doen jullie dat met die retouren, gewoon terugsturen en rekening met dat bedrag verminderen of betaal je eerst netjes?
Mooie kleurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen ja![]()
Ik betaal het t-shirt wel en het vest niet, lijkt mij logisch toch ? Als ik alles terug stuur betaal ik immers óók niks, dus waarom zou ik dan nu het vest dat terug gestuurd wordt wél betalen ?![]()
Dit is pas de eerste keer dat ik bestel dus dat weet ik ook niet. Ze krijgen gewoon hun centjes voor wat ik wel houd en als 't anders moet hoor ik 't wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef Desiderius het volgende:
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..
Ik óók, krijgen we dan ook een plaatje te zien ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef flat_erik het volgende:
Zojuist een bestelling geplaatst bij de shopBen benieuwd wanneer het aan komt
Zodra ik wat leuks vind dat nog in de goede maat te krijgen is ga ik 't uitproberenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef HV het volgende:
Als dit de eerste keer is dat je via de online shop besteld kan het wel ff duren met dat tweede mailtje ja...Maar als je daarna weer eens wat bestelt gaat 't veel sneller hoor.
Da's idd netjes ik ga er dan óók eentje krijgen want ik heb 't pakje maandag op de post gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens vandaag ook een mailtje gekregen dat ze mijn geretourneerde spullen hebben ontvangen, das toch ook netjes vind ik.
Komt vaker voor soms dezelfde dag en soms de volgende dag, kan allebei.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef kaputwiehund het volgende:
Sterker nog het pakje is vandaag al bij mijn ouders aangeboden. Ze waren alleen niet thuis. Morgen een nieuwe kans. Best gek, want het 2de mailtje is vanochtend pas verstuurd.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef flat_erik het volgende:
Esprit e-shop
HSBC Bank plc Amsterdam
Account: 073.74.19.016
SWIFT BIC: HSBCNL2A
Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Ik irriteer
Ik erger mij aan de vele duitstalige woorden op de websitequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Is dit ook Duits? http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/431/
Ot: Ik maak ook regelmatig gebruik van Espirt online shop.
Leuke kleding ( vooral EDC), handige site en puike service![]()
Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef deedeetee het volgende:
Netjes 't mailtje gekregen van esprit dat 't retour gestuurde pakje bij hun was aangekomen .![]()
Damn, hij was minstens twee maten te grootquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef kaputwiehund het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Straks eens kijken of hij past.
Maandag op de post gedaan, gratis want het adres is een * antwoordnr* dus ik vind 't redelijk vlug.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:28 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Zat er veel tijd tussen het terugsturen en hun bevestiging?
Ja dat soort dingen maak je bij esprit wel vaker mee. Zo pas ik in vesten maat S t/m L ik moet de veschillende modellen eerst passen. Het t-shirt dat ik bestelde heb ik al in een andere kleur dus dat paste. Het vest was te groot want dat hadden ze niet in de winkels hier in de buurt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Damn, hij was minstens twee maten te groot. Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
Sowieso vind ik de spijkerbroeken van Esprit een beetje irritant, ben ik de enige met dit probleem? Als ie net gewassen is zit ie perfect, maar na een uurtje is ie echt 2 maten uitgewijd, en kan ik hem niet meer fatsoenlijk aan. De meeste spijkerbroeken wijden in het dragen ietsje uit, maar deze is echt extreem. Hem hem gedegradeerd naar werkbroek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Damn, hij was minstens twee maten te groot. Ik heb normaal altijd maat 31/32 in broeken. Ik kan hem aantrekken zonder de knopen los te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |