Nou ja de dag is nog niet om, dus zal vast nog wel komen toch? Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat ze 't hier vandaag al zouden brengen(Frieslandquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef deedeetee het volgende:
Heb jij je pakje al ??? Ik zit nog te wachten![]()
Ik vind allebei de shirtjes leuk, maar de bovenste is 't leukste![]()
Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef deedeetee het volgende:
@ Koningin :
En paste het allemaal ?![]()
@ Da.Rock :
Heb jij óók je pakje al gekregen![]()
Dat ga ik wel doen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Desiderius het volgende:
Hoe doen jullie dat met die retouren, gewoon terugsturen en rekening met dat bedrag verminderen of betaal je eerst netjes?
Mooie kleurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Pakje gister in ontvangst mogen nemen. Het zit beter dan ik had verwacht.
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen ja![]()
Ik betaal het t-shirt wel en het vest niet, lijkt mij logisch toch ? Als ik alles terug stuur betaal ik immers óók niks, dus waarom zou ik dan nu het vest dat terug gestuurd wordt wél betalen ?![]()
Dit is pas de eerste keer dat ik bestel dus dat weet ik ook niet. Ze krijgen gewoon hun centjes voor wat ik wel houd en als 't anders moet hoor ik 't wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef Desiderius het volgende:
Ik bedoel meer van, krijg je een nieuwe factuur aan de hand van wat je terugstuurt of stuur je terug en betaal je gewoon tegelijk wat je houdt..
Ik óók, krijgen we dan ook een plaatje te zien ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef flat_erik het volgende:
Zojuist een bestelling geplaatst bij de shopBen benieuwd wanneer het aan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |