weet je zeker dat je dat wel wilt wetenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat was de tijd van het vorige topic precies?
41 minutenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat was de tijd van het vorige topic precies?
hojje, jij ook fijn weekeindequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:09 schreef somegirl het volgende:
ik ga weer even verder bellen! fijne bevrijdingsdag enzo allemaal alvast! Misschien nog tot later!
meer dan 7 berichten per minuutquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
41 minuten en het topic was vol![]()
Ik ben trots op jullie
wel iets te doen hoor, ik heb alleen geen zin vandaag dus tjaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Damn, ik snap niet waarom jullie de hele dag, de hele week. Wat zeg ik 'de hele stage' niks te doen hebben.
Ik heb ook wel wat te doen, alleen ik doe het niet omdat ik er geen zin in heb en omdat er verder toch niemand aanwezig is die mij controleerd, na 14.30 tenminste nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Damn, ik snap niet waarom jullie de hele dag, de hele week. Wat zeg ik 'de hele stage' niks te doen hebben.
Ik heb zo'n idee dat je daar aan het einde van je stage spijt van gaat krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat te doen, alleen ik doe het niet omdat ik er geen zin in heb en omdat er verder toch niemand aanwezig is die mij controleerd, na 14.30 tenminste niet![]()
heb wel wat te doen maar niet zoveel zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
wat een gekquote:
Ik heb nog steeds de kaartjes van Fok! niet ontvangenquote:
t zou kunnen maar stageverslag is toch geouwehoer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar aan het einde van je stage spijt van gaat krijgen.
Want wat ga je nu precies in je stageverslag zetten? Dat je de hele dag op het fok!forum hebt gezeten?
Wat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef babba_ het volgende:
Megter - woensdag 4 mei 2005 @ 15:25
HEEL VEEL ONZIN
Isabeau (Moderator) - woensdag 4 mei 2005 @ 16:07
Zin moet je makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb wel wat te doen maar niet zoveel zin
Dus zo komen aan die prijzen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de kaartjes van Fok! niet ontvangen![]()
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar aan het einde van je stage spijt van gaat krijgen.
Want wat ga je nu precies in je stageverslag zetten? Dat je de hele dag op het fok!forum hebt gezeten?
Daar denken je leraren vast anders over.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t zou kunnen maar stageverslag is toch geouwehoer!
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....
Ze zijn hier gewoon tevreden over mij hoor![]()
Dat is juist het mooie, ik moet hier een project doen en als mijn stagebegeleider dat goedkeurt is mijn stage goed afgerond en heeft school dat maar te accepterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar denken je leraren vast anders over.
En zij bepalen of je over mag gaan/slaagt.
wel neequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar denken je leraren vast anders over.
En zij bepalen of je over mag gaan/slaagt.
here the samequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....
Ze zijn hier gewoon tevreden over mij hoor![]()
Ik dacht dat het voor school zelf was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie, ik moet hier een project doen en als mijn stagebegeleider dat goedkeurt is mijn stage goed afgerond en heeft school dat maar te accepteren![]()
Ik weet het wel zeker, hij zei vandaag in een overleg nog tegen mij dat hij vond dat ik super goed mijn best deedquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoor.
tuurlijk wel, z'n project is dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoor.
Misschien was dat bedoeld als motivatiequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, hij zei vandaag in een overleg nog tegen mij dat hij vond dat ik super goed mijn best deeden dat hij dik tevreden over me was
Nee het is een project wat je voor het bedrijf doet waar zij iets aan hebben, school beoordeeld daar niets aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor school zelf was.
Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
tuurlijk wel, z'n project is dit topicals we bij de 25 zijn heeft hij een voldoende
Om iemand te motvieren zou ik eerder tegen hem zeggen dat ie eens wat meer moest gaan uitvoeren omdat hij anders zn stage niet zou halenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was dat bedoeld als motivatie.
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.
hehehe, is opzich natuurlijk wel 1 van de betere opdrachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangenquote:
Iemand aanmoedigen dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om iemand te motvieren zou ik eerder tegen hem zeggen dat ie eens wat meer moest gaan uitvoeren omdat hij anders zn stage niet zou halen
Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangen![]()
mooi niet, ik ben juist gaan versnellen zodat ik niet halfjaars hoefde in te stromen op hboquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangen![]()
Damn jij bent ook snel thuis.....quote:
Ben niet gek , ben een vliegtuigquote:
Ik heb al te horen gekregen dat ik over benquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn jij bent ook snel thuis.....
Ik zie he tal helemaal voor me, jij gaat weg bij je stage.... fietst naar huis, komt thuis, loopt naar je pc, zet je pc aan, gaat daar weer verder fokken
fok fok fokquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie he tal helemaal voor me, jij gaat weg bij je stage.... fietst naar huis, komt thuis, loopt naar je pc, zet je pc aan, gaat daar weer verder fokken
profiquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al te horen gekregen dat ik over ben.
En ik zit volgend jaar weer lekker op stage, maar als het goed is minder achter de computer.
Maar meer achter de camera.
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik zit volgend jaar weer lekker op stage, maar als het goed is minder achter de computer.
zo ongeveer wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo goed voor me zie ?quote:
daag daagquote:
hahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo goed voor me zie ?![]()
leuk leuk leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Áchter de camera, niet ervoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!![]()
waar stagiair????quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon ook stagair is. Bijna weekend
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gemeente Gorinchem op de ICT afdelingquote:
komt wel een beetje laat achter dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sommige mensen zijn niet zo snelquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
komt wel een beetje laat achter dit topic
22 delen telaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
* MrDoegewoon dan ook VBL-er isquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel..... dat is precies dezelfde dag als dat mijn stage is begonnen
dat kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel..... dat is precies dezelfde dag als dat mijn stage is begonnen
We hebben je gemistquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
ik ga ook weer even gezellig mee doen, m'n laatste uurtje, niemand neemt toch meer op zo na half 5, voor het lange weekend! Iedereen is naar huis!
Stagairs doen dan wel niks, maar die zorg mensen kunnen er ook wat van!
sommige stagiairs doen wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
ik ga ook weer even gezellig mee doen, m'n laatste uurtje, niemand neemt toch meer op zo na half 5, voor het lange weekend! Iedereen is naar huis!
Stagairs doen dan wel niks, maar die zorg mensen kunnen er ook wat van!
jaa, die dag... fantastisch gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.![]()
quote:
tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook naar huis, prettig weekend allemaal en tot maandag!
nou als mijn inschrijfdatum dezelfde zou zijn als mijn eerste dag stage dan loop ik al drieeneenhalf jaar stagequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.![]()
Goh dat heb ik nou al de hele dag, of beter gezegd de hele weekquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik jullie ook! Niks doen was toch wel leuk eigenlijk. Ik wou graag wat gaan doen, maar ik heb er nu alweer genoeg van!
ja, stagairs zoals ik ja!quote:
Gezellig dat je 'r weer benquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik jullie ook! Niks doen was toch wel leuk eigenlijk. Ik wou graag wat gaan doen, maar ik heb er nu alweer genoeg van!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, stagairs zoals ik ja!![]()
alleen af en toe even niet
et moiquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, stagairs zoals ik ja!![]()
alleen af en toe even niet
hetzelfde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
waar heb jij het zo druk mee dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
et moi
ik werk bijna altijd heel hard
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Veel doen
- Bureau schoongemaakt
- Aan projectje werken
- Fokken
- Eigen siten
- koffie halen
- WEL 5 telefoontjes gehad..
Relax zo
ja hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn dag van vandaag :
- Fokken
- Koffie halen
- Wc bezoekjes
- 2 pc's nieuwe image erop gezet
- 1 pc vervangen
- overlegje met stagebegeleider en ICT manager
- overleg met stagebegeleider
- 10 telefoontjes gehad
Best veel gedaan toch ?
Contracten ??quote:
gister contacten en vandaag contractenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Contracten ??
volgens mij bedoel je Contacten (op fok!)
zie hier:quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb vor half 10 5 enquetes afgenomen,
daarna een presentatie gehad van half tien tot 1 uur (ja, lang ja...)
toen even pauze gehad
Nog een x aantal enquetes afgenomen
Taart gegeten
Gekletst met collega stagairs
enquetes afgenomen
Gefokt!
dat heb ik ook altijd! Maar dan van de thee!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
veel naar de toilet gaan (door die koffie) en
3 uur?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef babba_ het volgende:
ik moet straks weer 3 uur in de trein zitten![]()
vandaag:
excursie voor stagiairs
nog wat met paar andere stagiairs in hangars kijken
lunchen
fokken
trein
slapen
en de toilet is heel ver lopen dus elke keer 5 minuten kwijtquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd! Maar dan van de thee!
nou ja misschien 2 uur en 55 minquote:
Nog niet, maar vind dat ik me wel een beetje mag oriënterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Intergalactrick, loop jij ook stage?
en weer een nieuwe aanwinst... hallo!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef Xanteh het volgende:
Sarel en ben systeemadministrator. Leuk bedrijf, niet teveel mensen. Leuke sfeer.. Ik red me wel![]()
jeeeemig! van waar naar waar dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja misschien 2 uur en 55 minmaar ja "3" uur
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aan het begin van mijn stage hier (toen zat ik nog niet op het forum) ben ik wel eens naar de wc gegaan, daar 5minuten gewoon gestaan en toen weer terug...
Waarom ??? omdat ik me echt DOOD verveelde toen !!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aan het begin van mijn stage hier (toen zat ik nog niet op het forum) ben ik wel eens naar de wc gegaan, daar 5minuten gewoon gestaan en toen weer terug...
jaja of op de toilet snakenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
jaja of op de toilet snakenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef Xanteh het volgende:
Sarel en ben systeemadministrator. Leuk bedrijf, niet teveel mensen. Leuke sfeer.. Ik red me wel![]()
daaahaaaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik ga afsluiten en ben ervandoor
Prettig weekend allemaal
tot 'n maandag tear.. en straks niet meteen weer op fok hèquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend allemaal
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend allemaal
tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef Fisher het volgende:
naja, ik volg tear z'n voorbeeld.. fijn weekeinde allemaal en tot maandag!!
Buitenpost? wonen daar mensenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef babba_ het volgende:
Tijd
--------------------------------------------------------------------------------
Station
--------------------------------------------------------------------------------
Spoor
Richting
Reisdetails
V 17:51 Schiphol 2 Amersfoort Intercity 1665 NS
A 18:33 Amersfoort 2
V 18:38 Amersfoort 1 Zwolle Intercity 565 NS
A 20:15 Groningen 2b
V 20:20 Groningen 4a Leeuwarden Stoptrein 30280 NoordNed, Geen AVR-NS, alleen 2e klas
A 20:46 Buitenpost 2
om precies te zijn
hoe hou je t volquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef babba_ het volgende:
Tijd
Station
Spoor
Richting
Reisdetails
V 17:51 Schiphol 2 Amersfoort Intercity 1665 NS
A 18:33 Amersfoort 2
V 18:38 Amersfoort 1 Zwolle Intercity 565 NS
A 20:15 Groningen 2b
V 20:20 Groningen 4a Leeuwarden Stoptrein 30280 NoordNed, Geen AVR-NS, alleen 2e klas
A 20:46 Buitenpost 2
om precies te zijn
Nee, wel teveel sambal op me stokbrood met kaas gedaan tijdens de lunchpauze. Dag fles colaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens heeft een van jullie ooit al eens een dienblad van het bureau laten aflikkeren tijdens zijn stage
ja! 6000 ofzoquote:
vrijdags zit ik vaak in de groningen - leeuwarden sneltrein van 4.12 !!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef babba_ het volgende:
schiphol - buitenpost (fryslan)
schiphol --> amersfoort
amersfoort --> groningen
groningen --> buitenpost
anyone going my way?
nietquote:
ohhh dan valt t nog wel redelijk meequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
nietik slaap de helft van de tijd!
maar dit hoef ik maar 2x in de week te reizen heh
![]()
2 x in de week op en neer??quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
nietik slaap de helft van de tijd!
maar dit hoef ik maar 2x in de week te reizen heh
![]()
die stopt ook nog in buitenpost hehquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
vrijdags zit ik vaak in de groningen - leeuwarden sneltrein van 4.12 !!!
we hebben het ontzettend naar ons zin op stage Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:51 schreef Ballicious het volgende:
Haloe, hebben jullie het nog naar je zin op je stage?
Lekker hoor vakantie!
ja elk weekend gewoon naar huis. en de rest van de week zit ik hier in de buurt op kamers snappie?quote:
1 x in de week op en neer dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:52 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja elk weekend gewoon naar huis. en de rest van de week zit ik hier in de buurt op kamers snappie?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:52 schreef somegirl het volgende:
jaja, i know, de enige stop! daarom meld ik t je ook!
die opmerking mag je nog intrekkenquote:
eigen risicoquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:53 schreef babba_ het volgende:
[..]maar jij woont dus in leeuwarden?? interessant
niet? waardan, sneek, heerenveen?quote:
quote:
euhm ja oke, WAT EEN IDEE!quote:
ja natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef somegirl het volgende:
Gaan jullie vanavond eigenlijk ook allemaal 2 minuutjes stil zijn?
goedzo, er is ook niet echt ontkomen aan volgensmij, alles op tv is dan stil, zelfs fok gaat plat!quote:
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyvesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een foto van somegirl te bewonderen??
euhm in de trein?? dan moet de trein wel stil gaan staan vind ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef somegirl het volgende:
Gaan jullie vanavond eigenlijk ook allemaal 2 minuutjes stil zijn?
vertel vertel vertel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyves
zit jij OOK op hyvesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyves
m'n ouders wonen in de buurt, en ik werk daar ergens ook nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
euhm in de trein?? dan moet de trein wel stil gaan staan vind ikoh nee dan mis ik mijn aansluiting.. toch maar niet! maar ja ik slaap toch dus ik ben wel stil...
wat moet je trouwens in leeuwarden dan
zoek maar, als je het zo graag wilt zienquote:
quote:
okeee op die manier!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
m'n ouders wonen in de buurt, en ik werk daar ergens ook nog
ik ookquote:
ik heeft gezoekt maar om nou 1100 posts door te zoeken.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
zoek maar, als je het zo graag wilt zien![]()
Veel succes en plezier in de trein!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
okeee op die manier!
heh mensen ik ga ervandoor! fijn weekend iedereen en vast wel tot maandag!
ikke maandag 5 uur opstaanen weer in trein
daaaaaaag![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
okeee op die manier!
heh mensen ik ga ervandoor! fijn weekend iedereen en vast wel tot maandag!
ikke maandag 5 uur opstaanen weer in trein
daaaaaaag![]()
Zoek dan!quote:
hmmm dat weet ik ook niet meer eigenlijk.... nou vooruit maar weer dan.................quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heeft gezoekt! in welk topic was't?
Zeer duidelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
heeej, we zijn thuis en gaan gewoon door
Van de OP.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
welk rijmpje?
Je hebt het dus wel gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:15 schreef AnnekeM het volgende:
Jeetje.... wat gaat dit snel...
En wat een onzin.. Hebben jullie ècht niks beters te doen op jullie stage?? In het verpleeghuis heb ik echt mijn handen vol en ben ik constant bezig... Geen wonder dat de helft van mijn collega's geen verstand hebben van computers, daar is gewoon geen tijd voor... Willen ze straks ook nog eens alles gaan digitaliseren.
Gelukkig heb ik nu even vakantieVrijdag mag ik weer
4 dagen 8uurs dagdiensten, 3 dagen vrij en dan 3 dagen 8uurs avonddiensten.
nou dat wordt snel typen dan maandag! Hopelijk zijn er dan weer veel stagiaires!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef Megter het volgende:
Kijk 's snel naar de OP!!!!
[CL-halve finale] PSV - AC Milan deel 5 in 15 min. vol!![]()
![]()
![]()
lekker dicht bijelkaar ookquote:1. Teardrop-nl 239
2. Bupatih 196
3. jitzzzze 194
3. Megter 194
5. snellejelle 193
tssssssssssssssssssss heb je er last van dan???? en nu hebben nieuwe stagiaires ook de kans mee te kletsen, anders niet he??!!! dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
Zeg kinderen, als jullie elkaar nu eens gewoon toevoegen op msn hoef je FOK! niet te vervuilen met die honderden 'De Stagairs' topics.
jaloers?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
Zeg kinderen, als jullie elkaar nu eens gewoon toevoegen op msn hoef je FOK! niet te vervuilen met die honderden 'De Stagairs' topics.
En om 12:46 was pas m'n 2e postquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef snellejelle het volgende:
Wat een prestatie mensen!
[..]
lekker dicht bijelkaar ook
Kan je ook gezellig meedoenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef mindwar het volgende:
Dinsdag een kennismakings gesprek op -als alles dus meezit- aankomende stageplaats!!!
Spannend!
Ik kan niet meer voluit de komende tijd, wil toch graag m'n scriptie de 13e afhebben (20 mei moet uiterlijk conceptversie worden ingeleverd)quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat wordt snel typen dan maandag! Hopelijk zijn er dan weer veel stagiaires!
Zie avatarquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
* L-X meldt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Oh nee! ik ben toch niet de enige die vandaag aan het stage lopen is?????
ach jeetje wat zielig! de rest is er echt maandag pas weer... succes vandaag!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
* AnnekeM meldt zich ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Maar dan zijn de vrouwen er ook weer, dus geen mannendagquote:
Mannendag was de bomquote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Maar dan zijn de vrouwen er ook weer, dus geen mannendag![]()
Ik DENK dat jij al het langst wakker bent van iedereen, en dus ook het wakkerst zou moeten zijnquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat jij al het langst wakker bent van iedereen, en dus ook het wakkerst zou moeten zijn![]()
quote:
En hij kan geen backup terug laten zetten ?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef tha_dus het volgende:
jeej!!! ik heb er weer zin in!! nog 9weken. gelukkig is me kamergenoot er weer..en al zn bestanden zijn gewist van de pc dus hij is pissed haha en terecht...weg plan van aanpak.![]()
nope..al geprobeerd..zonder succes........das best wel balen!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En hij kan geen backup terug laten zetten ?
Lekker he! Alleen kan ik hier niet meer zoveel spammenquote:Op maandag 9 mei 2005 08:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ook nu ff.. eindelijk wat werk te doen
Al dat werk voor nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 08:54 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nope..al geprobeerd..zonder succes........das best wel balen!!!
Vanmorgen voelde ik me ook dik beroerd, toch maar naar stage gegaan de bikkel als ik benquote:Op maandag 9 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Hier zijn we weer, een beetje ziekjes, dus ik mag rustig aan doen van mn begeleider![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
stond al om half 6 onder de douche![]()
Haha, wel goed dat je er idd zo vroeg bent uitgegaan! Succes met je vergadering strax!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgende week maandag weer vrij
2e pinksterdag
Heb je je kaartjes nog gebruikt?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
2e pinksterdag
Een mooie dag om te slapenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
2e pinksterdag
Ziekquote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Ziek![]()
Ik heb trouwens met tijgerwillie gebowled vrijdagavond!
en heb d'r string ook nog gezien![]()
mijn string???? dat kan niet had toch een broek aanquote:Op maandag 9 mei 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Ziek![]()
Ik heb trouwens met tijgerwillie gebowled vrijdagavond!
en heb d'r string ook nog gezien![]()
Ik heb nooit kaartjes of wat dan ook gekregen, niet eens een berichtje ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |