LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel..... dat is precies dezelfde dag als dat mijn stage is begonnen
dat kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel..... dat is precies dezelfde dag als dat mijn stage is begonnen
We hebben je gemistquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
ik ga ook weer even gezellig mee doen, m'n laatste uurtje, niemand neemt toch meer op zo na half 5, voor het lange weekend! Iedereen is naar huis!
Stagairs doen dan wel niks, maar die zorg mensen kunnen er ook wat van!
sommige stagiairs doen wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
ik ga ook weer even gezellig mee doen, m'n laatste uurtje, niemand neemt toch meer op zo na half 5, voor het lange weekend! Iedereen is naar huis!
Stagairs doen dan wel niks, maar die zorg mensen kunnen er ook wat van!
jaa, die dag... fantastisch gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.![]()
quote:
tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook naar huis, prettig weekend allemaal en tot maandag!
nou als mijn inschrijfdatum dezelfde zou zijn als mijn eerste dag stage dan loop ik al drieeneenhalf jaar stagequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
LOL kijk mijn inschrijfdatum in mijn profiel.... dat is precies dezelfde dag als .. ja.. als die dag ja.![]()
Goh dat heb ik nou al de hele dag, of beter gezegd de hele weekquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik jullie ook! Niks doen was toch wel leuk eigenlijk. Ik wou graag wat gaan doen, maar ik heb er nu alweer genoeg van!
ja, stagairs zoals ik ja!quote:
Gezellig dat je 'r weer benquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik jullie ook! Niks doen was toch wel leuk eigenlijk. Ik wou graag wat gaan doen, maar ik heb er nu alweer genoeg van!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, stagairs zoals ik ja!![]()
alleen af en toe even niet
et moiquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, stagairs zoals ik ja!![]()
alleen af en toe even niet
hetzelfde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
waar heb jij het zo druk mee dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
et moi
ik werk bijna altijd heel hard
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Veel doen
- Bureau schoongemaakt
- Aan projectje werken
- Fokken
- Eigen siten
- koffie halen
- WEL 5 telefoontjes gehad..
Relax zo
ja hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn dag van vandaag :
- Fokken
- Koffie halen
- Wc bezoekjes
- 2 pc's nieuwe image erop gezet
- 1 pc vervangen
- overlegje met stagebegeleider en ICT manager
- overleg met stagebegeleider
- 10 telefoontjes gehad
Best veel gedaan toch ?
Contracten ??quote:
gister contacten en vandaag contractenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Contracten ??
volgens mij bedoel je Contacten (op fok!)
zie hier:quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb vor half 10 5 enquetes afgenomen,
daarna een presentatie gehad van half tien tot 1 uur (ja, lang ja...)
toen even pauze gehad
Nog een x aantal enquetes afgenomen
Taart gegeten
Gekletst met collega stagairs
enquetes afgenomen
Gefokt!
dat heb ik ook altijd! Maar dan van de thee!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
veel naar de toilet gaan (door die koffie) en
3 uur?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef babba_ het volgende:
ik moet straks weer 3 uur in de trein zitten![]()
vandaag:
excursie voor stagiairs
nog wat met paar andere stagiairs in hangars kijken
lunchen
fokken
trein
slapen
en de toilet is heel ver lopen dus elke keer 5 minuten kwijtquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd! Maar dan van de thee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |