Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
tuurlijk wel, z'n project is dit topicals we bij de 25 zijn heeft hij een voldoende
Om iemand te motvieren zou ik eerder tegen hem zeggen dat ie eens wat meer moest gaan uitvoeren omdat hij anders zn stage niet zou halenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was dat bedoeld als motivatie.
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.
hehehe, is opzich natuurlijk wel 1 van de betere opdrachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd.
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangenquote:
Iemand aanmoedigen dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om iemand te motvieren zou ik eerder tegen hem zeggen dat ie eens wat meer moest gaan uitvoeren omdat hij anders zn stage niet zou halen
Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangen![]()
mooi niet, ik ben juist gaan versnellen zodat ik niet halfjaars hoefde in te stromen op hboquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, en anders maar niet, dan kunnen we volgend jaar weer een half jaar op Fok! rondhangen![]()
Damn jij bent ook snel thuis.....quote:
Ben niet gek , ben een vliegtuigquote:
Ik heb al te horen gekregen dat ik over benquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn jij bent ook snel thuis.....
Ik zie he tal helemaal voor me, jij gaat weg bij je stage.... fietst naar huis, komt thuis, loopt naar je pc, zet je pc aan, gaat daar weer verder fokken
fok fok fokquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie he tal helemaal voor me, jij gaat weg bij je stage.... fietst naar huis, komt thuis, loopt naar je pc, zet je pc aan, gaat daar weer verder fokken
profiquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al te horen gekregen dat ik over ben.
En ik zit volgend jaar weer lekker op stage, maar als het goed is minder achter de computer.
Maar meer achter de camera.
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik zit volgend jaar weer lekker op stage, maar als het goed is minder achter de computer.
zo ongeveer wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo goed voor me zie ?quote:
daag daagquote:
hahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo goed voor me zie ?![]()
leuk leuk leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Áchter de camera, niet ervoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om foto's van jezelf te maken en die vervolgens te posten op Fok!![]()
waar stagiair????quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon ook stagair is. Bijna weekend
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gemeente Gorinchem op de ICT afdelingquote:
komt wel een beetje laat achter dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sommige mensen zijn niet zo snelquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
komt wel een beetje laat achter dit topic
22 delen telaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
* MrDoegewoon dan ook VBL-er isquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |