euhm ja oke, WAT EEN IDEE!quote:
ja natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef somegirl het volgende:
Gaan jullie vanavond eigenlijk ook allemaal 2 minuutjes stil zijn?
goedzo, er is ook niet echt ontkomen aan volgensmij, alles op tv is dan stil, zelfs fok gaat plat!quote:
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyvesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een foto van somegirl te bewonderen??
euhm in de trein?? dan moet de trein wel stil gaan staan vind ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef somegirl het volgende:
Gaan jullie vanavond eigenlijk ook allemaal 2 minuutjes stil zijn?
vertel vertel vertel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyves
zit jij OOK op hyvesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ergens een topic lang geleden een link gegeven naar m'n hyves
m'n ouders wonen in de buurt, en ik werk daar ergens ook nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
euhm in de trein?? dan moet de trein wel stil gaan staan vind ikoh nee dan mis ik mijn aansluiting.. toch maar niet! maar ja ik slaap toch dus ik ben wel stil...
wat moet je trouwens in leeuwarden dan
zoek maar, als je het zo graag wilt zienquote:
quote:
okeee op die manier!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
m'n ouders wonen in de buurt, en ik werk daar ergens ook nog
ik ookquote:
ik heeft gezoekt maar om nou 1100 posts door te zoeken.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
zoek maar, als je het zo graag wilt zien![]()
Veel succes en plezier in de trein!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
okeee op die manier!
heh mensen ik ga ervandoor! fijn weekend iedereen en vast wel tot maandag!
ikke maandag 5 uur opstaanen weer in trein
daaaaaaag![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
okeee op die manier!
heh mensen ik ga ervandoor! fijn weekend iedereen en vast wel tot maandag!
ikke maandag 5 uur opstaanen weer in trein
daaaaaaag![]()
Zoek dan!quote:
hmmm dat weet ik ook niet meer eigenlijk.... nou vooruit maar weer dan.................quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heeft gezoekt! in welk topic was't?
Zeer duidelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
heeej, we zijn thuis en gaan gewoon door
Van de OP.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
welk rijmpje?
Je hebt het dus wel gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:15 schreef AnnekeM het volgende:
Jeetje.... wat gaat dit snel...
En wat een onzin.. Hebben jullie ècht niks beters te doen op jullie stage?? In het verpleeghuis heb ik echt mijn handen vol en ben ik constant bezig... Geen wonder dat de helft van mijn collega's geen verstand hebben van computers, daar is gewoon geen tijd voor... Willen ze straks ook nog eens alles gaan digitaliseren.
Gelukkig heb ik nu even vakantieVrijdag mag ik weer
4 dagen 8uurs dagdiensten, 3 dagen vrij en dan 3 dagen 8uurs avonddiensten.
nou dat wordt snel typen dan maandag! Hopelijk zijn er dan weer veel stagiaires!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef Megter het volgende:
Kijk 's snel naar de OP!!!!
[CL-halve finale] PSV - AC Milan deel 5 in 15 min. vol!![]()
![]()
![]()
lekker dicht bijelkaar ookquote:1. Teardrop-nl 239
2. Bupatih 196
3. jitzzzze 194
3. Megter 194
5. snellejelle 193
tssssssssssssssssssss heb je er last van dan???? en nu hebben nieuwe stagiaires ook de kans mee te kletsen, anders niet he??!!! dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
Zeg kinderen, als jullie elkaar nu eens gewoon toevoegen op msn hoef je FOK! niet te vervuilen met die honderden 'De Stagairs' topics.
jaloers?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
Zeg kinderen, als jullie elkaar nu eens gewoon toevoegen op msn hoef je FOK! niet te vervuilen met die honderden 'De Stagairs' topics.
En om 12:46 was pas m'n 2e postquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef snellejelle het volgende:
Wat een prestatie mensen!
[..]
lekker dicht bijelkaar ook
Kan je ook gezellig meedoenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef mindwar het volgende:
Dinsdag een kennismakings gesprek op -als alles dus meezit- aankomende stageplaats!!!
Spannend!
Ik kan niet meer voluit de komende tijd, wil toch graag m'n scriptie de 13e afhebben (20 mei moet uiterlijk conceptversie worden ingeleverd)quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat wordt snel typen dan maandag! Hopelijk zijn er dan weer veel stagiaires!
Zie avatarquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BrauN het volgende:
* L-X meldt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Oh nee! ik ben toch niet de enige die vandaag aan het stage lopen is?????
ach jeetje wat zielig! de rest is er echt maandag pas weer... succes vandaag!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
* AnnekeM meldt zich ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |