heb wel wat te doen maar niet zoveel zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Damn, ik snap niet waarom jullie de hele dag, de hele week. Wat zeg ik 'de hele stage' niks te doen hebben.
wat een gekquote:
Ik heb nog steeds de kaartjes van Fok! niet ontvangenquote:
t zou kunnen maar stageverslag is toch geouwehoer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar aan het einde van je stage spijt van gaat krijgen.
Want wat ga je nu precies in je stageverslag zetten? Dat je de hele dag op het fok!forum hebt gezeten?
Wat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef babba_ het volgende:
Megter - woensdag 4 mei 2005 @ 15:25
HEEL VEEL ONZIN
Isabeau (Moderator) - woensdag 4 mei 2005 @ 16:07
Zin moet je makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb wel wat te doen maar niet zoveel zin
Dus zo komen aan die prijzen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de kaartjes van Fok! niet ontvangen![]()
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar aan het einde van je stage spijt van gaat krijgen.
Want wat ga je nu precies in je stageverslag zetten? Dat je de hele dag op het fok!forum hebt gezeten?
Daar denken je leraren vast anders over.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t zou kunnen maar stageverslag is toch geouwehoer!
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....
Ze zijn hier gewoon tevreden over mij hoor![]()
Dat is juist het mooie, ik moet hier een project doen en als mijn stagebegeleider dat goedkeurt is mijn stage goed afgerond en heeft school dat maar te accepterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar denken je leraren vast anders over.
En zij bepalen of je over mag gaan/slaagt.
wel neequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar denken je leraren vast anders over.
En zij bepalen of je over mag gaan/slaagt.
here the samequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe wel wat hoor, als hier iemand wat vraagt doe ik het meteen, maar dat zijn allemaal kleine klusjes, verder heb ik hier een project wat gewoon af moet zijn als ik hier weg ben, daarvoor loop ik ook goed op schema.....
Ze zijn hier gewoon tevreden over mij hoor![]()
Ik dacht dat het voor school zelf was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie, ik moet hier een project doen en als mijn stagebegeleider dat goedkeurt is mijn stage goed afgerond en heeft school dat maar te accepteren![]()
Ik weet het wel zeker, hij zei vandaag in een overleg nog tegen mij dat hij vond dat ik super goed mijn best deedquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoor.
tuurlijk wel, z'n project is dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je daar een voldoende voor krijgt hoor.
Misschien was dat bedoeld als motivatiequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, hij zei vandaag in een overleg nog tegen mij dat hij vond dat ik super goed mijn best deeden dat hij dik tevreden over me was
Nee het is een project wat je voor het bedrijf doet waar zij iets aan hebben, school beoordeeld daar niets aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor school zelf was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |