nou ja misschien 2 uur en 55 minquote:
Nog niet, maar vind dat ik me wel een beetje mag ori๋nterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Intergalactrick, loop jij ook stage?
en weer een nieuwe aanwinst... hallo!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef Xanteh het volgende:
Sarel en ben systeemadministrator. Leuk bedrijf, niet teveel mensen. Leuke sfeer.. Ik red me wel![]()
jeeeemig! van waar naar waar dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja misschien 2 uur en 55 minmaar ja "3" uur
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aan het begin van mijn stage hier (toen zat ik nog niet op het forum) ben ik wel eens naar de wc gegaan, daar 5minuten gewoon gestaan en toen weer terug...
Waarom ??? omdat ik me echt DOOD verveelde toen !!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aan het begin van mijn stage hier (toen zat ik nog niet op het forum) ben ik wel eens naar de wc gegaan, daar 5minuten gewoon gestaan en toen weer terug...
jaja of op de toilet snakenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
jaja of op de toilet snakenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:43 schreef Xanteh het volgende:
Sarel en ben systeemadministrator. Leuk bedrijf, niet teveel mensen. Leuke sfeer.. Ik red me wel![]()
daaahaaaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik ga afsluiten en ben ervandoor
Prettig weekend allemaal
tot 'n maandag tear.. en straks niet meteen weer op fok h่quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend allemaal
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend allemaal
tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef Fisher het volgende:
naja, ik volg tear z'n voorbeeld.. fijn weekeinde allemaal en tot maandag!!
Buitenpost? wonen daar mensenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef babba_ het volgende:
Tijd
--------------------------------------------------------------------------------
Station
--------------------------------------------------------------------------------
Spoor
Richting
Reisdetails
V 17:51 Schiphol 2 Amersfoort Intercity 1665 NS
A 18:33 Amersfoort 2
V 18:38 Amersfoort 1 Zwolle Intercity 565 NS
A 20:15 Groningen 2b
V 20:20 Groningen 4a Leeuwarden Stoptrein 30280 NoordNed, Geen AVR-NS, alleen 2e klas
A 20:46 Buitenpost 2
om precies te zijn
hoe hou je t volquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef babba_ het volgende:
Tijd
Station
Spoor
Richting
Reisdetails
V 17:51 Schiphol 2 Amersfoort Intercity 1665 NS
A 18:33 Amersfoort 2
V 18:38 Amersfoort 1 Zwolle Intercity 565 NS
A 20:15 Groningen 2b
V 20:20 Groningen 4a Leeuwarden Stoptrein 30280 NoordNed, Geen AVR-NS, alleen 2e klas
A 20:46 Buitenpost 2
om precies te zijn
Nee, wel teveel sambal op me stokbrood met kaas gedaan tijdens de lunchpauze. Dag fles colaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens heeft een van jullie ooit al eens een dienblad van het bureau laten aflikkeren tijdens zijn stage
ja! 6000 ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |