Maar dan zijn de vrouwen er ook weer, dus geen mannendagquote:
Mannendag was de bomquote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Maar dan zijn de vrouwen er ook weer, dus geen mannendag![]()
Ik DENK dat jij al het langst wakker bent van iedereen, en dus ook het wakkerst zou moeten zijnquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik DENK dat jij al het langst wakker bent van iedereen, en dus ook het wakkerst zou moeten zijn![]()
quote:
En hij kan geen backup terug laten zetten ?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef tha_dus het volgende:
jeej!!! ik heb er weer zin in!! nog 9weken. gelukkig is me kamergenoot er weer..en al zn bestanden zijn gewist van de pc dus hij is pissed haha en terecht...weg plan van aanpak.![]()
nope..al geprobeerd..zonder succes........das best wel balen!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En hij kan geen backup terug laten zetten ?
Lekker he! Alleen kan ik hier niet meer zoveel spammenquote:Op maandag 9 mei 2005 08:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ook nu ff.. eindelijk wat werk te doen
Al dat werk voor nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 08:54 schreef tha_dus het volgende:
[..]
nope..al geprobeerd..zonder succes........das best wel balen!!!
Vanmorgen voelde ik me ook dik beroerd, toch maar naar stage gegaan de bikkel als ik benquote:Op maandag 9 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Hier zijn we weer, een beetje ziekjes, dus ik mag rustig aan doen van mn begeleider![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
stond al om half 6 onder de douche![]()
Haha, wel goed dat je er idd zo vroeg bent uitgegaan! Succes met je vergadering strax!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgende week maandag weer vrij
2e pinksterdag
Heb je je kaartjes nog gebruikt?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
2e pinksterdag
Een mooie dag om te slapenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
2e pinksterdag
Ziekquote:Op maandag 9 mei 2005 09:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Ziek![]()
Ik heb trouwens met tijgerwillie gebowled vrijdagavond!
en heb d'r string ook nog gezien![]()
mijn string???? dat kan niet had toch een broek aanquote:Op maandag 9 mei 2005 09:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Ziek![]()
Ik heb trouwens met tijgerwillie gebowled vrijdagavond!
en heb d'r string ook nog gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |