Thanxquote:
We hebben een orkest geloof ik ofzo ja...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
Zaterdag weer, ik geloof niet dat het dan zulk briljant weer zal zijnen het wordt natuurlijk wennen na afgelopen zaterdag vrij te hebben gehad.
Nog over koninginnedag.. kwam natuurlijk een collega tegen in Utrechtmaar zag ook een aantal tpg-ers in een net colbertje lopen met sommigen ook nog een soort verdienstesnoer erop... zou dat soms van een tpg-koor of band geweest zijn?
Hier in Amersfoort is het de hele dag droog gebleven gelukkig. Maar ik hoefde ook niet te werken. Vrijdag weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
Tijdens de ochtendwijk heb ik het mooi droog gehouden.
Wil ik naar buiten gaan met de middagwijk, begint het als een gek te regenen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaakquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie topictitel trouwens![]()
.
Moet er geen 'deel zoveel' achter, of worden we dan gezien als reeks?
Simpel edoch doeltreffend '#7' toevoegen dan maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaak
Ach... op deze manier kan je aan 't einde van 't jaar tenminste nog wat geinigs aanschaffen in 't spaarpuntenwinkeltjequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
*$^*$^*&(*)(%&*)(@$^@$%^%$$%^ ... bah dus
worden we nog gewoon folderjongetjes uiteindelijk... mark my words
YESS, weer 350 punten erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk afquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk af.
Lekker toch, ik zou juist blij zijn met twee uurtjes extra als voorbereiding. Nou ja, als het niet al te druk is dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef Adsum het volgende:
Zaterdag mag ik trouwens om 07.30 beginnen, ipv de gebruikelijk 09.30, mag het industriegebied ff gaan ingooien + zetten
Ik ken het. Voordat de HSM hier ging draaien lagen er bij sommige kasten wel 4 verschillende loopbriefjes die geen van allen in de verste verte leken op de loopbriefjes die in de computer staan. Die zelf gemaakte loopbriefjes zijn vaak ook nog eens zo onlogisch als de pest; enorm veel loze stukken of veel te grote rondjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook niet
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat denk je zelf? Stel jij maakt het pakketje open en er zit een baksteen, jij weigert te betalen en de postbode neemt het opengemaakte pakketje mee terug. Dan doet dat heel erg vermoeden dat hij/zij dat pakje open heeft gemaakt. Vandaar dus niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef TeleluvR het volgende:
Nooit gezien dit topic, wellicht handig om hier mijn vraag te stellen:
Mag je een rembourszending open maken alvorens te betalen aan de postbode? Bijvoorbeeld om zeker te weten dat je niet betaald voor een baksteen?
Nee maar dat lijkt me logisch,quote:
Mij ook, maar .... oh well, ik ben gewoon blij een TPG medewerker aan mijn deur te hebben.quote:
Postbezorger, dat word ik echt nooit van mijn leven. Je moet je helemaal het schompes werken voor een hongerloontje. Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
Ja precies, is het niet zo dat er nu maximaal drie partijen huis aan huis PER JAAR op zaterdag bezorgd mogen worden? Wie weet hoe dat zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:06 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Eerst wilde ze de zaterdag vrijhouden van HAH, maar daar komt ook heel snel verandering in zo te zien.
Gamma en ...?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, we verdienen weer eens wat extra's zullen we maar denken. Wel twee soorten HAH, daar wordt je ook niet vrolijk van.
* Yeahinho heeft al maanden geen vaste wijk meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
Als we nu eens een lijst maken met alle FOK!-TPG'ers en hun vaste wijken/diensten. Ik begin wel.
* FlyingFox: 5051 L
*
*
ku-teamquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:42 schreef FlyingFox het volgende:
* FlyingFox: 5051 L
* OMG: 1525 P
* MadGuy: 5242 C+V // 5246 J // 5343 C
* Yeahinho: team.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee dat zijn codes van hun nummerborden.
Jij werkt nog niet zo lang bij de post zeker?
Wtfquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef OMG het volgende:
Diensten, geen postcodes.
Mijn dienst is 1525 P. De postcode van die dienst is 3315 P*.
Herstelkastquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef OMG het volgende:
Nooit op de codes op de herstelkast gekeken? Of gebruiken we die alleen hier?
Bij ons ligt het zooitje op een tafelquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:51 schreef OMG het volgende:
De kast waarin de sluitrit wordt ingegooid?
Spreek ik nu echt TPG-slang of hoe zit dat?
Dordrecht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
Waar de fuck zit dat kantoor van jou OMG?!
Het zegt me totaal niets waar je het over hebt allemaal....
Bij mij beginnen ze allemaal met 35.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef OMG het volgende:
Op ons kantoor zijn 2 wijken ondergebracht met 2 verschillende postcodes. 3315 en 3319. Alle dienstnummers in de ene wijk beginnen met 15, die van mij is dus 1525. In de andere wijk beginnen ze met 19.
Maar goed, om verwarring te voorkomen, wat geven we nu op: postcode of dienst?
Ik dacht dat we het over diensten hadden...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
MadGuy, hoe kun jij in de code 5242 en 5246 bestellen?! Das op mijn kantoor!
5242 CV bestaat trouwens niet eens.
[edit] je zult 5342 bedoelen neem ik aan.
*JDudequote:
Zo u wilt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je het helemaal goed wilt doen dan geef je een 6-cijferige kode op. De eerste 4 cijfes zijn dan de postcode. De laatste 2 het nummer van de dienst.
Na invoering van de HSM krijg ik drie vaste wijken & perrondienst & passepost.
Die 3 wijken zijn:
622445 Schepenenplein
622442 Aartshertogenstraat
622404 Heerderweg
Dan nog het voorbereiden van 622503 Lindenplein
Oh daar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef Fugie het volgende:
ik doe 4336A
en bij ons voor HAH staat er 1511 voor mijn wijk en op gobal is het 433611, om het lekker simpel te houden
De stemkaarten zijn vandaag al bezorgd geloof ik (ik heb ze net uit de brievenbus gehaaldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zo lekker 2 wijkjes weggebracht vandaag en straks nog met de auto post ophalen bij een klant. Ja lekker verdienen.
Morgen en volgende week op zaterdag HAH. Maar dat wisten jullie vast al wel
Pluspunten
Bij ons volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:44 schreef mark_03 het volgende:
De stemkaarten zijn vandaag al bezorgd geloof ik (ik heb ze net uit de brievenbus gehaald) Scheelt dan weer
Hopen van niet (winkelcentrumquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:10 schreef OMG het volgende:
Is dat nierstichting HAH 100% (zoals die referendumboekjes laatst) of niet?
Zo'n beetje alleen de zendingen van de overheid worden daadwerkelijk 100% bezorgd...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:31 schreef OMG het volgende:
Nou, precies. En in de wijk die ik morgen moet lopen staan twee enorme flats met flink wat stickers, dus vandaar.
Nierstichting is toch geen overheidsinstantiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n beetje alleen de zendingen van de overheid worden daadwerkelijk 100% bezorgd...
Al 't andere spul hoef je niet te bezorgen waar ze een sticker hebben.
nee, dus hoef je die niet te bestellen bij mensen die een sticker op de bus hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nierstichting is toch geen overheidsinstantie
Ik dacht dat het morgen rustig zou worden...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
Gaat morgen een druk dagje worden dan. Als ik om 10:00 kom kan ik vast niet meteen de straat op
Klote nieuwe raamregeling
We zien het morgen welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik dacht dat het morgen rustig zou worden...
Omdat donderdag en vandaag veel kantoren dicht zijn gebleven...
Hier hetzelfde. Als iemand wil weten waar de teamcoach is, wordt er steevast gezegd: "Hij is buiten roken"...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe herkenbaar
Ik vraag me soms af hoe dat bedrijf kan functioneren met het soort mensen dat er werkt. Mis-communicatie is een sport geworden bij de post
Dat doen ze bij ons ook vaker dan koffie drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Hier hetzelfde. Als iemand wil weten waar de teamcoach is, wordt er steevast gezegd: "Hij is buiten roken"...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef Beach het volgende:
Best weinig post
HAH viel harstikke mee, niet glad of te groot gelukkig.
Regen alleen laatste 20 minuten.
Verder is er iemand niet op komen dagen van de vastedie heeft een flink probleem.
Ja, tot ze klaar zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef elcastel het volgende:
Zeg worden er pakketten bezorgd op zaterdag en zo ja, tot hoe laat wordt er gereden ?
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Ja, tot ze klaar zijn.
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.
Dan zijn ze meestal wel klaar jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....
En toch zo vroeg al klaar?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef FlyingFox het volgende:
Huis aan huis op zaterdag
Telefoonboeken
Vergadering
Kutdag
Ik denk omdat dat teveel zou vertragen, de laatste wijken zijn dan pas eind van de middag uit de machine ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Trouwens, nu hebben we zo'n prachtige HSM, maar waarom kunnen die klote stemkaarten daar niet in gesorteerd worden? Hm?
Ook nog met zo'n tof pennetje of potloodje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik mijn HAH-spaarpunten gebruiken om het management een enkeltje siberie te geven... Niet alleen HAH, maar ook nog geaddresseerde HAH van het waterschap... die niet door de HSM kon zodat je dus nog vrolijk 2a3 rode bakken handmatig in kon gaan gooien![]()
![]()
06:00-15:30 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRR
nooit last van gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:45 schreef OMG het volgende:
Die enveloppen met potloodjes zijn geweldig. Bij de helft prikt zo'n ding door de envelop en valt eruit.
Altijd handig als je geen pen hebt op straat.
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...![]()
U is teamcoach? Waar als ik vragen mag?quote:Wel leuk trouwens om als teamcoach hier al die verschillende reacties te lezen, al net zo divers als op de werkvloer zelf.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:16 schreef Vinduppie het volgende:
Laten we het houden op een vestiging in het Noorden des Lands... (voordat sommige medewerkers hier hun hart niet meer durven te luchten)![]()
Daar heb je een brief over gehad, een paar maand geledenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
Okay, gevonden. En hoe weet ik wat m'n personeelsnummer is? Op m'n PTT Post-legitimatiebewijs staan twéé nummers, een registernummer en een kaartnummer. Beide werken niet. En hoe kom ik aan een password?
Bij ons heet zoiets een appelstaat, of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
Een overzicht met de tijden die voor een wijk staan. Voorbereiden en wegbrengen. Dat noemt men een raamregeling. Vaktaal![]()
Ben je nou een postbode of niet
Het hangt er ook een beetje van af wat voor postbode/pakketbezorger je hebt. Ik heb wel eens om 18:15 aangebeld, onder het mom van ''s avonds is iedereen thuis'. Maar meestal kap er wel mee rond een uur of zes, als ik dan nog op straat ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....
Ik heb zo'n vermoeden dat die van mij ook meeleest... Daarom post ik niet al te veel negatieve dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...![]()
Wel leuk trouwens om als teamcoach hier al die verschillende reacties te lezen, al net zo divers als op de werkvloer zelf.
Het nummer staat ook op je salarisspecificatie, linksonder staat persoonsnummer.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
Okay, gevonden. En hoe weet ik wat m'n personeelsnummer is? Op m'n PTT Post-legitimatiebewijs staan twéé nummers, een registernummer en een kaartnummer. Beide werken niet. En hoe kom ik aan een password?
Ik heb persoonlijk ook een vreselijke hekel aan HAH.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
HAH is zoiezo altijd klote. Tegenwoordig begin ik pas om 12:00, wat een rottijd
deze week allebei gevraagd geen van beide gedaan ben zaterdag lekker vrijquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wanneer? Op zaterdag? Of doordeweeks?
half 11 aan de koffie ?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Klonk het volgende:
drukke dag gehad
31 pakketjes verdeeld over 20 stops
nou ik weet dat een collega van me vandaag moet rijden en die mag er ong. een 70 tot 100 wegrijden en ik denk dat ie dan in totaal een 160 km. heeft geredenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Klonk het volgende:
nee, we hadden eerst ff werkoverleg tot een uurtje of half 11, daarna aan de koffie, vervolgens geladen, , en uiteindelijk zijn we es pakkies gaan bezorgenwas om 12 uur begonnen en om 2 uur klaar ofzo.
Maandag is zo gek nog niet
mja ik rij in principe ook voor een subcontractor, maar ik word vaak weer uitgeleend om in te springen bij tpg zelf. Maar dit waren in principe 6 routes die ineens door 1 persoon moesten worden geredenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef Klonk het volgende:
geen last van, ik rij voor een subcontractor, we hebben in het totaal 6 wijken verdeeld over 4 personen en we kennen allemaal elkaars wijken, dus eentje ziek of op vakantie is nooit geen probleem
mwoah ik heb meestal wel aardige dienstenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:11 schreef Klonk het volgende:
oei, das kloten om het zacht te zeggen, gelukkig zijn wij nog niet uitgeleend aan tpg, vind het eigenlijk wel relaxt zo.
kleine subcontractorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Voor welke sub-contracter werk je dan?
Verticale duwbrievenbussen met een veer erachter en op ooghoogte op een punt waar je met 2 dikke bundels op de arm loopt. Altijd leukquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef Troeta het volgende:
Na me de eerste week me doodge-ergerd te hebben aan rare brievenbussen vind ik het nu erg lekker werk. ( waarom nemen mensen brievenbussen die je niet open kan krijgen of veels te klein zijn?)
Vooral als je een grote wijk loopt en dus een brede kast hebt. Dan moet je zo ver rijken naar de vakjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:55 schreef Beach het volgende:
Ik haat ingooien, dan krijg ik altij een beetje last van mnr ug.
Precies!! En dan moet ik ook nog een beetje op m'n tenen staan en sta ik daar te kutten!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verticale duwbrievenbussen met een veer erachter en op ooghoogte op een punt waar je met 2 dikke bundels op de arm loopt. Altijd leuk
Er zijn bepaalde eisen waar een brievenbus aan moet voldoen, afmetingen en hoogte. Ik geloof minimaal een meter van de grond ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Troeta het volgende:
[..]
Precies!! En dan moet ik ook nog een beetje op m'n tenen staan en sta ik daar te kutten!
wie verzint die brievenbussen?
Ik heb er trouwens ook heel veel die laag bij de grond zitten, als die niet meer mogen kan ik daar dus over gaan zeiken? Lijkt me leuk!
En die bonuspunten...krijg ik die ook? En wat kan je er mee?
Je hebt er van die kennisgevingen voor die je in de desbetreffende bus kunt mikken als je post of buspaketten er niet in pasten. Het leuke is dat de bewoner ze bekijkt en meteen wegmieterd en dat er eigenlijk niets verandert aan de situatie.:{quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde eisen waar een brievenbus aan moet voldoen, afmetingen en hoogte. Ik geloof minimaal een meter van de grond ofzo.
Weet jij wat de opzegtermijn is? Ik heb gisteren me ontslagbrief op de post gedaan en erin gezet dat ik per 1 Juni 2005 wil stoppen....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:02 schreef Cart_man het volgende:
Exmedewerker sinds zaterdag meldt zich.
Voor het eerst sinds 6 jaar weer lekker uitslapen a.s. zaterdag.
Precies, ze moeten niet zeuken. Moeten ze de brievenbus maar aanpassen,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij niet, en dat kunnen ze vrijwel vergeten ook. Een mooie vouw erin of anders linea recta naar het postkantoor...
Een maand. Bij mij tenminste.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weet jij wat de opzegtermijn is? Ik heb gisteren me ontslagbrief op de post gedaan en erin gezet dat ik per 1 Juni 2005 wil stoppen....
Hebben ze bij jullie niet de actie gehad dat mensen een bepaalde tijd kregen om voor een goede brievenbus, danwel buitenbus te zorgen omdat anders de post niet meer bezorgd zou worden? Dat heeft er hier voor gezorgd dat de meeste klotebussen wel weg zijn. Sowieso de bussen die te klein waren, te laag zaten of meer dan 10 meter van de openbare weg zaten zijn er aardig uitgehaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je hebt er van die kennisgevingen voor die je in de desbetreffende bus kunt mikken als je post of buspaketten er niet in pasten. Het leuke is dat de bewoner ze bekijkt en meteen wegmieterd en dat er eigenlijk niets verandert aan de situatie.:{
Ik kom van alles tegen in mijn wijk: hele lage brievenbussen, dubbele kleppen, van de muizenvallen die keihard op je vingers slaan, te kleine brievenbussen waarvoor ik zelfs standaard kleine enveloppen moet vouwen en proppen en last, but not least brievenbussen waarvan de klep wel groot genoeg is, maar de uitsnede in de deur heel, heel klein. Welke idioot verzint dat nu?
Laatst had ik weer zo'n vast irritant adres. Eerst de post erin geduwd. Dan had ik nog 3 pakjes met onderbroeken. Passen niet meer erin, 2x aanbellen, niemand thuis, gewoon mee terug en retour afzender met de mededeling 'brievenbus vol'. Ik heb ze natuurlijk al een paar keer eerder gewaarschuwd vanwege de bus.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Precies, ze moeten niet zeuken. Moeten ze de brievenbus maar aanpassen,
Kast draaien? Kun je niet beter gewoon die adresbalkjes omdraaienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef nixxx het volgende:
Het ingooien vind ik ook niet erg, vond moet ik eigenlijk zeggen... Ze hebben nu alle vakjes op de ingooikast net zo klein gemaakt (max 10 adressen) als de secties van de HSM.. Dan zou je dus kasten van 4 meter breed krijgen dus wat hebben ze gedaan... draaikasten... eerst de helft ingooien, zetten.. kast draaien.. weer ingooien weer zetten... dat zou sneller moeten gaan... zaterdag dus gewoon blind ingegooid op de oude manier
Je snapt wel wat ik bedoel!! postbodes zijn zo humoristischquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:22 schreef JDude het volgende:
Kast draaien? Kun je niet beter gewoon die adresbalkjes omdraaien
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Laatst had ik weer zo'n vast irritant adres. Eerst de post erin geduwd. Dan had ik nog 3 pakjes met onderbroeken. Passen niet meer erin, 2x aanbellen, niemand thuis, gewoon mee terug en retour afzender met de mededeling 'brievenbus vol'. Ik heb ze natuurlijk al een paar keer eerder gewaarschuwd vanwege de bus.
Als de pakjes bij mij niet passen door de grootte van de bus schrijf ik direct een briefje uit om het te komen ophalen. Daarbij stop ik dan een briefje 'bus te klein', als ik die toevallig bij me heb. Brieven vouw ik wel dubbel om ze er door te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef MadGuy het volgende:
Dat wat jij doet accepteren ze hier op kantoor niet ultra_ivo. Klantvriendelijkheid staat hier voorop... Dus eigenlijk blijf ik gewoon hangen aan die te kleine brievenbussen. Het opvallendste is dat de grootste huizen ook de kleinste brievenbussen hebben...
Heb ik hier ook wel eens voorgesteld, maar daar reageerden ze niet zo op. Feit is ook dat het wettelijk verplicht is om een brievenbus te hebben die aan de eisen voldoet, maar als dit niet zo is, kan de TPG er verder niks aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie niet de actie gehad dat mensen een bepaalde tijd kregen om voor een goede brievenbus, danwel buitenbus te zorgen omdat anders de post niet meer bezorgd zou worden? Dat heeft er hier voor gezorgd dat de meeste klotebussen wel weg zijn. Sowieso de bussen die te klein waren, te laag zaten of meer dan 10 meter van de openbare weg zaten zijn er aardig uitgehaald.
Ja, en eentje die de grote post sorteert en eentje die dit samenvoegd en eentje die het bundeld. Houd je alleen nog maar postbezorgers overquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:20 schreef OMG het volgende:
Ze moesten ook maar eens een machine uitvinden die meteen de post van klein naar groot sorteert.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef nixxx het volgende:
Ik geloof dat ze wel bezig zijn met HSM voor grote post.... maar samenvoegen zullen ze wel niet gaan doen... laten ze je liever met twee bundels teglijk op straat lopen 1 groot en 1 klein
Lekker kut is dat, moet jij bij elke huis 2x de post langs!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef nixxx het volgende:
Ik geloof dat ze wel bezig zijn met HSM voor grote post.... maar samenvoegen zullen ze wel niet gaan doen... laten ze je liever met twee bundels teglijk op straat lopen 1 groot en 1 klein
Bij ons ging het redelijk goed. Mensen die weigerden iets aan de brievenbus te doen kregen bericht dat ze geen post meer aan huis kregen en vanaf de volgende werkdag de post op konden halen op kantoor. Dit resulteerde er meestal in dat een dag erna er een buitenbus hing op de goede plekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Terugsturen gebeurt bij ons wel eens, vooral bij mensen die continu weigeren iets aan hun brievenbus te doen of zelfs helemaal geen brievenbus hebben. Briefjes ingooien en de busstukken naar het postkantoor sturen is de gangbare procedure, maar het geduld mag eens op zijn.
Bij een brievenbus die boordevol is is het trouwens de standaardprocedure om terug te sturen. Laten liggen totdat de brievenbus weer leeg is geldt als overservice.
Dat van die grote HSM klopt, die komt er over een paar jaar idd. Het samenvoegen en toevoegen van tijdschriften (denk aan Libelle's e.d. in die plastics met van die losse adreskaartjes) zal nog wel met de hand moeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef nixxx het volgende:
Post voor overvolle brievenbussen gaan bij ons ook direct retour afzender. Vooral als je bepaalde flats bij ons loopt heb je veel volle brievenbussen. Mijn collega hoeft dan die post niet de volgende dag weer mee te nemen, van mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Terugsturen gebeurt bij ons wel eens, vooral bij mensen die continu weigeren iets aan hun brievenbus te doen of zelfs helemaal geen brievenbus hebben. Briefjes ingooien en de busstukken naar het postkantoor sturen is de gangbare procedure, maar het geduld mag eens op zijn.
Bij een brievenbus die boordevol is is het trouwens de standaardprocedure om terug te sturen. Laten liggen totdat de brievenbus weer leeg is geldt als overservice.
Ik doe 't ook wel s... van die krantenjongens die dan voor je gelopen hebben en de helft eruit laten steken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef OMG het volgende:
Overvolle brievenbussen.. dat ligt eraan. Als het zo'n groene plastic buitenbus is zonder slotje, dan is het HAH/folders en dergelijke eruit, post erin. Bij bussenfrontjes en dichte buitenbussen gaat het mee terug en retour afzender.
Helemaal irritant wordt het als het geregend heeft en er dus van die dikke, natte, slappe pakken papier half uit een brievenbus hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik doe 't ook wel s... van die krantenjongens die dan voor je gelopen hebben en de helft eruit laten steken...
Hup, krant op de grond, hup, post erin en weer verder fietsen. Rotvolk, die krantenbezorgers
hahaha, dat had ik dus vandaag. Wat smerig word dat zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Helemaal irritant wordt het als het geregend heeft en er dus van die dikke, natte, slappe pakken papier half uit een brievenbus hangen.
Niet negatief bedoeld naar jou toe Troeta, maar je merkt zeker als je al wat langer bij de post loopt dat het werk echt niet voor iedereen weggelegd is.. sommige mensen kunnen het niet volhouden, anderen zijn echt superlangzaam.. Ik heb het altijd wel leuk gevonden.. op die keren dan na dat er veel bier in zat en weinig tot geen slaap...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef TheSorrow het volgende:
Troeta, als je nu al zo loopt te klagen lijkt t me beter dat je een andere baan zoekt...
Klopt, heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef OMG het volgende:
Ik heb zelf ondervonden dat ik met weinig slaap en soms te veel bier op de vorige avond ik juist fitter en sneller was. Typisch.
Die kun je beter niet uit laten betalen, er gaat dan veel naar de belasting. Bij ons is het gewoon om dan uit te rekenen hoeveel maanden je nog in dienst kan blijven en dan heb je die tijd gewoon verlof. Dus je bent weg bij de post, maar krijgt nog een paar maanden (in jou geval half jaar zeker?) een loonstrook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een maand. Bij mij tenminste.
Bijkomend voordeel, verlofuren uitbetaald krijgen. Had er nog 145.
Ik heb wel eens een bouvier suf geslagen met een zware bundel toen die niet zo aardig tegen me deed. Daarna drong hij niet meer zo aan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ook altijd leuk bij een bus, een grijpgrage kat of hond , heb al verschijdene keren mn klauw opengehaaldMan op kantoor had tzelfde, die pakte die poot van de kat en brak m
Vond t baasje niet zo leuk... "Ja moet ie zn poten maar thuishouden" zei ie
Vaak genoeg maak ik het volgende mee:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bouvier suf geslagen met een zware bundel toen die niet zo aardig tegen me deed. Daarna drong hij niet meer zo aan...
Waar ik altijd om moet lachen op de zaterdag is de domheid van mensen bij legitimatiezendingen (nr. 13).
"Goedemiddag mevrouw. Ik heb hier een legitimatiezending voor P.J. Luttenbroek. Is hij of zij aanwezig?"
"Nee, maar waar kan ik tekenen, dan geef ik het wel aan hem."
"Helaas mevrouw, het is een legitimatiezending. Daar moet de persoon voor wie het bestemd is zich persoonlijk legitimeren en voor tekenen."
"Maar ik heb zijn paspoort hier thuis liggen"
"Ah, dan is meneer in overtreding, mevrouw!"
Ik had ook een keer zo'n adresje in de zomer. De eerste keer schrok ik me rot, de tweede en derde keer vond ik het wel grappig. Iedere keer zag je door die onderruit (van 'melkglas') een afdruk van die katquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:55 schreef JDude het volgende:
Ik had op m'n oude vestiging een wijk met een adres waar men een deur- en een buitenbus had. Achter de deur zat een geflipte kat. Een subtiel tikje tegen de klep was genoeg om dat beest binnen een paar seconden de aanval op de deur in te laten zetten. De post ging vervolgens uiteraard gewoon in de buitenbus
Welja, straks zijn we toch allemaal oranjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef B4CO het volgende:
Ik werk op t hoofdkantoor van TNT in Hoofddorp, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:53 schreef Carport het volgende:
"Mevrouw, hij kan hem maandag hier ophalen, wilt u even tekenen voor akkoord Postkantoor?"
Een van de ouwe lui van mijn kantoor (inmiddels met pensioen en daarvoor één van de leidinggevenden) heeft zo een keer een poedel bijna naar de andere wereld geholpen. Die kwam uit de bosjes en greep hem vol in de kuit, waarop hij omdraait en vol uithaalt. Komt de bazin naar buiten (veels te nette dame natuurlijk) "Postbode wat doet u nu????" "IK SCHOP 'M DOOD GVD!!!!!"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef TheSorrow het volgende:
Daar word je idd gestoord van, van die folderknapen die alles er uit laten steken...jammer dan hoor de post is belangrijker, weg met die zooiOok altijd leuk bij een bus, een grijpgrage kat of hond , heb al verschijdene keren mn klauw opengehaald
Man op kantoor had tzelfde, die pakte die poot van de kat en brak m
Vond t baasje niet zo leuk... "Ja moet ie zn poten maar thuishouden" zei ie
Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld naar jou toe Troeta, maar je merkt zeker als je al wat langer bij de post loopt dat het werk echt niet voor iedereen weggelegd is.. sommige mensen kunnen het niet volhouden, anderen zijn echt superlangzaam.. Ik heb het altijd wel leuk gevonden.. op die keren dan na dat er veel bier in zat en weinig tot geen slaap...
Volgens 't boekje, dan...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
Als postbezorger mag je niet eens naar binnen waar iedereen zet
Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
In m'n oude vestiging hadden we daar ook zo'n fors uitgevallen bijkeuken voor jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halen.
Er is een kleine ruimte waar de pakjes, het HAH en de nabrengzakken liggen, als dat ook nog eens vol komt te staan met volle tassen kan je daar helemaal je kont niet meer keren.
Nou, zo erg is het hier ook weer niet, als ik gedag wil zeggen mag het heus wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper ziequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef Troeta het volgende:
Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.
Ik kan daar ook niet genoeg uren werken.
Het is gewoon jammer dat ik alleen postbezorger ben. Dan heb je bijna geen contact met collega's en als je dan alleen maar 4 uur bezig bent met post in brievenbussen doen is dat het enige waar je over kan praten, over de te kleine en te strakke brievenbussen en alle voortuintjes met hekjes die ik zie.
Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Carport het volgende:Bij ons zijn er ook postbezorgers die sowieso nooit op de vestiging komen. Zij hoeven alleen maar naar het depot te fietsen en daar de post op te halen. Olé
Zaterdag de 14e en de 21e hebben we HAH: Overheidsmailing over de EU grondwet. Dat worden dus weer 700 plusplunten. Op die manier komt het zakmes wel erg snel!
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
En bij ons wordt de post gedumpt in een garage, dus ik kom ook nooit op de vestigingBehalve als er weer eens een suffe vergadering is dan
Mijn teamleider zei dat ik voor elke wijk punten zou moeten krijgen, en laatst hadden we zelfs dubbel HAH op zaterdag, en hij dacht we daar dan misschien ook dubbel punten voor zouden moeten krijgen... Dus 2 wijken, 2 HAH, dan 4 keer puntenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef Carport het volgende:
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.
Normaal gesproken zou ik contact met collega's juist wel leuk vinden, maar gezien de collega's die ik heb maakt het me niet zoveel uit. Ik ben bijna 24, maar de meeste collega's daar zijn 40+ Zijn best aardig hoor, maar ik he er dus niet zoveel mee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef Carport het volgende:
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.
Bij ons is het met alle studenten juist leuk. Verhalen over de afgelopen week, elastiekengevechten, we hadden zelfs een tijdje een echt koffiehaalroulatiesysteem, en op zaterdagavond kom ik ze ook regelmatig weer tegen in de stad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef texelonia het volgende:
Werken ook wel wat studenten, maar juist dat zijn degenen die zo snel mogelijk weg zijn en niet even een praatje met je maken....
Kantoor?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef Carport het volgende:
@texelonia: Als de rest van het kantoor niet zo gezellig is, kan ik het me inderdaad goed voorstellen dat jij ook snel weg wilt
Geen zorgen hoor, ik doe genoeg spannende dingenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper zieEn bij het sorteren werken er al helemaal van die losers, maar die zie ik glukkig al helemaal nooit
Het werk zelf is dan wel niet zo boeiend, en ik zou liever ook wel iets meer uren werken en iets meer verdienen. Maar ik ben geen type voor een suffe kantoorbaan, dus ik vind het juist wel lekker om op straat te lopenEn als ik vrij ben zit ik altijd alleen maar binnen, dus zo krijg ik ook nog eens frisse lucht
![]()
Verder gewoon genoeg andere dingen doen wat iets boeiender is om over te praten
is dat netto of bruto? Ik weet mijn nettoloon nog niet eigenlijk..quote:Jullie krijgen als postbezorger toch minimumloon?
Dan verdien ik als 19jarige misschien nog wel meer per uur: ¤6,60
3, 4 uur per dagquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Wij kunnen niet weten of 4 uur lang is voor jouw wijk he.
Staat er voor die wijk 2,5 uur dan is het nogal lang ja... maar zijn het 2 wijken van 2,5 uur, dan ben je best snel.
Als je er dan 4 uur over doet zal je geen gezeur krijgen denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:57 schreef Troeta het volgende:
[..]
3, 4 uur per dag
Een wijk van 2 uur en een wijk van een uur en dan nog heen en weer om de post op te halen.
Ik dacht dat loon naar leeftijd t/m 23 jaar was... Val je er net buiten dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Troeta het volgende:
pfff, dat is ook weinig..
Mag hopen dat ik meer krijg.
Ik word over 2 weken 24, of gaat loon niet meer op leeftijd
Ik ben ook de ene dag sneller dan de andere dag. Dat kan allerlei oorzaken hebben: veel post, HAH, slecht geslapen, slecht weer. Over het algemeen doen ze niet zo heel moeilijk over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Troeta het volgende:
Voor Carport: maar ik zit nog in mijn proeftijd he!
Maar inderdaad, ik heb nog niks gehoord behalve 2 complimenten vorige week.
Maar gister en vandaag was ik wat langzamer...vandaar..
quote:Wat is het probleem met langzamer zijn?
's Zaterdags ben ik standaard 30-60 minuten langer bezig.
Ik mag hopen per uur, dat is toch standaard?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik ben ook de ene dag sneller dan de andere dag. Dat kan allerlei oorzaken hebben: veel post, HAH, slecht geslapen, slecht weer. Over het algemeen doen ze niet zo heel moeilijk over.
Krijg je trouwens per uur of per wijk (dienst) betaald?
Het werk is niet zo boiend nee, maar daar heb ik me dus bij neergelegd. Niet dat ik dit voor de rest van mijn leven wil blijven doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Troeta het volgende:
Geen zorgen hoor, ik doe genoeg spannende dingen
Ik bedoelde meer over dingen die ik als postbezorger meemaak dat die niet zo boeiend zijn.
Waarom jij het doet zijn ook mijn redenen, plus de pittige lichaamsbeweging die ik krijg, ben al 3 kilo afgevallen!
Hiervoor werkte ik in een discotheek, dus misschien is het verschil wel te groot..haha
De uren zijn idd wel heel weinig, heb jij ook 3,4 uur per dag?
Ik heb dan een 14 urige werkweek.
Ik doe er nu eigenlijk 4 uur per dag over, weet iemand of dit te langzaam is?
Dan bedoel ik het gezeik wat ik er mee kan krijgen, want wil nu mijn baantje nog niet kwijt!!
Ik krijg per wijk uitbetaald. Als er 3 uur voor een wijk staat, krijg ik 3 uur uitbetaald. Ongeacht of ik er korter of langer over doe. Meestal red ik het makkelijk met die tijd, alleen in de kerstperiode is het soms erg veel en dan duurt het wel eens wat langer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:55 schreef Troeta het volgende:
Ik mag hopen per uur, dat is toch standaard?
Ik ga nu twijfelen, terwijl ik mijn contracten wel goed doorgelezen heb...
Ik vond de lichaamsbeweging ook altijd wel relaxed, maar sinds 2 maanden bezorg ik alleen nog met de autoquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Troeta het volgende:
Waarom jij het doet zijn ook mijn redenen, plus de pittige lichaamsbeweging die ik krijg, ben al 3 kilo afgevallen!
Niet over 2 wijken van 2+1uur plus post halen. En als je het een tijdje doet zul je merken dat er automatismen insluipen zodat je sneller gaat werken (op gegeven moment weet je precies waar je over muurtjes kunt springen, waar alle bussen zitten, waar je het best je fiets neer kunt zetten etc.quote:Ik doe er nu eigenlijk 4 uur per dag over, weet iemand of dit te langzaam is?
Ik ben ook ooit begonnen met een kleine wijk maar zogauw je het wat beter in de vingers krijgt "durven" ze je ook wel grotere wijken te geven. Weet niet hoe dat met postbezorgers zit trouwens.quote:De uren zijn idd wel heel weinig, heb jij ook 3,4 uur per dag?
Nou, om je proeftijd niet te halen moet je het wel erg bont maken. Véél fouten, pakketten ontvreemden, niet op komen dagen, dat soort gein.quote:Dan bedoel ik het gezeik wat ik er mee kan krijgen, want wil nu mijn baantje nog niet kwijt!!
Je hebt een contract van x uur, en ze proberen je zo in te zetten dat je die uren maakt. De wijken die je doet krijg je ook uitbetaald. Er wordt verwacht dat als je minder werkt, dat je dat doorgeeft (doet vrijwel niemand), en als er veel meer post is dan "normaal" mag je vaak wel een aantal meeruren schrijven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:24 schreef OMG het volgende:
Ik denk niet dat je per uur verdient, want dan zouden alle langzame mensen meer verdienen dan de snelle mensen.
Ik had een hele dikke vrouw in mijn wijk die me elke keer al op stond te wachten op zaterdag om heel gretig haar Reader's Digest pakketjes in ontvangst te nemen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
Bij 1 van de wijken die ik wel eens loop heb je een man, die besteld van alles maar maakt volgens mij niets open.... dat is echt te gek voor woorden! Woont in een flat, en dan kijk je zn slaapkamer in, he-le-maal vol met dozen! En dan doet ie open, en dan staan er nog superveel meer, echt een vaag gezicht![]()
Wij bestellen o.a. de post van Dick Advocaat en Raymond van Barneveld hiero. Raymond ben ik ook een keer tegengekomen toen ik daar liep. We hebben (en hadden) hier nog wel wat meer bekende Nederlanders, maar ik weet ff niet meer welke dat zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik had naar verluidt Raymond Sluiter in mijn wijk en heb Faas Wilkes in mijn wijk. Ofzo. Raymond weet ik zeker, maar Wilkes...?
Een paar jaar terug had ik een agt voor een mevrouw. Ik aanbellen bij het adres, geen gehoor. Nog een keer bellen, niks... Ik begin met het schrijven van een kennisgeving, gaat er boven een raam open: "Ja, wat is er?". Verteld dat ik een agt had en meneer zei dat hij er aan kwam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef Klonk het volgende:
ik had vandaag een pakje van het beroemde postbusnummer uit Hulst, werd aangenomen door een vent in een onderbroek en een t-shirt met de mededeling, ah das mooi, ik zat er al op te wachten, ik heb hem veel plezier gewenst en daarna in een aanval van slappe lach naar de bus gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |