quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef Beach het volgende:
Best weinig post
HAH viel harstikke mee, niet glad of te groot gelukkig.
Regen alleen laatste 20 minuten.
Verder is er iemand niet op komen dagen van de vastedie heeft een flink probleem.
Ja, tot ze klaar zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef elcastel het volgende:
Zeg worden er pakketten bezorgd op zaterdag en zo ja, tot hoe laat wordt er gereden ?
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Ja, tot ze klaar zijn.
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.
Dan zijn ze meestal wel klaar jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....
En toch zo vroeg al klaar?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef FlyingFox het volgende:
Huis aan huis op zaterdag
Telefoonboeken
Vergadering
Kutdag
Ik denk omdat dat teveel zou vertragen, de laatste wijken zijn dan pas eind van de middag uit de machine ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Trouwens, nu hebben we zo'n prachtige HSM, maar waarom kunnen die klote stemkaarten daar niet in gesorteerd worden? Hm?
Ook nog met zo'n tof pennetje of potloodje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik mijn HAH-spaarpunten gebruiken om het management een enkeltje siberie te geven... Niet alleen HAH, maar ook nog geaddresseerde HAH van het waterschap... die niet door de HSM kon zodat je dus nog vrolijk 2a3 rode bakken handmatig in kon gaan gooien![]()
![]()
06:00-15:30 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |