abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:31:41 #251
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26899567
Dat duurt niet lang meer of dat gebeurt ook bij mij... er zit een of andere hondsdolle rottweiler,zodra ie me ziet gaat ie helemaal schuimbekken en probeert ie me aan te vliegen, gelukkig houd dat mens m dan, maar stel dat ie losschiet.... probeer hem zowieso een doodschop te verkopen en daarna maar rennen ofzo
† The 3 Kings †
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:45:42 #252
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26899975
Ik heb een tijdje een woonwagenkamp in m'n wijk gehad (nouja, kamp... 3 wagens )
Als ik daar vanaf de straat de hond los zag lopen ging de post standaard mee terug naar kantoor. En zelfs dan kwam dat beest me nog wel eens achterna, gelukkig was ik de snelste fietser van de vestiging
pi_26902459
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef nixxx het volgende:

[..]

Niet negatief bedoeld naar jou toe Troeta, maar je merkt zeker als je al wat langer bij de post loopt dat het werk echt niet voor iedereen weggelegd is.. sommige mensen kunnen het niet volhouden, anderen zijn echt superlangzaam.. Ik heb het altijd wel leuk gevonden.. op die keren dan na dat er veel bier in zat en weinig tot geen slaap...
Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.
Ik kan daar ook niet genoeg uren werken.

Het is gewoon jammer dat ik alleen postbezorger ben. Dan heb je bijna geen contact met collega's en als je dan alleen maar 4 uur bezig bent met post in brievenbussen doen is dat het enige waar je over kan praten, over de te kleine en te strakke brievenbussen en alle voortuintjes met hekjes die ik zie.
pi_26902606
Als postbezorger mag je niet eens naar binnen waar iedereen zet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26905467
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
Volgens 't boekje, dan...

Hier komen de postbezorgers regelmatig de post ophalen van het kantoor. Soms omdat ze de enige postbezorger zijn die die ochtend werken en soms omdat het te lang duurt voordat alle lopen voor postbezorgers in een wijk zijn voorbereid (waarna de auto pas vertrekt om ze de post te brengen), zodat ze wat vroeger kunnen beginnen met lopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26905588
quote:
Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halen .
Er is een kleine ruimte waar de pakjes, het HAH en de nabrengzakken liggen, als dat ook nog eens vol komt te staan met volle tassen kan je daar helemaal je kont niet meer keren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:05:33 #257
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26905634
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halen .
Er is een kleine ruimte waar de pakjes, het HAH en de nabrengzakken liggen, als dat ook nog eens vol komt te staan met volle tassen kan je daar helemaal je kont niet meer keren.
In m'n oude vestiging hadden we daar ook zo'n fors uitgevallen bijkeuken voor ja .
Waar ik nu werk zou je kunnen voetballen als je alle kasten en HSM's weg zou halen
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:39:57 #258
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26906415
Bij ons moeten postbezorgers zelf hun tassen wel eens inpakken...
pi_26906693
quote:
Nou, zo erg is het hier ook weer niet, als ik gedag wil zeggen mag het heus wel.
En vaak is mijn post nog niet klaar en moet ik het daar ophalen.

Maar inderdaad, meestal staat het al klaar op de gang en als ik dan een beetje op wil schieten zie ik niemand.
pi_26917914
Bij ons zijn er ook postbezorgers die sowieso nooit op de vestiging komen. Zij hoeven alleen maar naar het depot te fietsen en daar de post op te halen. Olé

Zaterdag de 14e en de 21e hebben we HAH: Overheidsmailing over de EU grondwet. Dat worden dus weer 700 plusplunten. Op die manier komt het zakmes wel erg snel!
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:39 #261
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26917923
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef Troeta het volgende:
Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.
Ik kan daar ook niet genoeg uren werken.

Het is gewoon jammer dat ik alleen postbezorger ben. Dan heb je bijna geen contact met collega's en als je dan alleen maar 4 uur bezig bent met post in brievenbussen doen is dat het enige waar je over kan praten, over de te kleine en te strakke brievenbussen en alle voortuintjes met hekjes die ik zie.
Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper zie En bij het sorteren werken er al helemaal van die losers, maar die zie ik glukkig al helemaal nooit
Het werk zelf is dan wel niet zo boeiend, en ik zou liever ook wel iets meer uren werken en iets meer verdienen. Maar ik ben geen type voor een suffe kantoorbaan, dus ik vind het juist wel lekker om op straat te lopen En als ik vrij ben zit ik altijd alleen maar binnen, dus zo krijg ik ook nog eens frisse lucht
Verder gewoon genoeg andere dingen doen wat iets boeiender is om over te praten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:38:36 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26917987
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Carport het volgende:Bij ons zijn er ook postbezorgers die sowieso nooit op de vestiging komen. Zij hoeven alleen maar naar het depot te fietsen en daar de post op te halen. Olé

Zaterdag de 14e en de 21e hebben we HAH: Overheidsmailing over de EU grondwet. Dat worden dus weer 700 plusplunten. Op die manier komt het zakmes wel erg snel!
Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...

En bij ons wordt de post gedumpt in een garage, dus ik kom ook nooit op de vestiging Behalve als er weer eens een suffe vergadering is dan
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26918072
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.
pi_26918146
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:

[..]
En bij ons wordt de post gedumpt in een garage, dus ik kom ook nooit op de vestiging Behalve als er weer eens een suffe vergadering is dan
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:51:23 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26918426
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef Carport het volgende:
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.
Mijn teamleider zei dat ik voor elke wijk punten zou moeten krijgen, en laatst hadden we zelfs dubbel HAH op zaterdag, en hij dacht we daar dan misschien ook dubbel punten voor zouden moeten krijgen... Dus 2 wijken, 2 HAH, dan 4 keer punten Zou wel leuk zijn, dan héb je er tenminste een keer iets aan!
©Dumbo
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:53:20 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26918473
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef Carport het volgende:
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.
Normaal gesproken zou ik contact met collega's juist wel leuk vinden, maar gezien de collega's die ik heb maakt het me niet zoveel uit. Ik ben bijna 24, maar de meeste collega's daar zijn 40+ Zijn best aardig hoor, maar ik he er dus niet zoveel mee.
Werken ook wel wat studenten, maar juist dat zijn degenen die zo snel mogelijk weg zijn en niet even een praatje met je maken....
©Dumbo
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:58:26 #267
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26918608
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef texelonia het volgende:
Werken ook wel wat studenten, maar juist dat zijn degenen die zo snel mogelijk weg zijn en niet even een praatje met je maken....
Bij ons is het met alle studenten juist leuk. Verhalen over de afgelopen week, elastiekengevechten, we hadden zelfs een tijdje een echt koffiehaalroulatiesysteem, en op zaterdagavond kom ik ze ook regelmatig weer tegen in de stad.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:04:48 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26918807
De studenten hier willen zo snl mogelijk naar huis denk ik. Als je sneller klaar bent krijg je toch alle uren uitbetaald, dus hoe eerder klaar, hoe beter denk ik? Okay dat heb ik ook wel een beetje Maar het weerhoudt me niet van een gezellig praatje ofzow
©Dumbo
pi_26918936
Hier gaat het op zaterdag ongeveer hetzelfde zoals JDude het omschrijft. Daarnaast willen de meeste mensen natuurlijk zo snel mogelijk klaar zijn. Iedereen van de zaterdag het ook goed vinden met de fulltime krachten die doordeweeks werken.
Ikzelf praat ook bijna nooit met de postbezorgers, hooguit "Hier is je post" en soms "je hebt een nabrengzak."
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26921361
Op de zaterdag drinken we meestal met een aantal ook nog wat na afloop hierzo. Altijd heel gezellig en vaak spreken we dan nog wat af voor de avond
Postbezorgers die alleen de post komen halen groet ik alleen, als ze staan bij een zakjesadres vraag ik vaak of ze nog vragen of andere dingen hebben. Voor de rest spreek ik ze ook niet.

@texelonia: Als de rest van het kantoor niet zo gezellig is, kan ik het me inderdaad goed voorstellen dat jij ook snel weg wilt
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:43:42 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26921716
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef Carport het volgende:
@texelonia: Als de rest van het kantoor niet zo gezellig is, kan ik het me inderdaad goed voorstellen dat jij ook snel weg wilt
Kantoor? We hebben alleen een garage, gewoon in een woonwijk. Daar wordt de post gesorteerd en al gebracht, en wij (allemaal postbezorgers dus) lopen van daaruit ons wijkje.
Er staat 1 bureau en 1 stoel, al helemaal geen koffieautomaat of zoiets, dus ja, het is ook niet echt een gezellige plek waar je nog even blijft hangen
©Dumbo
pi_26929340
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper zie En bij het sorteren werken er al helemaal van die losers, maar die zie ik glukkig al helemaal nooit
Het werk zelf is dan wel niet zo boeiend, en ik zou liever ook wel iets meer uren werken en iets meer verdienen. Maar ik ben geen type voor een suffe kantoorbaan, dus ik vind het juist wel lekker om op straat te lopen En als ik vrij ben zit ik altijd alleen maar binnen, dus zo krijg ik ook nog eens frisse lucht
Verder gewoon genoeg andere dingen doen wat iets boeiender is om over te praten
Geen zorgen hoor, ik doe genoeg spannende dingen

Ik bedoelde meer over dingen die ik als postbezorger meemaak dat die niet zo boeiend zijn.
Waarom jij het doet zijn ook mijn redenen, plus de pittige lichaamsbeweging die ik krijg, ben al 3 kilo afgevallen!
Hiervoor werkte ik in een discotheek, dus misschien is het verschil wel te groot..haha

De uren zijn idd wel heel weinig, heb jij ook 3,4 uur per dag?
Ik heb dan een 14 urige werkweek.

Ik doe er nu eigenlijk 4 uur per dag over, weet iemand of dit te langzaam is?
Dan bedoel ik het gezeik wat ik er mee kan krijgen, want wil nu mijn baantje nog niet kwijt!!
pi_26929409
Jullie krijgen als postbezorger toch minimumloon?
Dan verdien ik als 19jarige misschien nog wel meer per uur: ¤6,60
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26929425
Wij kunnen niet weten of 4 uur lang is voor jouw wijk he .

Staat er voor die wijk 2,5 uur dan is het nogal lang ja... maar zijn het 2 wijken van 2,5 uur, dan ben je best snel .
pi_26929705
quote:
Jullie krijgen als postbezorger toch minimumloon?
Dan verdien ik als 19jarige misschien nog wel meer per uur: ¤6,60
is dat netto of bruto? Ik weet mijn nettoloon nog niet eigenlijk..
We zitten een schaal lager iig.
Mijn schoonzusje was postbode en moest er helaas uit, als ze postbezorger was geworden zou ze een schaal lager komen..
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Wij kunnen niet weten of 4 uur lang is voor jouw wijk he .

Staat er voor die wijk 2,5 uur dan is het nogal lang ja... maar zijn het 2 wijken van 2,5 uur, dan ben je best snel .
3, 4 uur per dag
Een wijk van 2 uur en een wijk van een uur en dan nog heen en weer om de post op te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')