Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld naar jou toe Troeta, maar je merkt zeker als je al wat langer bij de post loopt dat het werk echt niet voor iedereen weggelegd is.. sommige mensen kunnen het niet volhouden, anderen zijn echt superlangzaam.. Ik heb het altijd wel leuk gevonden.. op die keren dan na dat er veel bier in zat en weinig tot geen slaap...
Volgens 't boekje, dan...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
Als postbezorger mag je niet eens naar binnen waar iedereen zet
Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
In m'n oude vestiging hadden we daar ook zo'n fors uitgevallen bijkeuken voor jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan wordt het best lastig voor ze om hier hun post te halen.
Er is een kleine ruimte waar de pakjes, het HAH en de nabrengzakken liggen, als dat ook nog eens vol komt te staan met volle tassen kan je daar helemaal je kont niet meer keren.
Nou, zo erg is het hier ook weer niet, als ik gedag wil zeggen mag het heus wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Beach het volgende:
Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper ziequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef Troeta het volgende:
Nee, het is ook niet de bedoeling om er lang te blijven.
Ik kan daar ook niet genoeg uren werken.
Het is gewoon jammer dat ik alleen postbezorger ben. Dan heb je bijna geen contact met collega's en als je dan alleen maar 4 uur bezig bent met post in brievenbussen doen is dat het enige waar je over kan praten, over de te kleine en te strakke brievenbussen en alle voortuintjes met hekjes die ik zie.
Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Carport het volgende:Bij ons zijn er ook postbezorgers die sowieso nooit op de vestiging komen. Zij hoeven alleen maar naar het depot te fietsen en daar de post op te halen. Olé
Zaterdag de 14e en de 21e hebben we HAH: Overheidsmailing over de EU grondwet. Dat worden dus weer 700 plusplunten. Op die manier komt het zakmes wel erg snel!
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig 2 wijken op zaterdag, dus als er HAH is zou ik ook 2 keer die punten moeten krijgen. Mooi dus dat ze dat dan weer 'vergeten'. Da's wel het irritante van de TPG, je moet altijd overal achteraan zitten...
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
En bij ons wordt de post gedumpt in een garage, dus ik kom ook nooit op de vestigingBehalve als er weer eens een suffe vergadering is dan
Mijn teamleider zei dat ik voor elke wijk punten zou moeten krijgen, en laatst hadden we zelfs dubbel HAH op zaterdag, en hij dacht we daar dan misschien ook dubbel punten voor zouden moeten krijgen... Dus 2 wijken, 2 HAH, dan 4 keer puntenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef Carport het volgende:
Je krijgt toch niet je pluspunten betaald per wijk? Die plusplunten krijg je per dag dat er HAH is.
Normaal gesproken zou ik contact met collega's juist wel leuk vinden, maar gezien de collega's die ik heb maakt het me niet zoveel uit. Ik ben bijna 24, maar de meeste collega's daar zijn 40+ Zijn best aardig hoor, maar ik he er dus niet zoveel mee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef Carport het volgende:
Maar je vindt het dan dus niet erg dat je bijna geen contact hebt met collega's? Dat is nou juist één van de dingen die ik leuk vind. Als je lekker vrij wilt zijn en niemand wilt hebben die op je let, is het juist wel fijn om postbezorger te zijn.
Bij ons is het met alle studenten juist leuk. Verhalen over de afgelopen week, elastiekengevechten, we hadden zelfs een tijdje een echt koffiehaalroulatiesysteem, en op zaterdagavond kom ik ze ook regelmatig weer tegen in de stad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef texelonia het volgende:
Werken ook wel wat studenten, maar juist dat zijn degenen die zo snel mogelijk weg zijn en niet even een praatje met je maken....
Kantoor?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:31 schreef Carport het volgende:
@texelonia: Als de rest van het kantoor niet zo gezellig is, kan ik het me inderdaad goed voorstellen dat jij ook snel weg wilt
Geen zorgen hoor, ik doe genoeg spannende dingenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker werk. Zulke boeiende collega's werken er niet, dus ben eigenlijk wel blij dat ik die amper zieEn bij het sorteren werken er al helemaal van die losers, maar die zie ik glukkig al helemaal nooit
Het werk zelf is dan wel niet zo boeiend, en ik zou liever ook wel iets meer uren werken en iets meer verdienen. Maar ik ben geen type voor een suffe kantoorbaan, dus ik vind het juist wel lekker om op straat te lopenEn als ik vrij ben zit ik altijd alleen maar binnen, dus zo krijg ik ook nog eens frisse lucht
![]()
Verder gewoon genoeg andere dingen doen wat iets boeiender is om over te praten
is dat netto of bruto? Ik weet mijn nettoloon nog niet eigenlijk..quote:Jullie krijgen als postbezorger toch minimumloon?
Dan verdien ik als 19jarige misschien nog wel meer per uur: ¤6,60
3, 4 uur per dagquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Wij kunnen niet weten of 4 uur lang is voor jouw wijk he.
Staat er voor die wijk 2,5 uur dan is het nogal lang ja... maar zijn het 2 wijken van 2,5 uur, dan ben je best snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |