Ik heb persoonlijk ook een vreselijke hekel aan HAH.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
HAH is zoiezo altijd klote. Tegenwoordig begin ik pas om 12:00, wat een rottijd
deze week allebei gevraagd geen van beide gedaan ben zaterdag lekker vrijquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wanneer? Op zaterdag? Of doordeweeks?
half 11 aan de koffie ?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Klonk het volgende:
drukke dag gehad
31 pakketjes verdeeld over 20 stops
nou ik weet dat een collega van me vandaag moet rijden en die mag er ong. een 70 tot 100 wegrijden en ik denk dat ie dan in totaal een 160 km. heeft geredenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Klonk het volgende:
nee, we hadden eerst ff werkoverleg tot een uurtje of half 11, daarna aan de koffie, vervolgens geladen, , en uiteindelijk zijn we es pakkies gaan bezorgenwas om 12 uur begonnen en om 2 uur klaar ofzo.
Maandag is zo gek nog niet
mja ik rij in principe ook voor een subcontractor, maar ik word vaak weer uitgeleend om in te springen bij tpg zelf. Maar dit waren in principe 6 routes die ineens door 1 persoon moesten worden geredenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef Klonk het volgende:
geen last van, ik rij voor een subcontractor, we hebben in het totaal 6 wijken verdeeld over 4 personen en we kennen allemaal elkaars wijken, dus eentje ziek of op vakantie is nooit geen probleem
mwoah ik heb meestal wel aardige dienstenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:11 schreef Klonk het volgende:
oei, das kloten om het zacht te zeggen, gelukkig zijn wij nog niet uitgeleend aan tpg, vind het eigenlijk wel relaxt zo.
kleine subcontractorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Voor welke sub-contracter werk je dan?
Verticale duwbrievenbussen met een veer erachter en op ooghoogte op een punt waar je met 2 dikke bundels op de arm loopt. Altijd leukquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef Troeta het volgende:
Na me de eerste week me doodge-ergerd te hebben aan rare brievenbussen vind ik het nu erg lekker werk. ( waarom nemen mensen brievenbussen die je niet open kan krijgen of veels te klein zijn?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |