nooit last van gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:45 schreef OMG het volgende:
Die enveloppen met potloodjes zijn geweldig. Bij de helft prikt zo'n ding door de envelop en valt eruit.
Altijd handig als je geen pen hebt op straat.
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...![]()
U is teamcoach? Waar als ik vragen mag?quote:Wel leuk trouwens om als teamcoach hier al die verschillende reacties te lezen, al net zo divers als op de werkvloer zelf.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:16 schreef Vinduppie het volgende:
Laten we het houden op een vestiging in het Noorden des Lands... (voordat sommige medewerkers hier hun hart niet meer durven te luchten)![]()
Daar heb je een brief over gehad, een paar maand geledenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
Okay, gevonden. En hoe weet ik wat m'n personeelsnummer is? Op m'n PTT Post-legitimatiebewijs staan twéé nummers, een registernummer en een kaartnummer. Beide werken niet. En hoe kom ik aan een password?
Bij ons heet zoiets een appelstaat, of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
Een overzicht met de tijden die voor een wijk staan. Voorbereiden en wegbrengen. Dat noemt men een raamregeling. Vaktaal![]()
Ben je nou een postbode of niet
Het hangt er ook een beetje van af wat voor postbode/pakketbezorger je hebt. Ik heb wel eens om 18:15 aangebeld, onder het mom van ''s avonds is iedereen thuis'. Maar meestal kap er wel mee rond een uur of zes, als ik dan nog op straat ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....
Ik heb zo'n vermoeden dat die van mij ook meeleest... Daarom post ik niet al te veel negatieve dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ja, en als je niet thuis bent worden ze s'nachts een tweede keer aangeboden...![]()
Wel leuk trouwens om als teamcoach hier al die verschillende reacties te lezen, al net zo divers als op de werkvloer zelf.
Het nummer staat ook op je salarisspecificatie, linksonder staat persoonsnummer.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
Okay, gevonden. En hoe weet ik wat m'n personeelsnummer is? Op m'n PTT Post-legitimatiebewijs staan twéé nummers, een registernummer en een kaartnummer. Beide werken niet. En hoe kom ik aan een password?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |