ikke, radio 538quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:48 schreef Houniet het volgende:
wie heeft der muziek op dan?
Ik niet, ben ff aan het denken nu. Je hoort het zo!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:50 schreef babba_ het volgende:
jitzzzze weet het antwoorddus je kende hem al
Het antwoord is 24quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:50 schreef babba_ het volgende:
jitzzzze weet het antwoorddus je kende hem al
denken, jij, op stage... toppie hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik niet, ben ff aan het denken nu. Je hoort het zo!
quote:
Ik kwam op 24 uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef ki_ki het volgende:
ik kom telkens op 25 uit met die cijfers,.. 24 lukt me niet
ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef ki_ki het volgende:
Nee mij ook al niet, wat is het antwoordquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef ki_ki het volgende:
uhmz, heel de dag al?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie ook een "vrijdag-middag gevoel" op deze woensdagmiddag?
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef Megter het volgende:
8 in het kwadraat + 8 in het kwadraat gedeeld door 3 gedeeld door 3
Heel simpel; de uitkomst werd net bij de vraag al gegevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef ki_ki het volgende:
[..]
hoeeee daaan? ik ben meestal wel goed in dat soort sommetjes maar deze niet![]()
Hij is ook niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruiken
Das 0,333333333 teveelquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef c0mpleX het volgende:
ik kom uit op 24,33333333.. das afgerond 24
Donequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef exec het volgende:
Heel de week al het gevoel of het vrijdag is, ik kan die 4 dagen rust goed gebruiken
btw Megter, ik loop stage bij _het_ Legermuseum in delft
er is er maar 1
dat mag ook niet, en het is niet eens goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das vals want er was niet gezegd dat je ook kwadraten mocht gebruiken
ja,.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel simpel; de uitkomst werd net bij de vraag al gegeven
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ja,.![]()
ik begreep het zo, dat je de cijfers maar 1 keer mag gebruiken, en 8x8 is dus al 2 keer..
nou ja, oké ..
Volgende raadsel dan maar
Ander raadselquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenje moet gewoon echt alle cijfers in een som gebruiken en dan op 24 uitkomen maar oke iemand anders een raadsel dan maar?
Ik zal hem oplossen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou nou geven jullie het zo snel op, het antwoord zit niet in het raadsel zoals sommige hier denkenje moet gewoon echt alle cijfers in een som gebruiken en dan op 24 uitkomen maar oke iemand anders een raadsel dan maar?
kijk dat is nou een doorzetter!!quote:
Dan ga je toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef exec het volgende:
tnx Megter!
Ik moet naar een bespreking over licenties enzo, gaaap ben te moe voor dat soort serieuze dingen.
Dus echt maar 2 keer een 3 en 2 keer een 8 gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef babba_ het volgende:
[..]
kijk dat is nou een doorzetter!!meldt het maar als je hem hebt!
jep!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus echt maar 2 keer een 3 en 2 keer een 8 gebruiken.
bij 3/8 heb je dus nog maar 2 cijfers over?
Juist, die had ik daarnet ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef ki_ki het volgende:
oké,
ik ga hardop rekenen
3/8 maal 8 is 24/8
24/8 maal 3 is 72/8 dat is 9
die klopt dus niet
Dat is 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
3/8 * 8/3 = 24/24
Dat is eigenlijk 1, maar er staat wel 21
Nee, echt niet geven! Ook niet gespoilered! Ik wil het zelf doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef babba_ het volgende:
ik had em zelf ook niet binnen een uur hoor dus ik ga het antwoord nu nog niet roepen
Hee somegirlquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef somegirl het volgende:
jemig deel 21 alweer! wat gaat dat hard zeg!
me tooquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, echt niet geven! Ook niet gespoilered! Ik wil het zelf doen!
nee doe ik ook niet, vind het zelf ook nooit leuk als iemand mij een raadsel gaat voorzeggen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, echt niet geven! Ook niet gespoilered! Ik wil het zelf doen!
mag je de getallen ook als negatieven gebruiken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee doe ik ook niet, vind het zelf ook nooit leuk als iemand mij een raadsel gaat voorzeggen!
Succesquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
ik heb me toch een lange presentatie achter de rug! Maar wel interessant! Alles te weten gekomen over het bedrijf en hoe het allemaal werkt enzo.
Nu ga ik weer aan het werk !
suc6quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
ik heb me toch een lange presentatie achter de rug! Maar wel interessant! Alles te weten gekomen over het bedrijf en hoe het allemaal werkt enzo.
We zullen je missenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
3 keer 8 en 1 keer 3 gebruikt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:19 schreef ki_ki het volgende:
oké, ik weet het ook nog niet hoor, maar nu heb ik dit:
8x8 = 64
64x3 = 192
192/8 = 24
Volgens mij hebben we een winnaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:19 schreef ki_ki het volgende:
oké, ik weet het ook nog niet hoor, maar nu heb ik dit:
8x8 = 64
64x3 = 192
192/8 = 24
jaa ik weet het, zie dit maar als een klad-papiertje,..quote:
Maar de hint was breukenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:21 schreef ki_ki het volgende:
[..]
jaa ik weet het, zie dit maar als een klad-papiertje,..
ik dacht,. "laat ik het aan de rest laten weten, misschien ziet iemand er dan weer wat in, en zo.."
bv 8-3 = -4 en dan doorrekenen.. ja dat mag wel, je mag dus ook wel met -8 beginnen als jij dat wiltquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:17 schreef Megter het volgende:
[..]
mag je de getallen ook als negatieven gebruiken?
zooow rekenwonder :S ik bedoelde natuurlijk 3-8=-5quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:22 schreef babba_ het volgende:
[..]
bv 8-3 = -4 en dan doorrekenen.. ja dat mag wel, je mag dus ook wel met -8 beginnen als jij dat wilt
bedoeling is duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef babba_ het volgende:
[..]
zooow rekenwonder :S ik bedoelde natuurlijk 3-8=-5![]()
Welkom (in de OP)!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef AnnekeM het volgende:
Ha...
Ik loop mijn afstudeerstage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
Wil hierna nog verpleegkunde gaan doen en ben bezig met een instroomtraject.
Druk dus; scriptie, stage en instroomprojectEn dan wacht ik ook nog eens op een woning in Leeuwarden die ik elk moment toegewezen kan krijgen... Oef... Zie wel hoe het allemaal verloopt.
hallowquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef AnnekeM het volgende:
Ha...
Ik loop mijn afstudeerstage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
Druk dus; scriptie, stage en instroomtrajectEn dan wacht ik ook nog eens op een woning in Leeuwarden die ik elk moment toegewezen kan krijgen... Oef... Zie wel hoe het allemaal verloopt.
Welkom in het grote stagiaire topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:27 schreef AnnekeM het volgende:
Ha...
Druk dus; scriptie, stage en instroomtrajectEn dan wacht ik ook nog eens op een woning in Leeuwarden die ik elk moment toegewezen kan krijgen... Oef... Zie wel hoe het allemaal verloopt.
waarom mailen, mag het hier niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef babba_ het volgende:
kwadraat???? mail dan het antwoord es dan?:P
Wortel ? wat loop jij nou weer te blaten ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Hey, ben al beetje tijdje bezig met me stage en dan kom ik dit topic pas tegen!!!
voor in de OP: bornslippy | praestantia | zevenkamp | doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket
o ja en het antwoord op het raadsel is: wortel(8*8*3*3) !
Kwadraat mocht eig niet, wortel dan toch ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Hey, ben al beetje tijdje bezig met me stage en dan kom ik dit topic pas tegen!!!
voor in de OP: bornslippy | praestantia | zevenkamp | doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket
ook u welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef BornSlippy het volgende:
Dank je, maar ik sta nog niet in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef Megter het volgende:
Welkom (in de OP)!
He? Zei je wat? Kan het niet zo goed horenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
Ik heb een banaan in mn oor.... wat moet ik doen
En als je dat nou uit je hoofd kan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef babba_ het volgende:
het is de bedoeling om het met het hoofd te doen, zo heb ik em ook opgelostdus zonder kwadraten en zonder wortels
Anneke ?? als in een vrouwelijke naam ....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Dank je, maar ik sta nog niet in de OP
@Greatgonzo: Leuk dat je stage loopt bij het Streeklaboratorium in Groningen.. Daar heb ik jaren geleden ook stage gelopen op de afdeling Bacteriologie.
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anneke ?? als in een vrouwelijke naam ....
Welkom![]()
![]()
Ik doe nooit wanhopigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?
en 't is weer zoverquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer wanhopig doen, he?
quote:
Je hebt je oren ook niet nodig om te lezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He? Zei je wat? Kan het niet zo goed horen
Oh ja, dat is waar ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Je hebt je oren ook niet nodig om te lezen
Als 't goed is wel nuquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Dank je, maar ik sta nog niet in de OP
@Greatgonzo: Leuk dat je stage loopt bij het Streeklaboratorium in Groningen.. Daar heb ik jaren geleden ook stage gelopen op de afdeling Bacteriologie.
ja ik dacht,. ik scan 'm evenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef babba_ het volgende:
zo zag mijn papiertje er toen ongeveer ook uit
tja als ik nou nog achter het antwoord zou komen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
ki_ki is goed bezig
dat mag niet! Nu lijkt het wel of iedereen druk bezig is op zn stage plekquote:
Jij snapt het!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat mag niet! Nu lijkt het wel of iedereen druk bezig is op zn stage plek
Ja, dat wordt nog een blaadje volschrijvenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef ki_ki het volgende:
[..]
tja als ik nou nog achter het antwoord zou komen!
![]()
doei doeiquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet doen met alleen hoofdrekenen![]()
de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, en de rekenmachine hier maakt geen gebruik van die voorrangsregelsquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niks wiskundigs formule, je moet gewoon de mogelijkheiden bij langsgaan om op 24 te komen 1 daarvan is 8/ 0.3333 dus dan moet je nog een manier zoeken om op 0.3333 te komen, ik neem aan dat je dat wel uit je hoofd kunt toch?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n wiskundige formule kan niemand verzinnen in z'n hoofd
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
als je niet kan rekenen gebruik je toch google... http://www.raadselweb.net/index.php?content=oplossing&res=20020826205136
Sommige mensen zijn wandelende rekenmachines.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
niks wiskundigs formule, je moet gewoon de mogelijkheiden bij langsgaan om op 24 te komen 1 daarvan is 8/ 0.3333 dus dan moet je nog een manier zoeken om op 0.3333 te komen, ik neem aan dat je dat wel uit je hoofd kunt toch?
dat heb ik expres niet gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
als je niet kan rekenen gebruik je toch google... http://www.raadselweb.net/index.php?content=oplossing&res=20020826205136
Dus zo is hij aan het antwoord gekomen. Niks hoofdrekenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef c0mpleX het volgende:
nou ja ik heb het toch echt zelf verzonnen en bornslippy ook, of heeft die gesjeat???quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wandelende rekenmachines.![]()
Nee, even serieus, dit kan bijna niemand verzinnen
Ik heb zo'n vermoeden jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus zo is hij aan het antwoord gekomen. Niks hoofdrekenen
ik denk t laatstequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja ik heb het toch echt zelf verzonnen en bornslippy ook, of heeft die gesjeat???![]()
teleurstelling allom hier. ik vond het ook vrij snel, heb er zelf iets van 1 uur over gedaan ofzoquote:
ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, welk weldenkend mens gaat er nou de oppervlakte van een driehoek berekenen?
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustratiesquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
teleurstelling allom hier. ik vond het ook vrij snel, heb er zelf iets van 1 uur over gedaan ofzo
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
ja idd! maar het is wel tijddodendquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
hehe iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossen
das ook waar... gaan we nu liedjes zingen rond een kampvuur?quote:
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet er één: Wat voor dag is het morgen?
maja dan ook alleen omdat het van school moet hehquote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgen
Cheater !quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
sjeaterquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
En daar is ie weer: www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Wat voor weer ? dat is in nederland nooit te voorspellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
wat voor weer hebben we morgen
kep net me xbox uitgezet
ik heb neit eens vakantiequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef Houniet het volgende:
zaterdag en zondag smelt je weg, maandag begint je vakantie en dan sjenkt het als de nete
En die wolf kon toch niet samen met de boer, anders zou de boer opgegeten worden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef babba_ het volgende:
oke makkelijke dan maar: je hebt een vos een schaap en een kool, en natuurlijk een boer. de boer moet alle 3 naar de overkant van een rivier brengen, op het bootje is maar ruimte voor 2. dus boer + nog iets. hoe krijgt de boer alle 3 aan de overkant. rekening mee houden dat vos eet schaap en schaap eet kool.
jawel want de wolf (dat was het inderdaad:P) is bang voor de boer...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die wolf kon toch niet samen met de boer, anders zou de boer opgegeten worden?
quote:
Ja, dan is het vrij makkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:59 schreef babba_ het volgende:
[..]
jawel want de wolf (dat was het inderdaad:P) is bang voor de boer...![]()
![]()
eerst de kool, dan de vos en dan t schaap?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef babba_ het volgende:
oke makkelijke dan maar: je hebt een vos een schaap en een kool, en natuurlijk een boer. de boer moet alle 3 naar de overkant van een rivier brengen, op het bootje is maar ruimte voor 2. dus boer + nog iets. hoe krijgt de boer alle 3 aan de overkant. rekening mee houden dat vos eet schaap en schaap eet kool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de stagiairs :')
euhm dan komt de boer terug en dan ligt er een doodschaap, maar je hebt ze inderdaad wel allemaal aan de overkantquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
eerst de kool, dan de vos en dan t schaap?
er komt steeds meer bijquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef babba_ het volgende:
[..]
euhm dan komt de boer terug en dan ligt er een doodschaap, maar je hebt ze inderdaad wel allemaal aan de overkantmisschien had ik er moeten bij zeggen dat ze allemaal in leven moesten blijven
(kool niet opgegeten mag worden)
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef Megter het volgende:
Een man z'n jachthond is helaas overleden, dus hij gaat op zoek naar een nieuwe en vindt een advertentie in de krant:
Te koop, zeer bijzondere jachthond
0624541454
Dus die man ziet dat wel zitten, belt dat nummer en maakt een afspraak.
Daar aangekomen laat de man zijn bijzondere jachthond zien. Zegt die andere man: "Maar dit is een doodgewone labrador!"
"Nee nee", zegt die eigenaar. "Kom maar mee, dan gaan we jagen"
En jahoor, één van de mannen heeft raak geschoten, alleen de vogel valt midden in het meer...
Dus die labrador loopt zo over het meer, naar de plek waar de vogel ter water is geraakt, pakt die vogel uit het water, en loopt zo over het meer terug naar de kant!!
Dus die man zegt: "Zo, dat is zeker speciaal zeg! Wat moet ie kosten?"
"3000 euro", zegt die eigenaar. Het is een hele speciale jachthond.
Zegt die andere man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ojaa dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef babba_ het volgende:
[..]
euhm dan komt de boer terug en dan ligt er een doodschaap, maar je hebt ze inderdaad wel allemaal aan de overkantmisschien had ik er moeten bij zeggen dat ze allemaal in leven moesten blijven
(kool niet opgegeten mag worden)
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef babba_ het volgende:
[..]
janou die extra informatie spreekt eigenlijk voorzich toch?
hij mag zo vaak varen als hij wil. deze boer heeft alle tijd, hij loopt namelijk ook stagequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja![]()
Moest die boer niet meerdere keren varen?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
hij mag zo vaak varen als hij wil. deze boer heeft alle tijd, hij loopt namelijk ook stage
Moet ie ook in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
hij mag zo vaak varen als hij wil. deze boer heeft alle tijd, hij loopt namelijk ook stage
[..]
neuh hij komt toch niet op fokquote:
[..]
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Boer, loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool.
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staatquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Boer, loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool.
nee iets sneller, anders gaat t allemaal dood hehquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voor
Mijn postquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staat
Of 2 jaar, zoals die ene knakkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voor
Een dag of 2quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee iets sneller, anders gaat t allemaal dood heh
Mijn boer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staat
Kom-raak-me-aan-krot?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van het Blijf-van-mijn-lijf-huis?
De hoeren ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
een bordeel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
Geweldige post weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
Het is allebei van rubber, kost een vermogen, duurt hartsikke kort en als het knapt ben je de lulquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Houniet het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een condoom en bungiejumpen?
Ze moeten niet scheurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Houniet het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een condoom en bungiejumpen?
Daarom is het ook mannendagquote:
Juist, dat was de uitgebreide versiequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is allebei van rubber en als het knapt ben je de lul
Hee, het is jouw boer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef babba_ het volgende:
maar ondertussen zit onze boer nog steeds met een probleem jongens!
ja dat is waar.. wij moeten hem helpen zn stage opdracht goed te makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef babba_ het volgende:
spuit 11quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
Als het knapt ben je echt de lul
Kool eerst laten opvreten door het schaap en het daarna weer uit laten scheiten ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef babba_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ga ons daar niet mee lastig vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
en jij werkt met de filosofie: "eigen boeren eerst"quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Houniet het volgende:
Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft?Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef Houniet het volgende:
en de laatste
Wat is het toppunt van egoisme?@megter: alleen je eigen boer helpen met zn stage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Forum verslaafde
Fok! Forum verslaving: Tijdens MSN'n op F5 drukken als iemand een tijdje niks zegt!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
OOOOHHHH, JITZZZZZZZZZZ
ben in slaap gevallen na de sex
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
@megter: alleen je eigen boer helpen met zn stage!
Moeten we vaker doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk die flauwe grappen op Mannendag
Jou welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k meld me net aan op msn... wat zie ik daar.... Goddess heeft me toegevoegd
Ze wil toch je kaartjesquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k meld me net aan op msn... wat zie ik daar.... Goddess heeft me toegevoegd
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:23 schreef Houniet het volgende:
Het heeft 21 ogen maar kan niks zien...OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van de stagiairs :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
Ja en zonder erom te vragenquote:
Die mag ze nog altijd komen halenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef c0mpleX het volgende:
Wat is het toppunt van arrogantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neej helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was zeker weer wanhopig aan het doen
ze deed 't dus maar gewoon uit medelijdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was zeker weer wanhopig aan het doen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ze deed 't dus maar gewoon uit medelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |