neuh hij komt toch niet op fokquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
hij mag zo vaak varen als hij wil. deze boer heeft alle tijd, hij loopt namelijk ook stage
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Boer, loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool.
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staatquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Boer, loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool.
nee iets sneller, anders gaat t allemaal dood hehquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voor
Mijn postquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staat
Of 2 jaar, zoals die ene knakkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
en daar heeft hij zeker ook 6 maanden voor
Een dag of 2quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee iets sneller, anders gaat t allemaal dood heh
Mijn boer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Deze post in favorieten gezet, voor mensen die willen weten waarom die boer erin staat
Kom-raak-me-aan-krot?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van het Blijf-van-mijn-lijf-huis?
De hoeren ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
een bordeel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
Geweldige post weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |