ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, welk weldenkend mens gaat er nou de oppervlakte van een driehoek berekenen?
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustratiesquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
teleurstelling allom hier. ik vond het ook vrij snel, heb er zelf iets van 1 uur over gedaan ofzo
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
ja idd! maar het is wel tijddodendquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We moeten maar geen raadsels meer doen hier, dat leidt alleen maar tot frustraties
hehe iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad of geen moeilijke raadsel doen en gewoon makkelijke nemen zodat iedereen ze kan oplossen
das ook waar... gaan we nu liedjes zingen rond een kampvuur?quote:
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet er één: Wat voor dag is het morgen?
maja dan ook alleen omdat het van school moet hehquote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die hebben we al een keer gehad, het is gewoon donderdag morgen
Cheater !quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
sjeaterquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Heb het opgezocht! anders had het iets langer geduurd met oplossen, maar had er wel uitgekomen ben altijd wel goed geweest in wiskunde.
En daar is ie weer: www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef BornSlippy het volgende:
Wat voor weer ? dat is in nederland nooit te voorspellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
wat voor weer hebben we morgen
kep net me xbox uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |